17 Mart 2013 Pazar

HAFTASONU ALIŞVERİŞİM

Güzel bir pazar gününden herkese sıcacık bir günaydınn :)) Dün yine benim gelinlik deneme günümdü sabahtan çıkıp bütün randevu aldığım modaevlerini tek tek dolaştım giydim çıkardım :)) Henüz tam kararımı vermedim daha doğrusu çabuk verdiğim için korkuyorum sanki bu kadar çabuk karar vermemem daha çok gezmem gerekir diye düşünüyorum ama aklımı çelen, giydikten sonra kendime bakmaya doyamadığım bir gelinlik var kiii ahhh sormayınn :))) Yani mankende görür görmez ben bunu denemek istiyorum dedim ve ondan sonra giydiklerimde bile hep onu gördümmm :)) Önümüzdeki haftasonuna kadar artık karar vermek istiyorum ve bu kadar beğendiğim bir modeli bulmama çok sevindimmm :))

Gelinlik randevularım bitince YKM'ye bir bakayım dedim ne var yok diye meğer YKM'nin ay ortası neredeyse bütün ürünlerde yaptığı %50 indirime denk gelmişim :)) Özellikle ayakkabılar kapış kapıştı görmeniz lazım :) Zaten sezon sonu indiriminde olan ayakkabılar bir de % 50 indirime girince çok komik fiyatlara gelmişler :) Bu yıl ayakkabılarda bilekten bağlı modeller çok revaçta benim çok sevdiğim bir model olduğu için çok mutlu oldumm :) Rengini ve modelini çok beğendiğim bu ayakkabıyı 3. indiriminden 25 tl gibi bir fiyata aldımm :)) 100 tl'nin üzerinde olan fiyatı indirim üstüne indirim görünce baya bir düşmüş :))




Tacı da accesorize indirimden 5 tl gibi bir fiyata aldımm ayakkabılarımla kombin yaptım :))


Ne zamandır kemik rengi tonlarında süet bir bot bakıyordum bu botu da yine YKM'den 50 tl gibi bir fiyata aldımm sezonda 100'ün üzerinde satılıyormuş :)







Tantitoninin devam eden indiriminden de bu cici pizza kesiciyi aldımm :)






Kulaklık aparatım da yine accesorize'nin %50 indiriminden :)) Çok cici bir hamburger :))


Bu Zeynep TOSUN imzalı bluzu çook beğenerek aldım indirimde olması da ayrı bir mutluluk :))




Sadece kendimi düşünmedi tabi :)) Bu maviş kazak da Sevgilim için :)))




Şu sıralar bir Bloglovin furyasıdır gidiyor. Ben tam olarak anlayamadım Temmuzdan itibaren nasıl bir uygulamaya geçileğini. Ama bir bloglovin hesabı oluşturdum hemen :) Bloglovin bosnakkiz adresinden takip edebilirsiniz beni tabi ben de sizi :)) Facebook hesabı ile de giriş yapılabiliyormuş anladığım kadarıyla   :) Detaylarını sanırım uygulamaya geçince görücez :)

Herkese mutlu bir pazar günü diliyorumm :)

66 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet çok baya bir indirim vardı çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. ohh ohhh bulmuşsun yine bir sürü güzel şey, huzurla kullan hepsini canımmm... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çook teşekkür ederimmm :)

      Sil
  3. aldıkların çok güzel ayakkabının rengine, pizza kesicinin de tipine bayıldım ^_^ güle güle kullan. o hamburger şeysi ne yalnız onu anlayamadım beeen :) gelinliği çok merak ettim bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm bu kulaklığın kablosunu filan sarıyorsun ona kenar kısımlarında boşluklar var :)) çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :) gelinliği şuanda sadece ben gördüm canım aileden hiç kimse görmedi herkese sürpriz olucak sanırım :)))

      Sil
    2. merakla bekliyoruz o zamaaan :) hamburgeri anladım şimdi yaa ayrı olarak satıldıklarını bilmiyordum o aparatların :)

      Sil
  4. canim sevindim senin adina ama eger o gelinligi cok begendiysen aklindan cikmiyorsa hatda ve hatda rüyalarina giriyorsa ozaman daha fazla bakma hemen al derim:) yoka cok kafan karisir.Yeni cicilerinide güle güle kullan mavi topuklu ayakkabilarin sarilari var bende :)en cok onlari seviyorum hatda dedim bir ara kendime gelin ayakkabisi olarak onu elimdede sari cicek felanmi yaptirsam diye :DDDD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle oldu canımm aklımdan çıkmıyor sürekli kendimi o gelinlikle hayal etmeye başladım :)) ilk defa böyle oldu ama :)) fazla bakmadan alıcam sanırımm :) çok güzel düşünmüşsün canım özellikle fotoğraf çekimlerinde çok cici olur çiçekle ayakkabı uyumu :))

      Sil
  5. Aldıklarının hepsi çok güzel.Özellikle çizmene bayıldım.İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  6. canım her şey çok güzel.özellikle de ayakkabılar.İyi günlerde kullanın.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :) Sevgiler

      Sil
  7. Mavi ayakkabılarını çok beğendim tacınla uyum içinde olmuş güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severek aldım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Postu okurokumaz gaza geldim hemen hazırlanır çıkmak şart ... Ne güzel şeler almıştın güle güle kullan .. Buarada hiç yorma kendini aklından çıkmayan gelinlik senin olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canımm sonra ne denersem deneyeyim unutamadım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. oo süper indirim yakalamışsın, ya ne ballıısın vallahi ya ,:) güzel günlerde kullan hepsini. bloglovini ben de anlamadım. eskiden rss yi de kullanmıyordum şimdi de bloglovin kullanmazsam nolcaak? kumanda panelimden göremicekmiyim, çakmadım gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm galiba kumanda panelinde bir sıkıntı olmayacak. google reader kapanıyor sadece. ayrı bi şey o. ben kullanıyordum mesela kötü oldu :( sen yine de önlem olarak bloglovin'e kayıt ol. ne yapacakları belli olmuyor ^_^

      Sil
    2. Aycelce Hayat: Ben de anlamadım canım ben de daha önce hiç bir şeye katılmadım ama Temmuzda böyle bir uygulamaya geçileceğini söylüyorlar umarım bu sistem değişmez :)

      Nerwen : doğru söylüyorsun canım ben de önlem amaçlı kayıt oldum ama böyle daha güzel bence değişikliğe gerek yok :)

      Sil
  10. Gelinlik için fazla düşünme ilk gördüğünde işte bu dediysen onu almalısın.Çok gezersen kafan karışır.Ayakkabılarının rengi de modeli de çok güzel güle güle giyin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm tam da öyle dedim bu gelinlik benim olmalı :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Canım şans senden yana vallahi ne güzel şeyler almşsın ya özellikle de ayakkabına bayıldım :)
    Amaa gelinliğini de çok merak ettim nasıl bişey acaba :) dediğin gibi eğer görüp denedikten sonra o gelinliği hayal ediyorsan o gelinliği de alıyorsun en azından bende öyle oldu ve hiç aklımda olmayan bir model aldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aklımdaki modele yakındı ama ben de hiç öyle duracağını tahmin etmedim hatta ben denerken yanımdan geçen başka gelin adayları durup izlediler :) galiba herkes bir gelinliği çok farklı taşıyabiliyor :)) ben de onda karar kılıcam gibi hissediyorum canım çünkü hiç aklımdan çıkmıyor :))

      Sil
    2. Hadi bakalım canım inşallah içine sinen neyse o olur çok güzel olacağına eminim :)

      Sil
    3. çok teşekkür ederimm canımm inşallah :)

      Sil
  12. Özellikle ayakkabılarına bayıldım bir de ne kadar uyguna gelmişler... Aldıklarını güle güle giy mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm yine indirimin içine düştümm :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Ayakkabı taç kombini çok hoş olmuş, bu şekilde mutlaka kullanmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ayakkabıdan sonra tacı da görünce hiç düşünmeden aldım canımm :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. ayyyy ne çok şey almışsın hepsini güzell günlerde güle güle kullan inşallah..ayakkabılar ve botlar çok hoş ve kullanışlı gerçekten..pizza kesiciye de bittim aslında hepsini beğenmişim niye tek tek yazıyorum anlamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm yaa çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  15. Aldıkların ne kadar hoş Özlem ablaa :) güle güle kullan hepsini :) Ve sen çuval bile giysen eminim çok yakışacaktır o yüzden gelinlik konusunda hiç üzülme kafana takma hiçbir şeyi, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa yerim seni benn :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. güle güle kulan hepsi harika ve gerçekten uygun fiyatları.sevgier cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. ayakkabının rengi ve modeline bayıldım .harika bir seçim.zaten zevkine hayran kaldım.çok şık ve cici şeyler alıyorsun.zevkle takip ediyorum.hayatında hep böyle güzel ve mutlu geçsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn :) çok çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindim canımm :) Sevgiler

      Sil
  18. Böyle uygun güzel seyler alinca insan daha mutlu oluyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm indirimleri takip etmek lazım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. aldıklarını güle güle giy canım:))gelinlik içine sinmiş gibi görünüyor, aklın onda..sen başka yerlere de bakayım desen de gene ona gitceksin..hep öyle oluyor çünkü:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım öyle olcak canımm çünkü gidip bir daha denemek için can atıyorumm :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. Ayakkabılarını çok beğendim canım
    Bu modeli bende çok severim
    Herzamanki gibi çok cici şeyler almışşın bloğunu ziyaret edememiştim neler almışşın baktım:)
    Hediyelerinide güle güle kullan:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindimm :) Sevgiler

      Sil
  21. Güzel günlerde kullan hepsini canım! Özellikle ayakkabının rengini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm ben de çok beğenerek aldım :)

      Sil
  22. Çok uygun fiyata çok güzel bir alışveriş olmuş, iyi günlerde kullan indirim kızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımmm :)

      Sil
  23. hepsi de çok cici, iyi günlerde kullanmanız dileklerimle...

    YanıtlaSil
  24. Canım sonunda baharatlık fotoğraflarını yükledim ;)

    http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/03/baharatlk-ckmaz.html

    YanıtlaSil
  25. hepsi birbirinden güzel ayakkabılarına bayıldım:)güle güle kullan cnm
    pizza kesicilerimiz aynı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm sen de görüdüğüm aklıma geldi zaten görünce :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. Boşnağım bayıldım, bayıldım ayakkabına ne kadar güzelmiş hem rengi hem modeli, botlarını da çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm Aslımm beğenmene çok sevindimm :))

      Sil
  27. canım ayakkabı çok yine indirimleri yakalamışsın negüzel :)
    bloglovin linkin açılmıyor canım :(
    bende kayıt oldum ama aman diğeri daha iyiydi ya inşallah kapanmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm sağ tarafta resimli link var onu tıklarsan açılır o :) sanmıyorum kapanacağını canım umarım olmaz öyle bişey :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. Güle güle kullan arkdşım..
    Hepsi çok güzel
    Arada çeyiz alışverişine de girmişsin :)
    Hayırlısı ile evlendiğinide bu çeyizlerini kullandığınıda görürüz inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  29. cnm yine süper parçaları süper fiyata bulmuşsun!!! ayakkabıların tam istediğim modeldi ve bilekten bağlı kesinlikle çok da hoş duruyor, hem daha rahat oluyor. Botların da harika tam benim tarzım onlar da! hele o bluzun... Zeynep Tosun'un tasarımları süper oluyor bayıldım buna da güle güle güzel günlerde kullan cnm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm beğenmene çok sevindimm ben de senin kombinlerine bayılıyorumm :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  30. botlarına bayıldım....
    severek kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ben de çok beğenerek aldım :)

      Sil
  31. cnm gulegule kullan
    botlara bayıldım!

    YanıtlaSil

bal damlası