10 Aralık 2012 Pazartesi

HEDİYELERİM :)

Geçtiğimiz hafta benim için hediyeleşmelerin başladığı hafta oldu :) Hediye almayı da vermeyi
de çok seviyorum ama ne yalan söyleyeyim almak tabi ki daha çok mutlu ediyor :)) Bu konuda
oldukça şanslı olduğumu düşünüyorum çünkü nişanlımın ailesi her fırsatta beni şımartıyor :))
 Bu renkli masa örtüsü ve mutfak önlüğü de nişanlımın annesinin hediyesi :) İkinci
annem benim :)





Nişanlımın ablası ev eşyaları ve mutfak malzemeleri konusunda çok zevkli olduğunu
düşündüğüm biri.Çeyizime o kadar çok katkısı oldu ki ne zaman misafirliğe gitsek hiç elim boş
dönmedim :)) Bu cici yılbaşı havluları ve organik zeytinyağlı sabunlar da geçen akşam ki hediyelerim :))











Her zaman hediyeler ailemden gelcek diye bir şey yok :) İlk açılışı kendim yaptım ve
kendime yılbaşı hediyesi olarak bu elma şekeri kıvamındaki ayakkabıları aldım :)) Oldukça rahat
ve çok şıklar :))





 Yılbaşının yaklaştığı şu günlerde fırsat bu fırsat deyip kendinize hediye almayı ihmal
etmeyin sakın :)))

26 yorum:

  1. hediyeler çok cici kırmızı ayakkabı daha cici :)

    YanıtlaSil
  2. canım ya toplamışsın tüm hediyeleri şanslı kızsın valla :)havlular ve masa örtüsü çok tatlıymış güle gül kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ben de çok beğendim onları :)

      Sil
  3. Hepsini keyifle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. oh oh iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. sabunları bi tek benim mi yiyesim geliyor:)) şansın ve sevenin hep böyle bol olsun canım nazar değmesin;) çok güzel hepsi, iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sabunlar defne kokulu canım kokusunu duyunca pek yiyesin gelmiyor :)) amin canım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  6. Bencede çok zevkliler. Hepsi çok güzel güle güle kullann :) ayakkabıların öyle şekerki :) ve haklısın kendimize hediye almalıyız hep başkalrı alıcak değilya. Kendimizi arada şımartmak iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ben de ayakkabıları çok beğenerek aldım rengi daha dikkat çekici ama fotoğrafta öyle görünmüş :) ben yılbaşına kadar şımartmaya devam edicem sanırım kendimi :))

      Sil
  7. canım çok şanslısın :))
    sevgili kayınvaliden seni şımartıyor :))
    Allah a çok şükür benimkilerde öyle :))
    hepsi çok güzel güle güle kullan canım...

    demek Trabzonlu damat seninle yani güzel bir kızla evlenecek :))
    Bir Tranzonlu olarak gurur duydum :))
    Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...


    bu arada pabuçlarına bayıldım :))
    benimde kırmızı bir pabuç almam lazım :))
    güle gğle kullan...
    çok öpüyorum.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm ne güzel sözler bunlar çok mutlu ettin beni :) damat senin hemşehrin evet :) ben Karadenizlileri çok severim hem çok duygusal hem de çok espirililer yanında hiç somurtamıyosun saatlerce gülüyorum ben :))) sen de öylesin çok samimi ve içten :)ben de çok öpüyorumm

      Sil
  8. Merhaba canım düğün hazırlıkları nasıl gidiyor diye bakmaya geldim:) herşey harika cicilerin de çok güzel hep güzel mutlu günlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canımm :) çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için :)

      Sil
  9. hepsi çok cici:)
    güle güle kullanman dileğiyle;)

    YanıtlaSil
  10. bende senin gibi hediye almayıda vermeyide çok severimm:) güle gülle kollan cicilerini

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel. Özellikle sabuna ve ayakkabılarına bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm ben de sabunları çok sevdim çok güzel kokuyorlar :))

      Sil
  12. hediyelerini güle güle kullan cnm:)ayakkabılarında çok güzel:)

    YanıtlaSil
  13. hedıyelerınde ayakkabılarında cok sık umaırm ıkıncı aılenle hep mutlu olursuunuz....

    YanıtlaSil

bal damlası