26 Aralık 2012 Çarşamba

TUPPERWARE

Çeyiz alışverişi yapan kızların mutlaka alışveriş yaptığı yapmasa bile adını duyduğu
bir marka Tupperware. Ben önce tam olarak plastikten üretim yaptıklarını düşündüğüm için
çok sıcak bakmıyordum ama özel bir malzeme kullandıklarını öğrendim çevremde kullanan kişilerin memnuniyetlerini de duyunca ben de çeyizime sadece ihtiyacım olan parçaları eklemeye karar verdim. Biraz tuzlu evet ama arada fırsat kataloglarında biraz ucuzlamış ürünlerini de bulmak mümkün :))
İnekleri çok sevdiğimi daha önce de söylemiştim :) Çok sevimli ve faydalı hayvanlar :))
Tupper'da bu ikili inek kaplarını görünce hiç işlevini sormadan hemen sipariş verdim :))
Bunların içinde mayalı gıdalar hariç her şeyi muhafaza edebiliyormuşuz :)


:))



Tini Mini Hanım serisinden sebzeleri bozulmadan uzun süre saklayabilen
kabın büyük boyunu aldım.Malum ıspanak marul gibi sebzeler çabuk bozulabiliyor.

Üzerinde içerisinde muhafaza edebileceğiniz sebzelerin resimleri de kullanım kolaylığı
sağlıyor.

Bir de peynirkolik bir kişilik olarak :)) peynir kabını da almasam olmazdı :) Bunu
bulaşık makinesinde yıkayamıyormuşuz :)


"Tek parmak" kavanoz şeklinde pembe saklama kabından da iki tane aldım bununla da
kapağını kapattıktan sonra tek parmağımızı ortaya bastırarak havasını çıkarmak suretiyle
zeytin salça gibi gıdaları uzun süre bozulmadan sağlıklı bir şekilde muhafaza etmek mümkünmüş :)

Bir de geçenlerde nişanlımın ablasında yemekteyken tupperware shaker kabıyla  dakikada
sıfır pütürsüz ayran yaptığını gördüm tadı da oldukça güzeldi hem de yapımı çok pratik :)
tek yapmanız gereken su, yoğurt ve istediğiniz miktarda tuzu içine atıp kapağını kapatıp
sallamak :))  mikser gibi zahmet çıkarmıyor pratik :) bu ürünü de bugün sipariş ettim haftaya
gelicek inşallah :)



Hemen gitmiyorum tabiki de :)) Geçenlerde yine bir Bim ziyareti yaptık değişik bir şeyler
bulabilir miyiz diye :) bu minik pembiş şişme pufu orda gördüm :))



İçerisinde kendi şeklinde bir şişme aparat var onu sönükken içine yerleştirip şişirdik :))
fermuarını da çektikten sonra minik pufumuz hazır :)) hem de 10 TL'ydi :) nerde kullanırım bilmiyorum ama baksam bile yeter :))


Haftasonu çabuk gelsin dileklerimle hepinizi öpüyorummm :))

39 yorum:

  1. Kesinlikle çok iyi yapmışsın bizde bunlardan kullanıyoruz ve çok memnunuz :) Güle güle kullan.
    Pufu her şekilde, her yerde kullanabilirsin çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğum çok iyi oldu canım alırken tereddütlerim vardı dediğim gibi :) pufu çocuk odasına koycam sanırım geleceğe yatırım :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. ah canm benm ne güzeller güzel günlerde kullan canm bende kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, bir mutfakta en çok lazım gelen şey bence saklama kabı, ben hala alıyorum galiba.Elinin altında bol bol olsun.
    Bimdeki puflardan ben de aldım ama bizimki futbol topu şeklinde, siyah-beyaz.Uzun otururken ayak altına koymalık olarak kullanıyoruz şu an:))))Öptüm, svegiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben futbol topu şeklinde olanı canlı canlı görmedim ama eminim da çok tatlıdır :) bi tek pembe kalmıştı :) saklama kabı konusunda çok haklısın canım ben de şimdiden stokluyorumm :)) ben de çok öpüyorum canımm sevgilerr

      Sil
  4. Tupperlara benimde hep önyargım vardı aslında bak sen de yazınca bide aldıklarını özellikle inekleri görünce biraz daha düşünesim geldi üstüne :) Güle güle kullan canım hepsi çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tepkiler çok olumlu canım ben de kandım valla :)) ama shakerı birebir gördüm ayranını içtim çok pratik gerçekten tarhana bile yapılıyomus krem şanti filan :)) çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için :)

      Sil
  5. peynir kabının üst delikli kısmını çıkarırsan makineye atabilirsin ama o delikli kısım elde yıkanması gereken birsey.. güle güle kullan hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bunu öğrendiğim çok iyi oldu :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Saolsun annem doldurmuş her yeri tupperla o zamanlar aman bunları nasıl kullanacağım diyordum şimdi elim sürekli üzerlerinde,o inekli saklama kabınım 3boyu da var bende çok seviyorum :d sende güle güle kullan canım puf da süper bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canım ben çok bekledim o kabı ineklisi artık pek yokmuş civcivli var dediler ben illaki ineklisi olsun diye direttim bekledim anca geldi :))

      Sil
  7. Güzel günlerde kullan tatlım hepsi çok şirin.

    YanıtlaSil
  8. Yaklaşık 16 yıldır kullanıyorum sanırım kullanmadığım modeli yok, siz şimdi yeni hevesle bunların mucizevi olduğunu düşüneceksiniz, aslında ben de böyle bir gaza gelip hatta bunların sağlıklı olduğuna itimadım ile epeyce bir para harcadım..öyleki turşu koyacağım asansörlü kabından tutun da ekmek kutusuna kadar ,hatta tuzluklarım ve baharatlıklarıma kadar aldım... bunları size niçin mi söylüyorum? ...Sizi sadece almaya odaklayıp alternatifsiz ürünler gibi göstermelerine izin vermeyin, envai türlü pasta saklama kabları ile peynirlik vs vs hepsi de kilerde bekliyor..o tek parmak ürün de sandığınız gibi şıp şak açılmıyor :) aldığınız peynirliğin kısa zaman sonra buzdolabında gereksiz yer kapladığını ve işinize yaramadığını göreceksiniz ve siz de benim gibi kenara kaldıracaksınız, tupperın işe yarıyan 2 ürünü var yağdanlık ve yoğurt mayalama kabı mavi kapaklı beyaz olan ( şimdi hangi renktir bilemğiyorum tabi eskide böyleydi) ha bu arada sakın gaza gelip krema sıkacağına okadar para vermeyin akordionlu sistemi kremanın yüzde ellisini neredeyse çöpe atmanıza sebeb oluyor.. neyse hevesinizi kırmak istemem ama benım tecrübem helede bulaşık makinesinde uzun süren yıkandıktan sonraki hallerini görünce PAŞABAHÇE den şaşmayın.. krılma riskinin dışında çok kullanışlılar.. ha bir de erzak canavarı söylenilen gibi işlev görmüyor herşeyi bayatlatıyor ,hava alıyor..siz benim yaptığım hataya düşmeyin aklınızı satıcının cebine koymayın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim gerçekten çok bilgilendim ama anlamadığım bir şey var neden bu kadar hoşnut olmadığınız bir markanın ürünlerini 16 yıl boyunca aldınız yani ben bir kaç tanesini aldım eğer memnun kalmazsam devamını almam zaten. Paşabahçe tabi ki çok kaliteli bir marka oradan da alınacaklar farklı şeyler ordan da alışveriş yapıyorum. Ben zaten bütün mutfağı tek bir markanın ürünlerine bağlamaya karşıyım. Benim tupperdan alacaklarım bunlardır sadece fazlası olmaz. Bunları da tavsiyeler doğrultusunda aldım satıcı tabi ki işini yapmak için dil dökücek ikna etmeye çalişacak ona kalsa bir çuval doldurmuştum zaten şimdiye kadar :) ben sadece güvendiğim insanların bana önerdiklerini aldım tek parmak kampanyadaydı 4 tanesi 40 tl arkadaşımla alıp yarı yarıya bölüştük iki tanesi 20 tl'ye geldi bana. yani körükörüne almıyorum. Herkesin bir üründen memnuniyeti farklıdır beklentiler farklı olduğu için.Bu arada Tüketici haklarına başvurmanızı tavsiye ederim eğer ürün iadesi yapılmıyorsa tüketici hakları kesinlikle size yardımcı olacaktır. ben memnun kalmadığım ürünleri iade edip paramı geri alıyorum sorun olursa tüketici haklarına dilekçe yazıp onlar yardımıyla alıyorum. Size de tavsiye ederim. İyi geceler

      Sil
  9. Merhabalar ben geldim ve güzel hazırlıklar gördüm ne güzel zamanlardır bu çeyiz hazırlıklarının olduğu dönemler.Allah içinize sindirsin aldıklarınızı.tupper'ı tercih etmekle isabetli karar vermişsiniz ben de yaklaşık 13 yıldır kullanıyorum ürünlerini çok da memnunum.sağlık ve sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz :)) çok sevindimm kullanıp ta memnun kalanlar çoğunlukta :)) çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  10. hepsini güle güle kullan bu markayı duydum ama hiç kullanmadım fiyatları hep çok yüksek geldi bi de cam sağlıktır diyip herşeyi cam kaplara koymaya özen gösteriyorum ama eminim kullanışlıdır,inekli olan saklama kablarına bayıldım doğrusu çok şekerler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de camın daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum senin gibi. Çok fazla kullanan ve tavsiye eden olunca çevremde dayanamadım aldım ben de bakalım kullanıp görücez :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Canım benim hepsini güle güle kullan. Ben de tupper markasını çok duydum ama henüz almadım inş memnun kalırsın :) belki ben de bi kaç parça bişey alabilirim. İnekli kabına ve pufuna bayıldım çok ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullanabileceğim ürünleri aldım canım çok ta ayrıntısına girmedim sen de saklama kaplarını alabilirsin kesinlikle hava aldırmıyormuş :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Merhaba, davet etmiştin geldim :) Tupper ın peynir dünyası makinede yıkanabiliyor ancak üstteki hava alabilen petekli kısmı söküp elde yımayacaksın. Diğer plastik kısımda sorun yok. Bende de var yıllardır öyle kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım :) evet o kısmı bulaşık makinesinde bozuluyormuş öyle dediler ben bütün kabı elde yıkarım yine de :))

      Sil
  13. Kuzucum saklama kabı mutfağın temel gereksinimlerinden ve Tupperlar bunun vazgeçilmezi. Tabiki cam saklama kapları en sağlıklısı. Ben saklanacak şeye göre ikisini de tercih ediyorum. Zaten zamanla bir düzen tutturuyorsun o öyle devam ediyor. Puf ise mükemmel bir şey :) hepsini iyi günlerde kullan canım benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekkür ederimm dediğin gibi herkes zamanla kend düzenini oturtuyor :) Pufu ben de çok sevdimmm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  14. canım sen çok güzel ciicler alıyorsun aldıkların çok hoşuma gidiyor...
    inekli saklama kaplarını çok şeker....
    pembe pufu da çok sevdim :))
    hepsini güle güle kullan canım...

    Tupperware bende mutlaka bakıcam :=)
    sende cici şeyler görüp alma hevesim çoğalıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim ben de hepsini çok severek aldım :) indirim kataloglarından alıyorum ben canım sen de onlara bak parça parça aldım ben her ay farklı bir ürün indirime giriyor nasıl olsa gircek diyip bekledim ben de girince aldım :)) çok teşekkür ederimm tatlı yorumun için :))

      Sil
  15. Bir ara bir tanıdık satıyordu ona ayıp olmasın diye alayım bir kaç ürün dedim ama ateş pahasıydı, alamadım kaldı öyle :)

    Zaten bende çeyiz namına bir istek başlamadı daha sanırım pahalılığıda bahanem oldu..

    Sen iyi günlerde güle güleee kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bazen indirim kataloğuna düşüyor ürünler o zaman daha uygun oluyor fiyatları ben de zaten çok fazla bir şey almadım dediğin gibi baya tuzlu bazıları çok gereksiz pahalı. Çok teşekkür ederimm canım :)

      Sil
  16. Canım güle güle kullan, saklama kapları çok kullanışlı bencede en çok kullanılan mutfak gereci!Sadece bana bu markanın fiyatları yüksek geldiği için hiç ilgilenmedim ama kullananlar çok memnun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o yüzden belli başlı ürünleri aldım canım çok açılmadım biraz tuzlu olduğu için :) çok teşekkür ederimm yorumuna :)

      Sil
  17. şu sebze meyve saklama kabı çok doğru bir karar olmuş, ben almakta bayağı bir geciktim.. içine koyduğum yeşil yapraklı sebzeleri kağıt havluya da sarıyorum, çok uzun süre dayanıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bana da o şekilde yapmamı söylediler inşallah ben de memnun kalırım :)

      Sil
  18. anam o puf ne şirin hiç görmedim ya ben:) ineklere bayıldım güzel günlerde kullanın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm amin inşallah :)

      Sil
  19. Ah tupper lar :) çok memnunum bende çeyizime bir sürü almıştım iyi ki almışım.

    YanıtlaSil
  20. pembe saklama kabı ilgimi çekti gerçekten ...hepside çok güzel

    YanıtlaSil
  21. tupperware şek şek siz ev olmaz ...

    YanıtlaSil

bal damlası