27 Aralık 2012 Perşembe

"GELİNYOLU" NA SONSUZ TEŞEKKÜR :)

Bu sabaha nasıl heyecanlı ve  mutlu başladım anlatamamm :) 
bloğum yokken adsız olarak güzel paylaşımlarını sürekli takip ettiğim,
kendime yakın bulduğum, tavrına tarzına hayran kaldığım GELİNYOLU BLOĞUNUN güzel sahibesi  gittiği tatilden çok güzel  bir hediyeyle dönmüş :))
Ben o kadar çok beğendimm kii tatildeyken hatırlanmak, isimlerimizi yazmak
için zaman harcamak gerçekten çokk mutlu oldumm :))




Nişanlımla isimlerimizin yazılı olduğu bu güzel resimle ilgili çok güzel düşüncelerim var daha sonra paylaşıcam sürpriz olsun :))

Bu tatlı Yeni Yıl Hediyesi için Gelinyolu'na sonsuuuzz teşekkürlerrr :)))

26 yorum:

  1. wowww çok düşünceli bir davranış gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım nasıl mutlu oldum anlatamam :))

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir jest, eminim çok mutlu etmiştir seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm yaa çok mutlu oldum :))

      Sil
  3. arkadaşın size çok güzel bir jest yapmış canım :))

    YanıtlaSil
  4. vaaaaaayy kolay kolay kimsenin aklına gelmez bu incelik şanslısın :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zamandır takip ettiğim çok sevdiğim bir blog sahibesi çok tatlıdır kendisi :))

      Sil
  5. Canım çok ince bir düşünce, arkadaşını tebrik ederim:))

    YanıtlaSil
  6. fikre bayıldım . ne mutlu size...

    YanıtlaSil
  7. canımm benim ya çok mahçup ettin beni, ne demek tabii ki yazarım :) fotoğrafla yapacağın şeyi de çok merak ettim bu arada, bir iki deneme daha var elimde, onları da göndereyim istersen gerçi bence en güzel kare buydu ama ? :) öptüm çok.. inşallah en yakın zamanda siz de harika bir tatile çıkarsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mahcubiyeti canım olur mu hiç çok mutlu oldum ben heyecanlandım :)) bu foto çok güzel olmuş ben çok beğendim arka planla birlikte çıkması çok hoş :)inşallah canım çok istiyoruz güzel bir tatil yapmak şimdiden yer bakıyoruz :)) ben de çok öpüyorumm senii :))

      Sil
  8. ne güzel yaa hep sevmişimdir kumsalda yazan isimleri hiç yazamadım da::(( beyaz bir çerçevede ne güzel durur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ben de öyle hayal ettim başka şekil bir kullanımda da güzel olur sanki ;))

      Sil
  9. Ne zarif bir hareket, arkadaşını tebrik ederim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm sevgilerr :)

      Sil
  10. Değeri parayla ölçülmeyecek harika bir hediye. Bravo arkadaşına ne kadar ince düşüncedir bu. Yeni yılda her şeyin istediğin gibi olması dileğiyle bol şans diliyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok ince ve yaratıcı bir düşünce çok mutlu etti beni :) güzel dileğiniz temennileriniz için çok teşekkür ederim ben de size sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sağlıklı ve mutlu bir yeni yıl diliyorum :) sevgiler

      Sil
  11. Ne hoş bir jest olmuş.Sizin içinde unutulmayacak bir anı olmuş.İnsanın böyle dostlarının olması çok güzel:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok mutlu olduk çok güzel bir hediye oldu bize :) sevgilerr

      Sil
  12. sana birdaha bi baktımda
    şu headerdeki gülen resminde
    yaprak dökümündeki ferhunde karakterine ne çok benziyosun ;)
    maşşaallah süphanallah .. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım Ferhundeyle bir tek yüzümüz benzesin zaten :)))

      Sil

bal damlası