1 Ocak 2013 Salı

2013 / TULUMBALI MEYHANE :)

Yılbaşında sevdiklerimizle birlikte yine çok sevdiğimiz arkadaşımız, nişanlımın çocukluk arkadaşı Eray'ın 2. şubesini açtığı Tulumbalı Meyhane Nihat Babanın Yeri'ne gittik :)




1958'de dedesinin İzmir Zeytinlikte açtığı mekanın en önemli özelliği adı üstünde tulumba :) mekanda tulumbadan çekilen rakının tadına bakıyorsunuz :)



 Şimdi torunu ikinci şubeyi İzmir Mithatpaşa'da (Tarihi Asansöre çok yakın) açtı. Daha önce ilk şubesine gitmiştik ikinciye gitmek yılbaşına nasipmiş:) Mekanın bir diğer özeliği ki bence en önemlisi oldukça farklı lezzetlerin tadına bakma fırsatına erişiyor olmanız.Ünlü Gurmelerin favorileri arasına giren mekanda kağıtta pastırmadan süt kuzu bademe, beyin paneden kuzu tandıra kadar bir sürü çeşidi bir arada görmeniz mümkün özellikle et severler etin önce kokusuna sonra da tadına doyacaklardır eminim :)  Yılbaşı gecesi mekanda fasıl günleri de canlı müziğiyle dinleyenleri mest eden Popstardan tanıdığımız ( Bülent Ersoy zamanından :) yine bizim çok sevdiğimiz arkadaşımız  Rahşan sahne aldı.





Mekan sahibi Eray'ın da güzel sesi de Yılbaşı gecesi bize müzik şenliği yaşattı  :)




İzmirli olanlara, İzmirde oturanlara, İzmirli olmayıp da İzmire yolu düşen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edeceğim yemek, müzik, eğlence, fasıl herşeyi doya doya yaşatan bir mekan :)  Yazar Vedat Milör’ün de dediği gibi”Alaaddin’in sihirli lambası elimde olsa, tek dileğim şu olur: İzmir’deki Nihat Baba’nın  Yeri gibi bir meyhane de İstanbul’a açılsın. “ Yazının devamı için tık tık :)


 Efendim şimdi bu güzel gecede biz neler yaptık öncelikle yedik içtik güzel mezelerin
çeşit çeşit sakatatların tam kıvamında pişen usta ellerden çıkan nefis etlerin tadına baktık :)

Bol bol oynadık ki benim oynadığım özel günler sayılıdır zira her ortamda o kıvama gelemiyorum :))



Çok sevdiğimiz can arkadaşlarımızla fotoğraflar çekildik :) yeşil şapkalı arkadaşımız Mekan sahibi Eray :)



Gecenin ilerleyen saatlerinde yaratıcı arkadaşlarımızın portakalı sanat eserine çevirme çabalarına şahit olduk :))



Biz sevgili nişanlımla böyle kuzu kuzu eğlendik :)))



Dedim ya sevdiklerimin çoğu Yılbaşı Gecesi yanımdaydı diye Canım kardeşim de olmazsa olmaz :) Nisan ayında hayırlısıyla askere gitcek tek isteğimiz 5.5 ayın hayırlısıyla bitip bir an evvel yanımızda olması.Bütün askerleri ve asker yolu bekleyenleri Allah sağ salim birbirlerine  kavuştursun.




2012 yılı benim için çookk güzeldi umarım 2013'te en az onun kadar güzel geçer :) Nasıl geçerse geçsin Düğünümüz 2013 yılında olacağından bizim için özel bir tarih olacağı kesin.

Herkese ilk önce çok sağlıklı, sonrasında da hep huzurlu, bol keyifli, aşırı enerjili, sadece sevinçten akan gözyaşlarının yanaklarımızı ıslattığı, ıslak yanaklarımızı silen gerçek dostlarımızın her zaman yanımızda olduğu, iyi ki gelmişsin lütfen gitme hep sende kalalım diyeceğimiz bir 2013 yılı diliyorumm :)


14 yorum:

  1. Mutlu bir yıl diliyorum canım,her gününüz böyle neşeli geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah ben de senin için diliyorum yılbaşının acısını çıkartın :)

      Sil
  2. Harika bir mekan mış bayıldım. mutlaka gidilmeli Allah nasip eder İŞALLAH canım. 2013 yılı hepimiz için mutlu geçsin. sevenler kavuşsun mutlu huzurlu yuvalar kurulsun İŞALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidince daha çok beğenceksin canım :) güzel dileklerin için çok teşekkür ederim inşallah herşey gönlümüzce olur bu yıl sağlıklı ve mutlu seneler diliyorum sana :)

      Sil
  3. Gerçekten harika bir mekanmış, keşke İstanbul'da da açılsada gidebilsek. Çok güzel bir gece olmuş :) çok güzel görünüyorsun bu arada, nişanlınla sana ömür boyu mutluluklar diliyorum.
    Sağlıklı mutlu huzurlu yıllar getirsin her gelen gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmire yolun düşerse bekleriz canım :)amin çok teşekkür ederim güzel dileklerin için çok çok öpüyorum seni tekrar mutlu seneler :)

      Sil
  4. Ne güzel bir yermiş, meyhaneleri çok severim ben de :) Ne güzel eğlenmişsiniz. Mutlu Yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağlıklı ve mutlu seneler diliyorum ben de :)

      Sil
  5. Canım bende dileklerine katılıyorum ve âmin diyorum!Ne güzel eğlenmişsiniz dilerim bu mutluluğunuz daim olsun, hep gülün:))
    Bu arada mekandan çok ben yemeklerle ilgilendim azıcık boğazıma düşkünümdürde:))Tam olarak yeri nerede canım, test etmek isterimde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımmmm hepimizin mutluluğu daim olsun :) mekan sahil tarafında mektupçu durağı var tam karşısında kalıyor yalıda :) eğer yemeklerle ilgileniyosan mutlaka tavsiye ederim genelde bu tarz mekanlarda fix menülerde yemeğe pek özenmezler burası özenmek bi tarafa dursun ziyafet sofrası kuruyor :))

      Sil
  6. Süper bir gece olmuş belliki,mutlu mesut gönlünce bir yıl olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah hepimiz için :)

      Sil
  7. nıce seneler dılıyorummmm canımmmm maaaa aıleee beraber bırlıkteee olmanız en guzelınden...sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sana mutlu seneler diliyorum balımm sağlıklı mutlu ve kuzucuklu nice seneleree :))

      Sil

bal damlası