25 Şubat 2013 Pazartesi

BANYO MESELESİNE DEVAM :)

     Banyo bütün odalar içerisinde en az iş çıkartan  küçük bir ayrıntı gibi görünse de derine inince özellikle de benim gibi detaycı bir insan için durum hiç te basit olmuyor :) Banyo aksesuarları ve banyo tekstilini son zamanlara bıraksaydım işim gerçekten zor olcaktı. Şimdi banyo tekstil ürünlerime ve aksesuarlarına bakınca iyi ki ara ara bu konuyu da atlamamışım alışveriş yapmışım diyorum :) Bir de hediye gelenler var tabi :) Mesela bu Ottoman duş seti kuzenimin hediyesi :) Fesli kutusu çok şirin :))

Fesini çıkarınca içinden banyo kesesi ve mis kokulu sabunu çıkıyor :))


Bu daa siyah beyaz olan banyomuzu biraz olsun renklendirecek olan banyo çiçeğimizz :))

Şirin banyo liflerim :)) bunların çoğu nişan sandığımda hediye olarak geldi :)

Ördek lif çok tatlıı :)





Desenlerini beğendiğim havluları ara ara alıp kenara koyuyorum havlular banyonun demirbaşlarından :)

Chakra

Chakra

Home Sweet Home

English Home


Bu çiçekliler hediye :)

Süslü ayak havlusu :)

Yine nişan sandığımda gelen bir hediye elbise bornoz takımlarından :) Bunlardan daha önce Home Sweet Home'da görmüştüm.Böyle elbise şeklinde olan şık bornoz takımlarına bayılıyorum :) Benimkinin markası Vinaldi :) 

Bunlar terlikleri ve bonesi :)

Elbise Bornoz :)

Hasır çanta yine hediye :) Minik Havlular içinmiş :))

Banyo için sadece biraz daha havlu alışverişim kaldı :)


49 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel canım hele terlikle boneye bayıldım güle güle kullan:) takipçinizim bende beklerim:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki gelirim canım çok teşekkürler :) sevgiler

      Sil
  2. elbise bornoz çok şık:)çiçeğede bayıldım
    hepsini güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. seninki gibi bornoz takımını neden ilk kez yeni görüyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm bu modeller çıkalı çok olmadı zaten belirli marakalarda var bildiğim kadarıyla :)

      Sil
  4. Ayy ne güzellerrr canımm güle gülee kullann hepsini bunları nereye koyacağızz biz ya ev dolduu sımdıdeenn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canımm ek dolap yapıtırcaz artık :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Maşallah yaa bende hiç böyle detayları düşünmemiştiim :P iyi oldu bu =)

    YanıtlaSil
  6. hepside çok güzel cnm ama en çok banyo çiçekleriyle elbise bornozu beğendim güle güle kullan:),

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de onları çok beğeniyorum canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. hepsi pamuk gbi güzelim güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Hepsi birbirinden güzel. Güle güle kullan.
    Banyo çiçeğini nerden aldın acaba?
    çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çiçeği bir çeyiz mağazasından aldım İzmir Şirinyerde mağazanın ismi Şanlı. Tam markası ne bilmiyorum yazmıyor çünkü.çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. canım hepsi çook güzel ya özellikle o sabuna bayıldım :) çiğli kipadaki boyner'de dün aksesuarlar da %50+%50 indirim vardı devam ediyor mu bugün bilmiyorum dün başlamıştı 140 liralık bibloları 34 liraya aldım keyfime diyecek yok :)) deniz temalı ürünlerde vardı hepsi çok güzel bende banyomda kullanıcam aklıma sen geldin görünce seviyorsun sende aklında olsun söyleyeyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben deniz temalı bibloları çerçeveleri filan İstanbulda hallettim şimdi salonum için biblo tarzı ürünler bakıyorum yani biraz klasik tarzda olanlar.Onlardan var mıydı belki yarın iş çıkışı giderim çok güzel bir indirimmiş :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  10. Canım benim hepsi çok güzeller. Ben banyo ile ilgili hiç bir şey alamıyorum. Sadece havlu aldım. İçimden almak gelmiyo :D deliriyorum heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canım bazı zamanlar bana da öyle oluyor ama sonra hemen geçiyor alışveriş çılgınlığım daha ağır basıyor :))) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  11. al canım buldukça.sona kalınca cidden dona kalıyor insan. bir sürü eşyanın içinde o var mıydı bu var mıydı kafa allak bullak :) havlularını çok beğendim. hepsini ayrıca güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım bana da deneyimli olan arkadaşlarım hep aynı şeyi söylediler.Beğenmene sevindimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. :)) Banyo küçük ama eksikleri büyük bir alan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canımm kullanılmaya başlandıkça eminim daha da eksik çıkacaktır :)

      Sil
  13. Ayy bebişim senin bu çeyiz postlarını her okuduğumda bir anım canlanıyor hahahuhu şuan gülmekten öleceğim. Bak şimdi senin ayak havlun varya üzerinde ayak izi desenli olan.. Hıh işte ben çeyizime ondan koymamışım aklıma bile gelmemiş. Derken biz balayına gittik. Son gün toplanıp çıkacağız ana bi baktım odada ayak havlusu hahahah :) amann yeahh dünyanın parasını ödedik bi havlu yürütsem çok mu dedim ve otel odasındaki banyoda sabun, krem, mini dikiş setinin yanı sıra ayak havlusunuda yürütmüştüm hahahahuhuhah :) hala daha kullanıyoruz yaw çok mu kötüyüm neyim ben :)) ama herkes yapıyordur yaa otele gidince üçbeş bişi alıyor odadan :) tabi ben olayı biraz abarttım ayak havlusunu alarak çünkü eşim delirdi yuh artık mini buzdolabınıda götürelim istersen diye hahahaha :)
    Neyse canım işin özün senin bu çeyizin 10 numara 5 yıldız oluyor yemin ederim canım iyi günlerde kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) canımm senin bu yorumlarına bayılıyorumm :))) valla ne yalan söyleyim benim de aklıma gelmemişti kayınvalidem almış bunlardan yoksa bana kalsa normal bir havluyu ayak havlusu yapardım kesin :)) heheh havluyu bir balayı anısı olarak aldığını tahmin ediyorum bebeğimm :))))) çok teşekkür ederimm keyifli yorumun için :))

      Sil
  14. elbise bornoza bayıldım
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  15. Ayyyy hepsi birbirinden güzel ve tatlı güle güle kullanın :) http://denizevin.blogspot.com/ Beklerim :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba bloğunu takibe aldım çok hoş paylaşımların var bende beklerim:)

    http://modavekokina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım senin de bloğun hayırlı olsun güzel paylaşımlarının takipçisiyim :)

      Sil
  17. canım yine çok hoş şeyler almışsın,ördekli lifler ;) bende rengarenk lifler toplamıştım insan kullanmaya kıyamıyor ya :)
    banyo çiçeğiniz benden tam not aldı çok hoşş farklı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiçeği ben de çok beğenerek aldım canım sonra bir daha gittiğimde göremedim aynısından :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Çok güzel şeyler gördüm yine, ottoman duş seti de güzelmiş. Çiçeklerine bayıldım bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  19. Ben de banyodak aksesuarlara duş jellerine liflere vs çok önem veririm. İnsanın kendine değer vermesiyle ilgili bence, çok güzel şeyler paylaşmışsın :)

    Bu arada blogumda Avon'un yeni parfümü Sensuelle'in hediye çekilişi var, mutlaka bekliyorum ;)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/2013/02/give-away-avon-sensuelle-parfum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı düşüncedeyim canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  20. Valla önce şunu söyleyeyim ben banyo çiçeğine bayıldım :) ne kadar güzelmiş. Sonra liflerin havluların hepsi çok zevkli seçimler.
    Güle güle mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm o çiçekten çok isteyen oldu sonra aradım ama bulamadım bi daha geldiği gibi bitti dedi satıcı :)) çok teşekkür ederim canım benim çok öpüyorum seni :)

      Sil
  21. Elbise bornoza bayıldım...
    Hepsi birbirinden güzel ayrıca:)

    http://eyuplugunler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. canım hepsı sahaneee ancak o lıfler sadece sus olarak kalıyor :) ceyızde gelıyor ve oyle kalıyor:))) ama banyo cıcegın oyle guzel kı benı benden aldı..bırde madamcocoshun banyo aksesuarları sahane bılgıne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm bir önceki banyo postumda bahsettim madame coco ürünlerimden ben de çok beğeniyorum madame coco 'yu :)) banyo çiçeğimi ben de kullanmak için sabırsızlanıyorum çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  23. çok güzeller...
    güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
  24. Hepsi çok harika da o bornoz ne güzel öyle canım :-) bayıldım her ayrıntısını düşünmüşler :-)

    YanıtlaSil
  25. hepsi harika güle güle kullanasın inşallah :)

    YanıtlaSil

bal damlası