27 Kasım 2012 Salı

MUTFAKTAKİ KIRMIZILARIM :)

Birçok kişi de olduğu gibi Kırmızı rengini en çok yakıştırdığım yer tabi ki mutfak :)
Daha önce mutfak dolaplarımın füme, küçük mutfak aletlerimin de lal rengi olduğundan bahsetmiştim. Mutfağıma diğer aldığım ufak tefek herşey rengarenk tabi ki kırmızı daha ağırlıkta :))

 Geçenlerde evde kurabiye hamuru yoğururken  elimin sürekli plastik büyük kaplara
gittiğini farketim.Oysa ben çeyizime henüz içinde bir şeyler yoğurabileceğim bir kap almamıştım :))

Hafta sonu semtimizde bulunan bir çeyiz mağazasında bu kırmızı melamin kaba rastladım :)
Hem görüntüsü hem rengi hem de plastik değil de melamin oluşu almam için yeterliydi :)

Bu şirin kırmızı kalpli runner da Tchibo'dan :) Tchibo'ya tek kelime ile ba yı lı yo rum :))
Her temasını dört gözle beklediğim bir firma.Bir çok mutfak malzememi de Tchibodan aldım. Şuanda yılbaşı için çıkaracağı ürünleri beklemekteyim :) Tchibo için 3 kelime ; farklı, renkli, kullanışlı :)) üstelik şimdi kredi kartı kullanmak istemeyenler için kapıda ödeme seçeneği de getirdiler :))





 Misafir yemek takımımı Bernardo'dan almıştım. Şimdi ise gözüm günlük kullanacağım servis tabakları ve yemek takımlarında. Değişik renklerde ve konseptlerde sofralar kurmayı sevdiğim için çeşitli meze ve yemek tabakları çeyizimde bolca alacağım ürünler arasında olacak :)
 Hep kırmızı puantiyeli şirin tabaklardaydı gözüm :))

Haftasonu Keramikada bu şirin 24 parça yemek takımını görünce hemen çeyizime ekledim :)) benim kırmızı sofralarımı süslücekler:))




 

Kırmızılarım şimdilik bu kadar :) başka renklerde görüşmek üzere :))

30 yorum:

  1. Puantiyeli tabaklara bayıldım tatlım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ben de çok sevdim :)

      Sil
  2. tatlım tchiboya daha dikkatli bakcam bundan sonra saol;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım sitesinde bütün ürünleri mevcut fırsat ürünleri de var ben sıklıkla takip diyorum :)

      Sil
  3. Puantiye ve kirmizi cok yakisiyor cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben de çok yakıştırıyorum :)

      Sil
  4. Canım Herbiri ayrı güzeller.İyi günlerde kullanman dileğiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok ciciler eskiden kırmızıyı sevmezdm ama burda bu cicileri görünce baya baya seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım doğru yerde ve doğru parçalarda kullanılınca her renk güzel aslında :)

      Sil
  6. Kesinlikle katılıyorum kırmızı mutfaga çok yakışıyor :) kırmızılı puantiyeli tabaklar çok cici canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendim canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bende kırmızılı bi mutfak yapıyoruuuuuuuuummmmm :)
    Hatta 2. günlük yemek takımı olarak bende bundan alabilirim :)
    Çok çok beğendim!:)
    İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canımm çok cicilerr :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Ne kadar zevkli şeyler almışsın,inşallah bol misafirli sofralarda sağlıkla kullanırsın.

    YanıtlaSil
  9. Puantiye ve kırmızı çok yakışıyor. Güpgüzel günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  10. puantiyeyi çok severim,hele kırmızı beyaz olunca bayılırım,güle güle kullan hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  11. Kırmızı tabaklar çok güzel görünüyor. Zevkli sofralarda misafirlerini ağırlarsın.
    Kırmızı rengi enerji dolu. Ortama canlılık veriyor.
    Ben de kırmızı bir servis tabağı aldım. Yeni yıla yakışan yemeklerle çok uyumlu olacak diye düşünüyorum.
    Tabaklarını İyi günlerde kullanmanı dilerim, sevgiler, Pırıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canımm :) benim de en sevdiğim sofralar süslü püslü kırmızılı yeni yıl sofraları :))

      Sil
  12. kırmızı ve beyaz nasılda can alıcı bence ceyızın harıka parcalardan olusuyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok özeniyorum canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  13. gerçekten çok şirin bir takım olmuşlar :)

    bu arada tabaklar da melamin mi yoksa porselen mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi de değil:) tabaklar seramik :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. mutfakta kırmızı benim de favori rengimdir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iştah açtığını söylüyorlar ama yine de mutfağa en çok yakışan renk bence :))

      Sil
  15. cok guzeller gule gule kullan puantıye yı severım

    YanıtlaSil
  16. bende puantiyeli şeylere bayılırım çok güzeller :)
    ayrıca kırmızı kapta sanki porselen gibi duruyor güzel seçim ;)

    YanıtlaSil

bal damlası