28 Ocak 2013 Pazartesi

HOME SWEET HOME


Çeyiz alışverişi yapmaya başladığımdan beri en çok tuttuğum markaların başında geliyor 
Home Sweet Home :) Yatak örtüleri, kırlentleri, aksesuarlarıyla beni kendisine hayran bıraktı  
diyebilirim. Tek kötü yanı İzmirde bir şubesi bulunmaması. O yüzden İstanbul'a gitmeden 
önce oradaki şubeleri hakkında fikir edindim.İstanbul'a gittiğimizde Maltepe ve Ataşehir 
Paladium alışveriş merkezindeki şubelerini ziyaret ettik.Ben öncelikli olarak soft renklerin 
hakim olduğu (krem, pudra pembe gibi) yatak odamız için o tonlarda hem şık hem de parlak bir 
yatak örtüsü arıyordum.Ve Home Sweet Home'da bulabileceğimi biliyordum :))




Yanlış hatırlamıyorsam 200 tl ve üzeri alışverişe bu çift renkli battaniye 40 tl'ye
geliyordu.Dokusu ve renklerini çok beğendim.




Daha önce Day's İn Colors'tan aldığım turkuaz kahve nevresim takımımla birlikte kullanmayı düşünüyorum :))



Home Sweet Home'da bazı ürünlerde de %50 indirim kapanyası vardı. Bu şirin bel yastıklarından da iki tane aldım. yemek masamızın turkuaz rengi koltuklarını süslücekler :) iki tanesi 40 tl'ydi :)




Banyoya Günlük kullanım için  yumuşak dokusunu çok beğendiğim pofuduk bir paspas aldım lila rengi :))



Günlük paspasımla uyumlu olsun diye de bu cici havluları madame coco indiriminden tanesini 7 tl'ye aldım :)




Lastikli çarşafın daha kullanışlı olduğunu duyduğumdan beri indirimde görüp
beğendiğim lastikli çarşafları topluyorum :) Bu taş rengi çift kişilik lastikli çarşafı da madame coco'nun %50 indiriminden 22 tl gibi bir fiyata aldım.


Home Sweet Home ve Madame Coco'da indirim devam ediyor bilginize :)

53 yorum:

  1. geçmiş olsun tatlım...
    Allah şifa versin...

    yeni ciiclerin çok güzel...,hepsine bayıldım...
    yatak örtünün rengi çok güzelmiş...
    severek kullan tatlım...
    çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. amin canım benim çok teşekkür ederim öpüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel:)güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. hepsi de harika iyi günlerde kullan canımiçi comcom :)

    özlemcim bişi dicem home sweet home izmirde yok die bende üzülenderdenim ve araştırmıştım; hani şirinyerde lcw sırasında köşede bir çeyizci mağaza var ismi aklıma gelmiyor şanlı ticaret olabilir ama dışradan çok göterişli vitrinleri oluyor hep o mağazadan bahediyorum eminim o mağazayı sende biliyorsuyndur. o mağaza bildiğim kadarıyla home sweet home bayiliğini yapıyordu bir sor istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm çok teşekkür ederimm :) dediğin yeri biliyorum bebeğim Şanlıya daha önce baktım ama çok fazla çeşit yoktu hatta 3-5 çeşit bişey vardı Home Sweet Home olarak. bi de mağazasında yapılan indirimi yansıtmıyorlar yani fiyat olarak biraz kazık buldum açıkçası :)) İstanbuldaki bayisine sordum neden İzmirde yok diye iş yapmadığı için kapandığını söylediler dedim siz yanlış yere açmışsınızdır buyurun gelin ben size yer göstereyim :))))

      Sil
  5. güle güle kullan cnm çok güzel şeyler almışsın,hepsi çok zevkli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Battaniye, yastık ve havlular çok güzel, çok beğendim. Güle güle kullanman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  7. Ayy o kuşlar ne cici =)

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ben de çok beğendimm :))

      Sil
  8. Ohh ohh ohh :) Çeyiz alışverişi tam gaz devam. Hepsi okadar güzel ki canım. İnsan kullanmak için sabırsızlanıyor dimi :) İyi günlerde mutlu huzurlu ve aşk dolu yuvanızda kullanmanız deliğiyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn canımm benimm inşallah çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için :))

      Sil
  9. yatak örtün çok güzel :) Rabbim hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin .
    Bende geçen yıl tamda zevkime göre yatalk örtüleri ve nevresimlerimi Home sweet home 'da bulmuştum .
    Ve madame coco 'ya haftasonu uğradım gerçekten çok özel ürünler var indirimi harikaydı .!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim Home Sweet Home yatak örtülerinin neredeyse hepsini beğeniyorum ben de :)

      Sil
  10. yatak örtün kullanışlı birşeye benziyor güle güle kullan ben abiye yatak örtüsü almıştım hiç kullanışlı olmadı çok pişmanım
    diğer aldıklarında çok hoş
    güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o yüzden abiye almadım canım biraz pırıltılı olsun taşlı olmasın dedim kullanım zorluğu açısından. çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Resmen canım çeyiz almak istiyor seni görüncee :))

    Yine çok güzel şeyler eklemişsin canım, iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah daha güzellerini alırsın canım gönlüne göre :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Gene cok zevkli secimler yapmissin canim guzel gunlerde kullan .kuslu yastiklarina ayrica bayildigimi soylemek isterim home swet home benimde 3 yil once kesfettigim sıklıkla alisveris yaptigim bir magazada şükürki ankarada cok sayida magazasi var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şanslısınız valla canım İzmirde bir tane bile olsa razıyız biz :)) çok teşekkür ederimmm:)

      Sil
  13. Home sweet home gerçketen çok güzel bir yer. Bende bayılıyorum oraya, bir kaç parça eklemiştim çeyize ordayken :)Güle güle kullan her birini canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum canımm çok şık ürünleri var :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. wayyy hepsine bayıldım iyi günlerde kulanın inşallahh

    YanıtlaSil
  15. Gelin işlemeli nevresim takımlarından bir tane almıştım. Bakalım memnun kalacak mıyım siz de güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kulla sen de canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. Hangisini yazayım, hangisine bakayım bilemedim inan. Aldıkların öyle güzel ki mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm yaa çok teşekkür ederimm çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  17. ooohh yine süper şeyleri toplamışsın canım, hepsi çok güzell:) bayıldım.. güle güle mutlu mutlu kullanın inşallah.. madam cocoya ben de gitmek istiyorum şu indirimler bitmeden bi gidiversem ii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle gitmelisin canım çok düşük fiyatlar ve çok güzel şeyler var :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Çok güzel şeyler almışsın, Home Sweet Home u ben de çok severim. Madame Coco'nun o havlularından biz de aldık, bizimki bej-sütlü kahve gibi birşey :) Allah ağız tadı ile kullanmayı nasip etsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim inşallah :) sen de güzel günlerde kullan aldıklarını :)

      Sil
  19. Ellerin baya dolu çıkmışsın anlaşılan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım indirim zamanları kendimizi kaybediyoruz :))

      Sil
  20. Güle güle kullanın canım hepsi çok güzel ;)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Allah güle güle kullanmak nasip etsin,hepsi cok hos...

    YanıtlaSil
  22. canım benım yıne cok guzel seçimler yapmıssın:) ben en cok da MC dan aldığın havluları begendı mnasıl da tatlılar:) ama pofuduk halın ve yatak örtün de çok cici. Güzel anılar biriktir aldığın herseyı kullanırken!

    Bir de Kervan ve English Home da bak fırsat bulursan coook tatlı seyler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim inşallah hepsinde güzel anılarımız olur :) English Home'dan almadığım pek bir şey kalmadı canım valla markete çevirdim nerdeyse her gün ordayım :)))

      Sil
  23. Canım öncelikle çok geçmiş olsunnnn :(
    Hepsi çok güzel yatak örtüne bayıldımmm :)
    İyi günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benimm beğenmene çok sevindimm :))

      Sil
  24. boşnak kızı blogumu ziyaretin için teşekkür ederim :)
    aldıklarını güle güle kullan çok zevklisin,birde herşeyin indirimini yakalıyorsun süğpersin :)
    izleyicim olursan mutlu olurum birbirimizden haberdar olalım,evlenince tariflerimden yararlanırsın belk, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyicinim zaten canım :) çok güzel tarifler veriyorsun ellerine sağlık canım eminim yararlanacağımdan :)

      Sil
  25. hepsi de çok güzeller yine canım çok güzel seçimler yapıyorsun yatak örtüsüne ayrıca bayıldımm güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim ben de çok severek aldım canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  26. Canım bende hepsini çok beğendim ama yatak örtüsünü biraz daha fazla beğendim ama:) Güzel günlerde, sağlıkla kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canım benimm çok sevindim beğenmene öpüyorum seni :)

      Sil
  27. canım ben seni mimledim:)bloguma gelirsen çook sevinirim:)
    http://omurinandi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. hsh nın herseyı muhtesem ama daysıncolorsınkıler fena..tas gıbı desem yerıdır..denedım ve hsh den vazgeceyecegım bellı..umarım sneınkıler sahane cıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım yaa artık zamanla kullandıkça belli olcak şimdi bütün markalardan almaya çalışıyorum tespit yapıyorum :)))

      Sil

bal damlası