13 Mart 2013 Çarşamba

NE HALLERDEYİM :)

Bir halıcı bir perdeci derken son zamanları nasıl geçirdim hiç farkında değilim :) Neyse ki halılar ve perdeler halloldu :) sırada avizeler var :) Böyle yoğun ve yorucu geçen bir süreçte güzel şeyler nasıl moral veriyor anlatamam :) 


Mesela nişanlımın annesinin bu cici hediyeleri :) biri benim biri de sevgilimin :)




Yine nişanlımın yengesinden çook beğendiğim bir hediye :) Poşet çay demliği :)






Kadınlar gününde Migrosta yapılan %50 indirimde stok yaptım :) her zaman kullandığım ürünleri çok uygun fiyatlara aldım :)




"Sorun Bende Değil Sende"yi bir solukta bitirdim hemen "Sorun Bendeymiş"e başladım bile :) Okurken başka hiç bir şey düşünmüyorum kafa dağıtmak için birebir :))




Son olarak bir hediye daha :) Bu şık masa aynası da annemin bir arkadaşının çeyizime hediyesi :) 




Hediye almayı çok seviyorumm :) Sevdiğimiz insanlar tarafından düşünüldüğümüzü hissetmek gerçekten çok güzel bir  duygu :)

75 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan canım aynan çok şık buarada :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım halılarınla perdelerin hayırlı olsun, eminim çok cicilerdir :)
      Çaydanlığın ne hoş, hele aynaya bayıldım, ne kadar şanslısın :) güle güle kullan..

      Sil
    2. gun koseoglu: çok teşekkür ederim canım :)

      Didem Özkan: İnşallah eve girince de eşyalarla uyum sağlarlar canım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. allam yarebbim maşallah:) hediye almak güzel bir şey gerçekten:) vermek bambaşka bi güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ben ikisini de seviyorumm :)

      Sil
  3. yaptıklarına baktıkça ne kadar yavaşım nasıl yapcam diye düşünüp duruyorum..düğünüme bugün itibariyle tamı tamına 3 ay var..hediyelerini güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaparsın yavaş yavaş 3 ay yine de uzun bir süre düğünlerimiz çok yakın olcak benimki de senden bir hafta sonra :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. bebeğimmm! ben de en cok annecığının arkadasının hedıyesı olan aynaya bayıldım! ne kadar romantık, şık ve zarif... guzel gunlerınızde kullanın sevgilinle :)

    opucukler kocamannnn gelsinn oralara mis miss!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benim ben de görünce bayıldımm o aynaya :) çok teşekkür ederimm :) ben de öpüyorumm seni çok :)

      Sil
  5. ayna 10numara güle güle kullan:)kitap ilgimi çekti bendemi alsam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :) kitabı tavsiye ederim ama önce ilkini okuman lazım birbiriyle bağlantılı :)

      Sil
  6. Ohh ohh ohh şıkır şıkır birbirinden güzel hediyeler :)) Ne kadar şanslısın canım. Migros indirimlerinden hiç haberim olmuyor yaa :( Aldıklarını görünce gözlerim büyüdü :) Hepsini iyi günlerde kullan öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm migrosa sık sık uğra her özel günde indirim yapıyorlar :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  7. Hediyeler çooook güzel, güle güle kullan tatlım ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullan canım. Özellikle aynaya bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Nivea indiriminden ben de bir kaç parça kaptım. Bu arada gördüğüm kadarıyla ikimizde kakaolu el kremini kullanıyoruz. ben çok memnunum. Özellikle kokusuna hastayım.

    Perdeyle halı benim en çok zorladığım şeyler olmuştu. Onlar bittiyse gerisi tamamdır. Avizeler için tepecikteki gıda çarşısına gidip modeller bakmıştık. Tavsiye ederim. Ama alışverişimizi praktikerden yaptık. Çok indirimli bir zamanına denk geldik.

    Güle güle kullan cicilerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ben de kokusuna bayılıyorum bir de fiyatı baya düşmüşken stok yapayım dedim :) halıları hiç sorma dolaşmadığımız yer kalmadı ev renkli olunca halı perde seçmek baya zor oluyormuş :)) Gıda çarşısında kardeşim çalışıyor bir de karabağlarda var bir sürü avizeci ama ay sonu yapılacak avize fuarını bekliyoruz o zaman çeşit artcakmış :)) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  10. Canım kolaylıklar diliyorum sana her işin çabucak hallolur inş.Hediyelerinde çok cici gule gule kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekür ederimm :)

      Sil
  11. Yeni ciciler hayırlı olsun tatlım hediyelerin ayrıdır insanın hayatında hepsini güzel günlerde kullan hepsi birbirinden güzel ama ben aynaya bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de görünce bayıldım canımm :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. İndirimi kaçırdım malesef yaaaa, ıngaaaa :))
    Sen iyi günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önümüzde anneler günü var canım onu yakalarsın üzülme :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. güzel günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
  14. ohh hepsini güle güle kullan
    hediyelerin hiç eksik olmasın canım
    bende almaya gittim tansaşa
    ee biliyorsun paraben die bir zehir kullanıyorlar
    malesef çoğu şeyde elime ne alsam hepsinde vardı
    özellikle vaselin vs..
    almadım bende
    dikkat ediyoruz artık allah korusun kanser kol geziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım valla ben hiç dikkat etmiyorum aslında herşeyin içindekiler bölümüne bakmak lazım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. Canım ya ne güzel düşünüp almışlar Allah aranızı hep iyi etsin inşallah. Hediyelerin pek hoş özellikle demliğine bayıldım :) Böyle zevkle döşenmiş bir evin perde halısı da çok güzeldir eminim hayırlı olsun canmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah evdeki diğer eşyalarla da yerleştikten sonra uyum içinde olurlar canım :)) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  16. avizeler için gıda çarşısına bakabilirsin, karabağlar da olabilir. ben gıda çarşsından almıştım gayet de memnunum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karabağları gezdik canım gıdaya da bakıcaz :) en sona avizeleri bıraktık :)

      Sil
  17. Şu demlikleri ben de beğeniyprum ama ağzındaki süzgece kadar mı dolduracağız bilemiyorum nasıl demleme olur, ben bitki çayları için düşündüm ama neyse kullan da önerirsen alayım ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hiç denemedim canım yapıp görücem :) ama çok pratik gibi görünüyor :)

      Sil
  18. işte geldim buradayım boşnak kızı ;)
    sanırım evlilik hazırlığı içerisindesin
    Allah yardımcın olsun... her anın tadını çıkar derim
    tatlı telaşların olsun inşallah ;)
    güle güle kullan hediyelerini çok ciciler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin canımm :) düğüne üç ay bir hafta gibi bir süre kaldı hem heyecan hem telaş var bakalım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. güle güle kullan cnm hepsi çok güzel en çok aynayı beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. yeni ciicler hayırlı olsun...
    güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
  21. Hediyelerin çok güzel. Güle güle kullan inşallah..
    Stoğun da süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. Bütün hediyelerin ve aldıkların, kalbin gibi çok güzeller Özlem Abla.. :) Hep mutlu ol, huzurlu, sağlıklı ve sevdiğinle ol, güle güle mutlu günlerde kullan hepsini ablacım öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yerim seni yaa :)) senin güzel gözlerin öyle görüyor çok teşekkür ederim tatlım benim :)

      Sil
  23. En önemli şeyleri halletmişsin canım ya, perdeler ve halılar.
    Valla hepsi öyle güzel ki birde hediye olması şahane insan çok mutlu oluyor gerçekten :) güle güle mutlulukla kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ama en en en önemlisini en sona bıraktım :) gelinlik :)) çok teşekkür ederim canım benimm :)

      Sil
  24. canım en zor işleri halletmişsin
    hayırlısı olsun
    ben o cici demliğe bayıldımm
    hepsini sağlıkla güzel günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm :) ben de çok beğendim demliği çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  25. bayılıyorum senin şu alışveriş postlarına, hediyeler de pek cici, huzurla kullan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  26. canımm evlenince alıcak birşey kalmayacak doldurdun evini :))
    çaydanlık çok şirin ve şık güle güle kullan hepsinii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım uzun bir süre ev alışverişi yapmıcam sanırım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. Hepsi çok güzeller canım :) bu hazırlıkları görünce yeniden evlenesim geldi tabiii aynı eşimle yeniden :) hepsini güle güle kullan canım özellikle demliğe bayıldım bugün bir züccaciyede görmüştüm çok hoşuma gitmişti. Şimdi burada görünce hoş bir tesadüf oldu.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm beğenmene çok sevindimm :)) Sevgiler

      Sil
  28. bende cok severim hediye almayı da vermeyi de :)
    herbiri çok guzel hediyeler cnm.
    sondaki aynayı yatak odanın duvarına asabilirsin cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yatak odası için düşündüm canımm :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  29. Takipçinim:) bu arada aynaya bayılldımmm,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim canımm hoşgeldin :)

      Sil
  30. çok güzel zamanlar,ben atlatalı beş ay oldu nerdeyse,zaman çok çabuk geçiyor:)
    bol bol bir şeyler alınır,hediyeler gelir,tadından yenmeyen zamanlar:)
    cicilerini ağız tadıyla kullanmanı diliyorum ve merhaba diyorum,blogunla yeni tanıştım çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canımm ben de doya doya tadını çıkarmayı düşünüyorum bu zamanların :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  31. canımmmm yıne sahane seyler katmısınz askınız ıcın ohh dıyorum oyle keyıflı olacakkı bunları kullanman sevgıyle ınsallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çook teşekkür ederimm :)

      Sil
  32. Bende geldim bloguna,
    Keyifli günler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  33. Çaydanlığa bayıldım canım.Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  34. Canımın içi Allah hepsini ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin. Hepsi harikalar. Mr.Potato'ya gelince Tantitoni' den öptüm seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm sevimli potato'ya bakıcam mutlaka :)) çok öpüyorumm :)

      Sil
  35. tatlım heppsi çok güzel dee o demliğe bayıldımm ki bennn... :)
    mutlulukla kullan hepsini.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  36. Nice blog , lovely nd beautyfull looks, do you want to follow each other, if yes let me know, greetings from Moscow! Keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  37. Hepsi de çok güzeller.Poşet çay deliği görmemiştim daha önce.Mutlu günlerde kullan.

    YanıtlaSil

bal damlası