23 Şubat 2013 Cumartesi

BEN YAPTIM /1

        Ne zamandır yapmayı düşündüğüm iki projemi sonunda gerçekleştirdim :) Geçen hafta Kemeraltına gittiğimizde gereken tüm malzemeleri almıştım :) Yılbaşı için şişe kılıfı yaptım önce :)

Malzemeler : Bordo ya da kırmızı kalın keçe kumaş,  payetli ince kırmızı kumaş, ince yeşil keçe kumaş, yeşil simli tül, dilediğiniz bir yılbaşı süsü,(ben çan kullandım :) makas, ip, iğne :)

 




Öncelikle şişeyi kaplayacak boyutta kalın keçe kumaşı kestim daha sonra keçe kumaşın yüzeyini kırmızı payetli kumaşla kaplayarak kenarlarından içe doğru diktim.(Burada keçe kumaşı alt zeminde kullanmamın sebebi kılıfın dik durmasını sağlayabilmek içindi )









Kumaşı İçe doğru kıvırdığım kısımlar şişenin ağız kısmına denk gelen bölümün güzel görünmesi için :) diğer kıvrılmayan iki kısmı birleştirip uç uca diktim böylelikle kılıf oluşmuş oldu.

 







En zevkli kısmı süsleme kısmı :) Burada ince yeşil keçe kumaştan iki tane yaprak kestim. Keçe kumaştan yapılan yapraklar payetli kumaşın üzerinde çok mat kalacağından keçe yaprakları yeşil simli tül ile kaplayıp kenarlarından yeşil iple diktim :)







Daha sonra iki yaprağı uçlarından birleştirip dikerek sabitledim ortasına da çanı diktim :)


Son olarak şişe kılıfının birleşme yerinin tam karşısına denk gelecek şekilde süsümü kılıfa diktim :)

 



Tam istediğim gibi parıldayan bir şişe kılıfım oldu :)) Bu çalışmayı çok sevdim farklı renklerini de yapıcam :))

            Kapı önü için iç içe geçmiş kalp şeklinde bir bir süs almıştım.





       Gözüme çok sade göründü :)) Japon yapıştırıcısı ve kına taçlarından kalan metreyle aldığım taşlarla baş harflerimizi oluşturup kalbin ortasına yapıştırdım :)) Böyle daha güzel oldu :))









Ben Yaptım Çalışmalarım devam edicek sırada masaüstü aksesuarlar var :))

54 yorum:

  1. hoş ve güzel olmuş:)
    http://eyuplugunler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. marifetli arkdşım bnm ellerine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  3. oo ellerine sağlık çokda şık olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık cnm çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Süper olmuş canım, böyle el emeği ile yapılan işlere hayranım :)
    Çok güzel düşünmüşsün, ellerine, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep hazır almayım dedim canım biraz da el emeği bişeyler yapmak lazım :)) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  6. çok güzel olmuş cnm, ne güzel düşünmüşsün değişik bir DIY projesi olmuş bu! ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindimm canım çk teşekkür ederimmm :))

      Sil
  7. ellerine sağlıkk..kendi emeğinievinde kullanmak ayrı keyifli olacaktır eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyorum canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Eline sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  9. tatlı süper olmuş:)kapı süsünü alabilirim ama bizim de baş harflerimiz a&ö:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öyle mi canım çok güzel bir tesadüf olmuş :)) size de yaparım ne demek :)

      Sil
  10. çoooook güzel olmuuuuuş..
    acaip beğendim. Ben de yapmak istiyorum ben deeeeeeeeee...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kolay canımm azcık dikiş bilmek yeterli kesin yaparsın :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. kendi tasarladığın bir aksesuarın verdiği haz bambaşka, eline sağlık :)
    Yeni projelerini merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm mutluluk veriyor :) çok teşekkür ederimm en yakın zamanda paylaşıcam diğerlerini de :)

      Sil
  12. Ellerine sağlık canım benim evlilik koşturmacası bizi iyice tasarımcı yaptı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm çeyiz tasarımcısı olduk çıktık :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Ayyy bayıldım ya maşallah kızımız çok marifetliii :) ellerine sağlık kuzum hepsini güle güle kullanın inşallah ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canım benimm çok teşekkür ederimm :) beğenmene sevindimm :)

      Sil
  14. çok hoş güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Nede güzel olmuş öyle ışıl ışıll :)

    YanıtlaSil
  16. Kendi yaptıklarımız en güzeli dimi canım.
    Şişe kılıfı ve kapı süsün, tam yılbaşı temalı olmuş. Çok beğendim Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm el emeği bir başka oluyor :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. Ellerine sağlık canım ,yeni yılda bu kılıflardan bolca yapılıp arkadaşlara hediye olarak bile götürülebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklıma geldi canımm bol malzemem de var boş bir zamanımda seri üretime geçicem :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. canım ellerine saplık çok hoş olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  19. Çok şık olmuş ellerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Alkış alkış alkış :)) ellerine sağlık yahu harika olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  21. Çok güzel olmuş ,yapılış adımlarını paylaşman da iyi fikir, yapmak isteyenler için yardımcı olur ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapılışı basit canımm dikiş bilen herkes yapabilir :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. Çok hoş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  23. çok güzel olmuş canım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  24. Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekür ederimm :)

      Sil
  25. bende aynı işemi sürahim için yapıcam
    beğendim bu fikri ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle farklı bir hava katıyor canım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası