22 Ocak 2013 Salı

KINA HAZIRLIKLARI / 2

Kına hazırlıklarımın ilk aşamasını daha önce paylaşmıştım :) Kınaya bu kadar önem veren ben İstabul'a  gidip te Eminönüne uğramadan döner miyim :)) Tabi ki hayır :) Kına kutusu olarak daha önce internette gördüğüm fes şeklinde olanlardan düşünüyordum.İzmir Kemeraltında istediğim türde bir kına kutusu bulamadım. Hep tek tip kalpli parlak kutulardan vardı.
Bir şeyin hep aynı modelinin her yerde satışa sunulması çok beğensem bile beni o ürünü almaktan alıkoyar. Daha önce internette yaptığım
araştırmalarda aradıklarımı Eminönü şarkhanda bulabileceğimi biliyordum :)) İşte bu şirin payetli kına şapkalarına da şarkhanda rastladım :)
Renkleri parklaklığı ve toka işlevli olmasına bayıldımm :)) 24'lü paketler halinde satılıyordu :) biraz pazarlıktan sonra bir paketini 12tl'ye alabildik :))
tam 240 tane minik şapkamız oldu :)))

 

 

Bu kısma kına poşetini sıkıştırıyoruz :) kınayı alanlar tokayı hemen saçlarına iliştircikler :))) Dedim yaa rengarenk bir görüntü istiyorum kınamda gökkuşağı gibi :))

 

 Kınada bir boşnak kızı olarak bize özel şalvarımızı ("dimija" diye geçer:) giyicem tabi ki de :) Ama ne zamandır aklımda Hint Kıyafeti de giymek vardı :) İşlemeleri göz alıcı renkleri ile Hint Kıyafetlerini çok gösterişli buluyorum :)) İzmirde giyildiğine hiç denk gelmediğimden de farklılık olacağını düşünüyorum :) Ona da Eminönü Şarkhanda ulaşabileceğimi biliyordum :))

İlk olarak kıyafete uygun çarıklarım :)) Çok cici renkleri :))

 

 

 

Bu da kıyafetimden ipucu şimdilik :)) Alışverişi düğün sezonundan uzak bir ayda yaptığımız için çok uygun fiyatlı bir alışveriş oldu :)

 

 

 

Bu arada kına taçları için de metreyle satılan parlak taşlardan aldım:) onların yapım aşaması devam ediyor :)

Biter bitmez bir sonra ki kına postumda paylaşıcam sizlerle :)

 

 

 

52 yorum:

  1. Bu minik şapkalara bayıldım ben,çok güzel bir detay:)
    Eminönü bir dünya harika şeyler bulabiliyor insan orda
    Bir bayanın hayatındaki en anlamlı ve en özel gün kına gecesi bence,o yüzden farklı ve özel olmalı.Sizinki öyle olacağa benziyor:)
    Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru söylüyorsunuz bence de kına geline özgü çok güzel bi gece olmalı bütün kızlar eğlensin istiyorum :)) Eminönüne hayran kaldım zaten iyiki de gitmişim :) çok teşekkür ederim yorumunuza sevgiler :)

      Sil
  2. Cok guzel kina sapkalarina bayildim:) hayirki olsun simdiden mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. şapkalar çok sevimliler:) kına benim için düğünden daha önemli gibiydi:) 3 kıyafet giymiştim, bende göçmen şalvarı giyip temenna yapmıştım herkes çok beğenmişti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de nasipse 3 kıyafet giyicem canım kına gecesi çok özel benim için de :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. bayıldım harika ya:)
    ben kına tazelemeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sana daha güzellerini alırız canım ne demek :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Ayy gerçekten dee çook hooş ♥ Çook güzeel bi gece olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Keyfini çıkarman dileğiyle... =)

    YanıtlaSil
  7. en son en yakın arkadaşımın kınasına katıldım .. kendisi boşnak ... bütün adetler uygulandı tam görsel şölen oldu gerçekten .. seninki de şimdiden belli öle olacağı .. tatlı telaşının takipçsiyim ..


    http://ikibocekbircicek.blogspot.com/2012/11/ve-tetann-kna-gecesi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de adetlerimizi benim fikirlerimle harmanladım biraz :)) çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  8. Hmm, bir kez daha anladım ki Eminönü gidilecekler listesinin başına konmalı ;) Hepsi şahane, gönlünce olsun her şey, ama ben hala çeyiz listesini bekliyorum :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm baya uzun bir liste yapıcam tabi ki :))) Eminönüne mutlaka gitmelisin çok çok güzel şeyler var ben kendimi kaybettim orda :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. süper bir hediye düşünmüşsün valla cnm tebrikler. bayıldım:)
    çok güzel olcaksınız eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. Tokalar çok şirin, kıyafetinin rengine bayıldım :) erkenden almak çok iyi fikir, tam istediğin gibi rengarenk bir kına olacak gibi görünüyor...

    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. çarıklara bayıldımmmmm, harika görünüyor.

    hint elbiseni merak etmeye başladım. Rengi şahane gözüküyor, eminim modeli de sana çok yakışacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merak ediyorum canım bakalım aksesuarla birlikte nasıl durcak kıyafet :)) çarıkların altı gerçek deri belki normal zamanda da giyerimm :))) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. kıyafetini çok merak ettim, ben bindallı giymiştim ayağıma da şu ucu sivri tam üstünde de kırmızı ponpon olan çarıklardan :) ama senin çarıkların çk çook daha güzelmiş,, çok güzel bir gelin olacağından şüphem yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :) ben de kıyafetimin son halini merak ediyorum doğrusu tafta filan da girecek işin içine bakalım nasıl olcak :)

      Sil
  13. Alışılmışın aksine çok farklı hepsi, bayıldım.

    www.tasarimcininevi.com

    YanıtlaSil
  14. Tokalar, çarık harika. Detay detay planlanan kınalara düğünlere bayılıyorum. O gün geldiğinde keyifle kullan canım bunları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. hepsi harikalarr rengarenk olacak heryer bayılırım ve pembe hint kıyafeti de çok güzel olacağa benziyorr pembe olması bambaşka güzell bian önce o gün gelsinde üstünde görelm fotolarını koyarsnn inşallah canmm :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah nasip ederse canım :) inşallah sizlerle paylaşıcam fotolarımı :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. Rengarenk kına tokalarına bayıldım...
    Hint kıyafetininde senin gibi hoş ve güzel bir genç kıza çok yakışıcağına eminim....
    Dilerimki heyecanını hiç kaybetmezsin ve mutluluğu her daim yakalarsın...
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sözler :) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  17. aman allahım o nasıl bir elbise öyle ya tamamını görsem ne yapıcam acaba
    çarıklarınıda bayıldım
    tokalarda çok hoş
    harika bir kına olacak inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm beğenmene çok sevindimmm :))

      Sil
  18. Kına tokaları harika bir fikirmiş canım ya ben de istiyorum :)
    Hint kıyafetin de çok hoş olduğuna eminim ama üzerinde durusunu çook merak ettim :)
    süpersin canımya ne güzel seyler buluyorsun. Tacların yapımını ve son halini de merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taçlar biter bitmez burada canım merak etme :)) bol bol hint aksesuarı bulmam lazım şimdi :))) tokalardan biri senin seç bir renk o zaman :)))

      Sil
  19. Bayıldım ya bayıldım :) O şapka-tokalar nasılda güzel bir fikir. Terlikler çok hoş ve bende kıyafeti merak ediyorum :)
    İnşallah her şey çok güzel olucak. Kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok sevindimm beğenmene :))kıyafetin bir kaç detayı daha var inan ben de çok merak ediyorum :))çok teşekkür ederimmm öpüyorum seni :)

      Sil
  20. Kına kıyafetiniz için eminönü'nde nereleri dolaştınız acaba fiyatı hakkında da bilgi verirseniz sevinirim. Güle güle giyinin azcık ucundan gördüğümüz kadarıyla rengi çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminönü Şarkhan'a gittik biz ben internetten araştırmıştım en uygun fiyatlıları oradaydı :) biz eteği şalı ve ayakkabıları toplamda 175 tl'ye aldık tabi fiyatın uygun olmasında kış ayında olmamızın etkisi var düğün sezonu açıldığında neredeyse iki kat arttığını söyledi satıcı. çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  21. Boşnak Kızları çok süsülü olur derler :) Benim de en sevdiğim şey ama ya bizde de arnavutluk var ondan mıdır acep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım işimiz hep süs püs :)) hemşehri sayılırız o zaman :)))

      Sil
  22. Canım çok güzel aldığın her şey. Eminönü her seferinde imdadına yetişiveriyor insanın. Kına kıyafetin üzerinde nasıl duracak şimdiden merak etmeye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben bir İzmirli olarak bayıldım Eminönüne :) Ben de merak ediyorum çok bakalımm inşallah istediğim gibi olur :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  23. renkler çok güzel...
    şapka tokalar çok şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  24. Sabah bakmaya başlıyorum sayfana, akşama kadar 3-5 kere kontrol ediyorum acaba ne almış, nerede indirim var diye..Bir sürü fikir veriyorsun biz gelin adaylarına..Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum canım yaa ben teşekkür ederim :) yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  25. şapkalar çok şekermiş yaa bayıldım.. kına elbiseni de şarkhandan aldın di mi canım çok tanıdık geldi :) kesin denemişimdir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm şarkhandan aldım ben de hepsini denedim valla çok güzel şeyler var :))) şapkalar bi anda çıktı karşımıza ben de bayıldımm :))

      Sil
  26. Hint kiyafetin cok güzel olucagindan eminim simdiden merak ediyorum :) :) sapkalarda cok tatli bir fikir :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm o günler gelsin de inşallah görelim :) öpüyorum seni :)

      Sil

bal damlası