20 Şubat 2013 Çarşamba

ŞİRİN ŞEYLER :)

Bugün çeyizimin şirin parçalarıyla karşınızdayım :)) Alışveriş yaparken çeşitli markalarda gözüme takılan ve benim olmalı dediğim küçük şirin şeyler :)) Çeyizinizi hazırlarken düğününüze daha uzun zaman kalmış olsa bile görüp te çok beğendiğiniz illa benim olmalı çok şirin bu dediğiniz parçaları sonra alırım deyip te sakın ertelemeyin. Benim öyle yaptığım bir kaç parça var daha sonra bulamadığım için çok üzülmüştüm :) Bir de böyle şeyler hep siz farklı bir şeye odaklanmışken karşınıza çıkar mesela geçenlerde Kemeraltında yapma çiçekler arayışındayken ( daha sonra bir dıy projesi için karşınıza çıkacak :) bu şirin horoza rastladım :)) kapaklı olması çok hoşuma gitti :) Kesme şekerlerimi içinde hayal ettim :))))

 

 

 Assortie bildiğiniz gibi bir aksesuar markası. Ben daha çok minik şirin ev aksesuarları
için gidiyorum :)) Çeyiz hazırlığında olmasaydım o kadar güzel küpe yüzük kolye vb. ürün varken  pek fazla dikkatimi çekmezdi ama şuanda algıda seçicilik en üst seviyede :))) 

İneklere inekli aksesuarlara daha önce de bayıldığımı söylemiştim :)) Bu şirin inek peçetelikler de çeyizime eklendi :)

Yine Assortie'den minik pembe çerçeve :) Ve çeşitli zamanlarda aldığım magnetlerim :)

 

 

 

 Kahve fincanı şeklindeki mumlarım da Assortie :) Mutfağımız için :)

 Mor ayıcığım da yine assortie :) kalpli kutu bi milyoncudan :)) ikisinin uymunu çok seviyorum :))

Mudo'da da çok değişik aksesuarlar bulmak mümkün :) İlk Olarak ne olduklarını anlamadığım bu turkuaz ve turuncu renkteki çubuklar meğer kokteyl çubuğuymuş :)

 

Balık demişken İkeadan aldığım balık buz kalıbını da unutmamak lazım :)

 
    Bu şirin tuzluk ve karabiberlik te yine mudo'dan :)) Yumrtası tuzluk altlığı kara
biberlik :)

Evet yine bir inekli figür daha :) Bu sefer banyo için yine Mudo'dan sabunluk ve gider tıkacı :)  Banyomun renklerinde :)

  Bievden aldığım sarıkız rendem :))


Bir de kupalarım var :) Uykusuz standından aldığımız Fırat kupası :)) 

 Bir arkadaşımın hediyesi Bıstro kupa. Desenleri ve kutusu çok gerçekçi :)



Bu da WosWOS'ların da bir ruhu olduğunu düşünen kardeşimin hediyesi :))



Ayıcık anahtarlığım :)


Nazar değmesin diye :) Teyzemin hediyesi:)

 

 

80 yorum:

  1. Sarıkız rendeyi çok beğendim, ben de almak istiyorum bunlardan bir tane. İnek peçetelik ise favorim :) Hepsini güzel günlerde kullan tatlım.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rendenin daha farklı modelleri de vardı canım ben seçerken zorlandım hepsi çok şirindi :) İnekli peçetelik benim de favorim :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. herşey mi şirin olur yaa! zevkli kuzuum benım hepsını guzel gunlerınde kullan sevdıgınle!
    opuyorum kocamann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benimmm çok teşekkür ederimm ben de seni öptümm çok :))

      Sil
  3. Ohh Ohh Ohh ayrıntılar her zaman önemlidir :) Ama şimdi sana bunca gösterdiğin şey arasından neye takıldığımı söylesem gülersin valla :) Lavabo tıkacı !! Vallahi diyorum. Hem lazım hemde böyle şirin bi tasarım olduğunu görmek çok güzel :) İyiki almışsın. Güle güle kullan canım sadece lavabo tıkacını değil hepsini tabikisi hahah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm alemsin yaa bayılıyorum yorumlarına seninn :)) heheh çok teşekkür ederimm :)))

      Sil
  4. btanem günaydın
    hepsi harika ya
    bayıldım
    benim favorim nazar boncuğu,pembe çerçeve ve hepsi:)
    öperim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm günaydınn :)) çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)) ben de çok çok öpüyorumm :)

      Sil
  5. amann Amannn ne kadann tatlıı bunlarr horozuu çok begendımm bennnnnnnnnn :)
    Güle güle kullann canımm dediğine katılıyorummm alırım dediğimm hiç birşeyi bulamıyorummm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle oluyor canımm ben bir kaç pişmanlıktan sonra artık uygun fiyatlarda görüpte çok beğendiklerimi hemen alıyorum almazsam sonra keşke alsaydım deyip üzülüyorumm :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. zevkle bakıyorum aldıklarına:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Balık magnet açacak, mutfak mumu, yumurtadan tuz-karabiberlik, woswos kupaya bayıldım!!! Artık bunları bir de yerleştirince, kullanınca görelim diyor insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm yerleşince nasıl olcak ben de çok merak ediyorum ve sabırsızlanıyorumm :)) çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindimm :))

      Sil
  8. Hepsi de bir birbirinden güzel. Güzel günlerde kulaln canım ebnim :)

    Benim çeyiz konusundaki hevesim gitti :D

    Kendim için çeyizden nefret eder hale geldim ama başkalarının aldıkalrına hala sevinebilme yetimi kaybetmemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa öyle deme ben de telefonumu değiştirmek istiyorum ama şuanda pek mümkün değil :)) sen yine de paralarının hepsini bitirme bence bak benim hiç ummadığım bir anda geldi başıma evlilik :) senin de bir anda karşına çıkabilir hissediyorum çıkacak :)

      Sil
  9. canım hepsi biribirinden güzel ve zevkli:)fırat kupaya bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  10. HOROZA BAYILDIM ŞEKERİM :) EVLENELİM BİR YIL OLMADI DAHA EĞER BENİMKİLER ESKİRSE BYÜKLERİNDEN ALICAM BAHARATLIK İÇİN HARİKA OLUR BENCE :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm çok iyi olur benim aldığım yerde büyüğü yoktu geleceğini söylediler bunun fiyatı 6 tl'di çok uygun :)

      Sil
  11. Hepsi çok güzel canım,
    bu rendeden kısmet olursa bende alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) cici bir rende tavsiye ederim :)

      Sil
  12. özellikle en son nazarlığı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  13. hepsi hepsi birbirinden güzel. güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  14. Hepsi bir birinden güzel horuzla rendeye bittim... Yakın zamanda bende bir kemeraltı yapcam çok seviyorum böyle kokoş şeyleri:) iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) Kemeraltında çok güzel şeyler var uygun fiyatlarda kalabalık olmadığı zamanlarda gezmek güzel oluyor :)

      Sil
  15. Hepsi birbirinden şirinler gülerek kullan canim en çok hangisini beğendim diye tekrar tekrar baktim hepsi çok güzel karar veremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  16. ayyy geçekten çok şirin şeyler almışsın...
    inan bakmaya bile doyamadım :))
    severek kullan tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  17. Çok cici şeyler bunlar çok hoşuma gitti güle güle kullan :)
    Blogunda çok tatlıymış izleyicin oldum seni de beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm tabi ki ben de gelicem ziyaretinize :)

      Sil
  18. bende de algıda seçicilik çalıştı şuan,vintage (turkuaz-bej) ahşap saat arayışındayım da senin çekim yaptığın masaya takıldı gözüm renk ve malzemeden dolayı:D lavobo tıkacı süpermiş:)) o kareli peçeteleri de gördüm aradan benimkiler bitti bile evliliğimizin ilk haftalarında:) hepsini mutlulukla kullan canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en çok tükenen şey peçete oluyormuş zaten canımm :)) masa babamın çalışma masasıydı terasta duruyor bizim çok eski :)) babam boyamış o renge :)) benim için fon oldu şimdi :)) çok teşekkür ederimm canımm :)

      Sil
  19. ayyyyyy cnm çok şirin çok ciciler!!! hangisini saysam ki hepsi güzel, mor ayıcıklı kutu, kupaların... senin gibi tatlı bi kızın nasıl tatlı, sıcak bir evi olur kimbilir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm güzel gözlerin öyle görüyor :))

      Sil
  20. Canım hepsi birbirinden güzel, çok beğendim..
    Baktıkça kendi çeyiz hazırlıklarım geliyor aklıma hep :)
    Geçen yıl bu zamanlar bende böyle hazırlıklar içindeydim, hepsi inanılmaz güzel heyecenlar..
    Doya doya yaşa derim :)
    Güle güle kullan hepsini tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle canım bakalım çeyiz bitince nelere sarcam :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  21. Bayildim hepsine me kadar seker seyler :)

    YanıtlaSil
  22. canım ne kadar güzeller :)) ben de paylaşayım çeyizlerimi yakın zamanda, bakması ne zevkli oluyomuş çeyizlere :) en çook fırat kupasını ve yumurta şeklindeki tuz karbiberliği beğendim :)en güzel günlerinde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  23. hepside birbirinden güzel şekerim.iyi günlerde kullanırısın inşallah. ne iyi yapıyorsun al canın ne istiyorsa neyi beğeniyorsan al gitsin...sonra cidden içine sinecek başka birşey bulamıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canımm beğendiklerimi alıyorum ben de tabi çok açılmamak kaydıyla :)) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  24. hepsi birbirinden güzel inşallah yeni yuvanda bunlar mutluluğunuza mutluluk katsın aksesuarlar çok önemli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  25. cokk güzeller ama can alıcı olan mudo inek fögürlü sabunluk,bi an gidip almalıyım diye düşündüm:)
    güzelgünlerde kullanmak nasib olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şirin ben de ara ara Mudoda görüyorum yine onu :) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  26. canımm inekli herşeye bende bayılırım benmde terliklerim var ineklii daha da değişik şeyler bulursam alcam aldıkların gerçekten çok şirin şeylerr güle güle kullanınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şirinler canımm görünce mutlu oluyorum ben de çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  27. Valla hangisine bakacağımı şaşırdım başım döndü öyle güzellerki :)
    Baştaki şekerlik olmak üzere kupalarına, tuzluk-biberliğe ne diyeyim hepsini çok çok beğendim.
    İyi günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm beğenmene çok sevindimm çok teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  28. hepsi ne kadar da şirin :)
    güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  29. Canım ya senin evin cıvıl cıvıl eğlenceli bir ev olacak gibi:))Aldığın herşey çok zeckli ağız tadıyla kullan inşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm bakalım yerleşince nasıl durcaklar :) çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  30. herşey o kadar şirin ve güzel ki... Allah hepsini iyi ve mutlu günlerde kullanmak nasip etsin canım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  31. gerçekten hepsi şirinmiş
    hemen evlen lütfen bu eşyelalarla evin nasılolacak çok merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum canımm 4 ay sonra görcez nasipse :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  32. Ama bunlar çok güzel ki! Çok beğendim hepsini ama bir tanesini çok beğendim, o da şirin Horozcuk :) Hepsini keyifle mutlulukla kullanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  33. evet şirinler
    ama senin kadar değiller hıh
    :)

    Ne zaman bitçek bu çeyiz alışverişi ah ahh :)
    ülkeyi tek başına kalkındırıcaksın kız sen bu gidişlee :)
    sabancılaramı gelin gidiyosun yoksa koç'laramı :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) heheh Koçlar biz oluyoruz zaten canımm :))) doğru söylüyorsun valla bitirmem lazım artık ama ülke ekonomisini benden başka düşünen yok ki :)))))

      Sil
  34. kocamaaan bir evin olmalı senin :) hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    Bir de sorum var, yumurta şeklindeki tuzluk karabiberliği ne zaman aldın? Ben de anneme 2 sene önce Mudo'dan almıştım ama yumurta kısmı kırılmış, çok üzüldü. Acaba hala Mudo'da bulabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) ben de o zamanlar aldım canım değişik görüp almıştım :) şuanda hiç denk gelmedi ama bence olabilir çünkü Mudonun bazı ürünleri sürekli var. ev 132 m2 ama o bile yetmicek sanırım çözümler arıyoruz :)))

      Sil
  35. hepsi çok şrin şeyler , tanrım evinizde huzurla kullanmanızı nasip etsin

    YanıtlaSil
  36. Vosvoslu bardağa bayıldım <3 Mutlulukla, huzurla kullanın her birini. Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için çok teşekkür ederimm :) Sevgiler :)

      Sil
  37. bunların hepsi gerçekten çok güzel ve orjinal.. hepsini güzel günlerde kullanın inşallah.. sevgiler..
    bloguma beklerim.. cigdemdengule.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tabi ki gelirim :) sevgiler

      Sil
  38. TATLIM HER ZAMAN YORUM YAZMASAMDA SENİ TAKİP EDİYORUM VE GIPTA EDİYORUM
    NEDEN DİYECEKSİN
    O KADAR KÖRÜ KÖRÜNE EVLENMİŞİMKİ NE ÇEYİZ HAZIRLIĞI NE BAŞKA BİR ŞEY GÖZÜMÜ AÇTIM NİŞANLANMIŞIM KAPADIM EVLENMİŞİM
    TADINI ÇIKARIYORSUN
    HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZELLER
    HAYIRLI GÜNLERDE KUULLAN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canımm sen de evlendikten sonra çıkarıyorsun tadını :) çok teşekkür ederimm güzel yorumun için :)

      Sil
  39. merhaba tatlım , hepsi birbirinden güzel:) iyi günlerde kullan canım benim:)
    vosvoslu kupanın nerden alındığını sorsam :) bayıldım çünküüü:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım :) woswoslu bardak kardeşimin hediyesi o da bir arkadaşından almış sanırım tam olarak yerini bilmiyorum :) beğendiğine sevindim sevgiler :)

      Sil

bal damlası