3 Aralık 2012 Pazartesi

YENİ CİCİLERİM :)

Bugün düğünden sonra çok büyük bir boşluğa düşeceğime kanaat getirdim :)) Şuanda
çeyiz ayağına resmen bir alışveriş delisi oldum çıktım :)) çeyizler tamamlanınca neye sarıcam
bilmiyorum :) 

    Şimdi sadede gelelim :) Aralık ayı boyunca Migrosa tüm züccaciye ürünlerinde %25
indirim var Bilginize! :)) Benim gittiğim Migros çok M'li bir Migros olmadığından çok fazla
çeşit yoktu ama yine de gittiğime değdi :)

 Seramik Popcorn kaplarının tanesi 6.5 Tl'ye düşmüştü.Biri bana, diğeri de müstakbele :))



Bu yeşil elma formundaki buz kalıbını çok sevdim tanesi 3.5 Tl'ydi.Başka meyveler de vardı :)


Krep yapmayı ve krepin her şeklini (tatlı, tuzlu, kahvaltılık) çookk seviyorumm :)
Bu şirin krep tavasını indirimden 8 Tl'ye aldım :)




Bunlar da balık masalarımda kullanmayı düşündüğüm yağlık ve sirkeliğim tanesi 3.5 Tl :)

Bu ay elime Avonun indirim kataloğu geçti ne zamandır kırmızı keçe bardak ve tabak altlıklarındaydı gözüm.Avonda görünce oldukça şaşırdım.Bir de takım yapmışlar 6'lı tabak, 6'lı bardak, bir pasta tabağı altlığı bir de ekmek sepeti koymuşlar.Fiyatı 18 TL'di ben geliş fiyatına 15 TL gibi bir fiyata aldım :))






Bu haftaya da yine alışverişle başladım alışverişle devam edicem gibi görünüyor :))

47 yorum:

  1. hepsini güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. CANIM ALDIĞIN HER GÜZEL ŞEYİ RABBİM HAYIRLI GÜNLERDE HAYIRLI KİMSELERLE HAYIRLA KULLANMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH
    HAYRILI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm inşallah :) çok teşekkür ederimmm

      Sil
  3. Hepsi çok güzel.. Güzel günlerde kullan inşallah.. Bu arada bu indirim haberlerini vermen çok iyi oluyo sayende takip edebiliyorumm.. Çok teşekkürlerr ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim canım ne mutlu bana :)) ben teşekkür ederimmm :)

      Sil
  4. Popcorn kaplarına bayıldım. Ben de istiyorum. yakında 2 migros var birinde bulurum ben de heralde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim canım çok şirinler :)) kesin bulursun çok vardı :)

      Sil
  5. Algıda seçicilik mi diyorlar? Ben hergün Migrosa uğruyorum ama aldıklarını görünce hayret ettim. Hiç ama hiç gözüme ilşmedi orada bunlar. Mutlu, sağlıklı, şanslı günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. algıda seçiciliğe kesinlikle katılıyorum ben de çeyiz hazırlıkları yapmadan önce Migrosa gittiğimde bu tip şeyler gördüğümü hiç hatırlamıyorum çünkü :)) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  6. merhabalar :)
    cumartesı günü 3. ayımızı kutlıcaz inşallah . Ve gerçektende evlendikten sonra bu koşturmacalardan öyle bir sıyrılıyorsunki hayat çok boş ve yavaş geliyor :)
    Bende tüm yaz eminönünde -çarşılarda-awm lerde çeyiz tamamlama peşindeydim anneciimle :)
    Ve sonuç çok şükür herşey tamamlanmış.!
    ama balayından döndüğünde aa ben niye evde otruyorum oskilojolisi :P
    Rabbim hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin inşallah hepsinide:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayşenur :) 3. ayınızı şimdiden kutluyorum :) ben evde oturmayı çok seviyorum ama evlendikten sonra ne olur bilmiyorum insanlar değişiyomuş öyle diyolar :p şaka bir yana bunlar tabi tatlı telaşlar dediğin gibi Allah herkese hayırlısını nasip etsin :) çok teşekkür ederim güzel yorumuna :)

      Sil
  7. yok yok bizim zevklerimiz kesin aynı canım ya :) ben de avondan o güzellikleri sipariş verdim ama daha elime ulaşmadı :) migrostan aldıklarına ayrı bir bayıldım zaten o popcorn kapları çok tatlı ya ben de istiyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddimisin canım çok şaşırdım çeyizlerimiz aynı olcak desene :)) çok güzel ama aynı katalogta göründüğü gibi çıkıyor fiyatı da çok uygun :) popcorn kapları hala Migrosta var canım bugün de bakabilirsin :)

      Sil
  8. seramik popcorn kaplarına bayıldım:) ben de burdaki migrosda bir bakiyim bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bulabilirsiniz ben de çok severek aldım :)

      Sil
  9. seker sey harıkalar almısısn yıne ..bu heyecanın yeeter senın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim kelebeğimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  10. çeyiz alışveriş sevdan bitince de artık çeşit çeşit yemek yapma sevdasına düşersin canım :))
    yine uygun fiyata çok güzel şeyler almışsın canım...
    hepsine bayıldım :))
    güle güle kullan inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm sağolun yemek tarif defterim sayenizde kabardı :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Hepsi öyle güzel ki güle güle kullan :) ama popcorn kaplarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm ben de çok beğenerek aldım onları :)

      Sil
  12. hepsi çok güzel bende avondaki keçe takımını çok beğendim sipariş etçektim ama annem kirlendiğinde nasıl temizleyeceksin dedi caydırdı beni.:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım yıkanabiliyor canım ya da silinir :) ama fiyatı çok uygundur ben o yüzden o kısmı pek düşünemedim :))

      Sil
  13. ayy canim benim ne guzel seyler bunlar ! gule gule kullannnnn o elmalarr harikaa yaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm beğenmene sevindimm :))

      Sil
  14. oh ohh hayırlı olsun, seni gördükçe çok imreniyorum bende artık almaya başlayayım diyorum ama, olmuyor bende tık yok ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) alırsın canım yavaş yavaş bakma ben biraz erken başladım 2-3 ay kala bile almaya başlasan olur :)

      Sil
  15. Blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Bir çırpıda okudum bütün postları. Aldıklarınız süper,Allah tamamını erdirsin de evinizde güle güle kullanın. Hediyelik kart fikrinize de bayıldım. Özel günlerin yaklaştığı şu günlerde iyi fikir oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  16. Migrostan bende bir şeyler aldım geçenlerde. Fiyatları çok uygun geldi bana da, ama indirim olduğunu bilmiyordum :) Senin aldıklarını da çok beğendim, bulursam kaparım hemen :) Avonun setini sipariş vereceğim bende, nasıl kalitesi iyi mi? :) Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben daha önce porlandda görmüştüm aynı servisleri bir çok yerde de var zaten Avondakide aynı onların kalitesinde ve fiyatı onlara göre çok uygun bardak altlıkları ekmek sepeti filan da dahil o yüzden baya iyi bir fiyata geliyor tavsiye ederim :) ben en çok popcorn kaplarını begendim canım çok canlı renkleri de var kesinlikle al :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. ayy ayyy ben bu popcorn kaplarını görürüm de damlamaz mıyım migrosa, dün gördüm burada bugün karşıyaka'daki 3 MMM migrosuda dolaştım zor buldum yahu, hele kırmızısını bulamadım çatladım bi iki güne gelecekmış hemen alıciiimmm :) sayende süper bi parça daha eklendi çeyizime :) güle güle kullanın inş. müstakbelinle iyi günlerde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çookk sevindim canım bulmana :)) çok tatlı bir şey herkes çok beğeniyor :)) sen de güzel günlerde kullanırsın inşallah çok öptümm :)

      Sil
  18. popcorn kaselerine bayıldım canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  19. mrb amerikan servisleri cok begendım ölçülerini yazmanız mumkn mu acaba ikeanın köşeli tabaklrıyla olrmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölçüleri tam bilmiyorum ama baya büyük canım ben her tabakla denedim köşeli ve yuvarlak hepsi çok güzel durdu ikeanın o tabaklarını biliyorum kesin olur bence tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Size zahmet olmassa olceblrmsnz rica etsm

      Sil
  20. Ben de bu ay sipariş verdim bu amerikan servis takımından ancak bitmiş çok talep olmuş:( nasıl üzüldüm anlatamam çevremdeki herkese soruyorum avon satan tandığınız varmı diye:)
    Kırmızı amerikan servis bulmak gerçekten problem.
    Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım indirim kataloğundaydı sanırım o yüzden de çabuk bitmiş olabilir :) aynısından Porlandda da gördüm ben ama bu fiyata mı olur onu bilmiyorum :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  21. krep tavasını bulaşık makinesine atma sakın sonuç çok kötü oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyarman çok iyi oldu canım elde yıkıcam artık :)

      Sil
  22. Keçe supla- amerikan servis ararken yolum sayfan ile kesişti özlemcim :) aldığın herşeyi müstakbel eşinle(: keyif içinde, iyi günlerde kullanmanı diliyorum. blogunu takip edilecekler listeme ekledim. Bu arada melekkorkmaz ben umurbey'den :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa çok güzel bir tesadüf olmuşş çok sevindim Melekcim :))) ben de böyle arayışlardayken dayanamadım blog açtım :))) senin de böyle hazırlıkların var sanırım her konuda yardımcı olurum çeyiz duayeni oldum artık :)))

      Sil
  23. valla canım bende senin gibi tam bir alışveriş delisi oldum çıktımm ee düğün yakın olunca muhakkak hergün migrosa uğruyorum bazen içim gidiyo bazı ürünlere bakıyorum fiyatı yüksek içimden keşke düşse fiyatı diyorum ve ertesi gün düşüyo mısır tabakları 9 dan 5 e crep tavası ise bugün 12 den 6 ya düşmüştüü açıkçası birazda nasip kısmet hiçbişey hazır değil derken bi dünya şey olmuş ama insan doymuyor yeni evimiz olucak sonucta allahın izniyle allahımm bize ve tüm herkese aldıklarını güle güle güzel günlerde ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin inşallahh ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay değil canım yeni bir ev kuruluyor herşeyin en güzeli olsun istiyoruz haklı olarak :)) çok sevindim bulmana hem de çok uygun fiyatlara almışsın :) ben ne zamandır göremiyordumum bunları :) güzel günlerde kullan sen de canımm :)

      Sil

bal damlası