22 Mart 2013 Cuma

KAHVALTI SETİM TCHİBO'DAN

Çeyizime şimdiye kadar hiç kahvaltı seti almamıştım. 6'lı olarak satılan her parçası takım olan kahvaltı setlerini pek beğenmiyorum. Çünkü sofrada herşeyin aynı olması pek hoşuma gitmiyor. Yani değişik desenler zıt ve canlı renklerin kombinlenmesini sofra dekorasyonunda daha çok seviyorum :) Geçen çarşambadan beri Tchibo'nun kahvaltılık ürünlerini bekliyordum çarşamba günü çıkar çıkmaz sipariş verdim bugün de siparişler bana ulaştı :) 




Hepsinden 8'li bir takım yaptım :) Tabakların renkleri ve porseleninin kalitesini çok beğendim :) 




Hepsinin kenarlarındaki çizgilerin renkleri farklı :) 




Bıçaklar da 4'lü olarak satılıyordu 8'li bir takım yaptım :)







Runnerla birlikte kendime cici bir kahvaltı seti hazırlamış oldum :)




Herkese mutlu haftasonları diliyorum :)

60 yorum:

  1. Güle güle kullan canım rengarenk kahvaltı sofraları hazırla takımınla :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Ama bunlar çon çok tatlıı :) iyi günlerde kullanırsın inşallah canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveett şeker gibiler :)) çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  3. Bende çok beğenmiştim bunları güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Ne de güzel telaşlar bunlar canım ,mutlu günlerde kullanman dileğiyle,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım tatlı telaşlar :) çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  5. Güzel günlerde lezzetli kahvaltıların olsun canım..ÇOk güzeller,renkler süper bence..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm ben de çok beğenerek aldım :) sevgiler :)

      Sil
  6. Güle güle kullan Özlem ablacım çok şık, umarım yolum izmire düştüğünde görüşebiliriz :)) bu arada seni mimledimm ayy ilk defa birini mimliyorum umarım hoşuna gitmeyen bi durum değildir, çok öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım her zaman beklerim :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :) mimine bakıcam şimdi canım benimm :)

      Sil
  7. Canım çok güzelmiş hepsi, rengarenk, tam kahvaltılık :)
    Hadi bakalım bekliyoruz kahvaltı sofralarını da yayınlayacağın günleri inşallah canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm ben de o günleri sabırsızlıkla bekliyorum :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Aynı şekilde düşünüyoruz :) bende takım olarak olarak hepsinin aynı olmasından hiç hoşlanmıyorum.
    Çok beğendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bizim bir çok şeyimiz çok benziyor seninle yaa burçlara artık daha çok inanıyorumm :)) çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  9. Cok guzeller canim en mutlu kahvaltilarinda kullan benimde gozum var bunlarda ama evde koyacak yer yok diye alamadim :) ama icimdeki sesi durduramiyorum benim olsunlar istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben bunları beklemiş gibi bugüne kadar hiç kahvaltı setlerine yanaşmadım :)) iyiki de beklemişim :) bence sen de içindeki sesi dinle mutlaka doğru söylüyordur :)))) çok teşekkür ederim canım benimm :)

      Sil
  10. çok hoşlar canım güle güle kullan, zevklerini bilip alışveriş yapman işini kolaylaştırıyodur :) renkler çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm insan ne alacağını bilince işi kolaylaşıyor :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. aslında takımlar da çok hoş ama ben de onların bozulmasından korktuğum için almamıştım.kırılıp eksilince hiç hoş olmuyor.aynı senin gibi değişik kare tabaklar almıştım.Fazla kullanamadan buraya gelince kolilendiler tabii.neyse ki dönmemize 1 sene kaldı.Senin bu mutfak hazırlıklarını görünce kendi mutfak eşyalarımı özlüyorum.Ağız tadıyla kullan canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir de kırılma durumu var sanırım biraz da o yüzden yanaşmadım tam takım olanlara :)) İnşallah özlediğin herşeye bir an evvel kavuşursun canımm :) çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  12. iyi günlerde kullanın, güzel kahvaltı sofralarınız olsun...

    YanıtlaSil
  13. Tchibo kahveci değilmi canım yaa hahahuhuhahuaa :))
    Reklemlarındaki gibi vallahi ben Tchibo'da bu kadar güzel şeyler satıldığını bilmiyordum. Son reklam kampanyaları çok yararlı olmuş. Kahvaltı takımında bende tam tersi bütün sofra bir takım olsun isterim. Senin gibi cıvıl cıvıl olmuyor ama :)) güle güle iyi günlerde kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm gerçekten çok güzel bir reklam çektiler :)) ben artık kahvesiyle düğünden sonra ilgilenicem :))) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  14. çok ciciler,güle,güle kullanırsın canım.

    YanıtlaSil
  15. tchibo nun özellikle mutfak ürünleri harikaaadır, keyifli günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım porselenini çok beğendimm :) çok teşekkür ederimm:)

      Sil
  16. canım güzel bir takım olmuşş güle güle kullannn mutluluklaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. süpermiş hepsi bıçaklarda ancak bu kadar uyabilirdi harika :) Bende her şeyi takım sevmiyorum tabaklarındaki ufak ayrıtılar renklerin farklı oluşu çok güzel olmuş inşallah güzel günlerde kullan canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ben de sipariş verdiğimde bu kadar uyacaklarını tahmin etmiyordum :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. ah canım cok güzeller bayıldım güle güle kullanasın inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm :)

      Sil
  19. Çok güzeller ama, hepsi birbirinden şık, güzel ve eğlenceli... Kahvaltıya oturunca içiniz açılacak :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm rengarenk bir kahvaltı soframız olcak :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. Ayy cıvıl cıvıllar, tam senlik :) İyi günlerde kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  21. ne kadar hoşşşşş, çok renkli, cıvıl cıvıl canım, bence de iyi fikir, iyi günler de kullanılsın inşallah, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :) sevgiler :)

      Sil
  22. Çok şirinler, rengarenk kahvaltılar gelsin o zaman :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm kahvaltı sofralarımız renklenicek :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  23. Selam.. bloğunuzu inceledimde hiçbir ayrıntıyı kaçırmamışsınız sizi tebrik ediyorum Size bir ömür boyu mutluluklar diliyorum sizi izlemeye aldım banada beklerim sevgiler..mutfaksevgisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm güzel dilekleriniz için :) ben de takibe aldım bloğunuzu sevgiler :)

      Sil
  24. çok şirinler:)güzel sofralar bekliyoruz artık:)güle güle kullanın inşallah hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  25. harika olmuş rengarenk çok hoşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. canım çok beğendim içim açıldı çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  27. Taptatlılar , güle güle kullan canım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. bende sevmıyorum sureklı aynı aynı..gozlerde bugu:) en guzelı rengarenk ve canlı..sevgıyle kullan canım

    YanıtlaSil
  29. kahvaltı takımını çok sevdim :)
    en güzel günlerde kullanman dileğiyle canım...

    YanıtlaSil
  30. Ben de bu takıma bayılmıştım. Güle güle, mutlu günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  31. çok güzel uyum sağlamışsınız :)

    YanıtlaSil

bal damlası