30 Mart 2013 Cumartesi

Ek Dolaplar ve Evimizde Son Durumlar :)

Havaların ısınmaya başladığı çiçeklerin ve böceklerin her tarafı şenlendirdiği şu günlerde keşke bahar alejim olmasaydı da ben de herkes gibi sevinseydim diyorum :) Bugünler benim için o kadar zor geçiyor ki kağıt peçeteler elim kolum gibi oldu diyebilirim onlar olmadan dışarı adım atamıyorum :) ne kadar ilaç kullansam da illa ki bu aylarda  hapşırık krizlerine girmem şart :)) Polen alerjisi olanların Allah yardımcısı olsun diyorum :) 

Bugün evimize bir kaç parça eşya götürdük ütü masası, balkon masası ve sandalyeleri gibi eşyaları taşıdık :) Daha önce ki gidişimizde ek dolap istediğimiz yerleri söylemiştik. ben bir tane mutfağa bir tane de banyo kapısının karşısında bulunan kolon boşluğuna ek dolap yapılmasını istemiştim. Banyo kapısının karşısındaki yerin ilk hali böyleydi :)




Buradaki uzun ara kısmı dolduracak şekilde iki kapaklı ve raflı bir ek dolap yaptırdık :) Banyo gereçleri için baya rahatlatıcak :)






Mutfak dolaplarının hepsini koyu füme rengi seçmiştim :)




Tam karşı tarafa dolapların renginde bir ek dolap yaptırdık :)


Çevre Düzenlemesi ile ilgili de baya bir yol alınmıştı :) çimlerimiz ve çiçeklerimiz ekilmişti :)


Arka balkonumuz oyun parkını görüyor parkın da oyuncakları gelmişti :)



Çevre düzenlemesinin tamamlanabilmesi yağmurların kesilmesiyle ilgiliymiş sanırım düğüne kadar hepsi bitmiş olur :)  


Herkese mutlu ve eğlenceli bir hafta sonu diliyorum :)

57 yorum:

  1. Ooooo süper valla mutfak dolabınaa bayıldım çok güzel seçmişsiin tebrik ederim ;) nicee güzel günler geçiriin inşaaallaahh evinizde :) çok heyecanlıı valla postlarını okurken heyecaan yapıyorum kendi kendimee :) darısı hayırlısı ile bizim başımıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm benimm daha güzelleri senin olsun :) beğenmene sevindim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. allah huzurla mutlulukla sağlıkla oturmayı nasip etsin canım gerisi teferruat..
    herşeyin çok güzel olsun yolunda gitsin inşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Maşallah diyeyim nazarım değmesin mutfak dolaplarını ve yemyeşil çimleri çok beğendim ek dolaplar çok gerekli gerçekten hele böyle cici çeyizleri olan tatlı bir kız için sart ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm sen de çok tatlısın :) beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  4. Canım benim Allah sağlıklıa, mutlulukla oturmayı nasip etsin :)
    Herşey çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Mutfak dolapların çok güzelmiş, Allah huzurla mutlulukla oturmayı, kullanmayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. canım güle güle otur, bir bayan için evin en önemli yeri kesinlikle mutfak, mutfağın da çok ferah, tertemiz ve tabiki bol dolaplı :)) En önemlisi de bu dolap olayı sanırım, çok beğendim evini maş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canımm bir bayanın en çok vaktini geçirdiği yer :)) çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  7. Yeni bir ev kurmak hiç kolay değil ama çok eğlenceli. Aynı sürecin içerisindeyiz ben de manisa'da yaşayacağım inşallah.Allah sağlık ve mutlulukla oturmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yorucu ama zevkli :) amin canım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Allah kolaylık versin sana da inşallah :)

      Sil
  8. Allah sağlıkla huzurla oturmak nasip etsin güzelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Canım benim çok güzel olmuş hepsi. Güle güle oturun :)
    O banyı dolabından bizim banyoda da var çok iyi toparlıyor, çok iyi yapmışsın. fazla dolap iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm yerde müsaitti sorun olmadı o yüzden :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Canım seni çok iyi anlıyorum hem astım hemde polen alerjisi olan biri olarak, geçmiş olsun bende aynı durumdayım özellikle baharda ve mevsim geçişlerinde :(
    Eviniz çok güzel görünüyo :) Ne kadar dolap olursa o kadar iyi olur, Mutfak dolaplarını da çok beğendim renkleri çok güzel, güle güle oturun inşallah allah mutluluğunuzu daim etsin
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de dertliyim çok biraz yeşillik görmeyim hemen başlıyorum hapşırmaya. sana da geçmiş olsun tatlım Allah şifa versin. o kadar çok şey aldım ki mutlaka ek dolap şarttı canım yoksa üstüste olurdu herşey :)) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  11. Cnm hersey cok guzel gule gule oturun ins:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm :)

      Sil
  12. Canım ne kadar güzel olmuş her şey... Mutfak dolaplarında çok hoş Allah ağız tadıyla kullandırsın inşallah. Zaman yaklaşıyor artık bir şey kalmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canımm zaman azaldıkça heyecan artıyor :)) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun canım ya :( bir arkadaşımında Polen alerjisi var o yüzden seni anlıyorum çok zor.
    Ek dolap yaptırman çok işine yarar mutfağın harikaymış. Ne güzel yemyeşil olucak her yer sen evine taşındığında :)
    Güle güle ve mutlulukla oturursunuz inşallah canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm inan evden çıkmak istemiyorum bu aylarda :( amin tatlım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Çok güzel düşünmüşsün dolapları hele ki mutfağındaki işini bayağı görecektir çok kullanışlı olmuş,sorma bende de bahar alerjisi var şu aralar pek dışarı çıkmıyorum ilaçlarımı kullanmaya başlamadım allah kolaylık versin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben her gece almazsam diğer gün çok zor geçiyor canım maalesef kullanmak zorundayım :( çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. Ay ne güzel yeni yeni eşyalar, yepyeni bir ev:) Benim de banyoda seninkine benzer bir dolabım var baya bir eşya alıyor. Çok iyi düşünmüşsün. Mutfak dolaplarını çok beğendim. Renkli objeler çok yakışır fümeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim küçük ev aletlerim arçeliğin lal serisi onlara uyar diye düşündüm :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. Çok geçmiş olsun tatlım, mutfağın da şahaneymiş. Allah huzurla oturmayı nasip etsin İnşallah.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. mutfakta tek renk füme hiç düşünmemiştim ama çok beğendim canım.harika bir mutfak olmuş.gülerek oturmak nasip olur inssallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tek renk seviyodum zaten canım bu renge ben de son anda karar verdim :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. canım benimmm yaa çok teşekkür ederim sen de öylesin :)

      Sil
  19. saray gibi olmuş:)
    o evin yeri ne öyle yeşiller içinde , özendim sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim daha güzelleri senin olsun inşallah :)

      Sil
  20. çok zor cnm polen alerjisi bilirim çok yakın bir arkadaşımın da vardı, hatta çim alerjisi bile vardı, benim de alerjik öksürüğüm var:))) Allah kolaylık versin tatlım!
    evin belli ki harika olacak zaten senin gibi zevkli ve tatlı bi kızın böyle bir evi olmasını beklerim:))) dolap rengi seçimini çok beğendim çok şık duruyor. Hadi bakalım merakla son halini bekliyoruz
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol tatlım gerçekten bu ayları çok zor geçiriyorum. sana da çok geçmiş olsun. çok sevindim canım beğenmene :)) ben de merakla bekliyorum eşyalar yerleşince nasıl durcak diye :)) Sevgiler

      Sil
  21. :)canımm,çok güzel olmuş mutfak dolapların,çoğunluktan farklı olduğu için daha da çok beğendim:)güle güle kullanın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :)

      Sil
  22. uzun süredir yazdıklarını takip edemiyordum yoğunluktan... bugün koşa koşa geldim bloguna:) çok sevindim herşey yavaş yavaş en güzeliyle en layığıyla oluyor canım:) darısı bana artık.. biz hala evimizi bulamadık:( işin en zor kısmı ev kararıymış şimdi anlıyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım biz bir sene öncesinden hallettiğimiz için o konuda kafamız rahattı gerçekten çok önemli ama istediğin gibi bir ev bulmak çok zor. İnşallah sen de gönlüne göre bir ev bulursun tatlım geç olsun da istediğin gibi olsun öenmli olan o :)

      Sil
  23. canım alerjın ıcın gecmıs olsun dıyorum sana gercekten cok zor :((( sonra yenı eve tasınmak sahane ama bıtmesını beklemek fena:) ıstanbuldamıydın? deıldın degıl mı:))) sevgıler..bu arada mutfagın bence cok hos:)) hatta ben olsam dolabın tam karsısına duvara boydan boya asma dolap yaptırırdım mıs gıbı :))) yerınızı bılmıyorum sadace bende olan :) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sene öncesinden başladık eve canım o yüzden tam denk geldi şuanda oturulma aşamasında :) bana kalsa ben de heryere dolap yaptırcam çünkü çok önemli eşyaları toplaması açısından :) bakalım ilerde belki biraz değişiklikler yaparız :)) çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  24. ayy ne heyecanlısındır sen şimdi, takip ederken ben bile heyecanlanıyorum :)Mutfağın çok ferah çok güzel görünüyor tatlım, güle güle oturun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm mutfak sürekli güneş alıyor ve en önemlisi büyük bir balkonu var ben de çok mutluyum o yüzden :)) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  25. canım benim güle güle oturun:)çok çok güzell öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ben de çok öptüm :)

      Sil
  26. Kara görünmüş Özlem:)
    Bundan sonra zaman su gibi akıp geçer bence
    Bir bakmışşın evinde verdiğin davetlerin postunu hazırlıyorsun
    Çok güzel görünüyor eviniz mutlulukla sağlıkla huzurla oturmanız dileğiyle
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm benimm Allah o günleri de göstersin :) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)) sevgiler :)

      Sil
  27. Canımcım dolapların harika olmuş...
    Kimbilir ne güzellikler çıkacak o marifetli ellerinden bu sevgi dolu mutfakta...
    Ne kadar çok dolabın olursa o kadar iyi malum çeyizleri koyacak yer bulmak zor oluyor...
    Güle güle mutlu sağlıklı ve huzur içinde oturmak nasip etsin ALLAH aşk yuvanızda sevginizi daim etsin nazarlardan korusun tatlım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacımm çok çok teşekkür ederimm beğenmmene çok sevindimm :)) inşallah senin gibi güzel mamalar yaparım mutfağımda çok öpüyorum seni :))

      Sil
  28. Özlem ablacımm ahh ne güzel insanın sevdiğiyle kalacağı evi doldurması özene bezene süslemesi, çeyiz yapması, kavak yelleri benimde başımda esiyor ama benim daha çookk var :) Sana bakdıkça ne çok özeniyorum ve her defasında maşallah diyorum, dilimide ısırıyorum Allah nazarlardan saklasın her şey o güzel gönlün gibi olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım benimm yerim seni benn :)) inşallah zamanı gelince senin de herşey gönlüne göre olsun daha güzelleri senin olsun bitanem :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  29. bosnak kizi merhaba bu ne guzellik masalh suphanalh bannerdeki resim cok guzel. mutfak dolabi secimin ise ne kadar zevkli oldugunu gosteriyor:)

    YanıtlaSil

bal damlası