16 Şubat 2013 Cumartesi

KINA HAZIRLIKLARI / 3

Kına hazırlıkları dizisinin 3. bölümündeyiz :)) bu daha düğüne kadar kaç bölüm olur ben de kestiremiyorum :) Bugün yine ailecek Kemeraltındaydık aslında çeyiz için koliler ve beyaz kaplama kağıtları almaya gitmiştik ama ben yine bir kına eşyaları satan yerleri ziyaret ettim :))

Gelin kız kınasına elinde bu testiyle girermiş testinin içine uğur paraları konurmuş kız testiyi yere atıp kırınca uğur paraları saçılır bekar kızlar da bu paraları toplarmış :))) Kınayla ilgili değişik ne varsa denemek istiyorum böyle cici bir testiyi nasıl kıyıp ta kırıcam onu bilmiyorum yalnız :)))





Kına Hazırlıkları / 2 Postumda bahsettiğim Hinti Kıyafetim için pembe bir kına örtüsü arıyordum her yerde kırmızı olanlar vardı benim kıyafetim fuşya olduğu için kırmızı gitmez diye düşündüm ve pembesini de buldum :))



Hint Kıyafetimin bir de kemeri eksikti onu da örtüyü aldığımız yerde buldum :)






Burda bitmedi tabiki de :) Kına Hazırlıkları / 1 Postumda gördüğünüz tüller ve kına taçları bitti :)) Kızlar tam 24 tane tacımız oldu :))



Taçları üstteki parça kısa alttaki parça uzun olmak üzere iki farklı renk tülden yaptım.İlk önce büyük olan parçayı tacın üzerine büzerek diktim üzerine de küçük olanı yine büzerek aynı şekilde dikip dikişin olduğu üst kısım görünmesin diye de metreyle satılan taşlardan küçük küçük keserek yine diktim :))) baya bir zahmetli oldu ama değdi klasik taçlar gibi değil :)  


Bana modellik yapan canım annem :)))


Kına hazırlıkları düğüne kadar hiç bitmeyecek gibi görünüyor :)) Kına Hazırlıkları /4-5-6 .... 'da da görüşmek üzere o zaman :)))


51 yorum:

  1. Oh oh olsun canım, bir kere oluyor, ne istiyorsan onu yap! Herşey çok güzel ve bende testiye nasıl kıyıcaksın diye düşünüyorum çok şirinmiş gerçektende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hiç bir şey içimde kalsın istemiyorum :)) ben kırarmış gibi yapayım avucumda sakladığım uğur paralarını atayım o zaman olmaz mı :)))) çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  2. hepsi çok güzeller canım testi konusuna bende merak ettim bak şimdi nasıl kıracaksın acaba ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük ihtimal kıramam yaa bilmiyorum o an ki psikolojime bağlı sanırım :)) çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. testiye bayıldım süpermiş ben daha çıkamadım kına alışverişine ama aklımda olacak canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm Aslım diye bir yer var Kemeraltında ordan aldım hepsini çok değişik şeyler satıyor diğer yerlerden farklı :) ben testiyi kendi istediğim renklerde süslettim herşeyi istediğin gibi yapıyorlar :) gitceğin zaman söyle ben sana yerleri tarif edeyim :)

      Sil
    2. Aa süpermiş canım hiç bilmiyordum orayı bu hafta giderim büyük ihtimalle nasıl bulurum :)

      Sil
    3. Şadırvanaltında canım orda ismiyle sorarsan hemen gösterirler caminin orda :)

      Sil
    4. Canım gittim bugün aldım kaftanımı çok güzel oldu sağol :)

      Sil
  4. Taçlar çok çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bu kadar uğraştığına değmiş cidden :) Testi de çok güzelmiş :) Bu bahsettiğin Aslım denen yer tam olarak nerde canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şadırvanaltı camiinin yanı canım Şadırvanaltına geldiğinde sorarsan herkes gösterir bilinen bir yer :) çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :))

      Sil
  5. hazirliklar bitmezde bitmez :) cok cici seyler canim cok begendim:)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim bitmiyor bi türlü :))

      Sil
  6. Ama çokta keyifli dimi canım? Yoruluyorsun, yoğunsun, bir yandan çalışıyorsun ama yinede keyifle hazırlıklarını tamamlıyorsun.
    Testi olayını biliyorum, bizde gelin çıkarken ayaklarının dibinde kırılırmış öyle yapmıştık :) içindekiler saçılmıştı her tarafa. Ama testiniz çok güzelmiş :)
    Taçlar çok renkli ve güzel olmuşlar. Bak yavaş yavaş tamamlanıyor her şey. Kolaylıklar diliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm istediğim şeyleri bulunca daha da bir keyifli oluyor :) kendime hiç zaman ayıramıyorum o taçları hep akşamları evde yaptım parça parça :)) testiyi ben biraz modifiye ettirdim daha kokoş bişey oldu :))) çok teşekkür ederim canım benimm :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuşlar gerçekten
    benim de bu tarz kına hazırlıkları yapmam lazım aslında
    çok yavaşım sanki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düğün ne zaman canım benim 4 ay kaldığı için hızlandım biraz :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. benim henüz belli diil maalesef ama haziran gibi olucak aynı zamanlarda yani :)
      hayırlısı olsun artık :)
      bu arada ben de bloğuma beklerim

      Sil
    3. takipçinim canımm :) hayırlısı olsun inşallah yardıma ihtiyacın olursa düğün hazırlıkları çeyiz konusunda çekinme sakın :)

      Sil
  8. :))güzelmiş..devamıı da bekliyorum yapmak istemiştim ben de bunlardan ama napalım hem zamanı ayarlayamdım hem de kına başka şehirde olunca falan filan...senin adına sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım öyle olunca daha bir telaşlı oluyor anlıyorum seni. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. canım yaa herşey gönlünce olsun nasıl güze hazırlanıyorsun her detayı düşünüyorsun maşallah sana,hepsi çok şıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm sevindimm beğenmene :))

      Sil
  10. Kemere bayıldım hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğenerek aldım kemeri çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. aaa ben o testiden kırmadım, hiç de duymadım öyle bir şey. gerçi çok da ayrıntı istemedim ben de ama kırabilirdim yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de duymamıştım canım ama ayrıntılara girince daha neler çıkıyor bi bilsen :))

      Sil
  12. Hazırlıklar tam gaz devam :)) İzmirli bir arkadaşım kınasında bu küpten kırmıştı aynen anlattığın gibi, böyle geleneklerimizi çok seviyorum ben, harika bir kültürümüz var, her yörede bir renk :)
    senin küpün çok güzelmiş ama çok süslü :)) Güle güle kır ;))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ekstra süs koydurttum canımm kınada baya bir abartcam herşeyi :)) ben de çok seviyorum böyle değişik gelenekleri denemeyi çok güzel bi anı oluyor :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. çok güzel şeyler almışsın canım bende bugün kemeraltındaydım :) bende bakındım braz ama fazla vaktimiz yoktu alamadım kayda değer bişey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm belirli birkaç yer ver benim gittiğim oralara gidiyorum sadece önceden keşfettim istersen adresleri veririm sana hiç dolaşmadan direl gidersin :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. canım hayırlısı olsun
    bende böyle süslü testi hazırlattım o testi ile elimde girdim oynadım
    sonra başka bir testi daha almıştık üstünü tülle kapladık
    ben süzülüyü değil tüllüyü hemen elime alıp onu kırmıştm süslü olan evimi süsledi
    sende öyle birşey yapabilirsin yedek testi;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet canımm yaa bunu hiç düşünmedim çok mantıklı :)) bende de öyle süssüz bir testi var onu alırım ben de çok iyi bir fikir çok teşekkür ederimm :)

      Sil
    2. ne demek tatlımm
      bizde geçtik bu yollardan nezaman bildiğim birşey olursa
      yardıma fikir vermeye hazırım;))

      Sil
  15. Hakikaten ya nasıl kıyacaksın o güzelim testiye :S

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıymıcam canımm dublör kullancam :))))

      Sil
  16. Nasıl güzel heyacanlar,kınama geri dönmek istedim.Takip ediyorum ve çokk beğeniyorum hazırlıklarını ,eminim çokk güzel bir kına gecesi ve düğün olucak .O gününü de merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm inşallah istediğimiz gibi geçer :) ben de çok merak ediyorum o günü :)

      Sil
  17. süper olmuşlar canım:)hepsini çook beğendim gercekten testiyi naasıl kıracaksın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm :) testide dublör kullancam sanırım :))

      Sil
  18. çok beğendimm ben de bunların hepsiiyapmak istiyorum çok heveslendm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım daha güzelleri senin olsun :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. canım ya yine harika seyler secmişsin kınan cok süslü renkli bişey olucak :) taçlar harika olmuş bi köşeye yazdım zamanı gelince ben de yapıcam ins kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :) hazırlardan vardı ama hepsi aynıydı böyle daha değişik oldu kesinlikle yapmalısın :))

      Sil
  20. biz gelin adaylarına bir sürü fikir veriyosun, bunun için sana özellikle teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım benimm yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  21. Eğilmiş kızına taç pozu veriyor, canım benim yaa annenin ellerinden öperim canım..
    Allahım utandırmasın bizleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm :) anneler baş tacımız :) bizim bütün kaprisimizi onlar çekiyor :)) Allah eksikliklerini göstermesin. ben de seni çok öpüyorumm :)

      Sil
  22. DÜĞÜN HAZIRLIKLARINDANN BAHSETMİŞSSİN.GÜZEL ANLAR. TAKİPE ALDIM BANADA BEKLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım tabi ki gelirim :)

      Sil
  23. Pomak kızından boşnak kızına selam olsun :) bayıldım çeyizlerine bayıldım en güzel günlerinde kullan dilerim ki:)Yeni takipçin olarak bende
    http://gizemselmutfak.blogspot.com mutfagıma beklerim :)

    YanıtlaSil

bal damlası