14 Şubat 2013 Perşembe

Bugün BİZ :)

Biz aynı yerde çalışıyoruz sevgilimle :) ben ikinci kattayım o beşinci katta :)) 8'de başlayan mesaimize ben bugün biraz daha erken gittim o gelmeden masasına akşamdan yaptığım kalpli kurabiyeleri kalpli balonumu hediyesini ve minik notlarını bıraktım :))



 

Aynı yerde çalıştığımız için ben çiçek beklemiyordum :) çiçekçi gelince etrafa bakındım bi kime diye banaymışş :)))





Canım Annemin sevgililer gününe özel çeyizime eklediği tabakları ve kupalarını da iş yerime getirmesi de güzel bir jest oldu çok sevdimm bunları :)


Biz bugün bunları yaptık :))


 

 






En sevdiğimi en sona sakladım :)))




Ben bugün hep kendi evimizde özenle kurduğum soframızda kendi ellerimle pişirdiğim yemekleri yerken kutlayacağımız bir sevgililer günü hayal ettim :)

 

Hayatınızdan aşk ve sevgi hiç eksik olmasın :)

 

69 yorum:

  1. nice mutlu güzel huzur dolu sevgililer günleri yaşayın inşallah canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. ay canm benimm
    sarılsaım geldi sana
    ne güzel düşünmüşsün
    allah ayırmasın hep mesut etsn btanem
    öperim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm kocaman açtım kollarımı gel sarılalım :))amin tatlım benimm çok teşekkür ederimm hiç birimizi ayırmasın Allah :))

      Sil
  3. :)) nice güzel günleriniz olsun canım :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Daha nice mutlu yıllara canım benim. Çok iyi düşünmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  5. Çok güzel düşünmüşsün, çiçeklerin de çok güzel :) Biz ayrı şehirlerdeyiz ama yolladığı çiçekle mutlu etti beni sevgilim :) Allah hepimize daha nice seneler göstersin, hepimiz hep mutlu olalım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin de mutluluğunuz kat kat artsın canımm inşallah :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  6. canım ya kıyamam
    inşallah bu güzel hayallerin en kısa zamanda gerçekleşir..
    ee zaten az kaldı evliliğe hadi bakalım sabırın sonu selamet;)
    bu arada çok tatlısın
    resimlerden anladığım kadarıyla muhasebecisinn..??
    aynı yerde çalışmak iyidir bizde öyleydik;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhasebeci değilim canım kamu kurumunda çalışıyoruz Yazı İşlerindeyim ben :) evet aynı yerde çalışmak çok güzel ama aynı odada olmak istemezdim dikkatimi dağıtır :))) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  7. ayy yerim:) ne tatlısınız maşallah Allah nazarlardan saklasın hep böyle heyecanlı ve mutlu olun..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimm Allah hepimizin mutluluğunu arttırsın :) sevgilerr

      Sil
  8. Ne kadar sevgi dolu bir sürpriz yapmışsın canım ya. Eminim çok sevmiştir.
    İnşallah sevginiz sonsuza dek sürsün, hep mutlu olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm beklemiyordu tabi şaşırdı baya :)) güzel dileklerin için kocaman aminnn diyorum :) sana da güzel kalbine yakışacak bir aşk diliyorum :)

      Sil
  9. canimm mutlulugunuz bir omur sursun insallah ♥ cok guzel dusunmussun bence,desene ileride cocuklariniza anlatacaginiz ufak bir aniniz daha olmus ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm Allah o günleri göstersin :) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  10. Mutluluğunuz hep sürsün inşallah :)
    Dediğin gibi evlenince herşey daha bir keyifli oluyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim canımm sana çok özeniyorumm zaten maşallah Allah yuvanızda mutluluğunuzu kat kat arttırsın :)

      Sil
  11. çok tatlısınız:)) birbirinize yaptığınız jestler ayrı bi tatlı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimmm beğenmene sevindim :)

      Sil
  12. :))çok cici aynı yerde çalışmak büyük nimet doğrusu,ben aynı yeri geçtim aynı şehirde olayım yeter:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm Allah kavuştursun sizi inşallah. çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. aminnn:) kavuşursak seninle de tanışma fırsatı buluruz,ne dersin:) okuduğum bir yazında pınarbaşındaki fincancılar çarşısından bahsetmiştin,ben de çeyizimi resmen oradan düzdüm:):) bu arada annemler(kayınvalidem) pınarbaşında oturuyorlar,tanıdık bir yer adının geçmesi insana tuhaf bi huzur veriyor..

      Sil
    3. ben de seninle aynı duyguları paylaşıyorum canımm tanıdık bişeyler duymak bana da aynı hissi yaşatıyor :) sen nerde oturuyorsun canım İzmirde ben de çok tanışmak isterimm :)

      Sil
  13. Mutluluğunuz daim olsun arta arta devam etsin inşallah:) Maşallah size!!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. ayyy hediyelerin çok cici canm rabbm daha çok sevgililer günü kutlamayı nasip etsn inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm inşallah :)

      Sil
  15. çok güzeller canımm bende o kalpli tabaklardann aldımmm çok tatlılarr :)
    Ayrıca hediyelerimiz birbirne benzıyorrr Allah ağzınızn tadını bozmasınn inşallahh :)
    Öpüyorum canım benmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabaklar canım annemden ben de çok beğendim onları :)) amin canım benimm Allah hepimizin mutluluğunu arttırsın ben de çok öpüyorum seni :)

      Sil
  16. Çook güzel bir gün olmuş maşallah Rabbim mutluluğunuzu daim eylesiin :) Yalnız bende o tabakcıklardaan istiyorum kiii :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah :) annem A101'den almış canım belki bugün de vardır :))

      Sil
  17. Ne güzel bir gün geçirmişsin canım, inşallah kendi evinde de dediğin gibi romantik bir yemek eşliğinde kutlarsınız sonraki 14 Şubatları :)
    Annenin hediyeleri çok şirinmiş bu arada...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileğin için çok teşekkür ederim canımm aminnn :)) anneler her zaman bitanedir <3 :) çok öpüyorummm :)

      Sil
  18. Sende bendensin canım :) Bende özellikle sevgililer gününde maddiyata dayalı hediyeler yerine, sevgiyle aşkla, emekle kendi yaptığım sürprizleri tercih ediyorum. Senin sürprizinde paha biçilemez gerçekten çok anlamlı olmuş. Eminim kendini bir kez daha çok değerli hissetmiştir. Bu arada bizde eşimle ayrı bölümlerde olsada aynı yerde çalışıyoruz. Bir çok kişi aynı yerde çalışmanın zor olduğunu düşünüyor fakat ben çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok memnunum canım öğle aralarımız hep birlikte geçiyor :)) sevgi ve emeği birbirinden ayrı düşünemiyorum ben de :) çok teşekkür ederimm güzel yorumun için çok öpüyorumm :)

      Sil
  19. canım çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm sen de öylesin :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. tabaklar süper:)sürprizinizede bayıldım nice aşk dolu yıllar size

    YanıtlaSil
  21. canım bu tabaklardan dün A101 de indirimdeydi alsammı almasammı derken eve gidip düşünürken öyle kaldı,mutfakta yer olsa neler alıcaam :(çok şirinler güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canım daha mutfak yapım aşamasında aynı derdi ben de yaşıyorum şuanda şimdiden düşünmeye başladım nereye koycam diye çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. Ben de aynı hayali kurardım hep ve dün eşimle ilk sevgililer günümüzü evimizde kutladık, çok güzeldi. Aynı mutluluğu senin de tatman ve seneye bugün blogunda anlatman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm ne güzel bir dilek :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  23. çiçek alabilen nadir şanslı bayanlardansınız ne güzel :)) kolay değil erkeklerin çiçek almaları :) Allah mutlu mesud etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm aslında çok kolay mutlu oluyoruz değil mi bir çiçek bile yetiyor :) amin çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. harika olmuş.ben de eşimle aynı yerde çalışıyorum.lab ortamında 45 kişi ile beraber o yüzden de süprizleri eve sakladım.ayrı lablarda çalışmayı çok isterdim :)) inş ...sana mutluluklar diliyorum daha nica güzel günlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de aynı yerde ama ayrı bölümlerde çalışıyoruz :) ben çok mutluyum böyle olmasından ama ben de aynı yerde çalışamazdım gibime geliyor :) güzel dileğin için çok teşekkür ederim canım sizin de mutluluğunuz daim olsun inşallah :)

      Sil
  25. Allah ayırmasın canım sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm hiç birimizi ayırmasın Allah :)

      Sil
  26. Bütün dileklerinin kısa sürede gerçekleşmesinin temenni ediyorum. Çok da güzel, sürprizli bir gün yaşamışsınız. Annenizin çeyizinizden bir şeyleri getirmesi acaba damat adayına elini çabuk tut mesajı olabilir mi? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) anneme kalsa 30 yaşlarında evlenirdim annem erken olduğunu düşünüyor henüz :) tamamen günün konseptine uygun olsun diye almış :))) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  27. Rabbim mutluluğunuzu daim etsin :)

    YanıtlaSil
  28. Ne güzel hazırlamışsınız o kurabiyeleri, notları:) Değer bilen biri karşınızda olması ise en güzeli..Mutluluklar dilerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  29. cok hos bir supriz olmus.sevginiz hic bitmesin insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn inşallah :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  30. cnmmmmmmmmmmmn ayy ne güzel birlikte çalışmanın da güzel bir tarafı olmalı, en güzeli de bu tatlı süprizler olsa gerek:p ben de hep sevgililer gününü kendi evimiz olduktan sonra kendi pişirdiğimiz yemekleri yediğimiz, mutlu bir aile olduğumuz gün olarak hayal ederim ne güzel bir mutluluktur umarım kısa zamanda gerçekleşir bu ikimiz için de:)))
    evet biraz geç oldu biliyorum ama bloguma daha bugün girebildim kaç gündür o yüzden geçmiş sevgililer gününüz kutlu olsunnn cnm daha nicelerine işallah!
    öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimmm çok teşekkür ederimm çok tatlısınnn :)) güzel dileğin için çoook teşekkür ederim ben de amin diyorum ikimiz için de :) sizin de sevgililer gününüzü kutluyorumm :) çok öpüyorummm seni :)

      Sil
  31. Çok güzeller hepsi... Her üçünüzün de diycem çünkü anneni de tebrik etmek lazım, harika jestleri olmuş. Dediğin gibi bir sonraki sevgililer gününü dilerim evinizde gönlünden geçtiği gibi kutlarsınız canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah :)) en büyük tebrik anneme :)

      Sil
  32. Yanıtlar
    1. canımm güzel gözlerin öyle görüyor çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  33. çok tatlısınız ve de romantik :) ömürboyu mutluluklar canım :*

    YanıtlaSil

bal damlası