31 Ocak 2013 Perşembe

Benim Mimimm :)

Tidyghost ve ömürinandı bloglarının tatlı sahibeleri beni mimlemişler teşekkür ediyorum :) 11 soruluk bir mim hadi başlayalım bakalım.




1-Burcunuz Nedir ?

Burcum Kova Yükselenim Terazi. Hava & Hava yani ;))

2-En sevdiğiniz yemek nedir ?

İskender. Ara ara aklıma gelir hayal ederim :))) dışarda yiyeceksem ilk aklıma gelendir :))





3- En sevdiğiniz renk nedir?

Tabi nerde kullanıldığına bağlı bu soru ben yazın beyaz giymeyi severim bronz tene yakışır ;) dekorasyonda yine beyaz mor ve turkuaz renklerine bayılırım. Duruma göre değişiyor ama genel olarak Beyaz diyebilirim :)


4-En sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen hangisidir?

Farı kesinlikle sevmiyorum kendime yakıştırmıyorum özellikle pembe veya mavi gibi renkler sürmüyorlar mı gerçekten facia demode böyle ne bileyim berbat bi görüntü :)) rimeli seviyorumm <3


5-En sevdiğiniz oje hangisi ?

Düzenli olarak bittikçe aldığım bir oje var. Yves Rocher 82 numara. Herşeyle giden bir rengi var böyle siyah kahve mürdüm arası bir renk ama hiç biri değil :)) tavsiye ederim :)

6- İlk makyaj malzemeniz hangisiydi?

Annemin kırmızı rujları :) Hatta yeşil :)) hani şu dışardan yeşil görünüp sürünce kırmızı olanlar varya onlardan kullanırdı annem ben de gizliden alır her yerime sürerdim :)))

7-Okumayı çok sevdiğin kitap türü var mı?

Böyle bir tür belirlemedim.Üniversiteye kadar kitap elimden düşmezdi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü okuyanlar bilir kitap okumaktan soğuttular bizi resmen bir zorunluluk oldu kitap okumak günlerce saçma sapan bir sürü kitap okuyup bütün ayrıntılarına varıncaya kadar ezberlerdik sınavda ne çıkacağı belli değil diye. Sırf bu yüzden gerçekten okumak istediğim kitaplara vakit ayıramazdım.O yüzden mezun olduktan bir sene sonra filan normal okur hayatıma geri dönebildim :)) Sebahattin Ali'nin tarzını seviyorum diyebilirim özellikle Kuyucaklı Yusuf ve Kürk Mantolu Madonna favorilerim.





8- Etkisinde kaldığın bir kitap ya da film var mı?

Apocalypto. 3 defa filan izledim hala da izlerim heralde :)



9-Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mı?

Çok fazla hit dizileri izlemedim açıkçası sürekli bağımlılık yarattığı için pek sevmiyorum ama ortaokul yıllarımda hiç bitmesin istemediğim bir dizi vardı tabi dizi&film jönüne aşık ergen kız modlarımdayken Memoli'nin köylü kızı olma hayallerim yok değildi :)))



10-Blog açmak nerden aklına geldi?

Gelinyolu Bloğu benim esin kaynağımdır ilk tanıdığım blogtur ve çoookk severimm :))

11-Bloglarda okumayı en çok sevdiğiniz taraz nedir?

Şuanda çeyiz düğün telaşelerinde olduğum için bu tarz bloglar ilgimi çekiyor onun dışında anlatımı güzel olan sadece fotoğraf yayınlamayan moda bloglarını da okurken zevk alıyorum emeklerine sağlık :)

Benim 11 gerçeğim;

1- Midyenin kokusuna bile dayanamam böğğ !!!

2- Çorapsız uyuyamam :))

3- Açken ben ben değilim :)))

4- Kendimle ilgili olayların benim dışımda gelişmesine asla tahammül edemem kontrol hep bende olmalı. 

5- Geçmişi hemen unuturum bir olaya ya da bir duruma saplanıp kalmam hep ileriye yönelik yaşarım.

6- Biri beni kızdırırsa en güçlü tavrımla canını yakmaya çalışırım o anda ağzımdan benim bile istemediğim sözler çıkabilir yeter ki bana yaşattığını o da yaşasın onun da canı yansın !!!! sonra hemen geçer ama saman alevi gibi :)))

7- Yolda yürürken insanların yüzüne bakmam hedefe odaklanırım :)

8- Maddi manevi her türlü sıkıntımı sırrımı sevincimi zayıf yönlerimi hep ailem bilir her şeyimin tek şahidi ailemdir.

9- Her zaman kafamda yarattığım bir dekor bir tarz vardır ve onu oluşturacak parçalar tamamlanıncaya kadar her yeri didik didik ederim :)) sonunda bulurum ve o neyse olur :)

10-'nsuz yapamam ;)) Duygularımı mantığımı en uç noktalarda yaşadığım yegane insan sevgilimdir. En çok ona kızarım en çok ona bağırırım en çok ona veririm şevkatimi en çok onu düşünürüm en çok o sinir eder beni en çok ona şebeklik yaparım o benim 10 numaramdır :)))

11- Son olarak kadın olsun erkek olsun çok konuşan insanlara asla tahammül edemem iter beni hemen ortamı terk etmek isterim.

Benden Bu Kadar :))


19 yorum:

  1. aaaaaaa canim bende corapsiz kesinlikle uyuyamam hemde her meysimde :)))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız değilmişim demek ki canım çok sevindimmm :)))

      Sil
  2. 11 gerçegine bayıldım canım keyifli bir mim olmus :) ben de yolda yürürken insanların yüzüne bakmam bu yüzden hep derler yanımdan gectin beni görmedin diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı tepkiyle ben de karşılaşıyorum canımm yaa napayım alışkanlık :))

      Sil
  3. En başından başlayarak, bende Kova'yım :) yemek denince aklıma ilk İskender gelir. Mavi rengi çok severim, özellikle dekorasyonda :)
    En çok rimel kulanırım, Sabahattin Ali'nin kitapalrını okudum ve severim.
    Apocalypto üç kez izledim çok iyi bir filmdir.
    Seni daha iyi tanımak güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanmıyorumm yaa :)) ama biliyordum yani senden yana bişeyler hissediyordum ben biraz daha deşsek bence daha çok ortak noktamız çıkcak eminim :)) inşallah bir gün yüzyüze tanışma imkanımız olur çok isterim :)

      Sil
  4. ben de mimlenmişim:) yarın bunla ilgili bi postum olcak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla bekliyorum canım senin 11 gerçeğin ne acaba :))

      Sil
  5. bu arada çekilişime katılırsan çok mutlu olurum:)

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  6. 2,4,5,7,8,9,10,11 sanki beni anlatmis özellikle 10 ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bir yandan da senin sesin olmuşum yani farkında olmadan :)))

      Sil
  7. canım beni anmışsın yine, çok teşekkür ederim :) bu arada benim de burcum terazi, yükselenim kova.. biraz benziyoruz sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hava gruplarını hemen anlıyorum zaten canım içim ısınıyor bir anda :)) blog yaşamımı sana borçluyum sen sevdirdin bana buraları :)))

      Sil
  8. Canim tesekkurler:) cevaplari cook sevdim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım ne demek zevkle yaptım ben de :)

      Sil
  9. canımmm kova kadınları bu kadar benzer bırbırıne ıste.. 10 un çoğuna katılıyorum desem :)3-4-5-6-8-9-10 :)
    cok opuyorum guzel yureklı boşnak kızım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm yaa güzel gözlerin öyle görüyor :) iyi ki kova burcu olmuşumm çok seviyorum burcumu hemen belli ederiz biz kendimizi :)))

      Sil
  10. corapsız uyuyamaman benım unıverıste zamanlarıma kadar oyleydı sonra bıttıı yanı bıtırdım :))) hahhaa :))) senın renklerın benımde renklerım:)) elıne saglık mım ıcın canım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ben de evlendikten sonra bitiririm çorap huyumu :) renkleri sevdiğin belli zaten canımmm :))

      Sil

bal damlası