7 Mart 2013 Perşembe

KINA HAZIRLIKLARI / 4

      Kına hazırlıklarım son hız devam ediyor :) Daha önce dediğim gibi bu dizi biraz uzun sürecek sanırım :) En son gittiğimiz Kemeraltı alışverişinde bu cici defleri gördüm :) Tane fiyatı 2.5 tl'ydi. Şimdilik bir kısmını aldım bir daha ki gidişimde biraz daha alıcam :) 



Tabi böyle gözüme çok sade göründü :) Hemen renkli ince kurdelelerle hareketlendirdim :))





Daha önce ki Kına Postlarımda Kına Tokalarımdan bahsetmiştim :) Bir de çerez keseleri ve uğur paralarım var tabi bunların dağıtılmasında kullanılacak sepetleri süslemek gerek :)) ben düğün için ve Kına Gecesi için birer tane süsledim :) Hazır süslülerden almadım çünkü hepsi birbirine benziyordu ve sepetin heryerinin kapanmasını istemedim :) doğal ve zevkimi yansıtan birşey olsun istedim :) Kınamda her yer rengarenk olacağı için kına sepetini de rengarek simli tüllerle ve çiçeklerle süsledim :)



Düğün için de somon ve beyazı tercih ettim sade bir süsleme yaptım :) İçine de daha önce yaptığım uğur paralarını koydum :)



Bu postun sonuna geldik ama Kına Dizisi devam edecek ... :)))


54 yorum:

  1. Sepetleri ne güzel süslemişsin, eline sağlık. Düğün için olanı favorim :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canımm baya bir uğraştırdılar ama değdi :))

      Sil
  2. kına gecesinde kına yakılıren etrafta gezen kızlar saçlarına
    kırmızı duvak takıyorlar çok hoş görünüyor.aklında bulunsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben duvakları hazırladım canımm onlar da renkli renkli bir önce ki kına postumda görseli var :)
      pek kırmızı rengini kullanmadım ben de pembeli olucam o gece :))

      Sil
  3. mutluluğun daim olsun canım,o güzel yüzün hiç solmasın ve kolaylıklar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekür ederimm :)

      Sil
  4. sepetlere bayıldım iyiki de satın almamışsın dediğin gibi hepsi birbirinin aynısı, böyle çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm farklı olsun istedim ben de :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. bitmeyen enerjine hayranım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) inşallah düğüne kadar enerjim hiç bitmez :))

      Sil
  6. Ellerine sağlık canım, sen çok üretkensin ya :) Elin değmişken çift yap belki birileride nasiplerni :p hehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Olur canımm yaparım artık ustalaştım bu konularda zaten :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Ohh tefler de hazır:) bunlar çok güzel telaşlar canım tadını çıkar.Allah her şeyi gönlüne göre versin eline emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kınada kimseyi oturtmucam canım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. çok güzellleeeerrr..
    bayıldım.
    tefleri de acaip uyguna bulmuşsun, çok şanslısın. şöyle mayıs, haziran gibi fiyatlarını resmen fırlıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben o yüzden kına malzemelerini kıştan aldım gerçekten yarı yarıya fark ediyor :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Ne güzel hepsini kendi ellerinle hazırlıyosun
    Hepsi birbirinden cici canım elllerine sağlık,keyifle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım malesef kendimi ilgilendiren bir şeyi başkasına yapması için veremiyorum illa benim elim değecek benim fikrim olacak :)) bu da yoruyor bazen insanı :) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  10. süpersin canım bende kendim süslüyorum dediğin gibi hepsi aynı nerdeyse. çok güzel şeyler almışsın yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm böyle daha farklı oluyor :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  11. Çok güzel olmuşlar cnm ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Düğün için süslediğin sepete ayrı bi hayranlık duydumm.. Çok güzeellerr... Baylımdımkii yaa.. Bende yapmalıyıııım.. =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :) yapımı çok basit aslında sadece tül değil de organze kumaş kullandım :)

      Sil
  13. defler çok hoş.güzel gününe neşe katacaklar eminim :D firmanın telefonu veya mail adresi veya mail adresi var mı acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kemeraltında bir dükkandan aldım hiç ismine bakmadım ama bir daha gidersem mutlaka dükkanın ismine bakıcam :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
    2. teşekkür ederim herşey gönlünce olsun b arada ;)

      Sil
  14. Defler harika! Bayılırım zaten onlara :)
    Bende kına gecem için ahşap olanlardan almıştım. Şimdilerde evimin girişindeki duvarı süslüyorlar :) Süper oldular ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahşap olanları görmedim hiç canım merak ettim şimdi :)) eminim çok güzel olmuştur :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. canım o teflere kurdele yerine tül koyuyorlar harika birşey oluyor
    bak fikrin değişirse ben sana bir fotoğraf gönderirim bende bir tane var
    böylede çok güzel olmuş ama görünce dayanamadım
    herşeyin en güzeli olsun isterim kıyamam;)
    allahh hazırlıklar tam gaz ilerliyor az kaldı yaww sanki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüllü olanlarını görmedim canım merak ettim valla :) bunlardan daha alıcam ben bazılarını öyle süsleyebilirim :) çok teşekkür ederimm içten yorumun için çok mutlu oldumm :)

      Sil
  16. canım birde sen işten gelip akşam bunlarla uğraşıyorsun dimi,arı gibi çalışıyosun maşallah sana :)
    ne kadar özeniyorsun çok hoş olmuşlaryaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevkle yaptığım için sanırım ne kadar yorgun olsam da hiç zor gelmiyor :) başka bişey olsa yapmam ama :))) çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :))

      Sil
  17. O sepetlere bayıldım ben :)) canım senden hergün yeni fikirler alıyorum nerden aklına geliyo bunlar :) Ne kadar hoş olur bunlarla dans etmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ben de öyle hayal ederek aldım :)) bol bol renk katıyorum kına gecesine :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Özellikle somon ve pembe süslediğin sepete bayıldım :) Teflerde harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  19. Merhaba blognu çok begendim hemen izlemeye aldım.Hazırladıklarına bayıldım herşey çok özenli umarım bundan sonrada herşey gönlüne göre olur.Bende seni blogma bekliyorum umarim katılırsın sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekür ederimm bloğunu ziyaret ettim :) Sevgiler :)

      Sil
  20. Canıım umarım herşey yolunda gider bugün gelinlik bakacaktın yanlış hatırlamıyorsam, istediğin gibi bulursun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm benimm unutmamışsın yaa :)) pazartesiye erteledik müsait olamadım bugün :))

      Sil
    2. Unutmadım canıımmmm aklımdaydı e ben o kadar uğraşınca haliyle merak ettim naptın diye :) hadi bakalım pazartesi için iyi şanslar sana canım benim :)

      Sil
  21. herşey ne kadar keyifli ve zevkli devam ediyor. biraz yorucu olabilir ama bu işin tuzu biberidir bu:))
    diğer yazılarını da okudum. oturacağın ev, alışverişlerin, gelinlik ve saç modellerin vs. herşey gönlünce olsun canım.
    mutlu bir gelin ve bir eş olursun umarım:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için :)) Sevgiler

      Sil
  22. Tefleri süslemen çok hoş olmuş :) sepetlerde çok güzeller :) bu yoğunlukta birde bu işleri yapıyorsun gerçekten kutluyorum seni canım ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tefler gözüme çok sade göründü canım mutlaka kendimden bişeyler katmam lazım :)) yoruluyorum ama mutluyumm :) çok teşekkür ederim canım benimm :)

      Sil
  23. Ayy ayy keşke bende İzmir'de olsaydımda kına gecende mum çevirseydim Özlem Abla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben davetimi yapayım canımm benimm müsaitsen gel beklerim düğünüme :))

      Sil
  24. Hepsi çok hoş olmuş, ne güzel ayrı ayrı emeklerin var :)
    Güzel günler göresiin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım aminn :)

      Sil
  25. tatlı uğraşlar ne güzeş, darısı bekarlara,
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm herkes için hayırlısı olsun :)

      Sil

bal damlası