19 Şubat 2013 Salı

EV GİYİMİ / 2

Daha önce bir postumda ev giyimi konusundaki düşüncelerimi paylaşmıştım :) Evli bir bayanın evinde de şık & cici olmasından yanayım :) Bu yüzden ev giyimini de çeyizliklerimi alırken atlamıyorum :) Daha zamanım olduğundan indirimde görüp te şirin bulduklarımı koleksyonuma ekliyorum :) 

Bu Terlik Tam Benlik :)) Twigy'de görüp aldığım bu terlikler tam bizlik :)) çok beğenerek aldım bunları ince detayları çok hoş :)

 

 


Bu pembiş şirin terliklerimi de öylesine gezerken Metroda bulmuştum :)) Fiyatı
10 tl gibi bir şeydi :))

 

Pijama altı da pembe terliklerle uyumlu :)) İndirim zamanı kotondan alındı :))

Ev botlarını avon indirimden 20 tl'e almıştım :))

 

 Veeee bugünn sabah işe gelir gelmez bloğuma girdiğimde çookk güzell bir sürprizle karşılaştımm :))  Prettyinpinkbride Bloğununtatlı sahibesinin düzenlediği çekilişe katılmıştımmm vee kazanmışımm :))) Şu sıralar şans benden yana sanırım :) Daha önce Paşabahçede görüpte bayıldığım bardak kapakları da çeyizime eklendii :)) bu güzel hediyesi için çoookk teşekkür ederimmm :))  Çok mutlu oldumm :)

 

 


56 yorum:

  1. Ev giyimine bayılırım ya kesinlikle herkesin özen göstermesi gerektiğini düşünürüm, hele de bayankarın:) Ne o öyle dizi çıkmış pijamalar fln:))

    Sevgilerimle
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canımm kesinlikle katılıyorum sana :)) sevgiler

      Sil
  2. canm tebrikler
    çok sevmliler şansın daim olsn inş.
    bu arada avon papilerimiz aynı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :) hiç beklemiyordum ama çok mutlu oldumm :) Papidaş olduk seninle :))

      Sil
  3. Huu Huu ne kadar şanslısınnn :)
    Cnm hepsini güle güle kullan.
    Yalnız bu süslü süper terliklerin yanı sıra 5'er çiftte erkek ve bayan misafir terliği mutlaka almalısın canım. Çünkü balayından sonra hayırlı olsuna gelenler çok oluyor ve o an deli gibi misafir terliği arıyorsun. Ben hiç unutmam otelden aldığımız beyaz havlu terlikleri vermişliğim vardır hahahuhuhaha :) ölmüştük gülmekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha :))) çok güldümm canımmm hazırlıksız yakalandın ama telafi şeklin de çok hoşmuşş :))) onlar da hazır canımm anneler alıyor klasik terlik olanları :)) ben böyle cicili olanlarla meşgulüm hep :))) çok teşekkür ederimm öpüyorum seni :))

      Sil
  4. Her şeyine tek tek özenmene hayranım senin :)

    Şansın daim olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm :) hepimizin şansı açık olsun inşallah :)

      Sil
  5. ya bayıldımmmm o gelın damatlı olan tam senlik kuzuma nasıl yakıscak bı de beyaz da cok guzel pofuduk ohh gule gule kullansın benım fıstıgım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm ben de bayıldımm o terliklere herşeyim konsepte uygunn olduu :))) çok teşekkür ederimm güzellik :)

      Sil
  6. terlikler super tatlim:)musmutllu gunlerde kullanirsin insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canım beğenmene sevindimm :)

      Sil
  7. çekilişi kazanmana cok sevindim,güle güle kullan :) pijama altı ve ev botları bende de var evde kışın giymek için ideal :) birde üstüne sweatshirt ler aldınmı tamamdır =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım şimdi onlara yönelmem lazım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. hepsine bayıldım yine canım, özellikle de gelin damatlı terliklerine :) güle güle kullan :)

    Çekiliş için de tebrikler, onlar da çok cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum onları canımm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  9. çekilişde kazandığın bardak kapaklarına bayıldım canım benimde gözüm kalmıştı paşabahçede görünce :) aldıkların da çok güzel canım terliklerin harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. güle güle şekercim:) o ev terliklerine de bayıldımm:) en ok pembe sexy yazan:)) süpermiş..
    bu arada mailini kontrol etmeyi unutmaa;)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm tekrardan çok teşekkür ederimm çok mutlu oldumm :) mailime bakıyorumm :)) sevgiler

      Sil
  11. Avon' dan aldığın ev botların çok güzelmiş, hepsini güle güle giy tatlım ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ederim :) terliklere bayıldım güle güle giy canım:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  13. merhabaaa:)ya hepsi cok guzel bayildm!sen.mi cok sanslisin yoksa cok mu geziosun:p nasil bu kadar guzel seyi bu kadar ucuza buluyosun..ayroca sana sonuna kadar katiliyorum.kendini salmanin bi anlami yok evde de olabildigince duzgun giyinmek lazim.seninle carsiya pazara cikmak istiorum bosnak kizi:D ayrica bugun doum gunum birbirmizi daha yakindan taniyalim die haber edeyim.dedm hehene:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm doğum günün kutlu olsunn nice sağlıklı ve mutlu senelere :) bunu söyleyen çok arkadaşım var canım sen indirimleri çekiyorsun diyorlar :)) İzmirdeysen seninle alışverişe çıkarız bigün :)))

      Sil
    2. valla bu hfta izmirdeyim:) @sayinkaracaya da dedim ya bi kahve icelim diye..blog yazarlari olarak bi bulusma duzenlesek ya:) doum gunu cocuuunu kirmayin ayarlayalim biseler:)

      Sil
  14. ev giyim konusunda sana kesinlikle katılıyorum canım :)
    sonuna kadar haklısın :)
    insan evde de bakımlı olmalı :)
    yine çok güzel ciciler almışsın...
    terliklerine bayıldım :)
    şu gelin damat olan süper olmuş :)

    bu arada hediye çekilişi kazndın :)

    hayıelı olsun canım...
    severek kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm beğenmene sevindim :)) şu sıralar şans benden yana galiba :))

      Sil
    2. tabiki şans senden yana olmalı :)
      sana çıkmasına gerçekten çok sevindim :)
      sen çiçeği burnunda evlilik hazırlığında bir gelin adayısın :)
      öpüldün canım...

      Sil
  15. twigy terlik tammm benlik:)))
    aldıkların süper..sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  16. Ayy heepsi çook cici.
    Güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  17. ev giyimide önemli demi ama??
    çekiliş için tebrikler canım;)
    terliklere bayıldım
    metro benim dibimde gidip bende alayım bari birşeyler
    hepsini güle güle kullan
    mutlu huzurlu yuvanda en yakın zamanda inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metroda çok güzel şeyler oluyor bazen çok uygun fiyatlı :) canım çok teşekkür ederimm güzel yorumun için :)

      Sil
  18. Hepside birbirinden güzel bayıldım çekilişte çıkan kapaklarda çok hoş.Güle güle kullan.Şansın bol olsun
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn :) çok teşekkür ederimm canım çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  19. canıım güle güle kullann hepsi çok sevimlilerr pembe terlikler ayrıca sevimlii gerçekten aldıklarına bayılıyorum :)
    bir de bişey sorcam eda nın blogu dondurulmuş sanırım dimi merak ettim onu bir bilgin varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım ya bir bakayım ben de hiç bilgim yok. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindimm :))

      Sil
  20. Ev terliklerine botuna bayıldım, pijamana ayrı bittim :) pijama deliliği var bende de :) beğendiğimi hemen alırım. Çok güzeller güle güle kullan canım benim :)
    Çekilişi kazanmana çok sevindim harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda da çok benziyoruz canımm ben de pijama ve terlikçiyimm :))) ben de çok sevindim çekilişe daha önce görüp beğenmiştim onları daha sonra almak için aklıma yazmıştım şansım benden yana oldu :) çok teşekkür ederim canımm benimm :)

      Sil
  21. Twigy terliklerin çok orijinalmiş güle güle giyin:))

    YanıtlaSil
  22. gelin-damat temalı olanlara bayıldım gerçekten. diğerleri de çok güzel, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  23. Hepsini güle güle kullan, şansın bol olsun her zaman :))

    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım hepimizin :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Terliklere bayıldım, süperler :)
    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  25. terliklerr çok şekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ikisi dee, bayıldım canım yaaa, huzurla kullan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  26. ev botlarına bayıldım canım.her şey süper.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  27. canım tebrikler,hediyeler tam senlik :)
    çok şirin şeyler almışsın yine,ilk resimdeki terlik detayları ne güzel,hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

      Sil

bal damlası