19 Mart 2013 Salı

ALALUXA HEDİYEM GELDİ :)

8 Mart Kadınlar Gününde Sevgili arkadaşım Serap TAN'ın düzenlediği hediye çekilişine katılıp çok güzel bir bileklik kazanmıştım :) Bugün ALALUXA firması hediyemi gönderdi :)) Çok şık bir kutuda çok güzel bir notla geldi hediyem :) 






Nasıl güzel duruyor bilekte anlatamam :) Bugün beni gören birçok kişinin dikkatini çekti o kadar mutlu oldum ki :))






Gelinliğim netleştikten sonra gelinliğin üzerine takabileceğim kolyelerini de incelicem sitesinden :) Hem fiyat olarak uygun hem de ürünlerin tamamı kıymetli taşlardan oluşuyor. Mutlaka bir bakın derim eminim sizin de zevkinize hitap edecek bir şeyler mutlaka vardır.Güzel hediyesinden dolayı ALALUXA'ya ve arkadaşım Serap TAN'a çookk teşekkür ediyorumm :))


Birbirimizi bloglovinden takip etmeyi unutmayalım :) bloglovinden takip için tık :)



56 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, çok şık gerçekten
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  3. Güle güle mutlu günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  4. wowwwwww çok şık cidden... :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canim cok güzel parliyor:)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok zarif çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Ne kadar sanslisin ne guzel. Gule gule kullan canim:)

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullan canım çok şık gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  8. Gerçekten çok şık duruyor canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. güle güle kullan canım çook hoşmuş gerçekten bayıldım ışıl ışıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendim canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. güle güle kullan canım:) sevgiler..
    ziyaretin için teşekkür ederim ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de teşekkür ederim ziyaretin için canım:) sevgiler

      Sil
  12. güle güle kullan canım:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. şansın bol olsun tatlım bu aralar gerçekten şans senden yana :) çok beğendim ışıl ışıl çok şık :) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. Güle güle iyi günlerde kullan canım:)srgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım sevgiler :)

      Sil
  15. çok naif duruyor:) ya bu bloglovin sevdası nedir?ben daha 2013de açmıştım blogumu:( az çok bişeler duydum ama mecburi mi:((?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm belli olmuyor belki de blogspot kalcak ki inşallah olmaz ama garanti olsun diye açtım ben de. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  17. güle güle kulllan cnm, gerçekten çook şık. şanslısın die boşuna demiyorum sana :) valla git bir şans oyunu oyna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala oynamadım canım ama aklımda :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Güle Güle kullan tatlımmçok şık duruyorr :)

    YanıtlaSil
  19. Gule gule kullan tatlim cok guzel cok zarif sanada cok yakisir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. Merhaba;
    Alaluxa'dan Sevgiler...
    Hediyenizi beğenmenize sevindik.Duyurunuz için de teşekkürler,çok zarifsiniz.Şansınızın sürekliliğini ve Alaluxa ailesi olarak iyi günlerde kullanmanızı dileriz.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim :) şık tasarımlarınızı sitenizden inceledim başarılarınızın devamını diliyorum :) sevgiler

      Sil
  21. çook güzel tatlım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. Güzel günlerde güle güle kullan...
    Çok şık ve sanada çok yakışmış...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm Emel ablacım beğenmene çok sevindim :) sevgiler

      Sil
  23. iyi günlerde kullan baltadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok sevdimm bu adı yaa "baltadı" :) canımm benimm yaa öptüm seni kocamann :))

      Sil
  24. güle güle kullan canım....
    bilekliğin ışıl ışıl parlıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  25. güzelmiş gerçekten ne şanslıymışsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım hoşgeldin :)

      Sil
  26. Merhabalar,güle güle kullanın çok şık bir bileklik..Çok şanslıymışsınız..Blogunuz çok keyifli...Sırayla bütün postlarını hiç sıkılmadan gezdim..Nasıl bu güzel bloğu gözdn kaçırmışım,üzüldüm..Ama hemen takibe aldım..Tanışmaya banada beklerim..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ziyaretiniz için bloğumu beğenmenize sevindim :) ben de hemen geliyorum ziyaretinize :)

      Sil
  27. Bitanemmmm Cook yakışmış cooook! Guzel günelerinde kullan:) hakkını vererek tasıyorsun bilekliğini;) Cook tatlısın opuyorum kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmmm çok teşekkür ederimm :)) beğenmene çok sevindimm :) ben de seni koccamannnn öpüyorummm :)))

      Sil

bal damlası