24 Şubat 2013 Pazar

GÜMÜŞ EV AKSESUARLARI

          Geçenlerde çeyizlerimi kolilere yerleştirirken çeşitli zamanlarda gelen hediyelerle  gümüş bir takımım olduğunu fark ettim :)

 Gümüş şekerlik annemin hediyesi :) Türk kahvesinin yanında lokum sunmak için ideal bence :)

 




     Gümüş takunyalarım Trabzondan :) Yazın yaptığımız Trabzon gezisinden nişanlımın yengesinin hediyesi :) Daha önce İzmirde hiç görmemiştim ama orada adetmiş kızlar çeyizlerine bu gümüş takunyalardan koyarmış :) Nişanlım Trabzonlu olduğu için biz de bu adete uyalım dedik :)



 

Gümüş tepsi bir kandil gününde  çikolatalı ve süslü bir şekilde sevgilim tarafından annemlere hediye edildi :) Daha sonra bu tepsi süslendi ve benim nişan tepsim oldu :) Şimdi de sade haliyle çeyizimde yerini aldı bile :)



Gümüş gondolda benim söz çikolatalarım vardı :)) O da bu gümüş takımın bir parçası oldu :)





 



 

40 yorum:

  1. o takunyaları ben de hatırlıyorum Allah Allah nereden acaba :)) Gerçi eniştem trabzonlu (Eda'nın eşi) . Ohh gümüş takım tamam olmuş senin de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm hediyelerle bir gümüş takım yaptım :) Trabzonla bağlantısı olan herkes gümüş takunları bir yerden tanıyor :))

      Sil
  2. Canım hepsi de çok hos :-) salonunun bı köşesini süsler inşallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Hepsi cok şık canım güzel günlerde kullan benimde eşim trabzonlu ama bana o takunyalardan hediye etmedi kimse çok kıskandım şimdi telkariyi cok severim çünkü yanılmıyorsam 8000 yıldan daha eski bir tarihe dayaniyormuş bu sanat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sanatı hiç bilmiyordum canım teşekkür ederim aydınlattığın için baya emek verilen bir şeymiş o zaman :) Olsun canım Trabzonlu bir eşe sahip olmak herşeyden güzel ;))

      Sil
  4. canım güzel bi uyum olmuş gondollarımız neredeyse aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım genelde bu tarz gondollarda getiriyorlar söz çikolatalarını :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. cnm güle güle kullan hepsi çok değerli çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Ne kadar güzel güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Canım hepsi çok güzeller takunyalara bayıldım çok hoşlar güle güle kullan inşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  8. Gümüş bende çok seviyorum :)
    Hele ki o takunyalara bayıldım! Süpermiş :)
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim o takunyaları canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. I love it!!!!:)
    you want to follow each other,?:) www.olivains.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) I'd like to follow you

      Sil
  10. Gümüş takunyaları tek geçerimmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. merhabalar,
    ben de sizin blogunuzu çok sevdim, hazırlıklar süper:) Allah tamamına erdirsin inşallah
    bizim gelinimiz de Boşnak ve çok severim kendisini, Boşnak kelimesini görünce aklıma hep boşnak mantısı gelir:) inşallah onun tarifini de birgün görürüz bu blogda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah kendi evimde yaptığım yemekleri paylaşmak nasip olur :)çok teşekkür ederimm güzel dileğiniz için :)

      Sil
  12. Gümüş takunyalar ne güzelmiş öyle, çok beğendim :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Takunyaalar harika ablam 20 yıllık evlı onlarda da var bir çift çok hoş oluyorr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de çok sevindim hediye ettiklerinde :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. "Ne takunyam var ne şekerliğim
    Şimdi ben çok mu eksiğim:)
    Senin hazırlıklarını gördükçe
    Ne kadan hazırlıksız evlenmişim" mi demeliyim boşnak kızı:)))
    Şaka bi yana güzel günlerde kullan:)Şair oldum sabah sabah:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm sana ilham vermişim ben sabah sabah :))) Boşnakkızları olarak biraz süslüyüz biz sanırımm ondan bu hazırlıklar :)) çok teşekkür ederimm canım benimm :)

      Sil
  15. takunyalar süpermiş:)mutlu günlerde kullan tatlım hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindimm :)

      Sil
  16. her şeyin gibi bunlarda çok güzeller canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm güzel gözlerin öyle görüyor çok teşekür ederimm :)

      Sil
  17. eşin seni kızdırdığı zaman takunyalarını eline alıp göz dağı ver bence:))
    bişey dersede takunyalar sizin adetinizdi dersin:))
    hepsi çok güzel
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh iyi fikir canımm :))) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  18. Gümüş ürünlerini bende seviyorum, hani bir zarifliği bir ağırlığı var. Çok güzellermiş ve o takunya harika. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum sana canımm gümüşün değişik bir havası var. Çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  19. Hersey cok guzel hazirlaniyor gumusler de hos gorunum veriyor evlere, minik lokumluk olanicok beyendim..Gule gule kullanin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lokumluk annemin zevkli seçimi :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası