22 Aralık 2012 Cumartesi

YİNE BİR MUDO ÇIKARTMASI :)

Bugün yine bir Mudo çıkarması yaptık :) Bu sefer Balçova Agora Mudoya gittik. 3 al
2 öde kampanyası züccaciye ürünleri için dün itibariyle bitmiş fakat giyim bölümünde
halen devam ediyordu. Bu arada diğer bütün markalar da tam olarak başlamasa bile yavaş
yavaş indirim havasına girmişler :) %50'den başlayan indirim yazıları neredeyse bütün
vitrinleri sarmış :) ama tam olarak ucuzluk Ocak ayında başlayacağı için ben biraz daha
tutuyorum kendimi :)) 

 Bugün Mudoda daha önceden de ara ara görüp beğendiğim bu şirin kırmızı biber
şeklindeki minik sos tenceresinin 30 TL'den 20 TL'ye düştüğünü görünce hemen aldım :)

 
Mutfaktaki kırmızılarıma bir tane daha eklendi :))





Bu 6'lı likör bardakları da sevgili nişanlımdan :)) Alsam mı alsam mı diye düşünürken
hemencicik kararsızlığımı giderdi :)))






Hepinize sağlıklı ve eğlenceli geçecek güzel bir haftasonu tatili diliyorum :)

30 yorum:

  1. Selamm:)
    Hepsi de çok güzell,güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. tencerene bayıldım harika ya inş. güzel günlerde kullanmak nasip olur
    bardaklarında ayrı bi havalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Hepsi çok güzel, mutlu yuvanda güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah hepimiz için diliyorum ben de :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzeller bende aynı sosluğu Bernardodan aldım geçen gün. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet bugün Bernardoda da gördük ama 50 TL'ydi umarım sen aldığında indirimli almışsındır çünkü arada baya bir fark var. Çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Canım sos tencerene bayıldım, çok şirin bende istiyorum:))Güle güle sevdiklerinle mutlu yuvanda kullan inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendim canım hemen mudoya git sen de :)) aminnn çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Yazmaya başladığın ilk güne kadar okudum, bütün alışverişlerini de tabii, hepsi birbirinden güzel, umarım en güzel günlerinizde bunları kullanana kullana yaşarsınız:)))
    Sevgiler, artık takipteyim<!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn inşallah :) çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için çok mutlu oldum :)

      Sil
  7. ikisi de çok güzeller ama en çok sosluğu beğendim ben,daha evvel bende görmüştüm ama almamıştım.bak yine alasım geldi :)iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de hep görüp görüp alasım geliyordu en son 20 tl'ye düştüğünü görünce artık almam gerektiğini düşündüm :)) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  8. o kırmızı tencerede benim de gözüm vardı ama sos tencerem var nasılsa diye almadım. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben henüz hiç minik bir tencere almamıştım canım ondan gözüm kalmıştı indirime girmesini bekliyordum :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Ben de görmüştüm kırmızı tencereyi
    İyi günlerde kullanırsın inşallah

    YanıtlaSil
  11. Sos tenceresi çok şirin bayıldım.Allah yuvanda mutluluklar içinde kullanmanı nasip etsin canım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Çok şirin şeyler akmışsınız güle güle kullanın. Yalnız likör bardakları çok büyük gözüküyor acaba resimde mi böyle çıktı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. likör bardaklarını baya yakınlaştırarak çektim o yüzden biraz büyük çıkmış ben de farkettim :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. mini sos tencerene bayıldım :))
    çok şeker...
    bende görmüştüm ama almamıştım :((
    ama artık almak istiyorum :))
    güle güle kullan canım.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al canım fiyatı çok uygun şuanda hem işlevi güzel hem kendisi şirin daha ne olsun :)) çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  14. işte bu sosluk tam benlikmiş mutfakta bir kırmızı sever daha olaraktan :) ben de bloğuma koyacağım kırmızılarımı :))

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bütün acılara beraber katlanıcaz canımm :)) Allah tatlı yemek tatlı yaşamak nasip etsin hepimize :) hayırlısı olsun bloğunn güzel paylaşımlarını bekliyorum :)

      Sil
  16. tatlım sen tatlısın acı da yapsan tatlanır o elinden :) ama çok şirin gerçekten mutfağına çok yakışacak, güle güle kullan, beni bekle çok yakında ...:)

    YanıtlaSil

bal damlası