3 Mart 2013 Pazar

Evimizden Haberler ve Keyifli Bir Pazar Mimi :)

      Düğün tarihimizin yaklaşmasıyla birlikte artık haftasonlarımız baya bir koşuşturmalı geçiyor :) Dün sabah ilk önce Mobilyacımızı ziyaret ettik mobilyalar ne alemde koltuklar bitti mi yatak odası hangi aşamada gibi sorularımızın cevabını aldık :) Salon aynamız gelmiş onu gördük :) Orada işimiz bittikten sonra evimize geçtik :) Evler tamamen bittiği için peyzaj çalışmaları başlamış evimizin önüne bir sürü mandalina ağacı ekmişler ve çiçeklerimiz gelmiş :)

Site boyunca havuzun olduğu kısma kadar alabildiğine mandalina ağacı var :)





Kalan kısımlara da peyzajındaki çizime göre çiçekler ve banklar yerleştiricekler. Çiçeklerimiz de gelmişti :)








Sol taraf 3. kat bizim yuvamız :)



Marangoz ek mutfak ve banyo dolaplarımız için de ölçülerini aldı  :) Artık çeyizlerimi nereye koycam diye düşünmücem :)) yeni çeyiz postları için hazır olun kızlar :)))



Evveett şimdi sıra geldi Güzeller güzeli arkadaşım Serap TAN'ın mimine :)


1-En son kime yalan söyledin,neden?

Sürekli sevgilime söylediğim bir yalan var :)) Onu alışveriş merkezine çekebilmek için "bak valla bir yirmi dakika sadece şuraya uğrucam şunu alıp hemen çıkıcam" diyorum içeri girer girmez olanları siz tahmin edersiniz :)))

 

2-Biz okumuyoruz farzet, kendine bir itirafta bulun.

3.5 ay sonra evlenicem ve evimi, ailemi düşündükçe sık sık gözlerim doluyor.

 


3-Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

Kamu kurumunda çalışıyorum işimden memnunum ama ben daha çok organizasyona dayalı bir işte çalışmak isterdim :)

 


4-Mutlu musun?

Mutluyumm :)

 


5-Keşke?

Keşke bazen arada birde olsa bazı şeyleri oluruna bırakabilsem.

 


6-Sence ideal eş nasıl olmalı?

Koruyucu, herkesin saygısını ve sevgisini kazanmış, yardımsever, dürüst ve sevmeyi bilen, hızlı düşünüp hızlı hareket eden.

 


7-Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

İzmirde yaşıyorum ve İzmirden başka bir yerde yaşamayı hayal bile etmedim :)

 


8-Seni en çok ne mutlu eder?

Günlerce hatta aylarca düşündüğüm, kalpten istediğim bir şeyin bir anda gerçekleşmesi :)



9-Korkuların neler?

Sevdiklerimi kaybetmek ve hayal kırıklığı yaşamak



10-Hayatında en çok utandığın an?


Şehir içi Belediye otobüslerinde yeni modellerde telefonla konuşmak yasak bilenler bilir :) Bir gün otobüste telefonla konuşan birini konuşmak yasak kapatın lütfen diye uyarmıştım normalde hiç adetim değildir nasıl olduysa artık moralimin bozuk olduğu bir ana denk gelmiş adamdan çıkarcam :))) Meğer otobus eski modellerden olduğu için öyle bir telefon yasağı yokmuş :)) Şofor siz de konuşun buyurun deyince baya bir utanmıştım :))))


11-Kendinde en sevmediğin özellik?

Herkesin benim gibi olmasını beklemem ve yapılan hataya aşırı tepki göstermem.

 

Kendisine bu güzel mim için çok teşekür ediyorum soruları cevaplarken çok eğlendim :) Biliyorsunuz 8 Mart yaklaştı sevgili arkadaşım Serap'ın 8 Mart için biz bayanlara çok güzel bir hediyesi var :) Hediye için sizi buraya alıyorum :) Vee hepinize mutlu, eğlenceli bir hafta diliyorumm :)))

 

55 yorum:

  1. caanım evinizin son halini merakla bekliyorumm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canımm içini gördüm ama peyzaj çalışmalarından sonra bahçe nasıl olcak acaba :))

      Sil
  2. canımm allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin,dış cephe gayet güzel görünüyor,artık içinide görücez nasıl olsa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah :) ben de içini çok merak ediyorumm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  3. çok güzel gözüküyor:) bu site nerede yapılıyor merak ettim, güle güle oturun inş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mendereste canım İzban durağına yakın :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. süpermiş..ben de demirköprüdeyim izbana yakın:) gel yamacıma gel:P:P

      Sil
  4. Kesinlikle her şey çok güzel olucak peyzaj çalışmasıda bitsin bak görürsün. Mandalina ağaçları? ne kadar güzel ya, o kokuları düşünsene harika bir şey canım ya.
    İnşallah istediğin her şey, güzel yüreğinden dilediklerin gerçekleşsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben de ilk kokusunu düşündüm zaten çok seviyorum kokusunu :)) çok teşekkür ederim canım benimm amin :)

      Sil
  5. ne kadar şanslısın canım mandalina ağaçları içinde yemyeşil bir bahçe imrenmedim değil huzurla mutlulukla oturun inşallah bende çok merak ediyorum evinin yerleşmiş halini :) bu arada mimde çok samimi olmuş öpücükler yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim inan ben de merak ediyorum çok bitmiş halini :) çok teşekkür ederimm ben de çok öpüyorum :)

      Sil
  6. Mandalina ağaçları harika bir fikir canım, daha önce hiçbir sitede görmemiştim açıkçası şanslısınız :)
    3,5 ay kaldı ha :) O kadar güzel heyecanlar ki.. Doyasıya yaşa canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım zaman ilerledikçe heyecan artıyor :) ben de daha önce hiç görmemiştim ama çok sevindim mandalina ağaçlarını gördüğümde bol bol c vitamini alıcaz :))

      Sil
  7. Allah güle güle oturmayı nasip ersin canım:)mimin ve cevaplarında çok güzel olmuş sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. rabbim huzurla bereketle oturmayı nasip etsin canım.çok hoş görünüyor.inşallah güzel bebeklerinizle de şenlenir yuvanız.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için :)

      Sil
  9. Postunu dün telefondan okudum ama ordan yorum yapamıyorum :) Hemencik aklıma geldiin yazayıım dediim. Eviniz çok güzel maşallah inş. bir ömüür mutlu olursunuz ♥ Darısı başımızaa :P :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah :) çook teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  10. evinizde sağlıkla, mutlulukla, huzurla oturun inşallah...evin dışardan görüntüsü, bahçedeki hummalı çalışma süper, içi de merakla beklenmekte:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı meraktayım canımm bakalım eşyalar girdikten sonra nasıl olcak :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  11. Gerçekten evinizin katı ve cephesi çok değerli, iyi seçimlerde bulunmuşsunuz güle güle sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kullanın.. :) İçinide çok merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) içini eşyalar girdikten sonra inan ben de çok merak ediyorum :))

      Sil
  12. geçen sene bizde böyleydik.. şimdi evimizin keyfini çıkartıyoruz. güle güle oturun, herşey istediğiniz gibi olsun.. çok güzel bir site, içinde keyifli, huzurlu zamanlar geçirin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Çiçekleri görünce içim açıldı yahuu :)
    Canımmm güzel günlerde ağız tadıyla oturun inşallahhhh

    YanıtlaSil
  14. canım benim çok güzel bir yere benziyor, zevkle oturcaksınız eminim:)
    içten mimin de çok güzel olmuş ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekür ederimmm :)

      Sil
  15. çok güzel cnm evin güle güle ağız tadıyla oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. Çok güzelmiş evinizin yeri Allah mutlu mesut etsin herşey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  17. Çok tatlı bir yer mutlu mutlu yaşayın :) Kendi evin gibisi yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Mutlu mesut yaşayın inşallah canım benim :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Canım bloğunu şöyle bir gezdim. Bakıyorum hazırlıklar tüm hızıyla sürüyor. Düğüne de az kalmış haklısın tabii. Şimdi kalbin ne güzel pır pır ediyordur :) Aldıklarının hepsi birbirinden güzel. Allah sevdiklerinle uzun yıllar güle güle kullanmak nasip etsin. Yazdığın postda İzmirli olduğunu gördüm. Ben de sık sık ziyaret etmişimdir orayı. Eskişehirden sevgiler ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet heyecanla ve stresle birlikte hazırlıklarımız tam gaz devam ediyor :)) çok teşekkür ederim canım aldıklarımı beğenmene sevindimm :)Eskişehir'e gitmek nasip olmadı ama çok güzel bir yer olduğunu tahmin ediyorum bir gün ben de görmek isterim :) sevgiler :)

      Sil
  20. Eviniz de çok güzel görünüyor, mutlulukla huzurla oturursunuz inşallah. En utandığın ana da güldüm, oluyor bazen öyle, benim de başıma çok gelir benzerleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm bazen sinirli olduğumda herşey gözüme batıyor sonra sonucuna yine ben katlanıyorum :))) çok teşekkür ederim amin canım benim :)

      Sil
  21. Bende sana geldim...Merak etme bu patates mantısı diğeri gibi hamurdan değil çok kalorili değil ama hamurlu olandan yemeni tavsiye ederim eğer ogün başka kalorili şey yemessen dengeyi sağlarsan kendini bunlardan soyutlama:)))ben evlendiğim yıl bütün sene diet yaptım vermedim ama kiloda almadım aynı kaldım nasıl düğün zamanı yaklaştı eşya topladım alıncakları almaya başladım erdidim gittim....yiyemez olmuştum pantolonlarım üstğümden dökülüyodu merak etme istediğinden dahada güzel olacaksın eski postunada baktım çeyiz olanına tantiooniyide tavsiye ederim tabii cicibici seviyosan buarada Mudo daki balıklı bardaklardan bende de var çeyizime almıştım.kadehlerinin desenindede siyah olanındanda takım aldım yeni evim için Antalyayay taşınıyorum yazın aslında evinin fotoğrafını görünce acaba odamı Antalyada dedim ama yorumlardan İzmir olduğunu anladım mandalina çünkü başka yerde olmaz...Buarda çok güzelsin bugünlerin kıymetini bil bu hazırlık süperdir...O evde güzel günlerde oturun.sevgiler İzmire

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok az yemek yiyorum maalesef şu yiyip te zayıf kalanlardan değiliz tabi :)) dediğin gibi eşyaları yerleştirme sürecinde bana da kilo veririm gibi geliyor :)) aslında korkum evlendikten sonra kilo almak sanırım bütün istatistikler bunu gösteriyor :))) Tantitoniden çok sık alışveriş yapıyorum aslında yapmadığım yer kalmadı o kadar güzel şeyler yapıyorlar ki insan almayınca mutlaka içinde kalıyor :) balıklı herşeyi ben de çok seviyorum daha doğrusu deniz temalı diyelim sanırım sahil kesiminde yaşamamızın etkisi büyük bunda :)) çok teşekkür ederimm güzel yorumun için ben de sevgiler gönderiyorum Antalyaya :)

      Sil
  22. eviniz harika görünüyor...
    içinde siizn eşyalarla beraberde görüürüz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki canımm bi yerleşelim de ben de çok merak ediyorum evimizi :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  23. Canım benm Allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin çook güzel herşey :) bu arada aslım'ı buldum aldım bugün kaftanımı çok mutluyum tam istediğim gibi oldu her şeyimi buldum oradan aldım sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa çok sevindim valla :)) çok güzel şeyler var dimi ben çok beğenmiştim orayı ilgilenen bayan da çok tatlıydı :)) eminim çok güzel şeyler almışsındır düğünden sonra görürüz inşallah :) Allah içine sindirsin canım benimm :)

      Sil
    2. Canımm valla öyle oldu evet o bayanda çok ilgilendi sağolsun, kaftanı giyince dışarıdan gelip baktılar aa nasıl güzelmiş bence söyle yap saçını falan demeye başladılar bizim türk milleti işte :) ama sağolsunlar :) Yeni modeller gelmiş ordan kaptım bitane hemen, tabi düğünden sonra inşallah hepsini yayınlarım aslında şimdi de yayınlayasım var ama tatlı üzerine olan bir blogda ne alaka mı olur diye düşünüyorum :)

      Sil
    3. öyle düşünme canımm sonuçta senin bloğun :) seni takip edenler seninle ilgili ayrıntıları bilmek isterler diye düşünüyorum ben :)) ama yinede senin düşüncen tatlım ne zaman yayınlamak istersen biz burdayız :))

      Sil
    4. Evet bak böyle düşünmemiştim hiç canım doğru söylüyorsun :)

      Sil
  24. Herşeye o kadar çok özenmişsin ki Allah sağlıkla güzellikle bir ömür boyu birlikte yaşamanızı nasip etsin özlemcimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm siz de bir ömür boyu sağlıkla ve mutlulukla yeni yuvanızda yaşarsınız inşallah :) senin de paylaşımlarını merakla bekliyorum :))

      Sil
  25. Rabbim huzurla oturmanızı nasip etsin canım..

    YanıtlaSil
  26. harikaaa :) bir izmirli olarak evin tam yerini inan merak ettim ama burdan yazma istersen tabi :)
    ayrıca nişanlı bir bayan olarakta yine izmirde nerde ne yapılır ne alınır konusunda başını çok ağrıtacağım sanırım.. ben de göçmenim ve bir arnavuta gitmekteyim ! :)))
    ayrıca çook tatlısın ya :)
    hayırlı güzel sağlıklı mutlu günlerde otur eşinle innşallahhh :)

    YanıtlaSil

bal damlası