2 Ocak 2013 Çarşamba

KINA HAZIRLIKLARI / 1

Düğün tarihimiz yaklaşıyor, heyecan kat kat artıyor :)  Kına
benim için en az düğün kadar önemli o yüzden kına hazırlıklarını zamana yaya yaya yapmak
istiyorum son ana kalırsa heyecandan bir şeyleri unuturum gibi geliyor :) Bugün izinliydim
maaile Kemeraltındaydık :) Kınanın ayrıntısı bitmez dedik ilk önce beğendiklerimizi
gözümüze çarpanları aldık :) Ben kınada kızlara dağıtılacak olan şal, mendil, mum, kına kutusu
vb. şeyleri güzel poşetlere koyup o şekilde hediye etmek istiyordum o yüzden ilk önce poşetlerimizi aldık :) Bu Love yazılı olanları çok beğendim 36 tane aldım :)



Bu şalları çok beğendim bunlardan şimdilik 40 tane aldık ama daha almayı düşünüyorum :)
hafif simli bir kumaşı var renkleri de çok güzel aşırı simli olanlardan ziyade bunları daha
sonra kullanılabilir olmalarından dolayı tercih ettim :) Pullu kına mendillerinden de 50 tane aldık:)
Bütün Göçmen halayları itina ile çekilir :)))


Kına mekanını kalpli balonlarla süslemeyi düşünüyoruz onlar da "I Love You" yazılı :)
Kına Temamız AŞK mı oldu ne :))




Bu gelin damat kına mumlarını çok sevdim aslında kendim yapıcaktım ama bunları gördükten
sonra vazgeçtim :) iyi ki de görmüşüm :)


Mumlardan da 32 tane aldım :)


Son olarak da aldığım kurdeleler, tüller ve taçlar :) Bunlar da yapıldıktan sonra
sergilencekler :)




 

Kına konseptinde tek bir renk belirlemedim bütün renkleri kullanmayı
düşünüyorum Gökkuşağı gibi bir görüntü olsun :)) Daha o  kadar çok şey var ki kafamda en azından bir yerden başlamak gerek :)

 Bu post burda bitmez :)))



49 yorum:

  1. Bizde yeni çıktık böyle bir kına olayından :) kağıt poşetleri çok sevdim, her şeyi içine koyup vermek çok iyi oluyor.
    Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım öyle verince hiç karışıklık olmuyormuş :) aminnnn :))

      Sil
  2. Ooo hazırlıklara başlamışsın şimdiden canım :) En iyisini yapmışsın keyfini çıkara çıkara yap her şeyini :) hepsi çok güzel bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm yavaş yavaş başladım sonra sıkışmayayım diye :))

      Sil
  3. Canım yok öyle, bende isterim hepsinden:))
    Şaka bir yana hepsi de çok güzel düşünülmüş canım ve bencede gün senin günündür ne istiyorsan onu yapmalısın tadını çıkara çıkara!Herşey gönlünce olsun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne demek canım poşetin hazır :)) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için bugün bunları alınca herşeyin biraz daha yaklaştığını hissettim heyecanlandımmm :))

      Sil
  4. Ne şirin şeyler onlar öyle, taçları merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm inşallah üşenmeden bir an önce yaparım :))

      Sil
  5. kınana gelecek olan arkadaşların bence bayağı şanslılar herşey harika gözüküyor ee daha çok varmı bari kınaya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 haziran kına 25 haziran düğün canım :) inşallah herkes memnun kalır :)

      Sil
  6. Bu yollardan henüz geçmiş biri olarak çok iyi yapmışsın diyorum, son zamana kalınca o kadar yoruyor ki insanı ve yetişti yetişmedi telaşesi.. Şimdiden Allah kolaylık versin, her şey gönlünce olsun Boşnak Kızı :'))

    Beklerim http://pembekopuktasarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de o yüzden erken davrandım :)) çok teşekkür ederimm geliyorumm ziyaretine :)

      Sil
  7. hayatımda okuduğum en zevkli şeylerden biri diğer postları heyecanla bekliyorum. :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim canımm ben de neler yapacağımı merak ediyorum doğrusu hep birlikte görcez :))

      Sil
  8. ooooooo canim baslamissin ne güzel :)) ben kinalari sevmem bu yüzden zorla ikna edebildim ailemi evde olacak :)))) oleyy ama kendi aramizda ailem akrabalar felan.Bizde subatda alacagiz herseyi hatda kaynanacigim almis bile cogu seyi.Yavas yavas benimde baslamam lazim cünkü bende kendim hazirlamayi düsünüyorum cogu seyleri.Ins en yakin zamanda paylasacagim.Bu arada canim dügün tarih ne zamandi??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 Haziran düğün 21 Haziran kına canım :) Kınayla ilgili daha çok yapmak istediklerim var ondan erken başladım ben çok seviyorum kına gecelerini :)) şimdiden birşeylerin alınması çok iyi olur canım sonra çok sorun yaşamazsınız. ben de merakla bekliyorum hazırlıklarını :)

      Sil
  9. ayy ne güzel, böyle şeylerle uğraşmayı ben de çok seviyorum :) gelecekteki kına postların gözümün önüne geldi bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum canımm senin yaptığın bütün güzelliklerin hep takibindeydim :))

      Sil
  10. erken başlamakla kesinlikle çok iyi yapmışsın.
    merakla devamını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm umarım devamını da beğenirsiniz :)

      Sil
  11. ayy bunları görünce ben de heyecanlandım ne güzel şeyler almışsın :) tüm ayrıntıları paylaş bizimle bana da fikir veriyorsun süper oluyor canım :) tüllü taçların son halini merakla bekliyorum ben de kendim yapmayı planlıyorum onları inşş o günler gelse bi :) kolay gelsin fıstığım opüyorum çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydam oluyorsa ne mutlu bana canım :)hepsinmi teker teker paylaşıcam hiç merak etme :)) taçları birer ikişer yapmayı düşünüyorum sıkılmadan :)) ben de çok öpüyorumm tatlımm :)

      Sil
  12. hazırlıklar şahanee.. senden öğreneceğim çok şey var devam postunu bekliyorum :))
    ayrıca poşet fikri de süpermiş. not aldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm çok sevindim faydalı olabildiğime inşallah devamında da böyle yardımcı olabilirim :))

      Sil
  13. 41 bin kere maşAllah canım.. Şimdiden ellerine sağlık, dilerim 21 haziran çok çok çoook güzel geçerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallaahhh canımm benimm :))çoookk teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. allah hayırlısıyla tamamına erdirir inşallah.

    YanıtlaSil
  15. bencede bu post burda bitmez :))
    bitmesinde :))))
    çok güzeller şallar mendiller...
    kalpli balonları çok iyi düşünmüşsün...
    inşallah çok güzel geçer canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm devamında da değişik düşüncelerim var bakalım neler olcak :))

      Sil
  16. ne güzel düşünmüşsün valla:)
    herşey çok şeker:)
    haydi hayırlısıı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Hepsi rengarenk ve çok güzel görünüyor. Ben de çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah yakın zamanda bişeyler yapmaya başlarım canım :)

      Sil
  18. Bana baya bir itici güç oluyorsun, sanırım çeyizi bırakıp biraz da bunlara eğilmem lazım. Hepsini çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana canım teşvik edebiliyorsam :)) çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  19. aynennnn yaymamakk lazımmmmm son gune bırakmadan keyfke hazırlamak ve hıc bır detayı atlamamak:)) her sey mukemmel olacak bence her bır parca sahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederimm ben de o yüzden bu kadar önceden başladım umarım herşey istediğimiz gibi olur :)

      Sil
  20. süpermiş bende kemeraltından aldım kına malzemelerini yavaş yavaş başladım bende son dakikaya kalmasın diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi yapmışsın canım ben de taç yapımına başladım bakalım bitince nasıl olcak :) kolay gelsin bize :))

      Sil
    2. hadi bakalım kolay gelsin canım ben hazıra kaçtım düğün için süslemelere başladım :) indirimleri senden takip ediyorum artık :)

      Sil
  21. ne tatlı telaşlardır bunlar,yorulursun ama mutluluktan.umarım her şey istediğin gibi olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok yorucu ama bir o kadar da heyecanlı :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. erken başlaman iyi olmuş kuzum, son zamanlarda elin ayağına dolaşmaz rahat rahat atlatırsın, ah ahh çok tatlı telaşlar bunlar, çok yoruluyo, stres yapıyo insan ama geçince de öyle bir rahatlıyorki, herşey istediğin gibi olur inşallah tatlım, maşallah aldıkların, yapacakların çok güzel, eline fikrine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benimm taçları yapmaya giriştim 14 tanesi bitti şükür ama ben de bittim tek tek dikiyorumm :)) inşallah dediğin gibi olur çok teşekkür ederim güzel dileklerin için çok öpüyorum seni :)

      Sil
  23. herşey çok heyecanlı değil mi? bu hazırlıklar ve yorulmalar bile çok keyiflii.. bir gün dönüp baktığında bunları dahi özleyeceksin..
    Umarım herşey umduğundan daha da güzel olur. Boşnaklara layık bir kına gecesi olacağından eminim. Herhangi bir desteğe ihtiyaç duyarsan lütfen bana yaz toprak :)

    sevgiler,
    saadet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok heyecanlı ve çok keyifli bu stresli hallerimi bile özlücem sanırım :)) sonra inşallah bebek heyecanları takip etcek ;)) senden çok ilham aldım zaten mutlaka takıldığım yerlerde soracağım şeyler olacak çok teşekkür ederim güzel dileklerin için toprağım :)))

      Sil
  24. Süpermiş bunlarda bayıldım arkadaşlarının yerinde olmak vardı ya neyse...
    Tadını çıkartmaya devammmmmm....
    SEevgilerimle...

    YanıtlaSil
  25. Akıl edip de ben de blog olayına girmeseydim ve sizleri bulmasaydım kına gecemde düğünle ilgili herşeyi son dakikaya bırakırdım sanırım. Meğer ne çok ayrıntı ve güzel şeyler varmış ve bunlarla ilgilenmek de eminim çok güzeldir. İzninizle size özeniyor an itibariyle ben de başlıyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

bal damlası