16 Ocak 2013 Çarşamba

Çeyizime Yeni Eklenenler :)


Yine bir izin günümü alışverişle geçirmenin vermiş olduğu mutluluğu yaşıyorum :)) 
Ocak ayı indirimlerini kaçırmamak için İstanbul gezisi öncesi Forum Bornovaya gidip 
çeyizimdeki eksikleri tamamlama peşindeydim :) Önce Bernardoya bir uğradım acaba almadığım 
bir şey kalmış mı diye :))) uzun zamandır süt, yumurta vb. kaynatacağım minik bir çelik tencere 
arıyordum Bernardo'da hala devam eden %5o indirimden bu şirin tencereyi 20 tl'ye aldım :)



Tchibo'dan genelde online alışveriş yapıyorum ama önünden geçerken uğramadan edemedim :)
Kırmızı servisleri 15 tl'ye aldım :)



Zarahome'da indirim vardı ama pek çeşit yoktu ya da benim gittiğim yerde kalmamıştı. 
Ama bu kokoş leopar peçeteleri görünce almadan edemedim :))


İkea'ya geldiğimde pek vaktim yoktu yine aklımda olan peçete renklerinden bulduklarımı aldım :)


Bu pasta setine de ihtiyacım vardı yine ikeadan 12 tl gibi bir fiyata aldım :)


İkeanın bu kokulu çiçekli mumları ne zamandır aklımdaydı çok güzel bir kokusu var :)


Daha önce küçüğünü aldığım çerçevenin büyüğünü de 12 tl gibi bir 
fiyata aldım :) Beyaz 
çerçeveleri seviyorum :)


Kalpli mumlarımız da ikeadan :) Şimdiden özel günlerimize yatırım 

yapıyorumm :)))



Oturma odamız için kırmızı bir kırlente ihtiyacım vardı ikeda bu kırlentin 7 tl
olduğunu görünce hemen aldım :) başka renkleri de vardı :)

Bu çaydanlık örtücü ve bardaklık ta English Home'dan  nişanlımın ablasından hediye :) Daha önce görümce yönünden çok şanslı olduğumu söylemiştim dimi :)))





Daha eksiklerim var ama yavaş yavaş tamamlıyorum :) Bu indirim günlerini değerlendirmek 
gerek :))




40 yorum:

  1. çok güzel şeyler almışsın yine:)
    güle güle kullanın inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. servislerin morundan var bende de =)) Hepsi çok güzel.. Güzel günlerde kullan canım.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tek kırmızı vardı moru olsaydı alırdım en sevdiğim renk :)) teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. canım benimm çok mutlu ettin beni :*

      Sil
  4. Valla çok zevklisin, aldıklarına bayıldım yine. Çeyiz hazırlamak, ev donatmak hem çok zor hemde çok keyifli. Güle güle mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım sen de çok zevklisin ve de çok hamaratsın :)

      Sil
  5. Çok güzel şeyler almışsın canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. aldıkların çok güzeller mutlu mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Ben de peçete ve mum aldıkça napıcaksın bu kadar çok diyordu herkes ama öyle olmuyor. Evlenince sürekli misafir gelmeye başladıkça bütün stok hızla tükeniyor. Ama inan her seferinde farklı masalar hazırlamak çok eğlenceli olacak senin için de. Hepsini güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım en çok tükenen şeyler onlar ben de stokluyorum güzel gördüklerimi :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  9. Hepsi cok zevkli secimler gulerek kullan canim ikeanin mumlarinda benimde gozum var ankaradaki sehrin baya disinda kaldigi icin bi yolum dusup alamadim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de vaktim sınırlıydı tam gezemedim canım bir dahakine daha ayrıntılı incelicem :))çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  11. çeyiz olayı,, bitmek bilmeyen eksikler,,allah kolaylık versin, hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin
    Yalnız mumları çok sevdim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah :) beğenmene sevindim :)

      Sil
  13. Hepsi cok gusel:) mutlu gunlerde kullanmaniz dilegiyle omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Off seni böyle gördükçe strese giriyorum, ben bi yemek takımı aldım çeyiz olayı kapandı benim için :) Birinin beni kendime getirmesi lazım :) Aldıklarının hepsi çok güzel, güle güle kullanın inşallah ;)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm güzel gördüklerini parça parça alabilirsin şimdiden sonra zaman kalmayınca aceleden unutabiliyormuşsun bana öyle dediler :)çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  15. peçetelerine ve mumlarına bayıldım
    zaten bende peçete mum ve sabun sevme hastalığı var koleksiyon yapıyorum onlardan
    tüm aldıklarına kahkaha ata ata kullanırsın inş.:):)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) amin canımm inşallah ben de çok severim peçete ve mumları :)

      Sil
  16. Yine toplamış gelmişsin canım..
    Güle güle kullan hepsini..
    Hani demişsin ya böyle bir tencereye ihtiyacım vardı diye, böyle bir ihtiyacın olduğunu nasıl tespit ediyorsun? Bir listen mi var, yada nasıl bir yol izliyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım şuanda evde kullandıklarıma göre bir liste yaptım kendime o listeden aldığım şeylerin üzerini çiziyorum çok kolaylık oluyor benim için :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. güzel günlerden kullan tatlımm :)bnde senin gibi çeyiz derdndeyimm keşke hatay da da ikea olsaa ne güzel şeyler alırdımm :)hepsi ayrı güzel hayrını gör inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ikea her yere açılsa gerçekten çok güzel ve uygun fiyata satış yapıyorlar inşallah hataya da açılır :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Bence sen çeyiz evi aç bir tane canım, çok tutulur, hemde yol göstermiş olursun:))
    Allah kullanmak nasip etsin canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) doğru söylüyorsun valla canım hiç aklıma gelmemişti :))) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  19. canım benim çeyiz bitmez :))
    çok güzeller çoook :)))
    hepsi sana yakışır bir şekilde...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim öpüyorum seni :)

      Sil

bal damlası