18 Şubat 2013 Pazartesi

TCHİBO'DAN ALDIKLARIM :)

Tchibo çeyiz hazırlıkları sürecimde gerek online alışveriş sitesi olsun gerekse de İzmirde'ki şubeleri olsun çok sık ziyaret ettiğim bir marka :) Ürünlerinin çok renkli ve farklı dizayn edilmiş olması tam anlamıyla benim zevkime hitap ediyor :) Hiç aklınıza gelmeyen fonksiyonel ürünleri bile Tchibo'da bulmanız mümkün :) Her hafta Çarşamba günleri yenilenen temalarıyla çok geniş bir ürün yelpazesi var. Bir de Yazın  Büyük Yaz indirimi, Kışın da Büyük Kış İndirimi diye yaptığı indirimler var ki ürünler çok komik fiyatlara  geliyor :) Tahmin edersiniz ki ben çok zorda kalmadıkça alışverişlerimi bu büyük indirim günlerinde yapıyorum :))

Bu şirin metal kutu Forum Bornova Tchibo'dan alındı. Poşet çaylar için :))



Deterjan kutum da Alsancak Kıbrıs Şehitlerindeki Tchibo'dan :)


Detaylarını yerimm :)))



Mısır Gevreği Kutusu da online sitesinden indirimden alındı :)

Ölçekli ve çok fonksiyonel :)


Elma mutfak radyoma aşığımm :) Sevgilimin hediyesi :))




Porselen 4'lü fırın kapları da indirimden :) Online sitesinden hepsini 5 tl gibi bir fiyata almıştım :)


Kesme tahtası ve yeşil silikon fırça da indirimden alındı ikisini 22 tl gibi bir fiyata almıştım :)



İkili minik kesme tahtalarını da renklerine bayılarak aldım :)

Bu fonksiyonel kumaş kaplı kutu da ıvır zıvırların saklanmasında çok işime yarıcak :) Katlıyken hiç yer kaplamıyor ve desenleri çok şık :)




Kabartmalı desenleri çok hoş :))


Lila rengi çiçek desenli kumaş masa örtüsünü de online sitesinden 7 tl gibi bir fiyata almıştım :)

Vakumlu kahve kavanozum :)

Rengine ve kapağındaki aynaya bayıldımm :) Onu da sitesinden indirim zamanı almıştım :)


Ara ara sitesini mutlaka ziyaret edin ve fırsat ürünleri bölümünü takip edin çok uygun fiyatlara değişik şeyler bulabilirsiniz :))

71 yorum:

  1. ay harika
    hemen bakıyorum canım bu indirimleri ben neden göremiyorum ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben zırt pırt giriyorum ondan bana denk geliyor heralde :)) indirim olunca hemen mesaj atıcam sana :))

      Sil
    2. TEŞEKKÜR EDERİM CANM BENM:)

      Sil
  2. hepsi çok güzel, çeyizimiz birbirimize epey benziyor,
    bi farklı desende de benim çay kutum var :)

    http://www.emresra.com/2012/10/cay-kutusu.html

    hepsini güzel günlerde kullanmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevklerimiz benziyor demek ki canım çok şirin bir kutu :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  3. Canımm elma radyona bayıldımmmm :)
    Ayy kırmızı kırmızı insanın yiyeceği geliyorr :)
    Güle gülee kullannnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm ben de bayıldım görünce çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  4. bütün bunları evindeki halini görmek için sabırsızlanıyorum ferhunde/mmm :))
    hayırlısı ile çeyiz hazırlıkların bitsede mutlu huzurlu yuvanda çeyiz serilmiş halini görsekk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ferhunde gibi kötü bi gelin olmam inşallah :)))) heheh inşallah canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Ya hepsi çok güzel de ben o radyodan çok istemiştim ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm uzunca bir süre vardı Tchibo'da belki yine gelir :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Canım hepsi çok güzell, iyi günler doyasıya kullan..

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden güzel canım
    iyi güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  8. elmalı radyo benim defavorim güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok şirin bir radyo :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. tchiboyu her hafta kontrol etmek lazım, acayip ihtiyaçlara karşılık verebiliyor:))tüm aldıklarını güle güle kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok farklı ürünleri var :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Hepsi bir birinden güzel güle güle kullan canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm :) sevgiler :)

      Sil
  11. Cnm çeyizin için gerçekten çok yararlı alışverişler yapıyorsun.
    Poşet çay kutusu çok derli toplu tutar.
    Deterjan kutusunu bende çok seviyorum. Ne zamandır aklımda denk gelirsem bende alacağım :)
    Elma şeklindeki mutfak radyosu muhteşem :) Benim en çok sevdiğim şey mutfakta iş yaparken radyo dinlemek. Çünkü yemek yapma hazırlığı, pişirmesi, sofrası derken mutfakta çok fazla vakit geçiriyor insan ve radyo bu zamanı neşelendiriyor. Açıyorsun müziği oynaya oynaya keyfine bakıyorsun hahahehe :)
    Hepsini iyi günlerde güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) hep ihtiyaca göre ve bana göre en şirinini seçerek alıyoru canım :)) Mutfak konusunda haklısın ben de mutfakta zaman geçirmeyi seviyorum o yüzden zevkli hale getirmek lazım :)) Şöyle oynaya oynaya bir nohut yapasım geldi şimdi :))) hehe çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  12. Tchibo'yu ben de çok seviyorum, tasarımlar harika ve herşey çok pratik.

    Çok şeker şeyler seçmişsin, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  13. hepsini güzel günlerde kullan tatlım, deterjan kutularımız aynı sayılır bende praktikerden almıştım çok cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım böyle çamaşır yıkamak daha zevkli olur :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. Ya canım ben de diyorum senin paylaşımların neden benim kumanda panelime düşmüyor. Meğer takipçin olmamışım çok özür yaa. Hemen oldum. Aldıklarına bayıldım. Rengarenk hepsi harika... O çamaşır makinası şeklindeki kutuyu geçen gün Koçtaş'ta görmüştüm. Bu neki acaba diyordum. :) Deterjan kutusuymuş bak burda öğrendim. Bütün aldıklarını ağız tadıyla kullanmanı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ne demek özür olur mu hiç :) çok teşekkür ederimm güzel yorumun için beğenmene sevindim :) Kutuyu ben de görüyorum bir çok markada var hem şirin hem işlevsel :)

      Sil
  15. benim de alışverişi en seviğim yerlerden biri, çok ilginc şeyler oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kahvesi de çok güzel :)

      Sil
  16. Ne kadar güzel şeyler almışsın :)
    Hepsi çok zevkli ve çok güzel canım güle güle kullan inşallah :)
    En sevdiğim renk mor olduğundan mor kutularına bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de moru çok severim canım :) çok sevindim beğenmene çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. cnm yine çok güzel şeyler almışsın,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Yine en güzellerini seçmişsin:)Deterjan kutusundan bende de var .Güle güle kullan hepiciğini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm beğenmene çok sevindimm :))

      Sil
  19. elma radyona bayıldım
    al al bitmez bu çeyiz alışverişi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılıyorum ona :) az kaldı canım bitmek üzere çeyiz :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. Yaaa cıvıl cıvıl ne güzel şeyler bende bir uğrasaaaaaaam :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internette daha çok çeşit var canımm her telden ürün bulabilirsin :))

      Sil
  21. yine çok güzel şeyler almışsın...
    hepsine bayıldım :)
    severek kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm :))

      Sil
  22. süper süper radyo ve deterjanlık favorimmm hemen siteyi ziyaret etmeliyim iyi günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canımm beğenmene sevindim onlar benim de favorim :))

      Sil
  23. Ne kadar şirin şeyler. Ben de her yolum düştüğünde geziyorum hiç böyle şeylere rastlamıyorum. Hele o bitki çayı çantasına bayıldım. Güle güle iyi günlerde kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan Bey online sitesinden bakarsanız orada daha çok çeşit var mağazalarında tema değiştiği için pek fazla ürün tutmuyorlar. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Hepsi çok hoş güle güle kullan ben en çok elma radyoya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim ben de bayılıyorum ona :)

      Sil
  25. hepsine bayıldım canım süper o deterjan kutun bitirdi beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok cici tasarlamışlar ben de bittim ona :)) çok teşekkür ederim canım :))

      Sil
  26. canımm hepsi çok güzell bende takipteym bundan sonra tchiboyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım özellikle çarşamba günleri takip et yeni temalar çıkıyor :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  27. Ben de o kavanozdan almayı düşünüyordum ama kararsızdım netten alma konusunda.
    Çok güzel görünüyormuş.
    Güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım her zaman göründüğü gibi çıkmıyor ama Tchibo bu konuda diğerlerinden farklı göründüğünden daha canlı çıkıyor renkleri :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. Ayy tchibo da bu kadar güzel şeyler varmıymıs ya hepsi harika :) özellikle radyoya bayıldım ben de istiyorummmm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda yok sanırım canımm sürekli yenileniyor teması inşallah bir daha çıkartırlar :)

      Sil
  29. Güle güle kullanın pembe kahve kavanozuna ve detarjan kutusunun detaylarına bayıldım :)) Ben de beklerim çeyiz hazırlıklarıma :)http://stayinagoodmood.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki gelirim canım :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  30. Ayyyyy senin bu indirimi bulup gidip bide en güzelini alman yok mu kafamı vurmak istiyorum duvarlara :D hepsi çook güzeller canım benim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh :)) bana iş arkadaşlarım indirim kurdu derler :)))) çok teşekkür ederimm canım benimm :)

      Sil
  31. Hepsini güle güle kullan canım, bende işten kaçıp kaçıp, Çarşamba günleri Ortaköy'deki Tchibo'nun kapısında az beklemedim :)) İndirimleri takip etmek çok güzel oluyor, bazen 1 tane alacağın fiyata bir kaç tane farklı ürün alabiliyorsun :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım indirim zamanı almak daha mantıklı Tchibo'da çok sık indirime giriyor takip etmek lazım :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  32. Harika ürünler almışsın canım ya, hepsine ayrı ayrı bayıldım. Birde internet üzerinden yapınca alışverişi fiyatlar daha uygun sanırım.
    Güle güle mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hem indirimli hem de internette daha çok çeşit var :) bir de kredi kartı kullanmak zorunda kalmıyorsun kapıda ödeme seçeneği de var :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  33. Yine negüzel şeyler almışsın,bende hep uğrarım tchiboya sitesinede bakarım ama sen gibi indirimleri yakalayamam :)elmaya bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) indirim kurduyum ben sanırımm :)) ben de elma radyoya bayıldım canım çok teşekkür ederim :))

      Sil
  34. Hepsi güzelde ben elma radyoya bayıldım ben tchibodan hiç alışver,ş yapmadım hemen sitesine girip bakmalıyım.güle güle kullan canım
    sevgiler derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bak canım özellikle çarşamba günleri çok güzel yeni ürünler geliyor :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  35. Nekadar güzel şeyler bulmuşşun sık sık bakıyorum tchibo online a ama hiç böyle şeylere rastlamadım
    Radyo ne kadar şirinnnnn:)
    Güle güle kullan cicilerini, evin nasıl olucak şimdiden merak içindeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı zamanlar denk geliyor canım ben sürekli takip ettiğim için görüyorum hepsini :) ben de çok merak ediyorum ev yerleştikten sonra nasıl olcak diye :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası