26 Şubat 2013 Salı

FOTOĞRAF ÇEKİMLERİ İÇİN KOLLARI SIVADIM :)

     Düğüne tam 4 ay kala kafamda canlandırdığım fotoğraf çekimini gerçekleştirmek için harekete geçtim :) Nişanda gerçekleştirdiğimiz dış çekimler çok güzel bir tesadüfle başlamıştı. ben internette dış çekim fotoğraflarına bakarken bir site dikkatimi çekmiş sahibi kimdir nedir diye araştırma yapıp irtibata geçtiğimde ilkokul arkadaşım Aslı ve eşinin bu işi yaptıklarını öğrenmiştim :)) Nişan çekimlerimiz bu yüzden çok eğlenceli geçmişti 8 yıldır aynı sınıfı paylaştığım arkadaşım fotoğraflarımızı çekerken oldukça rahattım :)) bu yüzden nişan fotoğraflarımızı herkes çok beğenmişti :) Düğün için yine Aslıyla görüştüm tabi ki :) Nişandan tecrübeli olduğumuz için düğün çekimlerinin daha rahat geçeceğini tahmin ediyorum :) Tabi ben her zaman ki gibi kafamda bir konsept belirledim ve ona uygun parçaları oluşturmaya başladım :) İnternette görüp te çok beğendiğim fotoğraflarda kullanılan materyalleri bir bir not aldımm :))

     Bu Just Married fotoğrafını çok beğeniyordum :) Çiftin ellerinde tuttukları yazı yapılabilir geldi bana :) 


Hemen malzemeleri topladım :)

Daha önce yazıyı oluşturan harfleri çıktısını alarak kesip kenara koymuştum :) O yüzden işim daha çabuk bitti :) Kartonları kendinden simli ve soft renklerde seçtim. Ben resimdeki harflerin yapışacağı zemini kalp bir çerez tabağını kalıp olarak kullanarak kestim.

Daha sonra harfleri ipe geçireceğim için iki kat katlayarak kestim.


Kestiğim kalplerin bir yüzüne harfleri yapıştırmaya başladım. 3 renk belirlediğim için harfleri aynı renkler yanyana gelmeyecek şekilde yapıştırdım.



Harfleri yapıştırdıktan sonra ince bir kurdeleye sırasına göre geçirip iki kat kestiğim kaplerin alt katıyla üst katını birbirine yapıştırarak ipin üzerinde kaymaması için sabitledim.

Ve sonuç :)

 

Harfleri önceden kestiğim için çalışma yaklaşık bir saatimi aldı :)

 

  Geçenlerde Migrosta dolaşırken ne zamandır fotoğraf çekimleri için aklımda olan kırmızı kalp şemsiyelerden gördüm :) Sevgililer gününe özel üretmişler ve 25 tl gibi bir fiyatı vardı :) Hemen kaptım tabi :)



Daha önce Eminönünde görmüştüm ama satıcı fiyatının 100 tl olduğunu söyleyince sadece dış çekimlerde kullanacağım için çok pahalı gelmişti. Migros seni seviyorumm :)))



Aklımda olan bir kaç şey daha var onlar da tamamlanınca çok renkli bir dış çekimimiz olacağını tahmin ediyorum :))



60 yorum:

  1. JUST MARRIED olayı çok güzel olmuş, ben de internetten görüp beğendiğim dış çekimleri saklıyorum, günü gelince lazım olur diye :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saklayınca daha iyi oluyor canım yoksa hepsini akılda tutmak mümkün değil :)

      Sil
  2. canm benm ya
    çok güzel olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  3. gülüm diyorum ya tadını çıkarıyorsun
    rabbim rast getirsin işlerini
    hayırlı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benimm :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Allah gönlüne göre versin canım..

    YanıtlaSil
  5. canım harikasın.ne güzel şeyler düşÜnüyorsun öyle.Heyacanını öyle iyi anlıyorum ki.Umarım her şey gönlünce olur.O yazıyı Türkçe olarak düşünseydin nasıl olurdu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da olabilirdi canım ama sanki just married simge gibi bir şey oldu :)) sırf o yüzden kullandım :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  6. süper canım ben de görümcemin düğününde dış çekimlerini yaptım senin ki gibi objeler hazırladım onları da kullandım sonuç çok şirin oldu fotolar için benim facebook sayfamdan bakabilirsin elmas öz olarak inşallah düğünündeki herşey gönlünce olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki incelerim canımm :) güzel dileğin için çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Boşnak kızı süpersin, yani bu kadar zaman önceden hepsini ayarlıyosun cok da güzel yapıyosun ve de helal olsun:) yani seni izledikçe ne kadar aceleye gelmiş diyorum benimkiler çalışırken zor oluyodu e tabi tecrübesizlik,seni takip etmeyi mi bıraksam acaba:P:P
    çok cici olmuş,maşallah sana:)
    Bu arada sen de benim bloğuma uğrarsan sevinirim:) tanışmak kısmet olmadı:( enazından böyle bir bağ kurmayı isterim:)kendine iyi bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm bloğunu inceledim takipçinim aynı zamanda :)) yüzyüze tanışmayı da çok isterim inşallah bir gün olur :) size de ikinci bir düğün yapalım ben organize edeyim düğünü :))) çok teşekür ederimm güzel yorumun için :)

      Sil
  8. Çok güzeller ,eminim çok güzel kareler çıkacak ortaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Cok güzel olmus bayildim resimdekinden senin yaptigin daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş ne iyi yapmışsın ellerine sağlık canım
    .Eminim çok güzel bir çekim olucak.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ben de öyle olmasını umuyorum çok teşekkür ederimm :)

      Sil
    2. tatlım senin yaptığın çok çok daha güzel:)
      fotoğraflarınız süper olacak eminim buna öpüyorum

      Sil
    3. canım benimm beğenmene çok sevindimm çok teşekkür ederim ben de öpüyorum seni :)

      Sil
  11. canım sana tubıtos ..benzemezkimsesana blogunu onerıyorum sahane cekımlerı var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım pembemoralg dıyecektım....

      Sil
    2. canım ikisini de takip ediyorum pembemoralg'ın çekimleri favorim zaten :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  13. Canım benim süpersin sen! Çok tebrik ediyorum seni :)
    Böyle şeyleri önceden düşünmen inan harika, çünkü o gün fotoğraf çektirirken heyecandan ne yapacağını, nasıl duracağını bilemediğin zamanlar oluyor :)
    Vallahi süpersin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sonradan iki ayağım bir pabuca girmesin diye yapıyorum hep zor işler valla :))çok teşekkür ederimm öpüyorum seni :)

      Sil
  14. Süper olmuşlar canım eline sağlık banada fikir olsun dıye resimleri aldım senden ama böyle fotoğraflar çekinmeyi kabul eden bi eşim olcak mi bakalım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hayırlısı olsun canım benimm :) sen ikna edersin eşini :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. maşsllah cnm elinden herşey geliyor, çok güzel olmuş eminim süper kareleriniz olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm umarım istediğimiz gibi olur :)

      Sil
  16. bayıldım bu 'just married' fikrine. şimdiden merak ediyorum cnm nasıl bir gelin olacaksın ve fotoların ne guzel olacak kimbilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm inan ben de çok merak ediyorum :)) beğenmene sevindimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. merhaba canım blogunu yeni keşfettim :) takipçinim, bnenmde bir moda blogum var, senide benim takipçim olarak görmek isterim, bol postlarda görüşmek dileğiyle :)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de takipçinim canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Sen ne becerikli bir kızsın:)
    Neler yapmış şimdiden kına için hazırlıklar fotoğraf için hazırlıklar
    Hayran hayran takip ediyorum
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm güzel gözlerin öyle görüyor :) sevgiler :)

      Sil
  19. Çok güzel hazırlamışsın canım.
    Şemsiyene de bayıldım. Ben de bir bakayım migrosa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bugün gittiğimde yine vardı canım inşallah bulursun :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. kırmızı kalpli şemsiyene bayıldım :)
    seni zevkli kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım benimm çok teşekkür ederimm sen de öylesinn :)

      Sil
  21. seni de tasarım ekibimize mi dahil etsek :)))
    çok güzel olmuş canım ya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve dahil olurum canımm :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. amaan ne diyim şimdi ben sana nasılda aklına geliyor bunlar :) harikasın her ayrıntıyı düşünüyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kafamda daha neler var bir bilsen :)) çok teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :)

      Sil
  23. çok hoş olmuş gerçekten..
    Fikirlerin çok hoş hepsini yapasım geliyor
    Paylaşmaya devam et lütfennn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırada daha güzel şeyler var canımm devamı gelicek :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Ya helal olsun valla, seni okurken hep endişeleniyorum. Ben evlenirken bu kadar detaylı uğraşabilecek miyim zaman bulabilecek miyim diye... İnşallah çoook mutlu bir yuvan olur canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman gelsin daha güzellerini yaparsın canım eminim :) çok teşekür ederimm güzek dileğin için :)

      Sil
  25. güzel olmuş çok beğendim. kalpli şemsiyeye ise ba-yıl-dım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm ben de çok aradım onu :))

      Sil
  26. Bu fikri çok sevdim, üstelik kendin yapıyorsun bu daha da güzel canım ya.
    Şemsiyeyi zaten çok beğenmiştim, inan bende heyecanla bekliyorum düğününü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm keşke yakınlarda olsan çok isterim seni de düğünümde görmeyi seninle tanışmayı :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. Ayy çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık, mutlu huzurlu günlere.. :)

    YanıtlaSil

bal damlası