5 Mart 2013 Salı

Çeyizime Kimler Gelmiş :)

         Uzun zamandır çeyiz postu yapmıyorum :) Tabi birikenler oldu :)) Mutfak ve banyo için ek dolaplarımız da yapım aşamasında olduğundan çeyizime yeni eklediklerimde hiç tereddüt etmedim :) İhtiyaçlarım doğrultusunda aldıklarım dışında indirime giren ve çok beğendiğim ürünleri de aldım :)

      Yine bir Migros ziyaretimde Güral Porselenin bu şirin pastalı tabaklarını gördüm :)


Bu tabakların tanesi 2.5 tl'ydi  :) 6'lı bir takım yaptım :))

Gördüğüm bütün meyve çeşitlerinden farklı farklı aldım :)

Bu cici spatulayı da geçenlerde Mudo'da gördüm :) 5.5 tl'ydi :))


Puding kaselerim de Mudo'dan 6'lı olarak aldım :)

Mutfağım için hem sünger koyabileceğim hem de sıvı sabunluk olarak kullanabileceğim birşey arıyordum. Semtimizdeki bir çeyiz mağazasında buldum:)

 Mutfağıma uyması için metal bir meyvelik arıyordum onu da Bernardo'da buldum :)

İndirimden kaptığım bir yılbaşı temalı tabak :)

 Tirbüşon, sprey yağlık ve karabiber öğütücüm de yine Bernardo indiriminden alındı :)




Porselen çiçekli saklama kaplarımdan yine Bernado'dan:)

 

Minik kahvaltı tabaklarım ve tek kişilik nevresim takımlarım  annemden hediye :) Nevresim takımlarını misafir için almış annem tanesi 10 tl'miş A101 indiriminden :))



57 yorum:

  1. Ayyy her şey çok güzel muhteşeeem =) Mananee yaa bende istiyorum :) Güzel günlerde kullan inş. ♥ :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah daha güzelleri senin olsun canımm :) çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  2. zevkle bayıla bayıla bakıyorum aldıklarına, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinde güzel inşallah sevdiğinle iyi günlerde kullanırsın. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah :) çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  4. spatulanın aynısını bende almıştım cnm mudoda görünce zevkli seçimler cnm güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de görür görmez hemen aldım canım çok cici sen de güle güle kullan :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. GÜLE GÜLE SAĞLIKLA KULLANIN ÇEYİZLERİNİZİ:) YAVRUM BUYURMUŞSUNUZ ÇOK MEMNUN KALDIM YORUMUNUZ İÇİN SİZİN İSMİNİZİDE GÖRMEK İSTERDİM ÜYELERİM ARASINDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek siz de hoş geldiniz bloğuma :) ben de takipteyim sizi çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  6. Ayy ayy ne kadar güzel şeyler almışsınız böyle, hepsini sağlıkla huzurla mutlulukla güzel, kocaman aile sofralarında kullanırsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm inşallah :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Zevkle ve mutlulukla kullan bütün aldıklarını . Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :) Sevgiler

      Sil
  8. 10 TL ye nevresim mi:) şaka gibi! Yine şirin bir çeyiz postu olmuş, iyi günlerde kullanasın canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de duyunca çok şaşırdım rengi ve desenlerini de çok beğendimm :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Migros can'dır! :) Bende hala her girdiğimde bir şeyler almadan çıkamıyorum :)
    Tabakların harika canım benim, güle güle kullan..
    Sadese onlar mı? :) Hepsi birbirinden harika canım ne kadar zevklisin..
    Çok öpüyorum seni tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm yaa çok teşekkür ederimm :)) ben de tabakları çok beğenerek aldım :) ben de çok öpüyorum seni :)

      Sil
  10. İyi günlerde kullan canım..
    Sana artık boşnak kızı değilde indirim kızı dicem haberin olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur canımm diyebilirsin indirim kurdu da olabilir :))) çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  11. cnm çok zevklisin hepsi birbirinden güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  12. Canım benim tabaklarına bayıldıım birde hepsini ayrı meyveli alman çok hoş olmuş :) Hepsi birbirinden şık güzel günlerde kullan inşallah. Bir gün seni takip edesim var bu kadar indirimi bende bulmak istiyoruum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beraber de alışveriş yaparız bir gün canım :)) İndirimsiz olan hiç bir şeyi bir gün indirime girecek nasıl olsa deyip almıyorum ve sonra giriyor indirime :))) çok teşekkür ederimm tatlım :)

      Sil
  13. kalpli spatulaya öldüm bittimm çok şirin :) güzel günlerde kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben de görür görmez kaptım hemen bir tane kalmıştı :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  14. Migrosdan aldığın tabaklara bayıldım hepside süper. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  15. Blogları birkaç gündür inceleme fırsatım olmadı bugün bakıyorum
    Senin bloğuna bakayım dedim neler almış kızımız
    Yine doldurmuşşun ortalığı
    Hepsini güle güle keyifli günlerde kullan
    Buarada ben nedense senin adını Ferhunde diye hatırlıyorum yanlışmı hatırlıyorum:)karıştırdımmı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismim Özlem canım :) üstteki resimde Yaprak Dökümündeki Ferhundeye benzetmişlerdi bir ara onunla ilgili yorumlar vardı ordan aklında kalmış olabilir :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. Hepsi süper hele ki fiyatları ... Tam indirim kurdusun nasıl yakalıyorsun .... Yanında gezip alışveriş yapmak isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gezelim canımm ne demek :) hep gözüm kampanyalarda tarihlerini filan hep aklımda tutuyorum o yüzden sanırım :))

      Sil
  17. Yine hepsini çok beğendim, özellikle tabakların çok güzel ve fiyatı çok uygun. Mutlulukla kullanın canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcımm çok teşekkür ederimm ben de çok beğenerek aldım onları :)

      Sil
  18. canım o spatula tabakların hepsi harika görünüyor
    allah güle güle kullanmak nasip etsin
    inşallah.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. Hepsini güle güle kullan canım.Gerçekten çok hoşlar :)
    Artık evini diz de görelim bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım az kaldı ben de çok merak ediyorum :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  20. senin bu çeyizini birgün gelip,alıp,kaçcam süper şeyler bunlar yaa...:)iyigünlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  21. ne güzel şeyler almışsın yine,tabakların çok güzel görürsem bende alıcam,sen birdaha migrosa gitme mutfağında yer kalmayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ne zaman gitsem zararlı çıkıyorumm :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. bayıldımmm güle güle kullan

    YanıtlaSil
  23. güzel günlerinde kullan canım, hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Tabaklar çokk güzeller güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  25. Pastalı tabaklara bayıldım :)

    Çeyiz yazılarına bayılıyorum, ben de evlilik hazırlıklarımı yazıyorum. Yazmak ve okumak çok keyifli oluyor. Evlilik blogları ararken blogunu buldum, ben de bir Boşnak kızıyım bu arada :)

    Sevgiler.

    ecemevleniyor.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok memnun oldum canımm hoşgeldin bloğuma :) ben de çok seviyorum düğün hazırlıklarını okumayı :) ben de geliyorum bloğuna :))

      Sil
  26. pasta tabaklarına bayıldım ama çok şekerler :)


    o tabaklarda ne güzel pastalar yenir dimi ama :)
    güle güle kullan canım...
    kolay gelsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm ben de çok beğenerek aldım tabakları :)

      Sil
  27. gene güp güzel şep şeker ciciler almışsın canım insan hangisine en güzel diyecek şaşırıyor ama asıl şaşkınlığı 10 liralık nevresimler de yaşadım 10 liraya çarşaf alabilmişliğim yok henüz :) anneni tebrik etmek gerekir iyi bir fırsat yakalamış :) hepsi güzel günlerde huzurla kullan tatlım seninle birlikte bende heycanlanıyorum yeni hayatın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de duyunca çok şaşırdım indirimci kişiliğimi annemden almışım demek ki :))) çok teşekkür ederim canımm inan ben de çok heyecanlanıyorum düşündükçe :)

      Sil
  28. O ince zevkini konuşturmuşsun Boşnak Kızı ...
    Hepsi birbirinden güzel ve şık...
    İyi günlerde kullan...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  29. migrostan aldığın tabaklardan bulursam bende alacağım ama her migrosta yok sanırım :/ cok guzeller cnm gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de son kalanları toplamıştım canım fiyatı çok uygun olduğundan hemen bitmiş. Ama markası Güral Porselen belki onu satan mağazalarda bulunabilir. çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası