2 Şubat 2013 Cumartesi

YAZA YATIRIM

Şuanda kaçıncı indirim dalgasını yaşıyoruz bilmiyorum :)) ama indirimler son demlerini yaşarken ve fiyatlar görebileceğimizin en altındayken yaz için beğendiğim bir daha bu fiyata bulamam dediğim bazı parçaları topladım :) ne de olsa yazın balayımız ;))

 Stradivarius sıklıkla alışveriş yaptığım markaların başında geliyor.Son gittiğimde de tarzıma hitap eden çok güzel parçalar gördüm :) Bu siyah dantel bluzun sert kumaşı ve danteli çok hoşuma gitti 25 tl gibi bir fiyata aldım :)




 Püsküllü bluzum yine Stradivarius'tan. siyahı da vardı ama bu rengini daha çok beğendim :) Kotlarla ve şortlarla kombinlemeyi düşünüyorum :)



 




 Peplum bir parça daha önce hiç edinmemiştim yani üzerimde nasıl duracağını bilmiyordum ta kii bu kadife bluzu görene kadar :)) bel kısmını nasıl güzel gösteriyor anlatamam :))





Arka kısmı azcık sırt dekolteli Stradivarius'a giderseniz mutlaka bakın derim çok şık bir bluz.


Bir de bu kadife çıtçıtlı bluzu yine Stradivarius'tan aldım.Kadifeyi çok seviyorum
moda olmasına da çok sevindimm :)) önünde tülden bir V harfi var ve vücudu saran bir model rengi tam benlik :)) Fiyatı 17 tl gibi bir şeydi :)






Tek omuz fırfırlı bluzum Pull and Bear :) onu da indirimden 12 tl'ye aldım :)



Mango'da çok güzel ayakkabılar vardı ve fiyatları çok uygundu.



 

Leopar desenli kıyafetleri pek fazla kullanmıyorum belki bir aksesuar, şal ya da
 toka olarak. ama bu ayakkabıları denediğimde bayıldım diyebilirim ayakta gerçekten çok güzel duruyor :) baştan aşağıya düz renk giydiğim günlerde giymeyi düşünüyorum :) ikisini de toplamda 80 tl'ye aldım :))

 


Bu arada Pretty in Pink  Bride bloğunun tatlı sahibesinin çok cici bir çekilişi var daha önce benim de Paşabahçede görüp çok beğendiğimm cicili bicili kapaklardan hediye ediyor :) Katılmak için tık tık :)


57 yorum:

  1. yeni ciicler hayırlı olsun canım...
    bu yatırım işlerini bende çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Canim coook cook begendim:)musmutlu gunlerde kullanirsin insalahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımcımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  3. waw hepsi çok güzel güle güle kullan
    hoşgeldin bloguma demek sende izmirdesin
    evlenince bana yakın oturcakmışsın ben gaziemirdeyim
    tanışırız inşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm sen de hoşgeldin :) komşu olcakmışız seninle çok sevindimm :)) inşallah tanışırız :))

      Sil
  4. Valla canım aldıklarını çok beğendim, özellikle ayakkabılarına bittim :)
    Güle güle mutlulukla kullan inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. hepsi de çokkkkkk güzel:))))

    YanıtlaSil
  6. yaa ne guzel seyler bulmussun indirimden ben tek ayakkabıyımı alabıldım.o siyah pepluma bayıldım tek kelımeyle ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğenerek aldım canım üstte çok şık duruyor belki hala vardır Stradivariusta :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Leopar ayakkabı,peplum ve püsküllü üstlere bayıldım! Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  8. O güzel bebekleri güleeeee güle kullan Mango'ya uğrayacağım yarın kesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) çok güzel şeyler var canım şu çeyiz işlerim olmasa daha da açılcam da şimdilik bu kadar :))

      Sil
  9. yaza daha çok var , maşallah şimdiden yaz gelmiş sana :) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düğünüm yazın diye herşeyi yaza odakladım canım İzmirde olunca yaz çabuk geliyor :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Güle güle kullan indirimden almak her zaman mantıklı ve zevklidir, sende güzel parçalar seçmişsin mango ayakkabılar çok güzel...Bende indirim zamanlarında uğrar, ayakkabı alırım mango dan ve her zaman da çok memnun kalmışımdır, düşünenlere tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok fazla alamıyordum canım hemen bitiyor çünkü özellikle 37 numara :) bunları bulduğuma şaşırdım yani :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle, keyifle giy, kullan. Özellikle leoparlı ayakkabılara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leoparda kullanacağım ilk iddialı parça olcak :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. gerçekten tam vakti alış verişin. Senden mutlusu yoktur şimdi , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım alışverişin dibine vurdum :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Ohh ohh bu cicilerin hepsini yeni gelin olarak giyeceksin cnm şıkıdım şıkıdım bakımlı ve süslü olacaksın ki yeni gelin olarak bütün ilgi ve bütün gözler sende olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hoşuma gitti şimdi bu sözler :))) inşallah o günler gelir canım hayırlısıyla :)

      Sil
  14. Güle güle kullan arkadaşım hepsi çok şık ayrıca fiyatları da harika:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. kadife cicileri ve ayakkabıları çok sevdim güle güle giy canım

    YanıtlaSil
  16. O ikinci elbise harika!

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  17. sekerrrr hepsı sahane ama ben ayakkabılaırna bayıldımmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm çokk teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :))

      Sil
  18. hepsi çok şıklar,özellikle siyah ayakkabıya bayıldım.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de çok beğenerek aldım :)

      Sil
  19. çok güzeller kadife bluzlerine ve ayakkabılarına bayıldım ..Güzel günlerde sağlıkla giy inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. güle güle kullan cnm hepsi çok iyi fiyatlara alınmış. Favorim ayakkabılar =)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ben de çok severek aldım :))

      Sil
  21. hepsini güle güle kullan canım..yalnız leoparrr ayakkabıyı tek geçtim:)))

    YanıtlaSil
  22. canımm çok teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil
  23. Hepsi çok güzeller canım, ahh şu topuklu ayakkabılarla bir barış imzalayabilsem bende koşa koşa alacağım ama yapamıyorum işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben topuksuz çıkmam diyenlerdenim canımm :)))çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Benim gibi yeni bir blogçunun mimine katılmak siter misin bilmem ama ben seni mimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm mutlaka yapıcam ne demek :)

      Sil
  25. Canım daha önce bu postuna yorum yapmıştım gerçi ama bugün blogda mimledim seni haberin olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmedim canım geliyorum hemen :)

      Sil
  26. hepsi harika güle güle giy bitanem.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm. sevgiler :)

      Sil
  27. Hepsi çok güzel, çok da uygunlar! :)
    Ben de gidip yazlık bir şeyler kapayım bu son indirimlerden. :))
    Kocaman sevgiler!! :))

    YanıtlaSil
  28. Merhabaa:) biraz geç oldu ama siyah ayakkabının modelini öğrenebilir miyiiiim çok önemliii:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) modeli asagida etiketin altinda yaziyodu sanirim ama onu cikarmistim aldigimda suanda modelinin yazdigi bir yer goremiyorum maalesef :(

      Sil

bal damlası