8 Mart 2013 Cuma

KADINLAR GÜNÜ ŞANSIM :))

   Bugün öğleden sonra kadınlar olarak izinliydik :) Ben öğlen işten çıkar çıkmaz alışveriş mağazalarını talan etmeye başladım Kadınlar Günü indirimlerinden faydalanmak için :) Kafamda hiç bir şey yokken çıkmıştım ya bir sürprizle karşılacağım belliydi :)) Nazar değmesin şansımı çok seviyorumm :)) Tabi indirim demişken ilk aklıma gelen kozmetik ürünleri oldu. Douglas'ta bir alan ikincisi yüzde elli indirimi vardı.

 



Ben ürünlere bakarken estee lauder fondotenin 25 tl'ye düşmüş olduğunu gördüm normal gramajının altındaydı ama normal fiyatının 100 tl'nin üzerinde olduğunu bildiğimden tereddüt etmeden aldım :)




Bir de Golden Rose'un Wonder Lash maskaralarını merak ediyordum görünce onu da alayım dedim.

 


Şimdi şanslı olduğum kısma geçiyoruz :)) Tam çıkmak üzereyken kapının yanında bir sürü hediye paketi gördüm. Personel, Kadınlar Günü için paketlediklerini içinde ne olduğunu kendilerinin de bilmediklerini söyledi :) Paketlerin tanesi 5 tl'miş. İçinden anahtarlık havlu vb. şeyler çıktığını söylediler ben de şansımı denemek istedim :)) İlk seçtiğim paketten çok cici bir kot terlik çıktı :))) Barkotu okuttuklarında fiyatının 20 tl'nin üzerinde olduğunu söylediler :) Çok sevdim bu terlikleri balayım için ayırdım bile :)






   Diğer bayanların paketinden anahtarlık filan çektiğini görünce ben şansımı bir daha denemek istedim böyle konularda şansıma güveniyorum :)) Bir 5 tl daha verip bir hediye paketi daha seçtim :) İçinden yine kot bir makyaj çantası çıktı :))) Çalışan kızlar işlerini bırakıp benim yanıma geldiler bakmak için :)) Bu cici çantaya da çok sevindim terliklerimle takım oldular :))




Bir tane de annemin şansına çektim :)) O da Plaj Çantası çıkınca yuhh artık dediler :)))





Çift yönlü de kullanılıyormuş :)




Böylelikle 15 tl'ye balayı alışverişi yapmış oldum :)



Bir de hasır şapkam eksik dimi :)) Onu da sevgilim daha önce hediye etmişti :)



Forever New

Bugün yine şanslı günümdeydim Gelin Makyajı sorunumu da Douglas ziyaretimde halletmiş oldum :)) Makyözün hangi marka makyaj malzemelerini kullanıp nasıl makyaj yaptığını birebir gördüm vee Haziranda görüşmek üzere el sıkıştık :)) benim gibi şanslı bir müşteriyi tekrar görmek istediklerini söylediler :)))

Şansınız her daim açık olsun diyor, Kadınlar Gününüzü Kutluyorumm :)))

50 yorum:

  1. terlikler çantalar amaan bizim kız çeyiz alışverişini aştı sıra balayı tatil alışveirşine geldi :)
    sanırım sen evlenince baya bi zaman alışveriş falan yapmıcan bu kadar stok kadı kızında bile yok kız :)

    Güle güle kullan hepsini inş canım bnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canımm ben de biri bitiyor biri başlıyor alışveriş için bahane üretme uzmanı oldum :))) canımmm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  2. Süpersin canım! :) Hepsi birbirinden güzel..
    Özellikle terliklerle, çantanın uyumuna hayran kaldım :)
    Senin de Kadınlar Günün Kutlu olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben de o kadar uyumlu bir çekiliş yaptığım için şaşırdım baya :)) çok teşekkür ederim çok öpüyorum seni :)

      Sil
  3. hepside çok güzel canım.E NE DE OLSA BİZ KADINLAR HER ŞEYİN EN İYİSİNİ HAKEDİYORUZ DİİMİ:)KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke her kadın bizim gibi şanslı olabilse canım bütün kadınlar herşeyin en güzelini hakediyor. senin de kadınlar günün kutlu olsun çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  4. Güle güle kullanın önemli olan çok para harcayıp alışveriş yapmak değil işinize yarayan hoşunuza giden birşey çıkması gerçekten şans işi tebrikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım doğru söylüyorsun ben bugün şanslı günümdeydim :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. süper valla bu şansa bayıldım ben :)hep şansın böyle daim olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim hepimiz için olsun :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Yok kesin bir gün anlaşılıyor ve seninle görüşüyoruz :) hem tanışmış oluruz bakarsın şansın bana da geçer :)şansın hep böyle bol olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görüşelim canımm ne zaman istersen :) ben de tanışmak isterim seninle :)) çok teşekkür ederim şans hepimizin yanında olsun canım :)

      Sil
  7. hahaha cnm harikasın yaaaa:)) piyango çektireceğimiz zaman sana çektirelim en iyisi:P bir de çantalar ve terlik de çok şık yani sadece kazanmamışsın bir de kaliteli, güzel şeyler kazanmışsın! tebrikler valla şansın hep seninle olsun:)))
    senin ve tüm kadınların kadınlar gününü de kutlarım burdan
    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her türlü piyano bileti itinayla çekilir kazı kazan oynanır :)) hehe evet canım ben de hiç böyle şeyler beklemiyordum çok mutlu oldum :)) şans hepimizin yanında olsun canım senin de Kadınlar Gününü kutluyor çok öpüyorum :)

      Sil
  8. Tebrikler canım aman nazar değmesin ne güzel ciciler çıkmış hediyelerini güle güle kullan...
    Makyaj Çantan ve terliğin tam da takım olmuş ıstesen denk gelmez...
    En kötü şansın bile seni hep böyle sevindiricek sonuçlarla karşılaştırsın...
    Bu arada senin ve tüm kadınların Dünya kadınlar günü kutlu olsun tatlım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah şans hepimizin yanında olsun :) ben de çok şaşırdım terlik ve çanta uyumuna :)) istesem böyle olmazdı :) çok teşekkür ederimm senin de Kadınlar Gününü kutluyorum dilerim kalpten istediğin bütün dileklerin kabul olsun. Sevgiler

      Sil
  9. negzell, maşallah şansına o zaman...:)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. güle güle kullan canım nasiplisin ne güzel ya :)) Balayı için hangi şehri planlıyorsunuz canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıbrıs düşünüyoruz canım bir sorun çıkmazsa daha önce hiç görmedik :) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  12. Ne guzel bir günmüş hem izin hem cici hediyeler kazanmissin güzel günlerde kullan canım ben en çok hasır şapkana bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım izinli olmasaydım bu cicileri kaçırcaktım :)) ben de çok sevdim hasır şapkamı çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Ne guzel bir günmüş hem izin hem cici hediyeler kazanmissin güzel günlerde kullan canım ben en çok hasır şapkana bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  14. ayy ne şanslısın canım yaa,hp sana geliyor bu indirimler hep :)) güle güle kullan hepsinii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indiri günleri hiç yerimde durmuyorum canımm çekiyo beni :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. oh oh suyundan da koy..ne güzel tatil mi oldunuz siz süpermiş çok ta işe yaramış yeni ciciler gelmiş bu sayede hepsini güzel günlerde kullan:) ben de uzun süredir yoktum ama dönüyorum artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm çeyiz bitti sıra balayına geldi artık :)) çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)))

      Sil
  16. Seni tebrik ederim süper bir alışveriş yapmışsın.Şansın da cabası.Çanta ve terliklerin uyumuna bayıldım.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm ben de çok sevdim ikisinin uyumunu :))

      Sil
  17. ŞANSIN HEP DAİM OLSUN CANIM
    HAYRILI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  18. Şansın daim olsun canım..

    Makyaj sorununu çözmene çook sevindimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canımm ben de en çok ona sevindimm çok içime sindi :)) çok teşekür ederimm :)

      Sil
  19. :)) kadınlar günü senin için yaratılmış :) vallahi olur da bukadar mı şans olur kaşı kaşı nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) heheh doğru söylüyorsun canımm Kadınlar Günü benim günüm oldu :))

      Sil
  20. Canım ya çok şanslısın şimdi daha iyi anladım :) hepsinden de yazlık ve uyumlu çiftler çıkmaz kiii şaştım kaldım :) Birde 15 liraya tamamlamışsın süper, iyi günlerde kullan canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım kız barkodlarını okutuyor 40 tl 20 tl 30 tl filan yazıyo kendi sattıkları fiyatları onlarmış :)) gerçekten çok iyi denk geldi :) çok teşekkür ederim canım benimm :)

      Sil
  21. Şanslı olmak ne güzel,aman nazar değmesin maaşallah. Hepsi çok güzel, güle güle kullan canım.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. nazar değmesin şansınaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  23. Gerçekten de ne şansmış öyle, Rabbim bozmasın:)
    Güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Şansın hep devam etsin canım benim.
    Terliğine çantalarına bayıldım ben ya, çok güzeller :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benim şans hepimizin yanında olsun :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Gerçekten çok şanslıymışsın canımibenim bu tür konularda pek şansım yok maalesef:( İşyerinizin öğleden sonrasını tatil etmeleri ise çok hoş bir düşünce tebrik ediyorum onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ofiste erkek çoğunluğu olunca yokluğumuz pek hissedilmedi :)) şans bir anda dönebiliyor tatlım inşallah bir gün senin de şansın döner :)

      Sil

bal damlası