27 Mart 2013 Çarşamba

JUST MARRIED PASPASIMM :)

Kaç gündür gelmesini beklediğim, yollarını gözlediğim Just Married Paspasıma sonunda kavuştumm :)) 




probestdesign sitesinden sipariş verdiğim Just Married Paspas yeni evli çiftler için harika bir ürün bence :)) 






Sitede sadece paspas yok tabiki de daha bir sürü farklı tarzda ürün mevcut. Ben paspastan sonra en çok mutfak önlüklerini beğendimm :)  Paspasla birlikte beğendiğim bir mutfak önlüğünün de siparişini vermiştim :)



Sitedeki önlüklerden bir örnek :))



Mutlaka siteye bir bakın derim ben çoookk beğendimm :)))

64 yorum:

  1. Ayy paspasa bayıldım! Süpermiş! :) Harika bir fikir olmuş..
    Siteye bakıyorum hemen, çok güzel şeyler var belli :)
    Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bak canım eminim beğendiğin şeyler çıkacaktır :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Cnm cok tatliymis paspas bayildim gule gule kullanin ins:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. çok güzel ben de istiyordum ne zamandır böyle bir şey,bir de happily ever after yazan kapı süsü istiyorum ama bulamadm mudodan alanlar olmş daha önce.Bu arada insan korkar di mi ya kapının önünden biri yürütüverirse, ay aman allah korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Allahtan sitenin güvenliği var canım yoksa koymaya kıyamazdım bu paspası :))

      Sil
  4. Çok beğendim canım ya iyiki almışsın çok güzelmiş :) hemen siteye bir bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım çok güzel şeyler var tek kötü tarafı ödeme sadece havale ile oluyor :( ama arada bir markafoniye filan giriyormuş

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. :) canımm çok teşekür ederimm :)

      Sil
  6. güle güle kullan canım...
    paspasın çok güzel :)
    önlükde güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. çok güzel ikisinede bayıldım canım...
    Güle güle kulan iyi günlerde...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Emel ablacım beğenmene sevindimm :) Sevgiler

      Sil
  8. ama bu çok şiriiiin:)) güzel seçim olmuş bu, merak ettim siteyi hemen bakıyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Çok tatlıymış canım güle güle kullan :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Allahım ya bu ne güzel bir paspas böyle :) bayıldım canım bende hemen bakıyorum iyi ki siteyi de yazmışsın :)) ayrıca mutfak önlüğü demeye bin şahit ister nasıl güzel bişey öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha da güzelleri vardı canımm benim aldığım farklı diğerlerine bakarsın sitesinde :) çok teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  11. ikisi de çok hoş.hele önlük bayıldım

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel bi paspas :) gerçekten yeni evliler için çok güzel değişik bişey :)
    Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  13. Çok beğendim, orijinal bir fikir olmuş önlük:)
    Güle güle kullan :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok çeşitleri var canımm sitesine bak mutlaka :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. İyi günlerde kullanın canımmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. İyi günlede kullan canım,evine uğur getirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. güzel günlerde kullan.. evin şenlensin..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  17. Çok güzelmiş paspas hemen almalıyım :)
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Canım iyi günlerde kullan inşallah çok beğendim sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  19. ay cok cici bitaneciğim! guzel gunlerınızde mutlu yuvacığınızda kullanın ınsallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiinnn canım benimmm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  20. güle ,güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  21. Özleeemmm Ablaaaa paspas çookk tatlııı güle güle kullanın yeni eviniz mutlu huzurlu sağlıklı günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. çok beğendim çok başarılı bir site tebrikler

    kadinsak.com

    YanıtlaSil
  23. Çok güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  24. çok eğlenceliymiş cnm paspasını çok sevdim!!! güle güle kullan:))) super mama da süpermiş yani:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki daha farklı canımm burda yayınlamadım şimdi sitesinde resmi var bundan kalmamış maalesef :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  25. :))ben bunu kapımdan çalarlar diye almadım biliyomusun:D
    gerçi şimdiye kadar hiç vukuat olmadı ama onca para uçmasın demiştim:))
    sen güle güle kullan canım,bak aklıma düştü yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım ben de kullanmaya kıyamıcam sanırım öyle görünüyor :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. siteye baktım, çok enteresan şeyler var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım değişik ürünler var sitede :)

      Sil
  27. Merhaba Boşnak Kız; Banner reklamını kabul ettiğimiz sayılı site sahiplerinden biri olduğunuz için, sayfalarınızın trafiğini dahada çok artırmaya yönelik size özel bir kampanyamız var buradan ulaşabilirsiniz.. Saygılar

    YanıtlaSil
  28. Hiç haberdar değildim bu siteden, ürünleri çok orijinal çok güzelmiş:) Güle güle kullan canım:)

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. çok güzel bir paspas,siteyi hemen inceliyorum.bloğunuzu takibe aldım,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Çok tatlılar. Hemen siteye bakıcam. :) Ayrıca bloğun çok keyifli. Takibe aldım. Benim bloğuma yaptığın ziyaret ve güzel yorumların için de çok teşekkürler. Sevgiler;)

    YanıtlaSil

bal damlası