8 Şubat 2013 Cuma

İlk Dans Müziğimiz ve Bir Mim Daha :)

İlk dans müziği yıllar sonra da hatırlanacağı için bence çok önemli.Ben de ilk dansımızı yapacağımız müziğin özel bir müzik olmasından yanayım.Sözlerden çok melodi konusunda takıntım var benim :) Yani durağan giderken bir anda coşan şarkılar beni hep heyecanlandırır :) Bizim ilk dans müziğimizi sevgili kardeşim önerdi :) Ben illa ki yabancı olsun istiyordum çünkü yabancı müziğin yarattığı büyüyü Türkçe şarkılarda alamıyorum maalesef. Bizim ilk dans müziğimiz Marty Friedman'ın Hands Of  Tıme şarkısı olacak inşallah :) Umarım siz de beğenirsiniz :)


 

Şimdi gelelim Sevgili  capon paluğu bloğunun tatlı sahibesinin mimine :) 



1-Kaç yaşındasın? Kaç yaşında olmak isterdin?
26 yaşıma taze girdim :)  24’te filan kalsam iyiydi sanki :))


*Gerçekten dostum diyebileceğin birileri var mı hayatında?

Şuanda yakınımda olmasalar da sürekli görüştüğüm gerçek dostum olduklarını düşündüğüm insanlar var iyi ki de varlar. Ama yine de herkesten fazla şey paylaştığım benim hep yanımda olan sırtımı güvenle sonuna kadar yaslayabileceğim %100 güvendiğim dostlarım çekirdek ailem tabi ki :)
 

*Kindar mısın? Geçmişi unutmak kolay mı sence?

Ben duygularını anlık yaşayan biriyim üzüntü sevinç korku hüzün kızgınlık hep o anda yaşanıp biter.Yapılan iyiliği asla unutmam karşımdakine belli etmesem de hep kendimi borçlu hissederim bir yolunu bulur onu da mutlu ederim.Ama yapılan kötülüğün karşılığını asla geri çevirmem üzülürüm sadece  o da çabuk geçer.Hayat kötülerle uğraşmak ve kötülüklere cevap vermekle geçirmek için çok kısa bence.


*Uğrunda süründüğün bir erkek oldu mu? Ne zaman?

İtiraf ediyorum nişanlım beni süründürdü :)) heheh biz bir yıl boyunca arkadaştık 8 ay birlikte olamamak için inatlaştık :) bir yıllık birliktelikten sonra 8 aydır da nişanlıyız :) Ben onu ilk gördüğümde hiçbir şey hissetmeme rağmen onu damatlıkla ve kendimi de gelinlikle hayal ettim adını bile bilmiyordum :) kendi kendime kızdım manyak mıyım ben yaa dedim :)) o anlıktı ve geçti.Sonra arkadaş olduk ve tam bir yıl boyunca aramızda 7 yaş olduğu için abi dedim :)) bir gün bana tamam abicim diye cevap verince kendimi çok kötü hissettim böyle içim acıdı çok garip bir duyguydu daha önce hiç yaşamadığım bir şey.O zaman ona aslında aşık olduğumu hissettim. Çok zor geçirdik bazı şeyleri zor atlattık dönemleri. Ama şunu söyleyebilirim ki birini tanıya tanıya aşık olduğunu hissetmek kadar harika bir şey olamaz.heyecan giderek artıyor ve herşeyi sindire sindire yaşıyorsun. Kişiliğe aşık olmak hiç bitmeyen bir yolculuk bence ve çabuk tüketilmeyen her şey her zaman daha kıymetli.


*Asla affetmem dediğin kişiler var mı? Sana bunu ne dedirtir?
  
Yok ya ben küs kalamam kimseye kimseden de affedemeyeceğim kadar bir kötülük görmedim çok şükür. Allah kimseyi birilerini affetmek zorunda bırakmasın.


*Ölümden korkuyor musun?

Ölümden sonra sevdiklerimi bir daha hiç görememe düşüncesi beni korkutur hep. Babaannemi çok özlüyorum mesela onunla bir daha görüşebilme ihtimalimi düşününce ölüm çok korkutmuyor aslında  beni.


*İbadetlerini yapabildiğine inanıyor musun?

İbadetin gizli olmasından yanayım ailemden bile gizlerim.Elimden geleni yapıyorum.Allah inanarak yapan herkesin ibadetini kabul etsin.


*Kaç kilosun, kilondan memnun musun?

56 kiloyum şuanda. bir zamanlar lise dönemleri 70 kilonun üzerine çıktığımı bilirim üniversitenin ilk yılında bir yılda tam 13 kilo verdim :) Genetik olarak ince bel meşhurdur bizde o yüzden şanslı olduğumu düşünüyorum :))


*En sevdiğin kitap ne? Neden?

Bir Edebiyat mezunu olarak severek okuduğum bir çok kitap oldu kusarak okuduğumda:) Sebahattin Ali’nin kitaplarını seviyorum hiç sıkılmadan, sonunu deli gibi merak ederek değil tadını çıkara çıkara okunduğu için sanırım.


*Şuan ki ruh halini hangi şarkı anlatır?

“Bana Sen Lazımsın” Rafet :)


*Kendine dürüst olduğunda mutlu musun? Neden?

Vicdanla alakalı bir durum bu. Dünyada  hiçbir isteğim olmasın ama  vicdanım rahat olsun yoksa hayat çekilmez benim için.

Mim için  çok teşekkür ederim :) Hafta sonunuz eğlenceli geçsin  :)

29 yorum:

  1. bal damlası
    abi olayını gülümseyerek okudum
    eve gdincede dinlcem müziği:)
    öperm çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de hatırlayıp gülüyoruz sürekli canım :)) ben de öpüyorum seni :)

      Sil
  2. dans şarkınız çok güzel cnm, bu arada nişanlınla aşk hikayeniz biraz bizimkine benziyor ve çok güzel ifade etmişsin;..birini tanıya tanıya aşık olduğunu hissetmek kadar harika bir şey olamaz.heyecan giderek artıyor ve herşeyi sindire sindire yaşıyorsun. Kişiliğe aşık olmak hiç bitmeyen bir yolculuk bence ve çabuk tüketilmeyen her şey her zaman daha kıymetli...dilerim aşkınız, aşkımız ömür boyu sürer...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her sorunun cevabını kafamda evirip çevirip düşünüyorum cümlelere dökmem biraz zaman alıyor ama konu duygularımdan bahsetmeyi gerektirdiği zaman sevgilimi tanıdığımdan beri yüreğim ağzımda olduğundan dolayı cümleler bir anda dilimden dökülüveriyor :) güzel dileğin için aminn canım benimm Allah sevenleri hiç ayırmasın :)

      Sil
  3. dans sarki seciminiz cok guzel canim o 3-4 dk a hayatinin en ozel dansini yapacaksiniz gozlerinizi birbirinizden hic ayirmayin en ozel aninizda ♥
    bizimde Elvis Presley in can't help falling in love idi.Unutamiyorum o ani ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinki de çok güzelmiş canımm unutulur mu hiç :) o anda nasıl davranacağımı şimdiden kestiremiyorum ama düşüncesi bile kalbimi hızlı çarptırmaya yetiyor :))

      Sil
  4. Dans sarkiniz cok guzelmis canim esine abi demende gulumsetti beni :) benimde esimle aramda 9 yas var bir yil boyunca o beni sevdigini soyledi ben buyuk oldugunu hic vazgecmedi nasil evlendik anlamadim hersey biranda oldu kis gunu evlendik walla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk; yaş, mevsim, mekan tanımıyor canımm :)) Allah mutluluğunuzu daim etsin

      Sil
  5. Bende bir haftadır evlenirsem ilk dans şarkım bu olacak diyorum.
    http://www.youtube.com/watch?v=yw1D6pDTFBU
    sözleri o kadar güzel ki, senin dans müziğinde çok hoş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sözleri çok güzel canım bayıldımm :) hayırlısı olsun inşallah :)

      Sil
  6. Mutluluklar dilerim, içten yanıtlarını keyifle okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. şimdiden tebrikler cnm çok güzel bir duygu olmalı... şarkıyı dinledim çok sevdim, o an harika bir atmosfer oluşturacağı kesin bu şarkının:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Canım çok duygusal güzel bir şarkı!Allah tamamına erdirsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Şarkıyı dinledim çok güzelmiş canım :) O an dans ederken harika olucak eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Bu şarkı çok iyi bir seçim Boşnak Kızım. İnan senin kadar bende heyecanlanıyorum hayırlısı olsun inşallah.
    Cevapların beni şaşırtmadı, çok güzel bir insansın ve doğru anlamlı cevaplar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm güzel gözlerin öyle görüyor çok teşekkür ederimm :) şarkıyı beğenmene çok sevindim :) umarım tatil günün güzel geçmiştir :))

      Sil
  11. Birini tanıya tanıya aşık olmak, öyle haklısın ki bende hep böyle söylüyorum, buna inanıyorum :) dans müziğin çok güzelmiş farklı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı düşüncede olmamıza sevindim canımm çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  12. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle yabancı şarkıların büyüsü çok daha farklı olyor.. Bu arada şarkıyı çok beğendim, çok güzelmiş, çok romantik..
    Bizim de dan müziğimiz Unchained Melody - Righteous Brothers 'ti. Nam-ı değer Hayalet filminin şarkısı :)
    Ahh 9 ay oldu evleneli :) ne çabuk geçiyor anlamıyoruz..
    BU arada düğünler genelde danla da bitiyor. Son dans için de bir şarkı seç derim ben canım :)

    YanıtlaSil

bal damlası