21 Mart 2013 Perşembe

BUGÜN HEDİYE GÜNÜM :)

Her günüme yeni bir mutluluk verdiği için Allaha şükrediyorum :) Dün gelinliğim konusunda kesin kararımı verdim modaeviyle anlaştık :) Tahmin ettiğimden de daha güzelini bulduğum için çok mutluyumm :)) Tabi benim de değiştirdiğim kendimden bazı şeyler eklediğim ufak tefek kısımları oldu :) 2. provam 4 nisanda :) Mayıs sonu Haziran başı gibi de teslim alıcam inşallah :) 

Bugün Hediye günüm demiştim dimi :) Nişanlımın kuzeni öğleden sonra bizi ziyarete iş yerimize geldi :) Çok cici hediyeler getirmiş bana sağolsun çok mutlu oldum :) 




Çok tatlı iki tane yumurtalık :)





İstanbul ziyaretimizde aldığımız dümen tabaklardan neden 6 tane daha almadım diye pişman olmuştum. Nişanlımın kuzeni 6 tane daha almış bir de tabaklarıma uysun diye bardaklarından da göndermiş :) 






Çok çok çok mutlu oldummmm :) Nişanlımın ailesini, akrabalarını o kadar çok seviyorumm kii kendi ailemden ayırmıyorum iyi ki varlar :)

Evde beni başka hediyeler de bekliyordu :)) Annemin alışverişinden benim çeyizim de nasibini almış :))



Bu kaplara bayıldımmm :) 




Çok fazla cam ürünü ve kavanoz almamıştım :) Annem sağ olsun onları da halletmiş :)





Reçel kavanozlarından 4 tane almış annem :)




Bugün yine çeyizim bayram etti :) 


Ailemi çok seviyorummmm :)

61 yorum:

  1. Ya kuzum o kadar güzeller ki hepsi...Senin bu çeyizlerini gördükçe yeniden çeyiz yapasım geliyor.
    Umarım hepsini sağlıkla mutlulukla kullanırsın:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. valla cnm şansın bol olsun hep böyle devam etsin ne güzel yaaa:))) sen de zevkli seçimler yapıyorsun ama sana gelen hediyeler de çok zevkli çok güzeller!!! güzel günlerde kullanırsın işallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindimm :) çok öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan canım.
    Bu arada mimledim seni,beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm geliyorum :)

      Sil
  4. Canim ya ne kadar sanslisin :) hepsi harika ama o tencere seklindeki kaplarina bayildııım :) gelinliginde hayirli olsun canimm neresiyle anlastin benimde provam nisanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Relactive ile anlaştım canımm :) Tanıdıklarımızdı sahipleri yani tesadüf sonradan öğrendik :)) senin de aynı yer mi yoksa :))

      Sil
    2. inanmıyoruuuuuuuumm aynı yerden almışız canıımm bu kadar tesadüf olur :)))) benim 23 nisan 23 mayıs da prova ve 6 haziranda teslimat var :) ayy çok sevindiim :)) hangi model canım belki de aynı modelleri denedik 5-6 tane denedim ben :) eren hanım yardımcı oldu bana

      Sil
    3. merhaba kızlar, benimde relactive ve bana da eren hanım yardımcı oldu:)
      doğru bir seçim olmuş hepimize mutlulukla o günde gelinliğimizi içimize sinerek giymeyi nasip etsin Allahım. (ben yağmur özlemcim)

      Sil
    4. evet kızlar bana da Eren Hanım yardımcı oldu :) amin Yağmurcum :) gelinliklerimiz farklıymış ondan eminim :)) zaten direk sordum aynı mı diye hayır dedi Eren Hanım :))

      Damla seninle aynı mı bilmiyorum ama gerçi ben biraz değişiklik yaptırdım :)) ne güzel tesadüf yaa :)) Ama şundan eminim ki gittiğim bütün yerlerle kıyaslama yapacak olursam en güzel gelinlikler Relactivedeydi:))

      Hayırlısı olsun kızlar 3ümüz için de :)))

      Sil
    5. Merhaba Yağmur Relactive'ciler toplandık :)) amiin inşallah dediğin gibi olur :)

      Özlemcim evet aynı değil bizimkiler ama bazı kısımları aynı sanırım :) inşallah rast geliriz orada :) Bence de kesinlikle en çok içime sinen yer Relactive oldu çok ilgililer ve içinde en rahat ettiğim gelinlik de orada oldu.

      Sil
    6. inşallah canımm kime sorsam relactive diyor :)) sanırım doğru yer tercih etmişiz :)

      Sil
  5. maşallah canım ya, hepsi çok şekerler...

    YanıtlaSil
  6. demek karar verdin
    nereye diktiriyorsun canım
    gelinlikler ateş pahası
    3 sene önce benimki iyi kötü bir araba parasıydı;))
    hediyeler çpk güzel
    özellikle tabak ve bardaklar çok ciciymiş
    allah mutlulukla sağlıkla kullanmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. relactive'ye diktiriyorum canım :) yine öyle gelinlik fiyatları biraz pahalı :)) çok teşekkür ederimm canım benimm :)

      Sil
  7. Hepsi çok güzeller güle güle kullan inşallah.Sondaki kavonozların büyüğünden bende almıştım :)
    Ama en güzelide gelinliğine karar vermen ben hala tam anlamıyla bakmadım bende ayarlasam çok rahatlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm üstümden büyük bir yük kalktı gerçekten gelinlik çok önemliymiş:)) çok teşekkür ederim sen de güle güle kullan :)

      Sil
  8. çok ciciler, hepsini iyi günlerinde kullan inşallah..:)

    YanıtlaSil
  9. Gelinliğine karar vermene çok sevindim, kafa kurcalayıcı en büyük işi halletmiş oldun, artık rahat rahat diğer detaylarla uğraşabilirsin. Yeni cicilerin de çok tatlı, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ben de öyle düşünüyorum kuş gibi hafifledim :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Gelinlige karar vermen cok iyi olmus canim buyuk bir yuk kalkmistir uzerinden yeni cicilerine bayildim hepsi birbirinden guzeller :) en guzel gunlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım çok büyük bir yük kalktı omzumdan :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Eminim çok güzel bir gelinlik seçmişsindir..hediyelerini de çok güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok beğendim canımm inşallah herkes benimle aynı şeyi düşünür :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Hepsini güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm :)

      Sil
  13. Çok şanslısın şekerim hepsini güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  14. Hediyelerininin hepsi birbirinden güzel ama ben puantiyeli minik sufle kaplarına bayıldım...
    Gelinlik provalarına başlamana sevindim tadını çıkar son halini merak ediyorum doğrusu melekler gibi olursun eminim ki...
    Sevgiierimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sufle kaplarına ben de bayıldım Emel ablacım :) ben de gelinliğin son halini merak ediyorum inşallah dediğin gibi olur :) çok teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  15. Gelinlik işini halletmene çok sevindim canım :)Gelinlikte istediğin modele karar vermek aklındakini bulmak en zor kısım gibi geliyo bana, merakla bekliyorum gelinliğini, her şey istediğin gibi olsun inşallah, hediyelerinin de her biri çok tatlı güle güle kullan canım
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ama gelinlik bakarken kafandaki herşey gidiyormuş ben bunu denemek istiyorum dedim ve o oldu :) ondan sonra denediklerimde de hep onu görünce tamam dedim benim gelinliğim oymuş :)) çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  16. gülle güle kullan izmirin neresinden sin boşnak kızı:) banada beklerim özlemin dikiş atolyesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir Bucadayım canım sen de İzmirdesin sanırım :) Geliyorum bloğuna :) Adaşız bu arada :)

      Sil
    2. evt adaşız ben kocaeliden ama heryaz geliyorum otaraflara ziyarete, sanada düğün hazırlıklarına kolay gelsin. makedonya göçmenlerine gelinim bende ,kendimde bulgaistan göçmeniyiz.

      Sil
  17. Gelinlik seçimi gerçekten çok zor :) eminim çok güzel olacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Gelinliği merak etmekteyim beeeen :) Her şey gönlüne göre olsun tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah benim beğendiğim gibi herkes beğenir canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. Allahımm bu sezonun en sağlam çeyizi sende olacak canım :) yok, yok valla. Herkes dört bir yandan eklemeler yapıyor ne kadar şanslısın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm sağolsunlar çeyizime katkıalrı büyük :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. ayy ne güzel yeniden o günleri yaşamak isterdim valla..özellikle gelinliğimi farklı alamayı saçımı daha iyi yaptırmayı çok isterdim:( allah ım sizin gönlünğzegöre versin inş herşey çok çok iyi olur canım..mutlu olursun hep:))) buarada ben annenin aldığı o minik puantiyeli kaplara bayıldım nerden almış acaba biliyormusun? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :) Annem tahtakaleden almış onları :) Sevgiler

      Sil
  21. biz sürekli pişti oluyoruz kuzum kaselerimiz aynı çok kullanışlılar:)güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm zevklerimiz benziyor birbirine :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. Allah seni her döneminde mutlu etsin canım..
    Çeyiz, evlilik, mutlu yuva, vs her şeyde seninle olsun..

    Hediyelerin seni tanıyan insanlar tarafından alındıkları da çok belli :))

    İyi günlerde kullan düğündaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm güzel dileklerin için çok teşekkür ederimm inşallah daha iyileri senin olsun mutluluk hiç eksik olmasın hayatımızdan :) çok öpüyorum seni :)

      Sil
  23. senin bayağı verimli bir gün olmuş
    hediye almak kadar insanı mutlu eden bişey olamaz bence
    gelinliğini çok merek ediyorum düğünden önce görebilecekmiyiz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef canımm nişanlımın görmesi yasak çünkü :))) düğün günü görücek :)) düğünden sonra bol bol paylaşıcam :))

      Sil
  24. Ne güzel hediyeler almışlar sana
    Dümen tabaklara ve annenin aldığı kaselere bayıldım
    Güle güle kullan canım
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben de çok beğendim hepsini çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  25. O yumurtalıklara, tabaklara bayıldım canım ya. Valla ailelerimiz iyiki varlar her şeyi düşünüyorlar. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm çok şanslıyız :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. Hediye almak çok güzeldir ;-) Hepsi güpgüzel canım , mupmutlu günlerde kullan inşallah !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de çok seviyorum hediye almayı :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. Yine hepsi birbirinden güzel şeyler. Çok şanslısın. Güle güle kullanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil

bal damlası