23 Ocak 2013 Çarşamba

YILBAŞI GEÇTİ AMAA ..:)

Evet yılbaşı geçti ama yılbaşı temalı ürünler Ocak ayı henüz bitmediğinden olsa gerek her yerde var hem de indirimli olarak :)) Önümüzdeki yeni yılı nasipse yeni evimizde kutlayacağımızdan indirimli yılbaşı ürünlerinden alıp gelecek yıla yatırım yapmak bana çok mantıklı geldi :)) İstanbul gezimiz sırasında dayanamayıp yine English Home'a uğradım :)) %50 indirimli ürünler bölümünde bu kırmızı çam ağaçlı bardak altlıklarına rastladım :))

 

Bu şirin yılbaşı ağacı mumlarına görür görmez bayıldımm  :)








    Peçete koleksiyonumu yine unutmadım tabi :))

 İzmir'e döndüğümde Migros turuna çıktım :) Stokta kalan ürünleri bir standa koymuşlar sadece 1 tl, 3tl ve 5 tl diye fiyat etiketleri vardı :)) bu mumlukların tanesini 1 tl'ye aldım :))

ikili kaselerin tanesi de 5 tl'ydi :)

İndirim hala devam ediyor sanırım bilginize :))

38 yorum:

  1. Hepsi çok güzel, kaselere ve yılbaşı ağacı mumlara bayıldım. İyi günlerde kullanman dileği ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. canımmm! yeni keşfettim blogunu :) Ama artık takipçinim şekerim.Yeni yıl için aldıklarına da bayıldım tealight lıklar da harika:)

    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin canımmm :) beğenmene sevindimm :) sevgiler :)

      Sil
  3. Aaa peçeteler çook güzeeel :) Bende öyle bulsam keşke ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de eminönü Şarkhandan aldım canım İzmirde böyle bulamadım fiyatı da 2 tl'ydi keşke daha fazla alsaydım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Mumlar cok guzeller hayirli olsuun

    YanıtlaSil
  5. seneye hazırlık:)
    süperler canım güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım geleceğe yatırım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. yılbaşı temalı ürünler benimde çok hoşuma giidyor :))
    yine çok güzel ganimetler almışsın canım...
    güle güle kullan inşallah...

    mevlid kandilimiz mübarek olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de kandilin mübarek olsun canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. mum ve peçete hastası biri olarak seni tebrik ediyorum çooooookk güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severim canım beğenmene sevindim :))

      Sil
  8. Çok güzel şeyler almışsın, kesinlikle katılıyorum, bir sonraki yılbaşına yatırım yapmak çok mantıklı, şuan fiyatlar inanılmaz uygun! Ben de bu hafta sonu bu fiyatların tadını çıkarmayı planlıyorum ;)
    Bu arada bloguna bayıldım, ellerine sağlık :)

    http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bak canım Ocak ayının bitmesine az kaldı ne aldık aldık bu ay :))) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  9. Cok guzeller canım gule gule kullan, buarada markafonıde tam sana gore bır kırlent gordum denız temalı odan ıcın bır goz at :) http://www.markafoni.com/product/park-bravo-home-1/all/
    evlenıyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :) baya bir kırlent aldım English Home'dan ama mutlaka bakıcamm :)))

      Sil
  10. çeyyize yine güzel şeyler eklenmiş desene, taa seneye kutlancak yeni yıla bile yatrım yapmak öyle herkezin aklına gelmez :)) güzel günlerde kullan. mumlara bayıldım söylemeden geçmiyiim :)
    hayırlı kandiller bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canımm mumları ben de çok severek aldım :) senin de kandilin mübarek olsun

      Sil
  11. seneye çok güzel bir sofra kurulacak belli ki.. en mantıklısı indirimlerden bolcana faydalanmak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuanda ben de öyle yapıyorum canım indirimler bitmeden ne alırsam kardır diyorum :)) inşallah Allah güzel sofralar kuracağımız günleri gösterir :)

      Sil
  12. Ev aksesuarlarına bayılıyorum. Hele ki sofra ürünleri tam benlik. En güzel sofralar bu detaylarla kuruluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru söylüyorsun canım bütün güzellik detaylarda saklı :)

      Sil
  13. Çok güzel şeyler almışsın, yılbaşı temalı herşeye ben de bayılıyorum :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  14. Valla öyle güzel şeyler almışsınki çok beğendim. O mumlukların tanesi 1tl ne kadar güzelller ya :)
    Güle güle mutlulukla kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım migros bazen çok şaırtıyor beni :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Güle güle kullanın hepsi çok şeker

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullan inşallah.Evinde güzel güzel yılbaşı kutlamaları yapmak nasip etsin Allah:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Mumlarla romantik bir yılbaşı düşünülüyor anlaşıldı:)
    Allah mutlulukla kullanmayı nasip etsin canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet canımm ilk yılbaşı romantik olsun dimi :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. ohoo şimdiden yeni yıl yatırımı yapılmış, en güzel parçalar alınmış:) sende benim gibi detaycısın anlaşılan:) hepsi çok güzel, güle güle kullanırsın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım detaylar her zaman çok önemli :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. Benim de bir migrosa gidesim geldi yine :) hepsi cok güzel canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil

bal damlası