11 Kasım 2012 Pazar

Soft One İNDİRİM HABERLERİ

Geçenlerde Soft One'da çalışan bir arkadaşım aradı büyük bir indirim var koş gel dedi :)) mesela ne  kadar büyük dedim :)) Soft One bütün %100 pamuk keten ürünlerinde 10 Tl 5 Tl gibi komik fiyatlara indi dedi :) Hemen koştum tabi :) Arkadaşım çok yakın bir arkadaşım olduğu için beni iyi tanıdığından zaten bana bir poşet dolusu parça ayırmıştı :) Tabi ki hepsini aldım :)) Önümüzdeki yaz düğünüm olacağından ve balayım doğal olarak yaz aylarına denk geleceğinden zaten beyaz içerikli, tril tril kıyafetlerin çoğunlukta olacağı bir yaz alışverişi şart olmuştu :) Ama bu kadar ucuz olacağını tahmin etmiyordum :)   Öncelikle beyaz pamuk/keten ürünlere göz atalım bakalım neler almışım :)



Şort 5 TL :))



 

Beyaz bluz 10 TL :)




 Beyaz keten elbise ne zamandır alınacaklar listemdeydi o yüzden bu kadar indirimdeyken farklı modellerde iki tane aldım :))




İlki 10 TL :)


ikinci elbisenin kendinden puantiyeleri ve saçakları var :) 1.ye göre daha kalın :)



Bu pudra pembesi bluzun kumaşını ve bele oturan modelini çok beğendim.



Pudra pembesi bluz 5 TL :)




Bu üçgen bluzun renklerini ve modelini çok beğendim arkadaşım bunu da bana ayırmış :) Fiyatı 5 TL :)



Kapşonşlu lacivert tulum hem şortlu olarak hem de elbise gibi kullanılabiliyor elbise olarak kullanmak için büzgüsünü açmak yeterli :) Yazın sahilde çok rahat olucak :) Fiyatı 10 TL :)


Mor transparan bluzu çok begendim püskülleri omuz hizasında çok şirin duruyor :) Yaz sezonun en son çıkan ürünlerinden olduğu için fiyatı diğerlerine göre çok fazla inmemiş ama 26 TL olduğunu duyunca ve üzerinde duruşunu beğenince kaçırmak istemedim :))




 Boyundan bağlı bu beyaz bluzun duruşu o kadar farklı ki tam bele oturması ve göğüs bölümünü formda göstermesini acayip beğendimm :) onu da 5 TL'ye aldım :))



Diceksiniz ki daha evlenmeden bu hamile kıyafeti de ne :)) Hamileler için özel bir kumaştan üretilen bu tuniklerden sevgili arkadaşım bana da ayırmış :) yoksa bulmam mümkün mü koli açılır açılmaz herkes kapışmış :) Çok şirin bir tunik kumaşı da tril tiril çok rahat :) fiyatı da 10 TL idi hemen aldım tabi :)) Geleceğe yatırım :)


Soft One'da indirim hala devam ediyor elbiseler 10 tl ile 20 tl arasında değişiyor ayrıca parlak kumaştan converse tipi ayakkabılar 5 tl ben 37 giydiğim için maalesef kalmamıştı ama gelir gelmez arkadaşıma ayırmasını söyledim :)) Ben  İzmir Optimum Soft One'dan aldım bu cicileri :) Sizlerin de yakınınızda bir Soft One mağazası varsa mutlaka gidin bakın derim :)


 

 


17 yorum:

  1. GERÇEKTEN ÇOK KARLI BİR ALIŞVERİŞ OLMUŞ, HUZURLA GİY ŞEKER... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Süper bir alışveriş olmuş güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir alışveriş olmuş. Huzurlu bir şekilde iyi günlerde giymeni temenni ederim :)

    YanıtlaSil
  4. güzel kıyafetler güle güle giyin

    YanıtlaSil
  5. Canım gerçekten hepsi de çok güzel ve fiyatları da çok uygun bende yarın gidip bakacağım hemen!Bu arada güle güle sağlıkla kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canımm :) çok güzel şeyler var kışlıklar da gelmiş mutlaka uğra :)

      Sil
  6. Kaliteyi çok uygun fiyata almışsın arkadaşım vallahi tebrik ediyorum seni elbiselerine ve bluzlarına ba-yıl-dım! Süperler! Nice güzel günlerde giyersin inşallah kocaman öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm ben de öpüyorumm seni :)

      Sil
  7. Hepsi harika , uygun fiyata ürün almaya bayılırıııım .
    Süpsüper yapmışsın bu fırsatı kaçırmamakla ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canım sürekli indirimlerden haberdar edicem sizi :))

      Sil
  8. Hala devam ediyor mudur acep bu indirim? Çok beğendim hepsini aldıklarının, ben de istiyorum, özellikle beyaz elbise ve mabi t-shirtten:) Güle güle giy, sıtında paralansın:)

    YanıtlaSil
  9. vauuu inanılmaz fiyatlar...çok güzeller güle güle kullan :)

    bu arada bloğuma çekilişe beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
  10. Aaa cok sasirdim fiyatlara:) soft one'i duymadim daha once esk.te yoktu magazasi sanirim antalyada da yok...artik balayini daha heyecanla beklersin elbiseler de hazir:))

    YanıtlaSil

bal damlası