12 Mart 2013 Salı

EKSİKLER TAMAMLANIYOR :)

Düğüne az bir zaman kaldığı için çeyiz listem elimde dolaşıyorum artık :)) Bir ay içinde artık neredeyse hepsini bitirmem lazım :) Bu yüzden 8 Martta sadece kozmetik alışverişi yapmadım tabiki de :) Soğanlar ve patatesler için ilk başta sepet düşünüyordum taa ki bu şirin metal kovaları görene kadar :))



Mutfak kapım balkona açıldığı için bunları balkonuma koyucam :) 



Daha farklı renkleri de vardı ama ben bu iki rengi birbirine çok yakıştırıyorum :) Semtimizdeki bir çeyiz mağazasından alındı :)

          Bu mutfak kronometresini  de çok uygun bir fiyata yine bir çeyiz mağazasından aldım :) Patlıcanlısı filan da vardı :))




Bu şirin makyaj çantası da Hobi'den 6 tl'e aldım :)




Madame Coco'da %50 + %20  indirim hala devam ediyor :) Havlu ihtiyacı biter mi :))

Yılbaşı temalı havlularıma yenileri eklendi :) Bunların tanesi 4 tl gibi birşeydi :)



Bunları da çok beğenerek aldım daha büyük boy tanesi 8 tl'ye düşmüştü :)




Mutfağıma uygun bu gri askılı havlu da yine 8 tl gibi bir fiyata geldi :)




Madame Coco'da indirim hala devam ediyor eksikleriniz varsa mutlaka bir uğrayın derim :)

54 yorum:

  1. ilk yorum benden olsun soğan ve patates kovalarına bayıldım :)) güle güle kullan
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ayy patates ve soğan kutularına bayıldımm ne kadar şirinler öylee :) Güle güle kullan Özlem abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğenerek aldım canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  3. Kovalara bayıldım bende nerden aldın açık adres alabilirim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Dantelce diye bir çeyiz mağazası belki duymuşsundur :) ben de geçerken tesadüf eseri vitrinde gördüm :))

      Sil
  4. Hepsini güzel günlerde kullan, havlulara bayıldım :)
    Kovaların krem rengi var bende, sepetten daha iyi bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de görünce fikrim değişti :)) çok teşekkür ederimm sen de güzel günlerde kullan :)

      Sil
  5. ayy ben o kovalara bayıldım kullanmaya kıyamam ben onlarıı :)
    mavi pembe ikilisine bayılırım çok zevklisin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  6. ilk resimden son resime hepsine bayıldım hepsi birbirinden şirinmiş en güzel günlerde kullan tatlım seni gördükçe yeniden çeyiz yapasım geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canımm çok zor yaa evlendikten sonra uzun bir süre çeyiz göresim yok :)))çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Canım kovalara bayıldım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. yine döktürmüşsün bakıyorum:)hepsi çok güzel canım.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm canımm :)

      Sil
  9. Kovalarin rengi cok guzel. Senin bu heycanini gordukce gecen seneye gidiyorum ben de:) cok guzel gunlerdi. Havlularin fiyati cok dusmus el havlusu bakicaktim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ihtiyacın varsa mutlaka bak daha bir sürü çeşit vardı :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. özlemcim artık sana aynı yorumu yapmaktan ben sıkıldım:) yine hepsi çok şeker çok cici:) güle güle kullan:) artık bize bi patates kızartırsın o sevimli kovalara koyacağın patateslerden:)))) öptüm çok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benim ne demek fırında patatesli tavuk da yaparım :))) ben de çok öpüyorumm :)

      Sil
  11. bende sepet düşünüyordum ama bi yerde başka bi ürün görünce fikrim değişti onun araştırmasındayım, ama bunlarda çok güzelmiş:))havlularda çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de bunlar aklımı çeldi canım sepetten vazgeçtim :)) çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  12. Soğan ve patates kovaların ne güzelmiş öyle, güle güle kullan tatlım. Madame Coco indirimini duydum ama her zamanki gibi gidip bakmaya fırsatım yok. Ne yapcam ben yahu!

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm üzülme sürekli indirim var orda zaten mutlaka birini yakalarsın :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. DEVAMLI TAKİP EDİYORUM ÇOK ŞEKER ŞEYLER ALDINIZ:)SAĞLIKLA MUTLULUKLA KULLANIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm beğenmenize sevindimm :)

      Sil
  14. Hepsi yine birbirinden şirin güzel günlerde kullan canım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. Hepsi çok sirin canım gůle güle kullan.

    YanıtlaSil
  16. Ayyy o kovalar ne tatlı yaa bayıldım güle güle kullan valla hevesleniyorum baak iyicee coşcaam en sonunda senin yüzündeeen manane bea bende istiyorum :P :D ha haaaa inş. bize de nasip oluur diyeliiim sendeeee çooook güzel günlerde kullan inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güzelleri senin olsun inşallah canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. Canımm yine çok güzel şeyler almışsın.. Vallahi evlendikten sonra bir gün sana geleceğim :)))
    Kovalar çok şirin, havlular çok zarif, kronometre, makyaj çantası hepsi, hepsi harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman beklerim canımm ne demek :) çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :))

      Sil
  18. O makyaj çantasına bayıldıım ne kadar şık ve güzel :) hepsi ayrı ayrı güzel çook sevdim havlunu, kovalarını. Ağız tadıyla kullan inşallah canm benimm. Bu arada plaj için çok bişey bakmadıysan zeki'de herşey tek fiyat 69,90 canım bende inanamadım bazı ürünlerdedir dedim ama değilmiş bir baktım hepsi aynı fiyat :) tüm zeki mağazalarında varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen yaz sonu penti indiriminden bikini stoklamıştım ama zekiye de bakmadan geçemicem sanırım :)) çok teşekkür ederimm canım benimm çok öpüyorum seni :)

      Sil
  19. harikalar canım.kovalara bayıldım iyi ve mutlu günlerde kullanman dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  20. Çok zevkli bir alışveriş olmuş,güzel günlerde kullanman dileğiyle....

    YanıtlaSil
  21. cnm sen evine yerleştikten sonra tamamen çek evini bize, birsürü fikir vereceğine eminim:))) çok tatlı parçalar seçtin hep çünkü!
    o kovalara bayıldım çok tatlılar, güzel günlerde kullan işallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka çekicem fotolarını canımm ben de ev yerleştikten sonra nasıl olcak çok merak ediyorumm :)) çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  22. Valla canım patates-soğan kovalarına bayıldım, makyaj çantan ayrı güzel. Ne diyeyim yine hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm çok öpüyorum seni :)

      Sil
  23. Havlulara bayıldım, şuana kadar aldığın havlu sayısına bakılırsa sen de benim gibi havlu delisisin, çok tehlikeli bir hastalıktır şimdiden söyleyeyim:) Hiçbiryere sığdıramıyorum şuan havlularımı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm havlu takıntım var sanırım :) ben de şimdiden düşünüyorum nerelere sığdıracağımı :))

      Sil
  24. canım hepsi çok güzellerr bayıldım o kovaların renklerine :)
    bidee sen kuaförünü ayarladınmı nereye gdceksinn ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alsancakta bir kuaföre gitmeyi düşünüyorum canım bir yakınımın tavsiyesi ama daha tam karar vermedim makyaj kesin ama douglas :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  25. Canım benim, renk uyumu süper.. Her zaman ki gibi alışverişin konuşmuş, seçimlerine sağlık diyorum, öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  26. soğan-patates kovalarına bayıldım...
    çok şekerler...
    güzel günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  27. Ay ne şirin kovalar öyle :)
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  28. canımmm bende mimm'in vr cevaplarsan sevinirimm öpüyorumm :)
    http://sewimlihayatimadair7.blogspot.com/2013/03/mimmmmmmmmm.html

    YanıtlaSil
  29. ıste budur madam coco :))) sevgıyle kullan canım benım

    YanıtlaSil
  30. Bayıldım hepsi birbirinden güzeller,
    Bana da beklerim ;
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/

    YanıtlaSil

bal damlası