28 Şubat 2013 Perşembe

TCHİBO SİPARİŞLERİM GELDİ :)

Yine fırsat reyonundan uygun fiyatlı yapılan Bir Tchibo alışverişiyle karşınızdayım :) Tchibo'nun 6'lı şarap kadehlerinden daha önce mağazasında görmüştüm. O zaman 6'lısı 40 tl civarındayı. Ben çok süslü yaldızlı kadehleri pek sevmiyorum yemek takımımda sade bir takım olduğu için ona uygun yine sade kadehler olmasını istedim.Fırsat reyonunda Tchibo'nun 6'lı şarap kadehlerinin 22 tl'ye düştüğünü görünce hiç düşünmeden 12'li bir sipariş verdim :)



Salon için koltuk takımımın renkleri belli olduğundan koltuk örtüsü aramalarım başlamıştı.Yine Tchibo'da gezinirken 3'lü gümüş gri koltuk takımıma uysun diye bu çok fonksiyonlu örtüyü aldım. 


Hem yatak örtüsü hem koltuk hem masa örtüsü örtüsü olarak kullanabilen fonsiyonel örtüyü ben 25 tl'ye aldım :) bir gün sonra baktığımda 29 tl'ye çıkmıştı. 2'li koltuğumun da rengi mor olduğu için salona uyum sağlayacağını düşündüm :)


Şuanda ev terliği ihtiyacım olduğu için sitede gezinirken bu çantalı terlikler de çok dikkatimi çekti. Terliği çantaya yerleştirip fermuarını çektiğinizde istediğiniz yere sığdırabilirsiniz :)

Fiyatı 11 tl'ydi ben 2 tane aldım. Seyahat terliği diye geçiyor.

 

 

 

Bu kitabı da dün aldım. Gece uykulu gözlerle 3-4 sayfasını anca okuyabildim ama eve gidip okumak için sabırsızlanıyorum :)  "Bikotbitişort" bloğunu sahibi Pink'in yazılarını okumaya doyamıyorum. Kitabının da olduğunu öğrenince hemen aldım uslubunu çok seviyorum kafam karışıkken sinirim bozukken onu okuduğumda hemen bulutlar dağılıyor :) 


60 yorum:

  1. KIZ az dur dee :)
    çeyiz işini abartıyon gibime geliyo :)
    bak sandıklar taşımıcak bu aldıklarını hee:)


    Güle güle kullan ferhundem :)
    nevresimdenbende aldım çift taraflı kullanımı çok güzel düşünülmüş
    hepisinin hayrnı gör inş :)


    bu arada merak ediyuorum damat adayıda çeyiz alışverişinde bulunuyomu hiç :)
    yani onun yanında falan gezmeye çıktığınızda

    gözüm muhakkak bi uyku seti yatak örtüsü yada abajur görünce aaa bunu çeyizime alıpta geliyim bi dur.. Mu diyosun :)))))))))))))
    demesende aklın gidiyodur eminimm :)

    bak başımlılık yapıcak bu durums ende ondan korkuyom :)

    hamile kalcan hamile alışverişi
    doğum yapcan bebek alışverişi
    derkeeeennn en son baston alışverişine dek gider:DDDDDDDDDD
    ay ne güldüm :)

    sen çok yaşa emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah :)))) canımm yaaa valla aldıklarımın hepsi gerekli şeyler evlendikten sonra aman bu eksikmiş şunu alalım aman bunu almamışım nerde bulabiliriz diye evliliğin ilk günlerinde benim panik atak krizim tutmasın diye şimdiden böyle indirimde bulduklarımı kapıyorum :)) Daha çok şöyle diyorumm "aşkımmm akşam iş çıkışı ikea'ya gidelim miii orda benim çok istediğim şeyler indirime girmiş hem sonra bi daha bulamayız bulursak ta bu fiyata bulamayız lütfeeennn "diyorum :))) o da tamam tamam diyor benden kurtuluş yok tabi :)) ilerde Allah yaşlanmayı nasip ederse de o zamana kadar kesin özel tasarım bastonlar çıkar ben yine burda online baston alışverişlerimden bahsederim inşallah :)))))) heheh

      Sil
  2. Seni görünce acaba cok mu yavas davranıyorum diye düşünüyorum hep :)
    Güle güle kullan :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım yavaş değilsindir de ben kendimi biliyorum panik atak bir yapım var düğüne bir ay kala ben canavarlaşcam gibi hissediyorum :) o yüzden bir ay kala kafamda birşey kalmaması lazım :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. insanı hem kıskandırıp hem mutlu etmesini iyi biliosun:) seviyorum kız seni:D:D
    Çok cici yine,maşallah,güle güle kullanmak nasip olsun,sübhaneke dinimiz amin (nohut kafa fırattan bir dua edeyıom dedım:P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh "aminto bello" diyorum ben de o zaman canımm :))) şaka bir yana çok teşekkür ederim canım güzel dileğin için ben de seni seviyom kız :)))

      Sil
  4. Ben mi yavaşım sen mi çok hızlısın arada kaldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben hızlı olabilirim çünkü yapı olarak biraz fazla tez canlıyım :))

      Sil
  5. Biz sık seyahat ettiğimiz için terlikler ilgimi çekti.Buralarda bulabilirsem alıyım barii:)iş açtın başıma.sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de balayı için aldım canımm Tchibodan online sipariş te vereblirsin :) ben çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. sevgiler :)

      Sil
  6. Kadehler çok şık ve fiyat gerçekten müthiş olmuş, terlikler de çok orjinal ;) hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bence de çok uygun fiyatlı bir alışveriş oldu :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Yine almış ciciler bizim kız
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah sana... Hem çok zevklisin hemde çok hızlı kadehler çok güzelmiş güle güle kulan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm :))

      Sil
  9. aaa o örtüye bayıldım..gerçekten zevklisin.iyigünlerde kullannn tatlm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. çok güzel ürünler güle güle kullan:)
    http://modavekokina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. ala ala bitiremedin:))senin yanında pek bi ağır kaldık biz:((( hevessiz insanı heveslendirirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonra düğüne yakın başka şeyler çıkcak canımm ondan şimdi beğene beğene alıyorumm :) ben 4 aydan düştüm artık düğüne bişey kalmadı valla :)))

      Sil
  12. umarım bu aldıklarını sığdırcak dolap bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolap çok canımm evin her yerine yaptırdık :)))

      Sil
  13. Gene cok zevkli seyler almissin tatlim guzel gunlerde kullan :) ama evlendikten sonra alacak birsey bulamiycaksin sana soyluyum azcik birsey ayir almadigin yoksa buyuk bosluga dusersin bukadar alisverise alistiktan sonra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman kıyafet ve makyaja kaldığım yerden devam edicem canım şuanda ev eşyası bakmaktan vakit ayıramıyorum evlendikten sonra onlarla ilgilencem :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. Kadehler çok güzelmiş tatlım, hepsini güle güle kullanın :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. kız seni alan yasadı........ ne zamandır takip ediyorum aldıkların çok güzel ve kullanışlı. allah en güzel günlerde kullanmayı nasip etsin .bye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm güzel dileklerin için :))

      Sil
  16. Tchibo ürünlerini bende çok severim.
    Yeni üyenim=)
    Ben de beklerim bloguma
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  17. canım güle güle kullan:)kadehler çok şık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. severek kullan canım...
    netten alışverişi bende çok severim :)
    o mor şeylere bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğenerek aldım canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. Canım kadehler çok güzel, bende fazla süslü kadehleri sevmiyorum..
    Örtüne de bayıldım, özellikle çok fonksiyonlu olmasına :)
    Ve terlikler.. Evet çok lazım oluyor evde, fermuarlı olması çok kullanışlı olmuş..
    Ayy ne güzel şeyler alıyosun yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa çok teşekkür ederimm güzel yorumun için :)

      Sil
  20. örtüye bayıldım
    çok amaçlı olması süper
    hepsini güle güle kullan inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benimm :)

      Sil
  21. bende bugün tchibo'daydım canım çok güzel şeyler var aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de bayılıyorum Tchibo'ya çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. Valla canım yine çok özenerek çok güzel ürünler almışsın. Örtüye, terliklere özellikle bayıldım. Kadehleri bende sade severim çok güzellermiş ve fiyatıda çok iyi.
    Hepsini güle güle kullan inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  23. Hızına yetişebilene aşkolsun canım :) İyi günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hızlı gonzales gibiyim canım :))) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Şarap kadehlerin çok şık ...
    Çok amaçlı örtünün deseni ve rengine bayıldım...
    Ayrıca seyahat terlikleri de çok kullanışlı fermuarlı ve yer kaplamayışı açısından...
    Hepsini güzel günlerde mutlulukla kullan...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindimm :) sevgiler :)

      Sil
  25. Kadehler çok şık,tchibo normalde çok pahalı sen çok uyguna almışsın,birde internetten sipariş verdikten sonra her ay eve katalog gönderiyorlar ücretsiz olarak bu hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm pahalı ama ürünleri çok farklı ve ben kaliteli buluyorum :) fırsat köşesinden yakalayınca da çok ucuza geliyor :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. Canım hepsi çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. Çok güzellermiş güle güle kullan.Bu arada sorun bende değil sende kitabı çok güzeldir 2 günde bitirmiştim sorun bendeymiş kitabını da tavsiye ederim :)

    http://cookiemonster3420.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben de dün başladım 100 sayfası filan kaldı onu da bugün bitiririm ben de çok beğendimm :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. cnm kadehleri sade tercih etmekte dediğin gibi çok iyi yapmışsın, bence de taşlı çok süslü kadehler iyi durmuyor böyle ince ve zarif olması daha güzel. Koltuk örtünün de renklerini kumaşını çok sevdim çok tatlı, terliklerin de inanılmaz pratik hiç görmemiştim akıllı tasarım tchibo'yu seviyorum yaaa:))) fiyatlar da süper hem kaliteki hem güzel şeyleri ucuza almışsın
    güle güle güzel günlrde kullan cnm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm hepsi de içime sindi ben de çok seviyorum Tchibo'yu :) beğenmene sevindimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  29. Tchibo'dan bende alışveriş yapıyorum ve çok memnunum cnm,hem kaliteli hem kargosu hızlı.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel şeyler almışsın canım, kadehler çok şık, yatak örtüsü de çok güzel. Terlikler de değişikmiş, ilk kez gördüm. İkea kadar Tchibo'da evimizin herşeyi olmaya başladı.
    Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  31. kadehlere 1 aydır hergün bakıyorum 36 tl idi az önce bi baktım 19,95 olmuşlar ben de hemen 12li bi sipariş veriverdim :)

    YanıtlaSil

bal damlası