16 Aralık 2012 Pazar

MUDO İNDİRİMİİİ

Uzun zamandır Mudoya uğramıyordum salonum için kırlent arayışında olduğum şu günlerde
ilk aklıma gelen adres Mudo oldu :) Bir de 3 al 2 öde kampanyası olunca ihtiyacım olan 3
adet kırlenti toplamda 110 tl'ye aldım :)



Salonumda mobilyalar (yaşam ünitesi, yemek masası ) kırık beyaz renkli, ikili berjerim mürdüm
moru, 3'lü koltuğum gümüş gri ve yemek masamın sandalyeleri koltuk formunda turkuaz renginde olduğundan mürdüm moru, gri tonları ve turkuaz rengi benim salonda kullandığım renkler :) Bu üç rengi birbirine çok yakıştırıyorum.




 Benim ev anlayışım tamamen canlı renklerin birbiriyle uyumu. Kahve ve bej tonlarının
hakim olduğu sıkıcı iş yerinden eve geldiğimde içim güneş gibi açılmalı :)) Ben kendimi renklerle terapi ediyorum :)



Çikolata kalıbı da tam çıkarken gözüme çarptı :) Nakit ödemede %10 indirim olduğundan
onu da 6 tl gibi bir fiyata aldım :)



Artık yavaş yavaş şekillenmeye başlayan evimiz için aldığım en ufak şey için bile
çoookk heyecanlanıyorummm :)))

25 yorum:

  1. Çok tatlılar güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan çok hoslar :)

    YanıtlaSil
  3. oyyy yastıklara bayıldım, pek zevklisin şeker...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  4. Güle güle içinize sinerek kullanmanızı dilerim. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  5. bayıldım:)
    hemen gitmek lazım mudoyaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) Önümüzdeki ay sanırım daha çok indirim olucak :))

      Sil
  6. Yatıklar harikaymış, güle güle kullan :) bu indirimler çok iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm şimdilik tutuyorum kendimi yılbaşından sonra ki indirimlere saklıyorum :))

      Sil
  7. güle güle kullan canım...
    çok güzeller...
    güle güle kullan canım...

    bende renkli eşyaları seviyorum :))
    özellikle oturma odam şen şakrak...
    bana her gelen derki senin şu oturma odana girdiğimde
    bütün stresim gidiyor, pozitif enerji alıyorum, çok mutlu oluyorum diyorlar :))
    ne mutlu :)))

    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaşırmadım canımm sen de çok pozitif çok şeker birisin zaten :)) ben de sevgilerimi yolluyorum öpüyorum seni :)

      Sil
  8. Canım benim uzun zamndır yorum yazamadım hep okuyorum ama :)
    Hepsi çok güzeller Alalh herşeyi içine sindirsin.
    Sen düğün nerde ve ne zaman olucaktı bu arada kır düğünü mekanı hatırlıomda neresi yazmamıştın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim :) düğün 25 Haziranda Kaynaklar Gölet tarafında Birlik Oteli geçince Yayla First var orda olcak sen de davetlimsin :)

      Sil
  9. Hımmm alışverişden bizleri ihmal ediyorsun ama, evlenincede hiç arayıp sormazsınız artık:))Şaka bir yana beni unuttunuz artık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa olur mu hiç öyle şey hiç unutmadım hep takibindeyim aşk olsun canımm yaa :)

      Sil
  10. bence evın sahane olacak bende senın gıbı dusunuyorum rengarenk olunca enerjı doluyorum keza evımde oyle:)) hepsını askla kullan dıye yınelıyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekkür ederimmm aşık olan biri herşeyi aşkla yapıyor zaten sen de öylesin :))

      Sil
  11. çok güzel şelyer almışsınız,insan evine zevkli şeyler alınbca nasıl mutluı oluyor :)artık sitenize bende katıldım.
    bende beklerim yeni bir blog açtım böyle ev aksesuaerları,makyaj,yemek tarifleri. yemek tariflerine ihtiyacınız olabilir:)izleyicim olursanız sevinirim:)

    YanıtlaSil

bal damlası