6 Şubat 2013 Çarşamba

Bir Doğum Günü Bir Mim :)

      Bir Kelime Bir İşlem gibi bir başlık oldu yaa :)))

     Dün sevdiklerimle birlikte geçirdiğim güzel bir gündü :) ilk önce iş arkadaşlarımla sonra da ailem ve nişanlımla birlikte kutladık doğumgünümü :) Sevdiklerim her yıl doğumgünümde kazak (kış aylarından birinde doğduğumdan ötürü sanırım :) bluz, takı aksesuar gibi hediyeler alırken bu yıl nasıl çeyiz konusunda gözüm dönmüşse artık :))) herkes hediyelerini o yönde seçmiş sağolsunlar :))

İlk hediyemm çok istediğim bir hediye ;))) Bu albüm ve anı defterini Chakrada gördüğümden beri dilimden düşmüyordu :) sevgilimin hediyesi :)

 


İş arkadaşlarım bana yemeğe geldiklerinde onlara güzel çorbalar yapabilmem için el blendırı almışlar :))


Annem Bernardo'dan günlük kullanım için bu kırmızı çatal kaşık bıçak takımını almış :))



Sevgili halacım hediyesiyle birlikte çerezlik takımı koleksiyonuma bir yenisini daha
eklemiş oldu :))






Kuzenimin hediyesi bu cici demliği de çok beğendim :) Cam demlik almamıştım henüz :)

Bu 3'lü metal saklama kapları da İkeadan benim kendime hediyemm :)))



Postumu çok düşündürücü bir mimle kapatmak istiyorum :) e-nsisters bloğunun tatlı sahibesi farkında olmadan bana bir doğum günü hediyesi vermiş kendisine çok teşekkür ediyorum :)


1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?


Benim değil ama annem ve babamın başına geldiğini söyleyebilirim :)) Ben annem ve babam evlendikten 13 sene sonra doğmuşum yani 13 sene boyunca uzun tedaviler yurt dışında çare aramalar ve binlerce doktorun kapısını aşındırmaları sonucunda bendeniz dünyaya gelmişim :)) annem son üç ayını hastanede geçirmiş düşük tehlikesi olduğu için ve 60 kilodan 100 kiloya çıkmış canım annem hiç yerinden  kıpırdamamış bana bir şey olmasın diye. ben doğduğum gün ailedeki çocuklar topladıkları müjde paralarıyla kendilerine bisiklet almışlar :))) İlk doğum günüme 80 kişi katılmış o zaman kamera filan yokmuş babam Almanyadan getirtmiş bir arkadaşından ben 25 sene önce ki doğumgünümü canlı canlı izliyorum canım sıkıldığında :)) lavabonun önünde bir antre boyunca kuyruk oluşmuş üç katlı
düğün pastalarından yaptırmışlar herkes deli gibi oynamış beni elden ele gezdirmişler :)) düğünüm olsa bu kadar olur yani :) hiç bir arada görmediğim insanları bile ilk doğumgünü kasedimi izlerken gördüğümde çok şaşırmıştım :)) o yüzden beklentilerim büyük biraz mucize benim çünkü :)))


2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?


Genel olarak garantici bir insanım o yüzden büyük riskler kaldıramayacağım yükler almadım hiç :)


3. Almayı düşünüpte alamadınız neler var?


Hımmm çok şükür bir evimiz olduğuna göre bir de arabamız olsa hiç fena olmaz hani :) yakın zamanda almayı düşündüğümüz tek şey araba diyebilirim :))


4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)


Beyaz çok severim ya giyerim hep :))) Çok fazla dikkat çeken (açık, dar vb.)
kıyafetleri tercih etmiyorum diyebilirim.


5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?


Nefret etme duygusu bana çok ağır gelir hep. bir insan beni kendinden çok zor nefret  ettirtir yani :)) Hatta şuanda düşündüm de nefret ettiğim kimse olmamış hayatımda :) şaka bir yana başkalarının hayatına sürekli burnunu sokan, başka insanları dilinden düşürmeyen kişilerin neden ve nasıl bu şekilde bir yaşam biçimi seçtiklerini anlamakta hep güçlük çektim.Yani bir insan neden kendisine ve kendi hayatıyla ilgili şeylere ayıracağı zamanı başkalarını çekiştirmek ve başka hayatları merak etmekle geçirir inanın bu sorunun cevabını bilen varsa söylesin :)
Yani bu tip kişiler itici geliyor bana.


6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?


Kontrollü :)


7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?


Yine mutlu olacağım kişilerin yanında doğmak isterdim mekan çok önemli değil.
 İlla da bir yer olacaksa izmir'li olarak İZMİR diyorum ben :)



8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?


Bu soru beni sık sık tek kaldığım üniversite yıllarıma götürdü.Ben yalnızken bowling oynamayı, alışveriş yapmayı, dolu kafayla boş yollarda yürümeyi seviyorum :))


9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?


Oooo düğününe 4.5 ay kalan birine sorulabilcek en tehlikeli soru :)))
Masadaki mikrofunu alır kafasında parçalarım ya da kafasını masadaki mikrofona
vurarak parçalarım :))))) bu saatten sonra onun hayatında bir daha evet veya hayır
deme hakkı olamayacağından ne şekilde bir işkence çekeceğine de ben karar veririm heheh :)))


10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?

İnanmasam yaşamak anlamını kaybederdi.Ben sonu düşününce nefes alamıyorum hayat kesinlikle bir döngü.


11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?

Mutsuz ve kızgın olduğumda yapmak istemediğim tüm eylemler gibi yazmak ta içimden gelmezdi :)


12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

Hımmm :) Ya ben bu konuda çok gerçekçi olucam evleneceğim adama aşık olduğum için sevildiğim ve sevdiğim için benim istediğim ve onda olmayan bir şey olmadığı için ben yapacağım robotta erkeklerin genlerinde bulunmayan şu Temizlik,  yemek yapma, sofra kaldırma kondurma gibi insan hayatından hatrı sayılır bir zaman alan eylemleri bu şanssız robota yüklerdim :)))) hahah biz sevgilimle yazın kumsalda denize karşı tavla atarken o da yelpaze filan yapardı bize :)))) yaşasın kötülükk :)))

 

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

İnsan kaderini yaşar mutlaka kadere inanıyorum ama herşeyi kadere bağlayıp kenara çekilmek te kolaya kaçmak gibi geliyor dengeyi iyi kurmak lazım.


14- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?

Happy :)


15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

Kitap yazmak gibi bir düşüncem olmadığı için hiç düşünmedim :)


16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

Bloğumu, bloglarınızı çok seviyorum başka bir alternatif düşünmedim blog açıldığından beri Face.imin bile pabucu dama atıldı :)))


17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

Böyle çetrefilli entrikalı durumları oldum olası sevmedim hep kaçtım.dizi izlerken bile aşırı dozda entrika kaldıramıyorum kalbim sıkışıyor hemen kanalı değiştiriyorum :))) Düz bir insanım ben karışıklık bana göre değil.


18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

Ya kendi ismim ya da Boşnak Kızı oldu başka da takma isim kullanmadım :)


 Eğlenceli bir mimdi soruları cevaplarken zevk aldım :) Ben yapmak isteyen soruları
beğenen bütün blog arkadaşlarıma gönderiyorum :) Bundan sonra ki paylaşımımda Sevgili  caponpalugu'nun mimine cevap vericem çok teşekkür ederim :)

 

 


 

56 yorum:

  1. Geçmiş doğum günün kutlu mutlu olsuuuun :) Hediyeler de bombaymış :D

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Benim güzeller güzeli boşnak kızım! Öncelikle iyi ki doğmussun da senı blog uzerınden de olsa tanımısım.. O kadar pozitif bi kızsın ki bu mim den de cok rahat anlaşılıyo
    Hediyelerin içinde en cok da chakrayı beğendim.ben de beyaz-kırık beyaz tondaki herseye asık olabilirim;)
    Senın de kova burcu olmana hiç şaşırmadım dunya tatlısı iyi niyetli kuzum.
    İnşalalh gelirsin de tanısırız

    Hep boyle kal..

    Ps: mıkrofonla kafa parçalama olayına cok güldüm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm yaa ne güzel şeyler yazmışsınn ben de seni tanıyor gibi seviyorum çok çok çok ısındım sana inşallah bir gün tanışma şansım olur :)) Güzelll yorumunla çok mutlu ettin beni :))

      Ps:Mikrofon konusunda ciddiyim :)))) heheheh

      Sil
  3. İyi ki doğğğduuuun canım :) Nice gönlünce senelere o zaman! Ohh hediyelerin pek güzel! Buarada doğumun mucizevi olmuş harika..Veeee 9.sorunun cevabına yarıldım :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh :) ben de o maddeyi yazarken çok güldüm canımm yaa çok güzel bir mimdi çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  4. Canım benim. Doğum günün kutlu olsun, daha nice mutlu mesut yıllar geçirmen, uzuuuun bir ömrün olması dileğiyle. Ayrıca senin mucize doğuşunda çak etkileyici bişey, kısmetinde varsa her şey olur diye boşuna dememişler :) kendine çok iyi bak öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederim :) Annem kendi hayatını tehlikeye atacak kadar çok istemiş beni o yüzden çok şanslı hissediyorum kendimi :) ben de çok öpüyorumm seni :)

      Sil
  5. nice mutlu yaşlara inşallah;)
    sen gelinliğe karar verdinmi buarada nezamandır sorcam hep unutuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim :) daha karar vermedim kafamda bir model var eğer bulamazsam diktiricem ama o kadar güzel modeller var ki sanki dener denemez bulcam gibi geliyor :))

      Sil
    2. hadi canım inşallah allah gönlüne göre versin
      bende çok çeşitli bir yere gittim
      model beğendim hazır sonra o model üstünde çizim yaptırıp kendi
      istediğim gelinliği yaptırdım çok içime sindi darısı başına
      izmir gelinlik cenneti zaten şanslıyız bukonuda;)

      Sil
    3. ben de öyle bir şey yaptırıcam gibi geliyor canım baştan diktirmek çok riskli sanki :) en güzeli senin yaptığın :) Allah içine sindirsin inşallah merakla bekliyorum düğün fotolarını :)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun canım, hediyelerin çok güzel özellikle Chakra olan :) Nice senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Doğum günün kutlu olsun, hediyelerin çok güzelmiş. Kırmızı çatal-bıçak takımı ve İkea kutuları çok beğendim. Bir de doğum ve 1. yaş doğum günü hikayen süpermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm :)) aile arasında hala mucize bebek diye takılırlar bana :)))

      Sil
  8. albüme bitttiimm , hepsini güzel günlerde kullan. nice uzuun sağlıklı yıllarra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah ben de albüm ve anı defterine bittim :))

      Sil
  9. Doğum günün kutlu olsun canım...Tüm sevdiklerinle birlikte nice mutlu ve güzel yarınlara inşallah...
    Ayrıca hediyelerinin de hepsi birbirinden güzel...Hepsini iyi günlerde kullan...
    Yukarıda anne ve babacının seni özlemle bekleyişi ve senin onlara mucizen çok hoşuma gitti dilerim benimde bu hayattaki mucizem gerçekleşir ve senin gibi bir melek dünyaya getirebilme şansına sahip olurum...Çünkü bende 13 yıldır aynı özlemle yanıp tutuşuyorum...
    Sevgilerimle kocaman öpüyorum seni güzel melek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben annemden dolayı çok iyi anlıyorum sizi annem hala ağlayarak anlatır o günleri yaşadıklarını.. o hastanede kalırken hemen yanında 19 yıl sonra bebeği olan bir anne de varmış her dua ettiğimde ilk anne olmak isteyenler için açıyorum ellerimi inşallah sizin de yüzünüz güler sizin de bir mucizeniz olur harika bir anne olacaksınız eminim. sizin için de dua edicem çok öpüyorum ben de çok teşekkür ederimm

      Sil
  10. Doğum gününü yürekten kutluyorum, mutluluklarla dolu yıllar diliyorum Boşnak Kızım.
    Alınan her hediyeye ayrı bayıldım, ne güzel güle güle kullan inşallah. Hele Notalı kutularına bayıldım :)
    Senin doğumun cidden mucizeymiş, merakla okudum inan :)
    Yazdığın pek çok cevaba katıldım ortak duygular diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm güzel dileklerin için çok teşekkür ederim sana :) blog açtığımda burdan tanıyıp bu kadar seveceğimi hiç düşünmezdim. seni çok merak ediyorum sanki karşılıklı otursak birbirimizi yıllardır tanıyormuş gibi uzun uzun konuşuruz gibi geliyor bana :))

      Sil
  11. İyiki doğmuşsun mucize bebek:)O kadar çok kişiyi sevindirmişsin, en çokta sayende bisikleti olan çocukları canım!Bütün hediyelerini güle güle kullan Bitanem, nice senelere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürr ederimmm canımm çok mutlu oldumm yorumuna :) o çocukların da şimdi çocukları oldu anne baba oldular :))

      Sil
  12. Doğum gününü kutluyorum, yeni yaşın sana dileğin her şeyi gerçekleştirebilme şansı versin... Güzel hediyelerini de güle güle kullan :)) Mutluluklar seninle olsun canım nice yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için :)

      Sil
  13. Mutlu yillar canim yeni yasin gonlundeki tum dilekleri getirsin insalallah saglikli huzurlu mutlu bir omur diliyorum senin icin
    Annen baban icin gercekten e buyuk mucize sensin seni evlendirmek ne zor gelir simdi onlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm yaa ilk başta direndiler ama damadı tanıyınca benden çok sevdiler :)) çok teşekkür ederimm çok öpüyorum seni :)

      Sil
  14. Dogum gunun kutlu olsun,bu yeni yasinda diledigin istedigin butun hersey senin olsun ♥ ayrica hediyelerin ayri ayri hepsi cok guzeller gule gule kullan canim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  15. Nice mutlu yaşlaraaaa:)) Bu yıl senin yılın olması dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. Nice mutlu yıllara ,bayıldım hediyelerine güle güle kullan,hepsi çok şık..Bu arada blogunada bayıldım,çok keyifli..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm güzel dilekleriniz için :) hoşgeldiniz :)

      Sil
  17. sevdiklerinle musmutlu yaşlara:)hediyelerde çook güzel hepsi ince düşünülmüş
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :))

      Sil
  18. Mutlu yıllar canımmm.Nice sağlık dolu başarılı yıllaraaa

    YanıtlaSil
  19. Doğum günün kutlu olsun canım..

    Hediyelerini iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  20. nice yıllara doğum günün kutlu olsun canım
    hepsi birbirinden güzel cicilerin
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  21. tatlım doğum günün ktlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah...
    sevdiklerinle beraber :))
    ooh ne güzel hep çeyizlik hediyeler gelmiş :))
    çok şanslıısn canım...
    çeyizliklerinide gülerek kullanırsın inşallah canım.........
    öpüldün........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim inşallah ben de çok öpüyorum seni :)

      Sil
  22. canm arkadaşım doğum günün kutlu olsun iyki tanıdım seni
    ben şu an albümle aşk yaşıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenmene sevindim canım benim, iyi ki ben de tanımışım seni çok teşekkür ederim öpüyorum :)

      Sil
  23. iyiki doğdun iyiki varsın mevlam daha nice nice doğum günleri gösterir inş.
    hediyelerine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Hediyeleri de mim de çok sevdim! :)
    Saklama kapları da çok hoşuma gitti! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :)

      Sil
  25. Geçmiş doğum günün kutlu olsun! Sen mucizenin ta kendisiymişsin meğer! Bu yüzden de hayat senin için biraz sıradışı olmuş, kutlanan doğum günlerin bile:D
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :) evet ilk doğumgünüm gerçekten sıradışı olmuş bir daha öyle bir doğum günüm olur mu bilmiyorum :)) öpüyorum ben de sevgiler :)

      Sil
  26. slm geçmiş doğum günün kutlu olsun .sessiz takipçilerinden ben de ama dedim böyle özel günlerde de biraz ses vermek lazım dimi:)) emelimmmm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :) her zaman ses ver çok mutlu oldum yorumuna :)

      Sil
  27. Guzellik biraz gecikmeli de olsa dogum gunu kutlu olsun mucizenin afi iyiki dogdun o zaman :-) bu arada catal kasik takimlarimizda aymi olmus oldu super :-) diger hediyelerde cok guzel canim albume bayildim guzel gunlerde kullan insss. mim cevaplari da bomba olmus ben olsam o mikrofonu yuttururum :-P hahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh o da iyimiş canımm :)) çatal takımdaşı olduk seninle :))) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil

bal damlası