30 Ocak 2013 Çarşamba

Yine Bişeyler Var :)


İstanbul'dan geldikten sonra yine bir şeyler beni dürttü ve kendimi Migros'un
züccaciye bölümünde buldum :)) Bu döküm nihaleyi görür görmez tam benlik dedim :))  
baya ağır bir şey :) sadece bir tane kalmıştı ve benim oldu :) 



Bu minik demlik şeklindeki porselen tabakları da İstanbulda bir bi milyoncuda bulduk :)) 
Oradaki bi milyoncularda gördüklerime inanamadım o kadar farklı ve güzel şeyler var ki  
taşıma sorunumuz olmasa hepsini kucaklayıp getirirdim :)) 



Bunlar çayın kahvenin yanında tek lokmalık atıştırmalıklar için kullanılacak :) ya da 
poşet çay posası koymak için :))



Puantiyeli minik fırın tencerelere bayıldımm :)) bunlar da bi milyoncudan :) tek kişilik 
lezzetler için :)) 



Yine peçete koleksiyonum nasibini aldı :)


Bu metal kapları da pilav ve helva gibi gıdaların sunumunda kullanmayı düşünüyorum :)



56 yorum:

  1. Ayyy o demlik şeklindeki tabaklara bittiiiim, dekopaj yapmalı onlara :)
    Hepsi çok güzeller, mutlulukla kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz çok güzel yapardınız eminim ama ben maalesef anlamıyorum :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  2. Kelebek seklinde kaliplara bayildim istanbul bu konularda bir cennet hem cok cesit hem uygun fiyatli seyler var :) ankaradaki milyoncularda nerde döklüntüler var onlari toplamislar dokum nihaleyide cok begendim bende bir migros cikarmasimi yapsam acaba uzun zamandir gitmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim iş yerimin altında olduğu için çok sık uğruyorum canım didik didik ediyorum Migrosu :)) İstanbul'a çok sık gidicem gibi görünüyor bu gidişle ben de bayıldım ürün çeşitliliğine :))

      Sil
  3. ay o puantiyeli fırın tencerelerini yerim benn çok şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yememek için zor tuttum kendimi canım :)))

      Sil
  4. Fitin tabaklarina bayildim:) gule gule kullan tatlim

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok şeker canım yaa, hele demlik tabaklara bayıldımmmmm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğenerek aldım canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. şekerim nerde bu 1 milyoncu o puantiyelilerin tanesi burda 5 tele:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 3 tl'ye aldım canım 6'lı takım yaptım :)) İstanbul Kartal'daki 1 milyoncudan bunlar :))

      Sil
  7. boşnak kızı harikasın,ben butarz farklı şeylere bayılıyorum sende bulup çıkarıyorsun .)
    migrosun züccaciye reyonun her gidişimde uğrarım güzel şeyler yakalanabiliyor,bir milyoncular ıspartada çoktur ama hiç birşeyde bir milyon değildir :))
    bir milyoncularda farklı hoş şeyler bulunabiliyor güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım İstanbulda da çok çeşit var 1 milyoncularda İzmirden daha farklı daha güzel şeyler ben bayıldım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Bende istiyorum o nihaleden çok beğendim çok :) migrosa bakıcam mutlaka.
    Valla aldıklarını çok beğeniyorum, çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bir tane daha bulsa ben de alırdım valla hediye ederdim çok beğendim ben de çünkü :) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  9. çeyize güzel şeyler eklenmiş yine. güzel günlerde kullanmayı nasip etsin allah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Bi türlü kısmet olmadı şu migrosa gidip züccaciye reyonuna uğramak, seni her okuduğumda ilk işim mutlaka gitmek diyorum kısmet olmuyo hiç. Çok güzel aldığın her şey canın güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana çok yakın canım o yüzden öğle araları genelde ordayım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Nihale çok güzelmiş canım migrosta çok güzel şeyler oluyor cidden, güle güle kullan inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğenerek aldım canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Yine çok tatlı şeyler almışsın güle güle kullan... Nihale harika :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm :)

      Sil
  13. canımın içi herşey iyi güzelde sende görünce benimde migrosa gidesim geliyor.Ne edecez şimdi bana yine migros yolu göründü:)) Herbiri çok güzel iyi günlerde kullan canım.Yeni blogumada bekliyorum.Sevgiler http://alyaminakuzine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm yeni bloğun hayırlı olsun tabi ki gelirim :)

      Sil
  14. Çok şirin eşyalar almışsın hayırlı olsun.
    Küçük fırın tencerelerine bayıldım, süper...

    YanıtlaSil
  15. Yine en güzellerini seçmişsin, güle güle kullan canım :)
    Liebster Blog Ödülü etkinliği kapsamında seni mimledim, sorulara cevap vermek istersen linke gelmen yeterli :)

    http://tidyghost.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-ve-ilk-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim mim için de :)

      Sil
  16. harika şeyler almışsın güle güle kullan hepsini çok beğendim

    YanıtlaSil
  17. İstanbulda gerçekten çok alternatif var
    Benim alıp evde kullandıklarımı herkes nerden aldın diye soruyor 1 milyoncu ve benzeri yerlerden aldığımı duyunca şaşırıyolar:)
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de görünce çok şaşırdım canım orda yaşayanlar çok şanslı bu konuda :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Hepsi çok güzeller özellikle demlik şeklindeki tabaklara bayıldım!! Mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  19. Ne zamandır uğrayacağım size anca bugüne kısmetmiş. Aldıklarınız çok güzel.. İyi günlerde kullanın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman beklerim :) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  20. Merhaba Canım,
    Liebster Blog Ödülü etkinliği kapsamında seni mimledim, sorulara cevap vermek istersen linke tıklaman yeterli, beklerim :)
    http://evleniyorumm.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-ve-ilk-mim_31.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cevapladım soruları ben yorumu şimdi gördüm :(

      Sil
  21. canım yine döktürmüşsün ya seni gördükce alışveriş yapasım geliyor :)
    Migrosa ugramam gerek nihaleye bayıldım :)
    o puantiyeli kaplardan burda da cok gördüm cok beğendim ama ne için kullanıcağımı kestiremediğim için almamıstım Bir fikir verirmisin ne pisiriceksin onlarda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek kişilik tatlılar pişirmeyi düşünüyorum canım kabaranlardan sufle olabilir mesela :)) çok şirinler yaa dayanamadım aldım :)))

      Sil
  22. gercekten hepsi cok guzeller gule gule kullan.Turkiye ye gelir gelmez ugramak istiyorum bendee ♥
    bu arada bana da beklerim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tabi ki gelirim ziyaretine :)

      Sil
  23. ah o ucuzluk pazarlarında bazen en pahalı markalarda bulamayacağın ürünler çıkabiliyor, hayır kalitesinden emin olamıyorsun ama tasarım harika, ihtiyaca yönelik, cicili bicili, ne iyi yapmışsın almakla, bazen deniz temalı ürünler, çerçeveler görüyorum inan sen geliyorsun aklıma, ay bu kadar kafiyeyi inan bilmeden yazdım ne oldu bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))sana ilham getirdim canım :) onları aldım canım merak etme daha önce ki postlarımda var :)) deniz temalı herşeyi topladım İstanbul'dan :))

      Sil
  24. Şanslı oldugunun farkındasın dimi :)
    Genelde hep deniz temelı ürünlerle karşılaşıyorsun ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ve genelde bir tane kalmış olarak karşıma çıkıyorlar :)))

      Sil
  25. sekercım benı agırlarmısın ne sahane seyler alıyorsun ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne edemek canım her zaman kapım açık sana :))

      Sil
  26. ayyyy o mavişler ve minik tencereler çok tatlıymış güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :))

      Sil
  27. Canım çok güzel mutfak eşyaları almışsın yine, çok güzeller:) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. Herşey çok güzel görünüyooor yaa =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil

bal damlası