10 Mart 2013 Pazar

BEN YAPTIM / 2

  Özenle hazırlanmış yemek masalarındaki süslemelere  ve farklı sofra dekorasyonlarına fazlasıyla meraklıyım :) Yemek masasındaki yemekler karnımı doyurmadan önce masanın görünümünün gözümü doyurması lazım :) Yükselen burcumun Terazi olmasından sanırım görselliğe çok önem veriyorum :) Ne zamandır kafamda bir şamdan süsleme projesi vardı. Bunun için ilk gerekli materyal İkeada gördüğüm beyaz orta boy şamdanlardan aldım.



Bu şamdanları hem mumla hem de top çiçeklerle kullanmak istiyorum :) Bunun için yapma çiçekleri top şekline getirebileceğim iki parça köpük buldum. Bu beyaz eşyaların içinden çıkanlardan.



Köşeli köpükleri zemini şamdana oturacağından zemini hariç diğer kısımlarını bıçakla keserek yuvarlak bir şekil vermeye çalıştım.



Renk olarak beyaz ve pembenin tonlarını seçtim :) Çiçekleri saplarında az bir kısım kalacak şekilde kestim. Daha sonra kestiğim çiçekleri boşluk kalmayacak şekilde köpüğe batırdım.







Daha sonra yeşil kısımlarını kestim.




Top çiçeğim hazır :) Böyle 2 tane yaptım :)






Şık sofralarım için :)






İndirim zamanı Bernardo'dan aldığım bu üçlü tektaş şamdanım da bazen onlara eşlik edebilir :)




Bunlar da yine İkea'dan :)



Şık sofralarla ilgili uygulamaya geçirilmeyi bekleyen daha başka fikirlerim de var :) Onları da yakın zaman da paylaşırım umarım :) Herkese iyi haftalar diliyorum :))

67 yorum:

  1. yine ilk yorumu ben yakaladım oleeeeey :)

    Harikasın :)
    Ben eski kullanılmayan çiçekleri kapı süsü yapıyodum benzer teknikle
    ama bu çooook çok daha hoşum gitti çaldım fikri bende yapcamm :)
    Ve bu postuna ayrıca sevindğimi belirtim :)
    Çyiz alışverişlerin dışında senin el emeğin bişi görmek şahsen mutlu etti beni :)
    Ülkeyi tek başına kalkındıran arkdşım bnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm arada böyle kendi emeğim postlar da giriyorumm :)) çeyiz postu girmeye korkuyorum artıkk heheh :))) çok basit canım 15 dakikada yaptım ben :) mutlaka dene çok şık oluyor :) çok teşekkür ederimmm öpüyorum seni :)

      Sil
  2. valla bravo.süper olmuş.eline sağlık.güzel fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  3. Ooo marifetli gelinn :)) çok şık olmuşlar canım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  4. çookkk güzel olmuş...çok şık olmuşşş...ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :))

      Sil
  5. Tek kelimeyle bayıldımmm:))eline fikrine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  6. Bu fikre bayıldım bende yapmalıyımmmm ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok basit canımm 15 dk.nı alıyor ama sonuç harika :)

      Sil
  7. ellerine sağlık çok güzel olmuşşşşş:)

    YanıtlaSil
  8. Bende bir terazi olarak acaip önem veririm görselliğe ve görsel hafızamda çok güçlüdür :)
    Canım şamdanların neffis olmuş! Nerden aklına geldi bilmiyorum ama iyi ki gelmiş! harika! :)
    Hadi bakalım bekliyorum sofraları ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep sofra görsellerine bakıyordum canımm böyle modeller vardı yapılabilir geldi bana gerçekten çok kolaymış :) inşallah güzel sofralarımı da paylaşırım burada :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Çok güzel olmuş bayıldım :)
    Ben de çok severim süslü sofraları, mutlulukla kullanacağımız günler gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Çok şık olmuş şamdanlar, bir an önce sofralarını da bloğunuza eklediğin günler gelsin Özlem ablacım.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  11. ÇOOK GÜZELLLLL:) ilham verdiğin için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Çok güzel :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı bir fikir, çiçeklerin tonlarına bayıldım! Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle seçtim canım renk tonlarını birbirine en çok yakışan renkler :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Bende istiyorum o çiceklerdennnn:)harika olmuş
    Sen herşeyden anlıyosun maşallah ya
    İkeaya gittiğimde çeyiz için sadece mum almıştım:)indirim zamanı olduğu için pek seçenek kalmamıştı
    Güle güle kullan masaların resmini bekliyorum:)
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımm senin gibi güzel sofralar kurarım ben de bir gün :) çok teşekkür ederimm Sevgiler :)

      Sil
  15. Yine süper bir post..
    Sen şahanesin yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm sensinn şahanee :)) çok teşekkür ederimm öpüyorum senii :)

      Sil
  16. Çok güzel olmuş tatlım ya ben de yapayım evime bundan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok basit canım sen çok kolay yaparsın :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. Çok marifetlisin canım bayıldım ellerine sağlık zarif ve şık olmuş...
    Taşlı şamdanına da bayıldım güzel günlerde kullan hepsini...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindimm :)) Sevgilerr

      Sil
  18. ooo bayıldımm sade halline göre çiçekli hali okadar hoş olmuşkii ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. Çok güzel olmuşlar, gerçekten çok şirinler.
    Sofralarına ayrı bir ahenk katacağı kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :)

      Sil
  20. Çok güzel fikir bizde yaparız bayıldımmm ama önce o şamdanlardan bulmam lazım...İnsanın evine bişeyler yapması çok zevkli bende ne örtüler tea ligtlar yapmıştımm ah gençlik ahh beni 10 yıl önceye götürdün....sevgiler...hazırlıklarda kolaylıklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım dediğin gibi zevkle hazırlıyorum herşeyi :)) şamdanlar İkeadan canım başka yerlerde de görmüştüm ama hatırlamıyorum Boyner olabilir :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  21. Çok güzel olmuş ellerine sağlık boşnak kızı:) Baştan 2. fotoğraf görünmüyor bilgine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ikinci resimde sadece iki tane beyaz top var canım bir daha kontrol ederim :)

      Sil
  22. waow biz buna yetenek diyoruz ne güzel olmuşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  23. çok guzel olmus, fikir harika! ellerinize saglik ;))

    YanıtlaSil
  24. Hem yapması kolay hem de çok zengin duran bir fikir olmuş. Ama beni asıl mutlu eden İzmirli bir blogger bulmam oldu. Ben de İzmir'de yaşıyorum ve yeni yazmayabaşlamış biri olarak İzmirli kimseyle karşılaşmamıştım. Çok sevindim:)İzmirli blogger buluşmaları hayal ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğumu ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim canım :) ben de çok sevindim İzmirli bir blogger tanıdığıma :) bloğunu ziyaret ettim takipçinim hayırlısı olsun :)inşallah bir gün görüşürüz :) Sevgiler

      Sil
    2. Tesekkur ederim:) hep istanbullular bulusacak degil ya. Sen dugunu bi atlat, sayimiz cogalsin, bulusalim bigun:)

      Sil
  25. çok guzel hazırlamıssın çiçekleri :) ikea şamdanlardan bende de var 2 tane cok seviyorum onları hep yanıyorlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bir çok yere baktım ama en çok beğendiklerim İkea'dakiler oldu canım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. Mimledim seni tatlım :) http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/03/kozmetik-duzenim.html

    YanıtlaSil
  27. Bayıldım çiçeklerine çok güzel olmuş, ellerine sağlık :) Tektaş şamdanlarında güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. Çok iyi bir fikir, bende yapacağım ;)

    www.pembekopuktasarim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim canım kesinlikle denemelisin :)

      Sil
  29. Gerçekten çok güzel fikir Boşnağım çok beğendim. Masa süslemede harika durucaktır eminim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım beğenmene çok sevindim çook teşekkür ederimm :))

      Sil
  30. Oooo neler yapmışsın böyle bayıldım çok şık duruyo ellerine sağlık canım
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  31. harika harika olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  32. Canımm ne kadar güzel olmuş ya benimde aklımda bir türlü başlayamadım, renk uyumu süperr bayıldım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  33. bayildim yaaa supersiiiiiin

    YanıtlaSil

bal damlası