24 Ocak 2013 Perşembe

BANYO MESELESİ

Banyonun da evin diğer odaları gibi şık olmasından yanayım ben tabi ki onun da günlük bir kıyafeti olucak :)) ama özel günler, çeyizin yerleştirildiği gün misafir ağırlandığı gün, gelin ve bebek mevlüdü benzeri özel günlerde biz süsleniyoruz da o neden süslenmesin :)) ben bu fikirden yola çıkarak hem günlük bir takım aldım hem de özel günler için ayrı bir takım aldım :) günlük takımımı ve günlük havlularımı Home Sweet Home markasına ayırdığım başka bir postta paylaşıcam :) Bugün özel günler için kullanacağım kokoş banyo tekstilimle karşınızdayım :) Bizim banyomuzun zemin fayansları siyah bu yüzden ona uygun olsun ve kendini göstersin diye krem zemin üzerine siyah işlemeli kenarları organze detaylı bir takım aldım. Bu takımı da İstanbul da bir çeyiz mağazasından buldum bir büyük, bir küçük paspas, 3 küçük ve bir büyük havludan oluşan bu takım toplamda 150 tl :) Pendikte Mennan Çeyiz Mağazasında buldum :) yanında yakınında olanlar imkanları varsa mutlaka uğrasınlar çok şık şeyler var benden söylemesi :)

 

 

Havlular :)

Banyo setime dün akşam gittiğim Madame Coco indirminde rastladım :)) Hem banyoma uygun olması hem de şık görünmesi almam için yeterliydi.

 

Katı sabunluk :)

 


Sıvı Sabunluk :) Üzerlerindeki resimlere bayıldımm :))


 

 Fırçalık :)




Takım olarak fiyatı da %50 indirimle 100 tl'den 50 tl'ye düşmüş :)

 

 Banyo postum daha bitmedi  günlük kullanacaklarım var sırada :)

 

 

 


 

 

50 yorum:

  1. Çok zevklisin canım ya ağız tadıyla kullanabılesın inşallah :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  2. katılıyorum tatlım...
    banyo bencede şık olmalı...
    insan banyoya girdiği zaman sıkılmamalı ...
    bir an önce çıkmak için çaba sarfetmemeli...
    banyo ne kadar güzel olursa insanlar banyonu o kadar çok sever :))
    gerçi sevmeleri öenmli değil...
    kendin huzur bul yeter :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel demişsin canım insan herşeyi ilk önce kendi mutluluğu için yapmalı :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım,mennanda gerçekten harika şeyler var :)birkaç günde fethetmişsin istanbulu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canım 3 günde gidilmedik yer bırakmadım :)) sana da çok yakınmışım yaa :)))

      Sil
  4. ay cok tatlı mınık kusum cook guzel bayıldım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm beğenmene çok sevindimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  5. Madame Coco'da çok güzel şeyler oluyor, banyo setin çok hoş. Havlulara da bayıldım :) Güle güle kullan inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekür ederim canım eksiklerin varsa uğra çok güzel bir indirim var :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım, özellikle sabun-fırçalık takımına bayıldım, çok zevkli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  7. uyumu ayrıntıyı seven insan yine harika bir alışveriş ile gözlerimi bayram ettirdin :)
    iyi günlerde kullan inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm yaaa senin gözlerin güzel görüyor :) amin çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. valla yazını okumadan önce eyvah dedim sen naptın da neyse ki bu özel günler içinmiş. Banyoda duştan sonra yerler ıslanabiliyor, saçlar dökülüyoo derken bu cicilere yazık olur dicektim :) Aman bir delilik yapıp da bu cicilere kıyma günlük kullanımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım kıyar mıyım hiç bunlara zaten makinede de yıkanmıyormuş :)) günlük kullanım için başka bir takım aldım :)

      Sil
  9. her parçası çok şık cnm güzel günlerde kullanın inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Kokoş banyo setine bayıldım :) güle güle kullan :) İnsan kendine baktığı gibi yaşadığı yere de bakmalı bence süslemeli sana katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım baktığımızda kendimizi iyi hissedeceğimiz kendi zevkimize göre olanları almaya gayret ediyorum hep :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Ben bir koşu Madame Coco' ya uğrayıp geleyim ;) Güle güle kullan canım kokoş takımlarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka git canım ben başka şeyler de aldım küçük misafir havluları, lastikli yatak çarşafları filan hepsi çok uygun fiyatlara inmiş. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. ne guzel gorunuyorlar.misafirlerin bayilacak.gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  13. banyo setine bayıldım hepsi çok güzeller canım güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. banyo setine bayıldım canım iki ayrı takım alma fikri hoşmuş canım çeyiz serilince filan çok hoş durur gerçekten :) herşeyden böyle çifter çifter alıyorsun ne hoş ama umarım eve sığabilirsin bukadar ciciyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım şimdi ek dolaplar yaptırma derdindeyiz :))) çok sevindim beğenmene çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Çok şıkmış hemde asil:)güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  16. Çok güzeller ya bayıldım. Ama havlular yapılırmış bence kolay geldi gözüme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) ben pek becerikli değilim o konularda maalesef :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. evet baya aradım ama sonunda buldum :)

      Sil
  18. Çok beğendim hem havluların hemde banyo takımı öyle zarifki. Mutlulukla kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. benim banyolarım da kokoş valla :) güle güle kullan canım çok şekerler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz çok kokoşuz ama yaa :))) teşekkür ederim canımm :))

      Sil
  20. hepsi çok güzel cnm güle güle kullan ama bence misafire ayrı kendine ayrı kullanma, sonucta bu dunyaya 1 kez geliyoruz ve hersey bizim için. ne seviyorsan ,ne güzelse kendin için kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle de canım kirlenmese iyi olcak işte bi de bunlar makinede yıkanmıyormuş :) ben değişikliği seviyorum ara ara değiştiririm zaten :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  21. ben de banyonun şık olmasından yanayım ,banyo duvarlarımda çiçekler bile vardır.yakımın hem kokoş hem de çok şık.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  22. Önce ince zevkiniz için kutlarım.... Onları kullanmak ta ayrıca bir zevk ve düzen istiyor tabii .... İyi günlerde sağlıkla kullanın ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız teşekkür ederimm :)

      Sil
  23. Harikalar! Zevkin çok güzel.

    Bu arada merhaba! Ben blog aleminde yeniyim. Ziyaret edersen mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin çok teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  24. Pendik te oturuyorum bende verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim bende en acilinden gidip bir alışveriş yapmalıyım :=))
    http://cookiemonster3420.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim yardımcı olabildiğime iyi alışverişler :))

      Sil

bal damlası