12 Ocak 2013 Cumartesi

ALIŞVERİŞ GÜNÜM :)


Ocak ayı indirimi her yeri sardı benim alışveriş sezonum açıldı demektir :)
Bugün neredeyse bütün çeyiz mağazalarına uğradım Tantitoni'de bir alana bir bedava kampanyası 
var ihtiyacı olanlar mutlaka değerlendirsin derim Şirin Tarifler Bloğunun tatlı sahibesi Şirine'de 
gördüğüm bu güzel tepsi için 
Tantitoni'ye gittiğimde daha başka güzellikler de olduğunu gördüm ve kampanya dahilinde 
olanlardan ihtiyacım olanları seçip aldım :)






Bu romantik tepsiyle birlikte  kek kalıbını toplamda 20 Tl'ye aldım :)


Yine dayanamadım kendim için hediye paketi yaptırdım :)) 


Kardan adam tabaklarının da 
iki tanesi 15 Tl'ye geldi :) Daha önce bir tane de büyüğünden almıştım takım yapmış oldum :))




Pentide de %50 indirim vardı hazır indirim varken Penti'nin çeşit çeşit çoraplarından stokladım :)) 
Bir de bu şirin sıcak su torbasını gördümm bayıldımm ne zamandır arıyordum bu kadar tatlısını 
bulunca hemen aldım fiyatı 10 Tl'ydi :))



Paşabahçe'de çok büyük bir indirim yoktu sadece belirli ürünlerde ufak tefek indirimler 
yapmışlardı.Minik yeşil dondurma kaselerinden 6'lı bir takım yaptım:) tanesi 3 küsur lira  
gibi bişeydi :))

 
Bir de çayın kahvenin yanında ikram edilen kaşık şeklindeki kurabiye kalıplarından almak  
hep aklımdaydı Paşabahçede 3'lüsü 5.5 Tl'ye düşmüştü :))



Bu bardakların tanesi de 2 Tl gibi bir şeydi ağız kısımlarının dalgalı oluşunu çok
beğendim onlardan da 6'lı bir takım yaptım :)


Vakumlu üzüm desenli cam şişenin de önce turkuaz rengini almıştım ama kırmızısını 
görünce daha çok hoşuma gitti ve onu aldım 8 Tl civarındaydı :)



Daha çeyiz listem bitmedi indirimler bitmeden tamamlamak istiyorum :)) Haftaya  
İstanbul gezisi yapabiliriz bakalım oradan payıma neler düşcek :))



















42 yorum:

  1. Yaaa sıcak su torbasına ba-yıl-dım :) Hepsi çok güzel, güzel günlerde kullanın inşallah. Ben yeni yeni başladım çeyiz hazırlıklarına, şu senin çeyiz listesini bir paylaşıversen çok mutlu olurum vallahi :) Elimde bir liste olması işimi kolaylaştırır sanırım ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım listeyi de paylaşmak aklımdaydı aslında paylaşıcam senin için :) sıcak su torbasını ben de çok sevdim Penti'de gördüklerime bazen çok şaşırıyorum :)) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
    2. Hadi bakalım, listeyi 4 gözle bekliyorum, benim için :)

      Sil
  2. Çok güzel şeyler almışsın Allah keyifle mutlulukla huzurla kullanmayı nasip eder inşallah

    YanıtlaSil
  3. O tepsiden kesinlikle alıcam bende, çok beğendim :) ayrıca bardaklara, dondurma kaselerine hele o kardan adamlı tabaklara bayıldım.
    Güle güle mutlulukla kullanırsınız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir tepsi canım şuanda alırsan ikincisi de bedava oluyor :)çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  4. hepsi birbirnden güzelmiş güle güle kullan sıcak su torbasına bayıldım :) bloğuma bıraktığın güzel yorum içinde teşekkürler kalıp çok kullanışlı olacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canımm :) sıcak su torbasını ben de çok beğendimm kalıpla da artık çeşit çeşit kaşık krabiyeler yapcam inşallah :))

      Sil
  5. Hepsi de birbirinden güzel canımcım, güle güle kullan!
    Senin çeyizi karıştırmak çok zevkli olurdu gerçektende:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hehe ilk siz görüyosunuz zaten canım çeyiz seriyorum size :)) çok teşekkür ederim tatlım benim beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. çok güzeller gerçekten, güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. hepsi çok harika ya güle güle kullanmak nasip etsin mevlam
    böyle gördükçe bende hevesleniyorum
    bazen eşime diyorum hadi baştan beni istemeye gelin die oda bana o bi kere olur diyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) doğru söylüyosun canım çok güzel bir heyecan :) ben sevdim durumu yani düğüne kadar hep alışveriş :)) çok teşekkür ederim güzel dileğin için öpüyorum :)

      Sil
  8. ayy penti etiketini görünce bu ayıcığın pentiyle ne alakası var dedim meğer sıcak su torbasıymışş , bayıldıımm, pentiye hep uğrarım ama bunlardan görmemiştim ben, diğer gidişimdeki ilk bakcağım şey bu olcak fiyatı da oldukça uygun,pazarda zaten dandikleri 7 tl falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım yüzde elli indirime girince baya bir düşmüş fiyatı ihtiyacın varsa mutlaka al derim daha şirinini bulamazsın :)

      Sil
  9. Merhabalar canik sicak su torbana bayildim pazar filan demiycem birazdan gidip bakicam umarim burdaki pentide kalmistir :) tantitoniden gecenlerde alisveris yaptim malesefki Indirim yoktu ama gene bi ugramak lazim alacak birsey herzaman bulunur sanirim cok renkli bi magaza birde tantitonide domates soyma bicagi var kirmizi renkte onu siddetle tavsiye ediyorum en ezik domatesi bile cok rahat soyuyor mutfakta elinin altinda olmali muhakkak ben en cok onu kullaniyorum diyebilirim ama kisa sapli olanini al uzun olani pek kullanisli dehil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bir daha ki gidişimde sorayım canım çok teşekkür ederim çok fazla bıçak alışverişi yapmadım henüz :) sıcak su torbasından bulursun daha yeni indirime girdi sanırım :)

      Sil
  10. Merhaba canim Usenmedim pazar kalabaligi bile goze alip gittim pentiye :))ama kalmamisti :(( gitmisken tantitoniyede ugradim ordada pek bisey kalmamisti sansiz gunumdeyim sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüldüm canım yaa başka şubelerine de bak bence çünkü ben daha dün aldım bulursun kesin benim aldığım yerde vardı çünkü.

      Sil
    2. yoğunluğu az olan şubelerine bakmayı da düşünüyorum canım yazında bikiniler burada hiç kalmamıştı diğer şubeler doluydu :) evime yakın diye oraya baktım inşallah diğer mağazalarda vardır aslında böyle peluş bir su torbam var ama bu çok sevimliymiş kayıtsız kalamadım almak istiyorum zaten senin çeyizini çok beğeniyorum her parçasını özenle seçiyorsun almış olmak için almıyorsun her birini güzel günlerde kullan

      Sil
  11. mrb..ne güzel alışverişler bunlar:) ben evlenirken çeyiz hazırlığı yapamamıştım doğru dürüst içimdeki o canavarı öldürememişim 2 yıldır evliyim hala alıyorum ufak tefek :)) ben de o yeşil dondurmalıklardan almıştım gecen yıl paşabahçeden, çok sevimlililer ben donurmalık olarak kullanmadım henüz,gelen giden çok olunca içine küp şeker doldurup,sehpalara koyuyorum bylece kimse kimsenin önünden şeker almıyor, fikir olsun sana da ;) ben aldığımda ordaki görevli pembesi kalmadı demişti, sen yeni aldığın için soruyorum gördün mü pembesi varmıydı?
    sevgiler mrw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım pembesi olsaydı onu alırdım ben de sanırım :) şeker fikri güzelmiş ama ben de o şekilde kullanabilirim kahve için kuş lokumları da konulabilir çok tatlı bir kase :) sevgiler

      Sil
  12. Çok ciciler hepsi. Kardan adam tabaklara bayıldımmmm
    Güle güle kullan hepsini
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de çok sevdim onları :) sevgiler

      Sil
  13. Güzel şeyler alıyorsunuz ve inşallah sağlıkla ve mutlulukla kullanırsınız. Ama bazen diyorum ki, evet hayallerin, umutların ve isteklerin olması güzel ve bu doğrultuda alıyorsunuz ama evlilik tecrübesi geçirmiş biri olarak gelecek hediyeleri de göz önünde bulundursanız ve hatta ileride ihtiyaca binaen bazı şeyleri alsanız:) Çünkü ihtiyaç zannedilip kullanılmayan o kadar çok şey çeyizlerde oluyor ki!!! Sonrasında dolaplarda boşuna yıllarca bekliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsunuz gerçekten ben de öyle bir şey yaşayacağımı tahmin ediyorum :) biz de gelin ve damat ailedeki herkes tarafından yemeğe alınır ve yemeğe gidilen eve gelin ve damat tarafından ufak bir hediye götürülür yani sadece bize gelmicek hediyeler biz de götürcez :)) fazlalıkları bu şekilde değerlendirebilirim diye düşünüyorum :)) çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için sevgiler :)

      Sil
  14. yine ellerin kolların dolu gelmişsin :) Al al al bitmiyor ki her gördüğün ihtiyaç olabilecek bir fikir veriyor :) Hepsi çok güzel, fakat şuan benimde ihtiyacım olduğu için sanırım en çok sıcak su torbasını sevdim :) iyi günlerde kullanman dileğiyle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım yaa ben de sıcak su torbasına çok sık ihtiyaç duyuyorum çok iyi oldu böylesini bulmak :)) çok teşekkür ederim balım :)

      Sil
  15. hepsi çok güzel:)kardan adamlı tabaklar çok tatlılar güzel günlerde kullanın:)blogunuzu çok sevdim omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) beğenmenize sevindimm :)

      Sil
  16. Süper bir alışveriş yapmışsın yine canım..
    İyi günlerde doya doya kullan :)

    YanıtlaSil
  17. canım benim yine çeyizine çok güzel ciciler eklemişsin...
    süpersin...
    hepsini en güzel günlerde kullanman dileğiyle.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm benimm tantitoniden olanları sayende aldım :))

      Sil
  18. Hepsi cok cok guzel iyi gunlerde kullanirsiniz insallah. Su torbasi ise baska guzel cok sevimli cook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm ben de çook beğenerek aldım onu :)

      Sil
  19. tepsi çok hoşuma gitti =) güle güle kullan hepsini :=)

    YanıtlaSil
  20. Kuzum yine toplamışsın bütün güzellikleri :) Harika şeyler almıssın ya sıcak su torbasında gözüm kaldı acaba ben de bulabilirmiyim :) dondurma kaseleri de bir harika hepsi hepsi hepsi çok güzel kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmm beğenmene sevindim :)) kesin bulursun sıcak su torbasını tatlım bugün daha arkadaşlarım almışlar :)

      Sil

bal damlası