20 Ocak 2013 Pazar

Deniz Temalı Oturma Odamıza Yeni Eklenenler :)


İstanbul gezimiz bol ve alışverişli bol gezmeli olarak bugün itibariyle 
son buldu :) 3- 4 günlüğüne gittiğimiz İstanbuldan iki büyük koliyle döndük :))
 hala aklımın kaldığı şeyler var :) gitmden önce kafamda tasarladığım çoğu yere gittik oralarda çok şükür ki işlerimiz rast gitti de gönlüme göre yeni ciciler bulabildim :)) Bugün Deniz temalı dekore etmeyi düşündüğümüz oturma odamız için yaptığımız alışverişleri sunucam sizlere :) Bunları şuanda kot halım ve dümen sehpamın demirbaş olduğu oturma odamızda hayal ediyorumm :)) hepsini Kartalda bir a.v.m'den aldık :)
Bu mumluğu bayılarak aldım resmenn :)) çok şirinnn :)) fiyatı da 13 tl 
gibi bir şeydi :))




Bunlar da çerçevelerimiz :) bir büyük ve küçük :) en çok istediğim modeller :) ikisini 18 tl'ye aldım :)








Bu da çok şirin bir fener :) görür görmez onu da ekledim :) 8 tl'ydi fiyatı :)



Dümen desenli tabakların da 6 tanesi 10 tl'ydi 12 tane almadığıma pişman oldum :( Bernardo'dan aldığım deniz temalı meze tabaklarıyla birlikte kullanıcam inşallah :))





Bu şirin deniz kabuğu kürdanlık ta balık sofralarımı süslücek :))



Peçete koleksiyonumu da unutmadım  tabi ki :)))




Son olarak bu albüm kutusuna  bayıldımmmmm :)) Böyle bir albüm kutusu hep istiyordum ama bu tam gönlüme göre olduu :))) 




Deniz temalı oturma odamızın aksesuarlarını uygun fiyatlarla ve tam istediğim modellerle tamamlamış oldum :)) Bunlar İstanbuldan aldıklarımın bir kısmı tabiki de :)) Devamı gelicek tahmin edersiniz :)) 


Herkese mutlu haftalar diliyorummm :)))



61 yorum:

  1. ne güzel telaşlar di mi:)
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm tatlı telaşlar çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Hepsi çok güzel, albüm kutusuna bayıldım. Güzel günlerde kullanmanı dilerim.

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Tabaklar gercekten cok guzelmis hemde hesapli iki takim alsan daha iyiymis :) album kutusunada bayildim benimde var cok kullanisli oluyor sevdigin resimler her daim elinin altinda istedigin zaman bakip o gunlere gidebiliyosun benimki cok sade seninki cok sirinmis guzel gunlerde kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer takımını da bi şekilde alıcam inşallah canım içimde kaldı :)) çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  4. canımmm çok güzel aldıkların güle güle kullan hepsini, maldiv sahillerindeki adlarınızı da o çerçevelerin birine koy mutlaka, albümüne ben de bayıldım...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim de aklıma geldi o fikir :)) çook teşekkür ederimm :))

      Sil
  5. süper iç açıcı bir salonun olacak:)
    tabaklarına kürdanlarına ve tabiki peçetene bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar oturma odamız için canım :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  6. Oh oh İzmir yetmedi, İstanbul'a açılmışsın, artık tutamayız seni yurt dışına açılırsın:))Canım eve sığdırabilecek misin bu aldıklarını!Şaka bir yana gönlün güzel olunca her şey istediğin gibi olur zaten, güle güle kullan hepsi de çok güzel canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm valla iyi ki gitmişim istanbula dekor olarak pek bişi almamıştım gerçekten bak bunlar oturma odam için son dekoratif parçalar :)))) çok teşekkür ederim tatlım senin kalbinin güzeliği o :) çok öpüyorummm :)

      Sil
  7. :)harika ya çok merak ediorum evlen hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bizim de tek dileğimiz canım ben de evde nasıl duracaklarını çok merak ediyorum :))

      Sil
  8. Hepsi çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  9. canım çok güzel şeyler almışsın ve fiyatları da gerçekten çk uygun..bu arada o albüm çok kullanışlı aynıısının desensiz modelsz ahşap renkli olanı ben de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bir yakınımda görmüştüm o da çok kullanışlı olduğunu söylemişti ben de alıcaktım ama bekledim demek ki bunun karşıma çıkacağı varmış :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Aldıklarını iyi günlerde kullanman dileğiyle.
    Hepsi de birbirinden güzel. Fiyatları da iyiymiş.
    bende de almış olduğun fenerin benzeri var.

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller canım, deniz teması konusunda zevklerimiz nerdeyse aynı :) hatta dümen sehpamız bile ortak ;) hepsini güzel günlerde kullanın :) ben de yeni bir peçete aldım, bak burda http://shop.porland.com.tr/tr/products/viewproduct/pid/04POR021997/urun_name/maritime-impression-kagpec20-li-33cm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm aldığımız peçete bile neredeyse aynı :)) ben de çok seviyorum deniz temalı aksesuarları hemen çekiyor beni :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. cok güzel seyler almissin canim deniz temasini seviyorum zaten dügünümüzün temasi deniz :) ama sahsen salon icin pek tercih etmem ama hepside cok cici yaaaa insan kullanmaya kiyamaz hepsinide güle güle kullanin :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salon için değil zaten canım oturma odası için :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Merhaba canım ne zamandır bloğuna gelmemişim . Buarada ne kadar güzel şeyler almışsın.Aldığın yerleri ,fiyatlarını yazman da çok güzel almak isteyenler için :) hepsini güle güle iyi gülerde kullan hoşçakal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım özellikle yazıyorum ben okurken merak ederim öyle şeyleri :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. fenere ve çerçevelere bayıldım güle güle kullan hepsi çok şık,oturma odanı çok merak ediyorum doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum canım bakalım inşallah o günler gelir :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. Merhabaaa canım bloguna ziyarete geldim baktımki çok şık güzel harika şeyler varmış iyikide gelmişim dedim ya deniz teması gerçekten insanın içine öyle rahatlatıyorki muhteşem düşünmüşsün iyi güzel günlerde kullanmak dileğimle hoşçakall.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım beğenmene sevindimm :) çok teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  16. deniz temalı herşeye bayılırımm biz de düğünümüz için düşünüyoruz bol deniz yıldızlı bir konsept ama bakalımm :) hepsini güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel olur canımm deniz yıldızları ve deniz kabukları :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Aa Kartal'a mı geldin ? Ben Kartal'da oturuyorum :) Nerden aldın bunları :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım nişanlımın kuzeni Kartalda oturuyor onun yanına geldik :) ben çok bilmiyorum da canım dolmuş yolu varmış ana caddede orada bir alışveriş merkeziydi ismine bakmadım ama :( çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Hepsi birbirinden güzelmiş, güle güle mutlulukla kullan. Abim deniz ile ilgili bir işle uğraştığından deniz temalı herşey bizimde ilgi alanımızda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de bir odamızı böyle dekore edeyim de baktıkça içimiz açılsın dedim :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. deniz temalı ürünlerini çok beğendim canım...
    içimi açtı valla :))
    severek kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  20. albümü de bayıldım. Biz de düğünümüzü deniz temalı yapmıştık. Şimdi fotoğraflarımız için özel konsept bir albüm arıyoruz.
    nerden aldığını öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben İstanbul'u pek bilmiyorum gezmeye gittik İzmir'den. Kartal'da dolmuş yolu üzerinde bir alışveriş merkezinden aldım ismine bakmadım hiç ama :(

      Sil
  21. çok güzel, albüm kutusu harika :)

    YanıtlaSil
  22. Love the inspiration! <3<3

    I got a giveaway and I would love you to enter
    http://lovesushiandfashion.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you. I'm glad you enjoyed :)

      Sil
  23. çok güzeller ,çok zevklisiniz..güzel günlerde kullanın sevgiler omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  24. hepsi birbirinden güzel canım güle güle kullan ne güzel şeyler almışsın :) Ankarada olduğumdan göremedim hiç yeni görüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  25. Hepsi cok cok guzel, iyi gunlerde kullanin..deniz sevdalisiyiz galiba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet denizi çok seviyoruz :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  26. güle güle kullan inş... hepsi tam bir uyum içinde olucak muhakkak.. buarada bende kartaldaydım ... kahveye uğrsaydın :))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilseydim uğrardım canım bir daha ki sefere artık :)) çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  27. Hepsi birbirinden güzel ve çok hoş bir uyum oluşturacak evinde...
    Ayrıca ne kadar uygun fiyatlara almışsın hepsini ...
    Albüm kutuna fenere bayıldım... :)
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :))

      Sil
  28. hepsine bayıldım,
    bizimde evimizde de Allah nasip ederse deniz havası olacak,
    çeyizimiz epey bi benziyor deniz fenerinden bende de var,
    bakınız; http://www.emresra.com/2012/09/marine-koleskiyonu.html

    diğer marine temamın bir kısmı ; http://www.emresra.com/2012/08/marine-temamzn-devam.html

    çeyiz zevklerimiz epey benziyor birbirine :)

    YanıtlaSil
  29. canım koyu renk ahşap albüm kutusu çok gördüm ama seninki gibi deniz temalı görmemiştim harika olmuş :)oturma odan negğzel olacak kimbilir ferah ferah,detaylar çok hoş :)

    YanıtlaSil
  30. Albüm kutusuna gerçekten bayıldım, çok hoşmuş.

    Ben de bloguma beklerim:

    http://hayatgulsunbize.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. Hepsi birbirinden güzel de şu albüm kutusu beni benden aldı,nası sevdim anlatamam.İzmirde biyerde görürsen aynısından haber et olur mu,çok canım çekti hehe :)

    http://merrycrafty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben İstanbuldan aldım canım İzmirde henüz görmedim ama görürsem mutlaka haberdar ederim seni :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası