30 Aralık 2012 Pazar

EVİMİZE GİTTİK :)

Dün evimizi görmeye gittik :) Ne aşamada ne zaman bitecek tavan yapıldı mı kapılar
takıldı mı boyası bitti mi sitenin peyzaj durumu ne alemde :) hepsini çok merak ediyorduk :)
Daha önce site girişinin nasıl olacağına dair bir resim paylaşmıştım :)


Girişteki dükkanın kaba inşaatı bitmiş bizim evimizin de boyası yapılmış tavanların da alçısı bitmiş durumdaydı :)




Önümüzdeki hafta dolaplar takılacak, ev bir ay sonra, tüm sitenin çevre çalışmasının da 2 ay
sonra tam olarak biteceğini söylediler :)



3. kat bizim evimiz :)


İki holü ayıran sürgülü kapının iki yanına da minik raflar yapmışlar küçük dekoratif objelerle
çok tatlı bir görüntü hayal ediyorum :)


Peyzaj çalışmaları son sürat devam ediyor :) Ağaçlarımızı dikmeye başlamışlar bile :)


Havuzumuz da bittiğinde böyle olucakmış :)


Bu da sitenin 2 ay sonra ki hali :) tamamen bittiğinde kuşbakışı görünüm :) haftaya dolaplarımız takılırken yine gitcez :) Bir önce ki gün yağmurlu olduğundan her yerimiz çamur oldu battık çıktı ama değdi :) Sona yaklaşıp herşey tamamlanmaya başladıkça her geçen gün heyecanımız daha da  artıyor :))

 

26 yorum:

  1. çok güzel olmuş tatlım. bende inşaat bekliyorum.bizimde evimiz şirinyerde olucak. bu arada bu evlerin tam olarak mevkiisi nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gaziemir optimuma 5 km uzaklıkta canım ama Bucaya doğru değil hava alanına doğru Menderes tarafında :) hayırlısı olsun canım eviniz Buca'ya gidip gelicez biz de işimiz orda :)

      Sil
  2. Ne güzel, Allah sağlıkla oturmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olacak nşallah.Tabi evi yuva yapan içindekilerin mutluluğudur, umarım mutlu, huzurlu, sağlıklı bir ömür geçirirsiniz yuvanızda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok doğru söylüyorsun Allah sağlık ve mutluluk versin herkesin yuvasına :)

      Sil
  4. Canım insanın kendi evi olması kadar güzel bir şey yok ve Allah herkese kısmet etsin!Sanada sağlıkla ve huzurlarla oturmayı kısmet etsin inşallah:))
    Bu arada yeni yılını da kutlarım canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah bu yeni yılda ev dileyenlerin dilekleri gerçek olsun :) senin de yeni yılını kutluyorum ve çok öpüyorum :)

      Sil
  5. Canım Allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin inşallah:)))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah :) mutlu seneler :)

      Sil
  6. bende merakla beklemekteyim şlimdi tatlım öpüyorum iyi yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm ben de çok öpüyorum seni sağlıklı mutlu seneler diliyorum :)

      Sil
  7. çok güzel görünüyor.
    şimdiden güle güle oturun.
    çok tatlı heyecanlar ve telaşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım yorucu ve tatlı telaşlar :)) çok teşekkür ederim mutlu seneler :)

      Sil
  8. Allah tamamına erdirsin mi denir ne dedir ki :)
    Canım benim kendi evinizi adım adım görmeniz beklemeniz ve sonunda hayırlısıyla kavuşacak olmanız çok güzel :) Herşey gönlünüze göre olsun ve siz bir ömür boyu mutlu olun :)
    Yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun canım öpüyorummmmm sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimmm ne güzel dilekler bunlar çok mutlu ettin beni :)) yeni yılda senin de bütün dileklerin kabul olsun inşallah sağlıklı mutlu ve bol enerjili bir yıl diliyorumm ben de kocamann öpüyorummmmm :))))

      Sil
  9. Allah tamamını erdirsin canım...
    tez zamanda evinize kavuşursunuz inşallah......

    mutlu seneler diliyor ve seni kocaman öpüyorum............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah :) ben de sana sağlıklı ve mutlu seneler diliyorum ben de çok kocaman öpüyorumm :********

      Sil
  10. merhaba canım,
    ahudemde yarışıyorum...
    blogumdaki beni oyla butonuyla beni oylarsan sevinirim...
    şimdiden çok teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam tatlım giriyorum hemen :) rica ederim mutlu seneler :))

      Sil
  11. Canım benim ne güzel bir ev olucak o inşallah en güzel şekilde tamamlanırda Allah mutlu, huzurlu oturmayı nasip eder. Bizim henüz evimiz belli değil o yüzden darısı bizim başımıza diyorum çok güzel bir duygu olsa gerek :)
    Bu arada mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım 2013'te çok güzel bir eviniz olsun. Dediğin gibi ilk önce Allah herkese evinde huzurlu oturmayı nasip etsin çok teşekkür ederim güzel dileklerin için sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum sana çok öpüyorum :)

      Sil
  12. Güle güle oturmanız dileği ile, çok güzel bir eve benziyor :) Düğün ne zaman? Ben de İzmir'deyim ve evlilik hazırlığı içerisindeyim. Bundan sonra takipteyim, ben de bloguma beklerim :)
    http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım zevkle takip ederim :) bizim düğünümüz 25 Haziranda sizinki ne zaman :)

      Sil
    2. Bizimki de 15 Haziran'da :) Gelinlik bakmaya başladın mı, nerelere bakıcaksın İzmir'de?
      http://edawedding.blogspot.com/

      Sil
    3. simge moda evi var canım Çankayada oraya bakmayı düşünüyorum ama hepsine bakarım sıradan sanırım :)) hayırlısı olsun inşallah :)

      Sil

bal damlası