9 Şubat 2013 Cumartesi

BOL İNDİRİMLİ BİR PORLAND ALIŞVERİŞİ :)

Bugün yağmur çamur demedik maaile Pınarbaşı Porland Mağazasına gittik :) Bu mağazanın diğerlerinden farkı Porlandın outlet'i gibi olması. Yani indirimli ürünler de var az defolu neredeyse bedava gibi olanlar da :) İzmirliler için mağaza Pınarbaşı Fincancılar Çarşısında.


 Kaptan Jack ve Sevgilisi Maria bardakları :))








Sevgililer gününde biz Kaptan Jack ve Maria olmaya karar verdik :))




 Bu bardaklara bayıldım :)) Tanesi 7.5 tl gibi bir şeydi :)




3 katlı kurabiye tabağı ve ona uygun 12'li küçük tatlı tabaklarını toplamda 60 tl gibi bir fiyata aldım :)




Yine bu şirin peçete deniz temalı sofralarımızı süslücek :)



Şimdiye kadar aldığım marine temalı sofra ürünleri için bir runner arıyordum bu
runner'ı da 25 tl'ye aldım :)




Bu minik kalpli mandallar da 5 tl gibi bir şeydi :)



Kek kalıbı ve porselen vazolarda %50 indirim vardı.Kalıbı 12 tl'ye vazoların da tanesini 2 tl'ye aldım :)


Böyle uzun bir tepsi arıyordum ne zamandır rengi ve desenlerini çok beğendim fiyatı da 8 tl'ydi :)

Bu tabağı da 12 tl'ye aldım peynir, meyve salatası vb. sunumlar için :)



Porselen tepsilerin de tane fiyatı 12 tl gibi bir şeydi. Ben fırında pişen tek porsiyonluk sunumların servisinde kullanıcam :) Daha önce internette yapılan bir sunumu görüp çok şık  bulmuştum :))




Alışverişimizi yapmış tam dönerken Bim'i gördüm ve ne var ne yok diye içeri girdiğimde post şeklinde halıların geldiğini görünce çok şaşırdım :)) Daha önce İkeada 112 tl olduğunu gördüğüm postun daha büyüğünün Bimde 40 Tl olduğunu ve istediğim renkten bir tane kaldığını görünce hemen kaptım onu da :)) Bimde karşınıza ne zaman ne çıkacağı hiç belli olmuyor ara ara mutlaka uğrayın derim :))


 


Ben haftasonu alışverişimi yaptım rahatladım :)) Size de bol gezmeli, bol alışverişli
ve eğlenceli bir haftasonu diliyorumm :))


80 yorum:

  1. ne güzel şeyler almışsın bim den alduğın post çok çok hoş ben neden göremedimki die hayıflandım şimdi oysa daha dün uğramıştım . Kalmadımıki acaba ;) 3 katlı kurabiye standınıda çok uygun bi fiyata almılsın ben herhangi bir züccaciyeden iki katlısını 45 tl ye almıştım bu çok daha avantajlı imiş. Adıklarını güle güke kullan. Bişi daha dicem konu dışı ama olsun içimde kalmasın. Hani şu şemsiyeli resim varya ne kadar güzel çıkmışsın orda. Ferhundeye benzettim bi an:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) normalde benzemiyorum ama o resimde baya bir benzeten var :)) o üç katlı kurabiyelik 39'a geldi canım 12 tane tabakla birlikte 60 küsurdu baya uyguna geldi gerçekten :) posttan bugun bimde üç tane daha vardı ama farklı renkleri bir de rulo olarak durduğu için dikkatini çekmemiştir canım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Canım aldıkların çok güzel, güle güle kullan, ben bu çeyiz işinde çok tembel davranıyorum sanırım, pınarbaşında porland olduğunu hiç bilmiyordum. Bide İzmir'de oturuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu kişi bilmiyor zaten canım arada kaldığı için sanırım fincancıları geçince hemen :) bir de pazarları kapalı diğer günler de 18.30'a kadar açık :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. o fincanlarııı bana gönderrrr ♥♥♥
    çok güzeller hepsi canım güle güle kullannn hepsini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım gönderirim tabi :) ben de bayıldımm onlara çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. güle güle kullanın hepsine bayıldım ama özellikle 3 katlı servis tabağı çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiim canım benim de çok içime sindi :)

      Sil
  5. ayyy hepsine ayrı ayrı bayıldım, sen bu işi biliyorsun balım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm uzmanlaştım artık :))

      Sil
  6. Çok güzel hepsi canım güle güle kullan :) Ben de Porland'da Bodrum serisini çok beğendim, onu alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bernardonun marine serisini aldığım onu almadım artık ama o da çok güzel gerçekten :)çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. Hepsine ayri ayri bayildim canim gene zevkini konusturmussun masallah hemde cok ekonomik fiyata almissin porland oldukca pahali bir marka bu fiyata bulmak mucize ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım İzmirliler için çok güzel bir outlet mağazası :) çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindimm :)

      Sil
  8. Fincanlar super:)keyifli caylar kahveler yudumlarsiniz insalah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. yine çok güzel şeyler seçmişsin, güzel günlerde kullanmayı nasip etsin allah.

    YanıtlaSil
  10. Aaa ne güzel hiç haberim yoktu valla. O posta bittim ben! Yarın ilk iş Bim'e bakmak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de post arıyordum ama bimde görceğimi hiç tahmin etmiyordum canımm mutlaka bak :)

      Sil
  11. Güle güle kullanın inşallah:) evet ben de bim'den silikon yastık aldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de daha önce ki bir kampanyasından kuş tüyü olanlardan almıştım canım bim'de herşeyi bulma mümkün :)) çk teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Fincanlar başta olmak üzere hepsine bayıldım :) peçeteni ayrı sevdim, çok güzelmiş. Postu İkea'da görmüştüm sen çok uygun almışsın. Bazen denk düşerya böyle, çok iyi olmuş :)
    Güle güle mutlulukla kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de peçeteyi görür görmez hemen aldım canım çok şirin :) çok güzel peçeteler vardı ama artık peçete limitimi aşmak üzereyim :)) post tam denk geldi valla çok da iyi oldu :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Aldığın ikili porselen tepsi çok güzelmiş. Ben de yarın English Home ve Porland' a uğramayı düşünüyorum, gelsin ciciler :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cicilerini hemen paylaş görelim canımm :) ben de çok sevdim porselen tepsilerimi :))

      Sil
  14. Yine çok güzel şeyler almışsın...
    Güle güle kullan hepsine bayıldım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) sevgiler..

      Sil
  15. Canım yine alışverişin dibine vurmuşsun:) hepsi çok güzel ama ben fincanlara ve fırın tepsilerine bayıldım, güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm ben de çok beğenerek aldımm :))

      Sil
  16. Ne kadar şirin şeyler almışsınız. Hem de gerçekten çok uygun fiyatlara. Aynı zamanda hafta sonunuzu da mutlu olacak şekilde değerlendirmişsiniz. Güle güle sağlıklı, mutlu günlerde sevdiklerinizle beraber kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için teşekkür ederimm İlhan Bey. alışveriş mutluluktur :)

      Sil
  17. Cicilerin çok güzel Boşnak kızı İzmir'de porlantın böyle bir yeri olduğunu bilmiyordum ben Bileciktekini biliyordum ama İzmiri öğrenmem iyi oldu İzmir'e geldiğimde gezecek bir yer daha çıktı:)))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeri kolay canım Pınarbaşı Fincancılar çarşısında geldiğinde mutlaka uğramalısın :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Mutfağında ywer kalmayacak benden söylemesi :)
    Ben şimdi bir bardak takımı alırken düşünüyorum off yer yok diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ek dolap yaptırcaz zaten canım başka çare yok :)))

      Sil
  19. Hepsi çook şirin.Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  20. canımm ugurbocegimmutfağına katılmamak ne mümkün..bu kadar mutfak eşyasını nasıl sığdırcan:))) ama senide çok iyi anlıyorum gördükçe alası geliyo insanın..aman napalım aklımız kalacağına alalımda rahatlayalım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm sığdıramadıklarımı hediye etcem artık yapcak bişey yok :)))

      Sil
  21. yine hepsi çok cici, özellikle Jack&Maria bardaklarına ve tepsilerine bayıldım! Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :)

      Sil
  22. Güle güle kullan hepsini, hepsi birbirinde şık :)

    YanıtlaSil
  23. Güle güle kullan canım :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. canımmm hepsini cook begendım! ozellıkle de o pasta takımları ile yaptığın set harika kuzucuğum :) Güzel günlerinde kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm çok uyguna geldi o set :))

      Sil
  25. masa üstü ürünlere bayılıyorum. masa örtüleri,servis tabakları hepsi hepsi favorim.Deniz temalı örtü bende arıyorum balık sofralarının ihtiyacı.hemen bakıcam umarım bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canım peçeteler runnerlar peçete yüzükleri favorim :)) Porlandda deniz temalı çok güzel ürünler var mutlaka bak kesin bulursun :)

      Sil
  26. oooy ooy oooy o bardaklara bayıldım :))
    çok güzeller...
    severek kullan canım...
    peçetende çok şeker...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm ben de bayılarak aldım bardakları :))

      Sil
  27. canım cok sade ve gzuel secimelr yapmıssın yine, o sevimli bardaklara bayıldım. ama en cok bim deki posta şaşırdım, inanılmaz ucuza almıssın, bende cok seviyorum evde bu tarz postlar =) güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım post çok iyi denk geldi :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. yine harika şeyler almışsın hepsini güle güle kullan
    evet bime bende ara ara uğrarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel şeyler çıkıyor bazen :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  29. ooo yine süper şeyler alınmış canım süper iyi günlerde kullan inşallah :) çok da uyguna almışsın uygun yerleri senden öğrenmem lazım :) yazdıkların içinde teşekkür ederim benim halimden sen anlarsın gerçekten aynı telaşlar :) düğün mekanını ayarladık bakalım daha diğer işleri halletmeye çalışıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlısı olsun tatlım :) hiç bitmiyor ki canım sürekli bişeyler çıkıyor önce ev, sonra mobilyaları, halılar, avizeler, perdeler, gelinlik damatlık, düğün mekanı, organizasyon, balayı yeri ayarlama :)))) daha önceden çok zor bu işler dediklerinde abartıyorlar sanırdım hakikatten zormuş Allah yardımcımız olsun :)))

      Sil
    2. aynen öyle canım ya ama en çok düğün yeri için yoruldum, gelinlik, fotoğrafçı tamam neyse ki düğün yeri de sonunda bulduk içime de sindi hayırlısıyla olsun bitsin inşallah :)

      Sil
  30. süper şeyler almışsın güle güle kullan ;) indirim bitmeden bir göz atmak lazım demek ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm ihtiyaçların varsa şu zamanları değerlendir derim :)

      Sil
  31. canımm en kısa zamanda ben de gdcem oraya aldıklarına bayıldımm güle güle kullann fincancılarıda hep duyuyorum ama hç gtmedim gtmek şart olduu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka uğra canımm çok güzel şeyler var ve kendini yenileyen bir yer. çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  32. güle güle kullanın canım alışveriş bitmez yeni ev hazırlarken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım eksikler hiç bitmiyor :) teşekkür ederim :)

      Sil
  33. ne güzel şeyler alıyorsun canım bayılıyorum aldıklarına ki yine bayıldım hepsi çok hoş, çok cici, inşallah mutfağında yeterince yer vardır, benim dolaplarım az, yetmiyor :( bu da alacaklarımı, almak istediklerimi kısıtlıyor haliyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlıyorum seni canım ben de mutfağım şuanda yapım aşamasında olduğu için ek dolap yaptırıyorum :)) yoksa herşey sıkış tepiş olur. çok teşekkür ederimm canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  34. canım süper bir alışveriş olmuş. kendimi görüyorum sendE:)hepsini güle güle kullan. ancak şimdiden söyleyim evinize yerleştiğinizde misafir almaya başlayınca evinize bi sürü yeni cic gelecek o yüzden bişeyleri eksik bırak. herkes sana neyin eksik diye soracak.. şimdiden söyleyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım da işte ben biraz tez canlıyım illa herşeyim tamam olcak eve yerleşince :)) yine de bıraktığım bir kaç şey var ama ;)

      Sil
  35. Yine harika seyler almissin ya bayildim kuzucum :-) bursada porland in outleti yok maalesef normal magazasida fena pahali cok sanslisin cok iyi fiyata almissin :-) evinde en cok mutfaginin son dolu halini merak ediyorum zevkli hatun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm :))) ben de çok merak ediyorum inşallah hepsi sığar :)) çok teşekkür ederim güzel yorumun için sen de çok zevklisin canım benim :))

      Sil
  36. Yine harika seyler almissin ya bayildim kuzucum :-) bursada porland in outleti yok maalesef normal magazasida fena pahali cok sanslisin cok iyi fiyata almissin :-) evinde en cok mutfaginin son dolu halini merak ediyorum zevkli hatun :-)

    YanıtlaSil
  37. Her şey çok güzel.Rabbim ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin inşallah.O güzel tabaklara benim tariflerimden de koymak isterseniz ben de beklerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevkle takip ederim :) çok teşekkürler güzel yorumunuz için :)

      Sil
  38. Yine harika şeyler, özellikle bardaklara bayıldım. Allah ağız tadı ile kullanmayı nasip eder inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benim inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  39. Fincanlarına bayıldım.Çok şekerler :)

    YanıtlaSil

bal damlası