10 Ocak 2013 Perşembe

SON GÜNLERDE ...



Yılbaşından sonra ofiste oldukça yoğun günler geçiriyoruz işin çok olması bir yana sürekli stres ve son dakika çıkan işleri zamanında yetiştirmek için gösterilen müthiş çabanın  yarattığı gerginlik oldukça asabileştirdi beni :) İşten çıktıktan sonra orayla ilgili beni rahatlatan huzura erdiren tek düşündüğüm şey nişanlım oluyor her zaman (aynı binada çalışıyoruz :)

 Bu iş gerginliğinin dışında minik minik güzel şeyler de olmuyor değil :) Benim daha önce internette gördüğüm ve yapılır bu dediğim takı iğnedanlığından envayi çeşidini Kına alışverişimiz esnasında Kemeraltında gördüğümde çok sevinmiştim :)) Hemen birini seçtim tabi :))





Bernardo'nun bu kuş tepsisi sevimli bir tablo gibi :)  en çok beğendiğim bu model artık benim :))





Tepsime uysun diye Bernardo'nun Kuşlu vintage kahve fincalarını da almayı düşünürken nişanlımın kuzeni  bana bu cici kahve takımını hediye etti :)) Çok beğendimmm:)) Kuşlu fincan  takımı da alınacaklar listemde
biraz daha beklesin bakalım :))



Yılbaşı gecesi eğlendiğimiz mekanda  fotoğrafçının resmimizi bu güzel kalpli çerçeveye koyup bize vermesine çook sevindimm :)) çok cici bir çerçeve :)




Yüzümden hiç eksilmeyen gülümsemeyi ve  bu güzel çiçeklerin mutluluğunu da Sevgilime borçluyum :)






38 yorum:

  1. Hakikaten iş stresini unutturan güzellikler ve hediyelerle dolu bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm güzellikler hayatımızdan hiç eksik olmasın inşallah :)

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar, tepsi gerçekten tablo gibi. Fotoğrafınız da güzel çıkmış, çerçeve de hoş. Hediyeni de mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevdindim :)

      Sil
  3. benim tün çanak çöleğim çeyizde tencere taba kahvaltı ne bilim vitrin tkımına kadar aklına gelen her ne varsa bernardo vee çoooook severek kullanıyorum. senin seçimin tepsi de çook tatlıymış güzel günlerde kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canımm benim de öyle Bernardonun yemek takımı dahil almadığım pek bir şeyi kalmamıştır :)) çeyiz hazırlığında olan kızların ikinci evi gibi birşey :)) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  4. Canıııımm nişanlınla çok yakışıyorsunuz birbirinize,Allah tamamına erdirsin inşallah:)
    O tepsiyede bayıldım, bendemi gitsem şu bernardoya takım kullanırız! Sen zevkli kızsın aldığın herşeyler çok güzel canım, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benimmm inşallah :)) aldıklarımı beğenmene çok sevindimm tatlım benimm sen de al tepsidaş olalımm :)))

      Sil
  5. Aldıkların banada ilham veriyor, çok güzeller. Fincan takımı, tepsiyi çok beğendim.
    Ömür boyu mutlu olursunuz inşallah, cidden çok yakışıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim canımm beğenmene :) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :))

      Sil
  6. Çok hoş görünüyor fotolar..Mutluluklar tekrar tekrar !
    Blogumda çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Tepsiye bende bayılmıştım. Hepsi çok güzeller, güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. ya cok güzeller :) aynı tepsiyi dün bende aldım :) güle güle kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm tepsidaş olmuşuz seninle :))

      Sil
  9. çerçeveye ve iğnedanlığa bayıldım ama çerçeveleri çok severim fotoğraflarıda güxzel günlerde kullanın inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ben de çok sevdim çerçeveyi amin inşallah :)

      Sil
  10. Birbirinize çok yakışıyorsunuz canımcım maşallah :) aldıkların herzamanki gibi çok güzeller :) iğnedanlığını yirimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) heheh ben de seni yerim :))çok teşekkür ederim kuzum sevindim beğenmene :)

      Sil
  11. Canım bende dün Karşıyaka çarşının bir arka sokağındaki dükkanları gezdim. (Ankara ilköğretim okulunun olduğu sokak oluyor) Ardarda o kadar güzel dükkanlar var ki.. içlerindeki aksesuarları görsen inanamazsın biblolar, yemek ve kahvaltı takımlarının yanında tek tek alabileceğin değişik ürünler, çerçeveler, şamdanlar... ohooo neler neler :) Görümceme dün çok güzel bir doğum günü hediyesi aldım. Tabakta 3'lu mumluk ama çok güzel yani. Bence fırsat bulursan ksk'ye geldiğinde o sokaktaki mağzalarıda bi gez canım :)
    "Bir düşünsenn bulacaksın bir milyon nedennn" şarkısının postu olmuş bu :)
    Kuzeninizin verdiği kahve fincanları çok güzel. Fakat benimde aklımda o kuşlu fincan takımını almak var :)) Yılbaşı fotoğrafında o kadar güzel çıkmışsın ki 41 kere maşallah geçirdim içimden :) Çok öpüyorum canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm yaa nasıl güzel yazmışsın çok mutlu ettin beni canım arkadaşım :) inan benim de aklımda Ksk'ye uğramadan çeyiz alışverişini bitirmicem yerini tarif ettiğin çok iyi oldu tatlım :)) haftaya bi İstanbula gitcez nişanlımla ordan indirimden payıma düşenleri alcam inşallah :)) Sonra artık eksiklerimi tamamlıcam birikime yönelcem cepleri çeyize boşalttık valla :)) bu arada görümcenin doğum günü kutlu olsun canım nice sağlıklı mutlu senelere :) Belki bir gün ksk'de görüşürüz seninle kim bilir :)) çok öpüyorum ben de senii :)

      Sil
  12. Sonunda kavuştuk :))

    Canım benim aldıkların ve hediye edilenleri iyi günlerle gülerek kullan..
    2013 yanındaki yüreğindeki herkesi seninle bir arada eylesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm benim ne güzel bir dilek bu hepimiz için inşallah :) şükür kavuşturana :))

      Sil
  13. Zevkli kızsın vesselam, hepsi çok güzel ve en önemlisi Allah mutluluğunuzu daim kılsın bir ömür mutlu olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim güzel gözlerin öyle görüyor çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. çeyiz hazırlığı yaparken bir yerden çeyizine konabilecek bir hediye gelmesi beni çok mutlu ederdi gerçi hediye olsun yeterki insanı havalara uçuruyor senin hediyelerinde çok hoş hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım şuanda bana verilebilecek en güzel hediye çeyizimle ilgili olandır :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. arada sırada hediye almak çok güzel oluyor...
    yüzümüzdeki gülümseme paha biçilemez :))
    güle güle kullan canım....
    çiçekler zaten çoook çooooooook güzel........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben hep alsam hiç bıkmam :))) çok teşekkür ederimm canım benimm öpüyorumm seni :)

      Sil
  16. Mutlulugunuz daim olsun. Cok guzel paylasim yapmissin. Nisanlinla cekilen resminiz cok hos. Hep mutlu olun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) sevgiler

      Sil
  17. güle güle kullan canim ama ben sizi nkarenize bayildim allah ayirmasin cok yakisiyorsunuz masallah :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. canım iş stresini koy bitarafa, senin şimdi en güzel günlerin tadını çıkar.Aldıkların harika bayıldım.Güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım böyle güzel şeylerle unutuyoruz iş stresini :) çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil

bal damlası