3 Ocak 2013 Perşembe

KANCAEV SİPARİŞLERİM GELDİİ :)

Bugün yılbaşı günü ofiste verdiğim Kancaev siparişlerim geldi :) Kancaev
çok sık ziyaret ettiğim bir site gerçekten çok cici, çok renkli ve farklı ürünleri var tam bana göre :) Biraz fiyatlarını tuzlu bulduğum için ha bugün ha yarın deyip erteliyordum siparişlerimi :) %40 indirim yazısını görünce hemen beğendiklerimi aldım :)  

Bu biberli marullu salata servislerini bu kadar gerçekçi beklemiyordum doğrusu :) hem tahmin ettiğimden büyük geldi hem de çok şirin :)) Salatayı artık daha çok seviyoruz biz :)




Gelin damat kaşıkları olmazsa olmaz :)) Onlar bizi temsil ediyorlar :)


Sitede çay kaşığı diye yazmışlar ama çay kaşığından büyük tatlı kaşığına daha yakın sanki :) Bayıldım bunlara :)

 


En sevdiğimi en çok beğendiğimi sona sakladım :)) Rengarenk Sofra süslemelerine, peçete yüzüklerine, bahar gibi açılan sofralara bayılıyorumm o günler gelse de bir kursam diyorum :)) Bunlar da benim özenli, cıvıl cıvıl  sofralarımı süslücekler :))



6'lı paketlerde satılıyordu ben iki paket alıp 12'ye tamamladım :))




Şimdi bunlara uygun haki yeşil tabaklar, turuncu runnerlar almaz mıyımm benn :)))

Sitesinde verilen bilgiye göre  Kancaev ürünleri % 70 indirimle Markafonide :)  Kancaev sitesini ziyaret edip indirimden faydalanabilirsiniz :)

46 yorum:

  1. çok şekermiş.. tam benlikk:)
    güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten hepsi birbirinden güzelmiş. Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. çok ciciler :) ben de özendim valla dur bi bakayım şu kancaeve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım çok güzel şeyler var markafoniye az çeşit sunmuşlar ama sitesinde daha fazla vardı :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canım :)

      Sil
  5. Gelin damat temalı çaykaşığından büyük, tatlı kaşığından küçük kaşıklar mükemmel :) Hepsini iyi gülerde kullanman dileğiyle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim canımm ben de çok sevdim gelin damat kaşıklarımı :)

      Sil
  6. hepsi bir birinden harika zevkine bayıldım güle güle kullanırsın inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :)

      Sil
  7. senin aldığın herşeyi çok beğeniyorum...
    çok sevklisin canım...
    kancaevin ürünleri kalitelidir...
    güle güle kullan canım........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım tahmin ettiğimden daha güzel ve büyük çıktılar :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Mutlaka siteye bakıcam, acaip güzel şeyler var. Aldıklarına bayıldım hele o gelin-damat kaşıkları çok güzelmiş. Güle güle, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak mutlaka canım şuanda markafonide diye biliyorum sitedeki yüzde 40 indirim kalkmış sanırım. çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  9. güle güle kullan çok ciciler:)) kuracağın o güzel sofralardan da ilerde fotolar beklerizz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım Allah o günleri göstersin :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  10. Canım bu gidişle sen bu eşyaları koyacak yer bulamayacaksın:) Aldıkların çok zevkli şeyler canım, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım şu sıralar mutfağa banyoya filan ek dolaplar yaptırma derdine düştüm :))) çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  11. gelin damat kaşıklarını çok sevdim, diğer aldıklarını da güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  12. Hemşerim bıraktığın yorumda hastayım demişsin gelip bir bakmak istedim umarım sadece gribal bir durumdur ciddi bir sorun yoktur:( Bu arada aldığın ciciler çok güzel ağız tadıyla kullan:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm yaa çok teşekkür ederimm çok mutlu ettin beni :) evet biraz halsizim tansiyon filan yerlerde ama toparlıcam inşallah :)) çok öpüyorumm seni canım :)

      Sil
  13. güle güle kullan hayırlı olsun =)
    bende bloguma beklerim özellikle düğün hazırlıkları yazımı okumanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canım geliyorum bloğuna :)

      Sil
  14. kaşıklara bayıldım ben özellikle gelin damat süpermiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canımm beğenmene sevindim :)

      Sil
  15. yıne sahaneler almısın gerckten cok orjınal urunler armıs..evın senın gıbı olacak neselı ve cıvıl cıvıl..supersın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimmm inşallah o güzel günler gelir :)

      Sil
  16. hepsi çok şeker bunların güle güle iyi günlerde kullan inşlh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  17. Güle güle kullanın hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  18. CANIM ÇAY KAŞIKLARINA VE PEÇETELİKLERE BAYILDIM
    RABBİM HAYIRLI GÜNLERDE KULLANMAYI NASİP ETSİN
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm beğenmene sevindimm :))

      Sil
  19. benimde çok hoşuma gitmişti özellikle gelin damatlı kaşık ama zaten yeni evliyim ve ev kullanmadığım onca eşyayla doluyken kendime hakim olmalıyım diyip almamıştım şimdi pişmanım cnm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canımm sık sık indirime giriyor o zaman değerlendirirsin hep var zaten :) sen de güzel evinde güle güle kullan aldıklarını öpüyorum çok :)

      Sil
  20. Çok güzellermiş..güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  21. Hi dear! You're a miracle! I'm your new follower! I wait for you in my blog!
    tini-tani.blogspot.ru/
    www.facebook.com
    twitter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm very happy for you follow my blog :) thank you :)

      Sil
  22. Bayildim hepsine hayirli olsun bligunuzu takipteyim:) ben yeni basladim sayilir blogumu ziyaret ederseniz sevinirim omurinandi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) geliyorum ziyaretinize :)

      Sil
  23. Harika özellikle çay yada şeker kaşığı ve peçete halkalarına bayıldım....
    Hepsini güle güle kullanın iyi günlerde inşallah...

    YanıtlaSil

bal damlası