21 Aralık 2012 Cuma

DÜMEN SEHPAMM GELDİİİİ :)))

Yarını bekleyemedimm hemen paylaşayım dedimm :))) Yaklaşık 15 gün önce sipariş verdiğimiz
dümen sehpamız elimize geçti :)) Tahmin ettiğiniz gitti bu da Deniz Temalı Oturma odamızın
demirbaşlarından biri olacak :)




 
O kadar çok istedim ve o kadar çok aradım ki bunu daha önce Mudo'da
koyu kahve rengini görüp aşık olmuştum o anda hemen beyazını hayal ettim tabi ki hazır aradım
ama bulamadım. Görüştüğümüz yerlerde kalıp olmadığı için marangozlar pek uğraşmak istemediler.





 Sonra mobilyacı bir akrabamıza danıştık nasıl olur yapabilir misiniz diye çok şükür ki
yaparız ve 15 gün içinde teslim ederiz dediler nasıl sevindim nasıl sevindim anlatamam :)))




Bunu şuanda  boydan boya cam, balkona açılan kapının önünde ve kot halımın üzerinde hayal
ediyorum :)))


Bu aşamada hayal ettiklerimin gerçekleşmesi kadar beni mutlu eden bir şey olamaz :))
2012'nin bu son günlerini ben evimiz için aldığımız bu güzelliklere sevinerek geçiriyorum :))
 

36 yorum:

  1. Beklemene değmiş ama, çok tarz bir sehpa olmuş. Çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. deniz temalı odanda güle güle kullanman dileğiyle:))

    YanıtlaSil
  3. güzel arkadaşım benim mutlu olmana bende mutlu oldm
    ve çok zewklisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa çok teşekkür ederimmm sen de öylesin çok tatlısın :))

      Sil
  4. aaa çok güzelmiş iyi günlerde kullanın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. sehpa süper odanın son halini merak ettim.İyi günler de kullan bitanem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan ben de çok merak ediyorumm son halini :)) çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  6. Çok güzel canım..

    Dilerim beğendiğin herşeyi bulur, yaptırır illa kavuşursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  7. Ayy bu harika olmuş :) Demek konsepte uygun mobilyalara da başladık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer mobilyaları seçtik canım onlar yapılıyor koltuklar yaşam ünitesi yemek masası filan herşeye karar verdik mayısta eve getircekler nasipse :) bunlar benim hayalimdeki odanın ufak tefek mobilyaları ben de kendi çapımda tamamlamaya çalışıyorum :)) beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  8. çok güzelmiş güle güle kullanın inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Cok guzelbir sehpa,iyi gunlerde kullanin insallah.Beklediginize degmis dogrusu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. çok güzel bir sehhpa güle güle kullanın heralde kahverengisi bu kadar güzel olmazdı bu arada banada beklerim ftmgrr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahverengisi de güzeldi aslında ama benim mobilyalarım beyaz olduğu için uysun istedim :) çok teşekkür ederim sevindim beğenmenize :) geliyorumm :)

      Sil
  11. Dümen çok hoşuma gitti. Üzerindeki mini yelkenli de çok uyumlu olmuş.
    Evine gelince iyi günlerde kullan cnm. Yeni eşyalar almak çok keyifli.
    Yazını okurken bunu hissediyorum.
    2013'te mutluluk, huzur,sağlık, başarı diliyorum. Daha nice yıllarda görüşmeyi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet her aldığı şeyde farklı bir heyecanım oluyor :) sizin yaptığınız güzel yemekleri yeni evimde denemek için de sabırsızlanıyorum :)) çok teşekkür ederimm güzel dilekleriniz için :) sevgiler ..

      Sil
  12. çok güzel ve farklı iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş, oturma odasının son halini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum canım parçalar birleşince bakalım ortaya nasıl bir sonuç çıkcak :))

      Sil
  14. ayy bayıldım yaa nasıl güzel bir sehpa o!
    yeni keşfettik seni ve takıbe aldık hemen ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için çok mutlu oldum :) sevgiler

      Sil
  15. canım çok zevklisin......
    bende de denizciyle alakalı herşeye hastayım :))
    çok seviyorum :))
    sanırım bunun sebebi babam denizciydi eşimde bahriyeli askerlik yaptı :))
    güle güle kullan tatlım ...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de Karadenizli olman da olabilir mi acaba :)) çok teşekkür ederim canım çok öpüyorum seni

      Sil
  16. aynısından yaptırma şansım var mıııııııııııııııııııııııııııııı bende istiyoruuuuuuuuuuummmmmmmmmm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben İzmir Karabağlarda Seçil Mobilyaya yaptırdım canım oraya bir sor istersen kesin yaparlar :) farklı bir şehirde yaşıyorsan da herhangi bir marangoza resmini göster yapıyorlar :)

      Sil
  17. yıllar önce görmş sormuştum bir iki yere. pek ince işe girmediler. tekrar araştırayım :) teşekkür ederim cevap içn ;)

    YanıtlaSil
  18. merhaba, ben de izmirdeyim bir kaç yerde farklı fiyatlara gördüm sehpayı siz ne kadara yaptırdınız acaba? Bahsettıgınız mobılyacıyı onerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mobilyaci benim akrabam izmir gaziemirde Seçil mobilya yaptı internetten iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz ben çok memnun kaldım

      Sil
  19. Güle Güle kullanın ne kadara yaptırdınız acaba?

    YanıtlaSil

bal damlası